Praca KIEROWNIK SEKCJI ADMINISTRACYJNO GOSPODARCZEJ - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy KIEROWNIK SEKCJI ADMINISTRACYJNO GOSPODARCZEJ, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 2 ofert pracy KIEROWNIK SEKCJI ADMINISTRACYJNO GOSPODARCZEJ.

KIEROWNIK SEKCJI ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEJ - od 4聽500 PLN

Nadz贸r nad utrzymaniem sprawno艣ci aparatury i urz膮dze艅 technicznych. Wsp贸艂praca z firmami serwisowymi. Sporz膮dzanie plan贸w zakupu sprz臋tu i aparatury technicznej. Przeprowadzanie likwidacji zu偶ytych i zniszczonych urz膮dze艅. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z zam贸wieniami publicznymi.
kontakt przez PUP - 2020-08-27 - P艂ock (mazowieckie)

KIEROWNIK SEKCJI ADMINISTRACYJNO GOSPODARCZEJ - od 2聽600 PLN

4. Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku obejmuje m.in.:1) organizowanie pracy oraz sprawowanie bezpo艣redniego nadzoru nad prawid艂owym wykonywaniem obowi膮zk贸w przez podleg艂ych pracownik贸w: kuchni, kierowcy, konserwatora, pracownika gospodarczego, magazyniera, pracownika administracyjno-gospodarczego - okre艣lanie zada艅 i dokonywanie podzia艂u pracy pomi臋dzy podleg艂ym personelem, opracowanie i powierzenie zakresu czynno艣ci dla ka偶dego pracownika, organizowanie zast臋pstw,2) kierowanie, koordynacja i organizacja dzia艂a艅 administracyjno-gospodarczych w celu sprawnego funkcjonowania i realizacji zada艅,3) analizowanie stanu realizacji zada艅, za kt贸re kierownik odpowiada,4) prowadzenie dokumentacji, korespondencji i innych czynno艣ci wynikaj膮cych z pe艂nionej funkcji kierownika,5) realizacja spraw z zakresu kontroli zarz膮dczej,6) administrowanie obiekt贸w jednostki i z tego tytu艂u odpowiada za :- utrzymanie w nale偶ytym stanie pomieszcze艅 wewn臋trznych budynku, elewacji oraz dachu a tak偶e planowanie i kierowanie remontami,- utrzymanie w pe艂nej sprawno艣ci (i konserwacja) urz膮dze艅 kuchni, sieci sanitarnej i wodoci膮gowej, sieci elektrycznej, maszyn i urz膮dze艅 elektrycznych i mechanicznych oraz wyposa偶enia budynku w meble, sprz臋t itp.,- w艂a艣ciwe zabezpieczenie budynk贸w jednostki zgodne z przepisami p/po偶,- organizowanie dzia艂ania maj膮cego na celu utrzymanie porz膮dku i czysto艣ci w budynkach oraz wygl膮du i stanu terenu wok贸艂 budynk贸w w tym jezdni, tras chodnikowych, trawnik贸w i zieleni, dbanie o wywo偶enie 艣mieci, nieczysto艣ci,- nadzorowanie w艂a艣ciwego stanu pