KIEROWNIK SEKCJI ADMINISTRACYJNO GOSPODARCZEJ Iława oferta pracy Dom Pomocy Społecznej w Lubawie
Stanowisko: KIEROWNIK SEKCJI ADMINISTRACYJNO GOSPODARCZEJ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m.in.:1) organizowanie pracy oraz sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków przez podległych pracowników: kuchni, kierowcy, konserwatora, pracownika gospodarczego, magazyniera, pracownika administracyjno-gospodarczego - określanie zadań i dokonywanie podziału pracy pomiędzy podległym personelem, opracowanie i powierzenie zakresu czynności dla każdego pracownika, organizowanie zastępstw,2) kierowanie, koordynacja i organizacja działań administracyjno-gospodarczych w celu sprawnego funkcjonowania i realizacji zadań,3) analizowanie stanu realizacji zadań, za które kierownik odpowiada,4) prowadzenie dokumentacji, korespondencji i innych czynności wynikających z pełnionej funkcji kierownika,5) realizacja spraw z zakresu kontroli zarządczej,6) administrowanie obiektów jednostki i z tego tytułu odpowiada za :- utrzymanie w należytym stanie pomieszczeń wewnętrznych budynku, elewacji oraz dachu a także planowanie i kierowanie remontami,- utrzymanie w pełnej sprawności (i konserwacja) urządzeń kuchni, sieci sanitarnej i wodociągowej, sieci elektrycznej, maszyn i urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz wyposażenia budynku w meble, sprzęt itp.,- właściwe zabezpieczenie budynków jednostki zgodne z przepisami p/poż,- organizowanie działania mającego na celu utrzymanie porządku i czystości w budynkach oraz wyglądu i stanu terenu wokół budynków w tym jezdni, tras chodnikowych, trawników i zieleni, dbanie o wywożenie śmieci, nieczystości,- nadzorowanie właściwego stanu pomieszczeń magazynowych, gospodarczych, garaży itp.- zapewnienie prawidłowej eksploatacji nieruchomości, gospodarki paliwowo-energetycznej (urządzeń energetycznych, urządzeń chłodniczych, instalacji elektrycznej, sieci wodno kanalizacyjnej, sprzętu techniczno gospodarczego),- przeprowadzenie okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń technicznych oraz sprzętu w celu zapewnienia niezbędnych napraw i zabiegów konserwacyjnych,- ustalanie planów zabiegów konserwacyjnych oraz napraw urządzeń energetycznych, chłodniczych i sanitarnych i innych,- kontrolowanie prawidłowości przeprowadzonych konserwacji, napraw i remontów, racjonalnego wykorzystania zużytych na ten cel środków rzeczowych i finansowych,- prowadzenie dokumentacji związanej z administrowaniem budynków,7) organizowanie i nadzorowanie prawidłowej realizacji ustawy prawa zamówień publicznych, organizowaniem przetargów, zapytań o cenę, negocjacji i innych trybów, sporządzaniem pełnej dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych, przygotowywanie projektów umów do realizacji zadań jednostki,48) organizowanie i nadzór nad zaopatrzeniem Domu w artykuły spożywcze, środki chemiczne i czystości oraz sprzęt do utrzymania czystości, sprzęt medyczny, inny będący na wyposażeniu Domu, leki dla mieszkańców, a także materiały na potrzeby kulturalno-oświatowe, terapię zajęciową, odzież i środki BHP i p/poż,9) organizowanie transportu oraz nadzór nad należytym wykorzystaniem środków transportu - kontrola rozliczania paliwa, oleju do samochodów itp.,10) nadzorowanie poprawności prowadzenia dokumentacji dotyczącej odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników,11) nadzór w zakresie spraw kadrowych oraz bhp,12) nadzór nad prawidłowym i bieżącym prowadzeniem dokumentacji magazynowej (przychody, rozchody itp.),13) odpowiada za prawidłowe oraz terminowe przygotowanie jadłospisów,14) przygotowywanie projektów: zarządzeń, regulaminów, instrukcji, procedur itp.,15) odpowiada za właściwe prowadzenie i umieszczanie niezbędnych informacji na stronie internetowej Domu Pomocy Społecznej w Lubawie,16) sprawdzanie faktur i rachunków pod względem merytorycznym oraz legalności, celowości i gospodarności z dokonywanych wydatków,17) stosowanie obowiązujących przepisów zewnętrznych i wewnętrznych w obszarze realizowanych zadań oraz kontrola ich przestrzegania przez podległy personel,18) organizowanie własnego stanowiska pracy,19) dokonywanie kontroli wewnętrznej,20) zapobieganie marnotrawstwu, niegospodarności i kradzieżom,21) współuczestniczenie w procesie planowania realizacji zadań jednostki,22) rzetelne i terminowe sporządzanie dokumentacji i sprawozdawczości, przekazywanie informacji właściwym instytucjom , osobom oraz rozliczenie zadań,23) dokształcanie i doskonalenie własnych kwalifikacji oraz podległego personelu,24) prowadzenie instruktażu stanowiskowego w zakresie bhp każdego nowo przyjętego pracownika, prowadzenie okresowych szkoleń, instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników jednostki,25) występowanie z wnioskami w sprawach związanych z przyjmowaniem, awansowaniem, nagradzaniem, karaniem i zwalnianiem podległego personelu,26) uczestniczenie w pracach powoływanych zespołów, komisji,27) pełnienie funkcji pracownika pierwszego kontaktu, kierownik jest członkiem Zespołu Terapeutyczno-Opiekuńczego,28) ścisła współpraca z Główną Księgową, Kierownikami Działów oraz innymi pracownikami,29) wykonywanie innych obowiązków i zadań administracyjno-gospodarczych wynikających z przepisów w zakresie działania jednostki i zlecanych przez Dyrektora.
Data publikacji: 2016-01-18
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Dom Pomocy Społecznej w Lubawie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 15, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m.in.:1) organizowanie pracy oraz sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków przez podległych pracowników: kuchni, kierowcy, konserwatora, pracownika gospodarczego, magazyniera, pracownika administracyjno-gospodarczego - określanie zadań i dokonywanie podziału pracy pomiędzy podległym personelem, opracowanie i powierzenie zakresu czynności dla każdego pracownika, organizowanie zastępstw,2) kierowanie, koordynacja i organizacja działań administracyjno-gospodarczych w celu sprawnego funkcjonowania i realizacji zadań,3) analizowanie stanu realizacji zadań, za które kierownik odpowiada,4) prowadzenie dokumentacji, korespondencji i innych czynności wynikających z pełnionej funkcji kierownika,5) realizacja spraw z zakresu kontroli zarządczej,6) administrowanie obiektów jednostki i z tego tytułu odpowiada za :- utrzymanie w należytym stanie pomieszczeń wewnętrznych budynku, elewacji oraz dachu a także planowanie i kierowanie remontami,- utrzymanie w pełnej sprawności (i konserwacja) urządzeń kuchni, sieci sanitarnej i wodociągowej, sieci elektrycznej, maszyn i urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz wyposażenia budynku w meble, sprzęt itp.,- właściwe zabezpieczenie budynków jednostki zgodne z przepisami p/poż,- organizowanie działania mającego na celu utrzymanie porządku i czystości w budynkach oraz wyglądu i stanu terenu wokół budynków w tym jezdni, tras chodnikowych, trawników i zieleni, dbanie o wywożenie śmieci, nieczystości,- nadzorowanie właściwego stanu pomieszczeń magazynowych, gospodarczych, garaży itp.- zapewnienie prawidłowej eksploatacji nieruchomości, gospodarki paliwowo-energetycznej (urządzeń energetycznych, urządzeń chłodniczych, instalacji elektrycznej, sieci wodno kanalizacyjnej, sprzętu techniczno gospodarczego),- przeprowadzenie okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń technicznych oraz sprzętu w celu zapewnienia niezbędnych napraw i zabiegów konserwacyjnych,- ustalanie planów zabiegów konserwacyjnych oraz napraw urządzeń energetycznych, chłodniczych i sanitarnych i innych,- kontrolowanie prawidłowości przeprowadzonych konserwacji, napraw i remontów, racjonalnego wykorzystania zużytych na ten cel środków rzeczowych i finansowych,- prowadzenie dokumentacji związanej z administrowaniem budynków,7) organizowanie i nadzorowanie prawidłowej realizacji ustawy prawa zamówień publicznych, organizowaniem przetargów, zapytań o cenę, negocjacji i innych trybów, sporządzaniem pełnej dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych, przygotowywanie projektów umów do realizacji zadań jednostki,48) organizowanie i nadzór nad zaopatrzeniem Domu w artykuły spożywcze, środki chemiczne i czystości oraz sprzęt do utrzymania czystości, sprzęt medyczny, inny będący na wyposażeniu Domu, leki dla mieszkańców, a także materiały na potrzeby kulturalno-oświatowe, terapię zajęciową, odzież i środki BHP i p/poż,9) organizowanie transportu oraz nadzór nad należytym wykorzystaniem środków transportu - kontrola rozliczania paliwa, oleju do samochodów itp.,10) nadzorowanie poprawności prowadzenia dokumentacji dotyczącej odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników,11) nadzór w zakresie spraw kadrowych oraz bhp,12) nadzór nad prawidłowym i bieżącym prowadzeniem dokumentacji magazynowej (przychody, rozchody itp.),13) odpowiada za prawidłowe oraz terminowe przygotowanie jadłospisów,14) przygotowywanie projektów: zarządzeń, regulaminów, instrukcji, procedur itp.,15) odpowiada za właściwe prowadzenie i umieszczanie niezbędnych informacji na stronie internetowej Domu Pomocy Społecznej w Lubawie,16) sprawdzanie faktur i rachunków pod względem merytorycznym oraz legalności, celowości i gospodarności z dokonywanych wydatków,17) stosowanie obowiązujących przepisów zewnętrznych i wewnętrznych w obszarze realizowanych zadań oraz kontrola ich przestrzegania przez podległy personel,18) organizowanie własnego stanowiska pracy,19) dokonywanie kontroli wewnętrznej,20) zapobieganie marnotrawstwu, niegospodarności i kradzieżom,21) współuczestniczenie w procesie planowania realizacji zadań jednostki,22) rzetelne i terminowe sporządzanie dokumentacji i sprawozdawczości, przekazywanie informacji właściwym instytucjom , osobom oraz rozliczenie zadań,23) dokształcanie i doskonalenie własnych kwalifikacji oraz podległego personelu,24) prowadzenie instruktażu stanowiskowego w zakresie bhp każdego nowo przyjętego pracownika, prowadzenie okresowych szkoleń, instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników jednostki,25) występowanie z wnioskami w sprawach związanych z przyjmowaniem, awansowaniem, nagradzaniem, karaniem i zwalnianiem podległego personelu,26) uczestniczenie w pracach powoływanych zespołów, komisji,27) pełnienie funkcji pracownika pierwszego kontaktu, kierownik jest członkiem Zespołu Terapeutyczno-Opiekuńczego,28) ścisła współpraca z Główną Księgową, Kierownikami Działów oraz innymi pracownikami,29) wykonywanie innych obowiązków i zadań administracyjno-gospodarczych wynikających z przepisów w zakresie działania jednostki i zlecanych przez Dyrektora.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: od 2.600 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SEKCJI ADMINISTRACYJNO GOSPODARCZEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy b
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
3. Wymagania związane ze stanowiskiem urzędniczym: a) wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe: wyższe administracyjnej lub wyższe techniczne, 2) studia podyplomowe z zakresu: Zarządzania Zasobami Ludzkimi, 3) minimum 10 lat stażu pracy, 4) co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym związanym z kierowaniem zespołem pracowników, 5) przebyte szkolenie z zakresu ustawy prawa zamówień publicznych,6) posiadanie obywatelstwa polskiego lub posiadanie prawa do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez obywateli innych państw, 7) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 8) biegła obsługa komputera (w tym: Word, Excel, Internet), 9) posiadanie prawa jazdy kat. B, 10) osoba kandydująca nie była prawomocnie skazana za przestępstwa popełnione umyślnie, nie może być skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządowi terytorialnemu, przeciwko wiarygodności dokumentów lub przestępstwo skarbowe oraz powinna cieszyć się nieposzlakowaną opinią.b) wymagania dodatkowe: 1. znajomość następujących przepisów prawa: 1) ustawy prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004 roku z póżn, zm., 2) ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 z póżn. zm. (zagadnienia dotyczące domów pomocy społecznej), 3) rozporządzenie ministra pracy i polityki społecznej z dnia 23 sierpnia 2012 roku w sprawie domów pomocy społecznej , 4) ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2015 roku, poz. 1445), 5) ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1182 z póżn. zm.) 6) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 roku poz. 267 z póżn. zm.), 7) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz. U. nr 14, poz. 67 z póżn. zm.), 8) znajomość zagadnień z zakresu przepisów: ochrony środowiska, prawa budowlanego, finansów publicznych, rozporządzenia w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami majątku ruchomego powierzonego jednostkom budżetowym, zarządzania zasobami ludzkimi, Prawa Pracy, BHP, P. Poż.,. umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, rzetelność, odpowiedzialność, obowiązkowość, kreatywność, sumienność, uczciwość, zdolności organizacyjne, gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji, dyspozycyjność.5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin, b) praca zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie Pracy Domu Pomocy Społecznej w Lubawie i filii w Iławie,c) praca wykonywana w pomieszczeniach Domu, jak również w terenie, d) praca wymagająca umiejętności współpracy z innymi urzędami, instytucjami, osobami i współpracownikami, e) pracownik wykonuje polecenia Dyrektora.6. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych; W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Lubawie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił grudzień 2015 1,68 %.ZASADY NABORU NA STANOWISKO. Wyboru najkorzystniejszej oferty spośród kandydatów dokona Komisja Rekrutacyjna, powołana Zarządzeniem Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Lubawie, w 3 etapach postępowania: I e t a pAnaliza dokumentów, polegająca na zapoznaniu się przez Komisję Rekrutacyjną z dokumentami złożonymi przez kandydatów. Celem analizy dokumentów jest ustalenie, czy kandydaci spełniają wymagania formalne wskazane w ogłoszeniu.II e t a pDo drugiego etapu postępowania zostaną zakwalifikowani kandydaci spełniający wymagania formalne. W drugim etapie zostanie przeprowadzony egzamin teoretyczny.O terminie egzaminu teoretycznego zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.III e t a pDo trzeciego etapu zostaną zakwalifikowani kandydaci, którzy uzyskają co najmniej 70 % poprawnych odpowiedzi z egzaminu teoretycznego. Trzecim etapem postępowania, w celu wyłonienia kandydata na stanowisko, będzie rozmowa kwalifikacyjna, która będzie dotyczyć predyspozycji kandydata do pracy na stanowisku.Po zakończonym III etapie postępowania Komisja przedstawi Dyrektorowi propozycję maksymalnie trzech kandydatów na stanowisko.Termin i miejsce składania dokumentów: Kandydaci powinni składać oferty w zamkniętych kopertach z podaniem adresu zwrotnego z dopiskiem: Nabór na stanowisko pracy Kierownika Sekcji Administracyjno- Gospodarczej Termin składania ofert do dnia 26 stycznia 2016 roku do godziny 10.00 w budynku Domu Pomocy Społecznej w Iławie, ul. Dąbrowskiego 15 B (sekretariat). W razie przesłania przez kandydata dokumentów aplikacyjnych pocztą, za datę i godzinę ich doręczenia uważać się będzie datę i godzinę ich wpływu do Domu Pomocy Społecznej w Iławie. Informujemy, że dokumenty składane przez kandydatów pozostaną gromadzone w Domu Pomocy Społecznej w Iławie, a dane osobowe kandydatów będą przetwarzane najpóźniej po zakończeniu sprawdzenia ewentualnej poprawności przeprowadzonego naboru przez organy do tego uprawnione. Informacji na temat naboru na stanowisko udziela: Sylwia Sławińska tel. 89 648 86 43 w.10
Nazwa pracodawcy: Dom Pomocy Społecznej w Lubawie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 15, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
7. Wymagane dokumenty:Oferta kandydata powinna zawierać w szczególności:1) kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,2) list motywacyjny,3) Curriculum Vitae z przebiegiem pracy zawodowej,4) kserokopię świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie,5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i uprawnienia,6) kserokopię zaświadczenia potwierdzającego przebyte szkolenie z zakresu ustawy prawo zamówień publicznych,7) kserokopie świadectw pracy, ewentualnie zaświadczenie o zatrudnieniu dla osób pracujących,8) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz za umyślne przestępstwo skarbowe,9) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn.Dz. U. z 2014 roku poz. 1182 ze zm.) do celów przygotowania i przeprowadzenia naboru na w/w stanowisko.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Iława
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 18.01.2016
Oferta pracy ważna do: 26.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-Prowadzenie kawiarni,-Zarządzanie personelem,-Współpraca z kontrahentami,-Lokal czynny w godzinach 12:00 - 20:00,-Godziny pracy do ustalenia,-Kontakt telefoniczny 502-626-464,
MAŁA CZARNA CAFE JOLANTA SZULIK - 2018-04-17 - Tczew (pomorskie)
Praca w terenie, zarządzanie grupą konsultantów, realizacja celów sprzedażowych i operacyjnych.
Euro Providus S.A Oddział Krotoszyn - 2017-07-07 - Krotoszyn (wielkopolskie)
jw.
SERHII MEHEHA - 2018-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
- Lekkie prace porządkowe. Praca na terenie Katowic (Piotrowice - Ochojec).- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:00-14:00, 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 885-105-200) w godzinach: 7:00-20:00.
FIRMA USŁUGOWA "BŁYSK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-28 - Katowice (śląskie)
Koordynowanie pracy załogi
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Ząbki (mazowieckie)
Kierownik Salonu odpowiedzialny jest za:
- zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
- zarządzanie zespołem pracowników
- realizacje planów sprzedażowych
- utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
- motywowanie i ocena pracowników
- organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
- coaching pracowników
Media Expert - 2016-09-29 - Wschowa (lubuskie)
Monter podzespołów elektronicznych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo POL-ELEKTRA Sp. z o.o. - 2017-05-22 - Łochowice (kujawsko-pomorskie)
prace na składzie węgla
KTK Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-08-30 - Mława (mazowieckie)
kierownik budowy
CHT Tadeusz Chmiel - 2016-02-01 - Brzesko (małopolskie)
w/g stanowiska
KH - KIPPER sp zo.o. - 2016-10-26 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
Wykształcenie zawodowe; 2 lata doświadczenia; prawo jazdy kat. C+E; zaświadczenie o ukończonym kursie na przewóz rzeczy; trasy krajowe od poniedziałku do piątku;
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "SAMTRANS" B.BYKUĆ, D.KARDAS, B.WRÓŻ SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-17 - Gliwice (śląskie)
opracowywanie kosztorysów, nadzór na budowie.
Przedsiębiorstwo Usługowe"WALBUD"Sp.z o.o. - 2017-02-22 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Organizowanie transportu, monitorowanie zleceń, nadzór nad zespołem pracowników
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac - 2017-07-13 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
koordynowanie pracy magazynu; praca w godz. 8-16; kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 9-15
SIMBHP Spółka Jawna - 2016-01-13 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie pełnej księgowości firmy zgodnie z Ustawą o rachunkowości, bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz wartości niematerialnych i prawnych, rozliczanie i księgowanie importu, nabyć wewnątrzwspólnotowych, uzgadnianie modułów magazynowo produkcyjnych do KG, rozliczanie kont wynikowych i odchyleń na koniec okresu, sporządzanie deklaracji VAT, VAT-UE, sprawozdań do GUS i NBP, przygotowywanie bieżących zestawień i raportów, zarządzanie pracownikami działu, odpowiedzialność za jakość i terminowość zadań realizowanych przez podległy zespół, udział w pracach związanych z przygotowaniem sprawozdań finansowych, bieżąca współpraca z Głównym Księgowym
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska
Specjalistyczny Gabinet Ginekologiczno-Położniczy Osiecka Grażyna - 2015-12-10 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
• nawiązywanie kontaktów handlowych,• budowanie stałych relacji z klientami na obsługiwanym terenie,• zapewnienie odpowiedniego poziomu sprzedaży na podległym terenie,• działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów,• zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów,Oferujemy:- Umowę o pracę - Wynagrodzenie podstawowe plus premia,- możliwość przystąpienia do programu Benefit i ubezpieczeń grupowych,
J.Chodacki, A. Misztal Medica Spółka Jawna - 2018-05-07 - Lubin (dolnośląskie)
prace porządkowe i gospodarcze
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Kutno (łódzkie)
Utrzymywanie wszelkich kontaktów z kontrahentami z Ukrainy.
Hotel "PARADISO" Ziółkowski Piotr - 2018-02-21 - Suchedniów (świętokrzyskie)
Kierownik robót odpowiada za prawidłowe, zgodne z przyjętymi zasadami prowadzenie robót budowlanych oraz przestrzeganie prawa budowlanego. Do jego zadań należy również rozdzielanie zadań pracownikom oraz nadzór nad podwykonawcami. Osoba zatrudniona na tym stanowisku nadzoruje terminowość wykonywanych prac oraz realizację budowy zgodnie z założonym harmonogramem i budżetem. Często kierownik robót budowlanych zajmuje się również prowadzeniem rozliczeń robocizny, materiałów czy sprzętu.
PAGA - UNIBUD S.C. - 2016-12-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
nadzór nad pracą sprzedawców, kierownie sklepem,organizacja pracy personelu, praca w Lubinie
PSS SPOŁEM w Lubinie - 2016-11-15 - Lubin (dolnośląskie)
Prace związane z utrzymaniem porządku i czystości przy drogach gminnych, placach zabaw, cmentarzach, terenach zielonych oraz gminnych budynkach komunalnych
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Kotla (dolnośląskie)
Naprawa i eksploatacja samochodów ciężarowych marki IVECO, RENAULT, MAN, SCANIA, VOLVO. Dbanie o stan techniczny samochodów.
MWB - TRANS Mariusz Wieczorek - 2017-10-27 - Ładzyń (mazowieckie)
nadzór nad pracownikami magazynu, kontrola wysyłek od dostawców, przygotowywanie raportów wewnętrznych firmy
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-17 - Mława (mazowieckie)
-
"NIEWIEŚCIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w
CALAN HUMAN CAPITAL SP. Z O.O. - 2016-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
nadzorowanie robót elektrycznych na budowie
ZUW URBEX sp. z o.o. Oddział w Osieku - 2017-12-05 - Lubin (dolnośląskie)
ZAPEWNIENIE WSPARCIA W SPRAWACH PODATKOWYCH, MONITOROWANIE DORADZTWA PODATKOWEGO, ABY BYŁO ZGODNE ZE STANDARDAMI KORPORACYJNYMI, IDENTYFIKACJA RYZYKA PODATKOWEGO, UCZESTNICTWO WEWEWNĘTRZNYCH PRZEGLĄDACH PODATKOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Zabierzów (małopolskie)
x
POŻARSKI BUDOWNICTWO MIROSŁAW POŻARSKI - 2016-11-25 - Białystok (podlaskie)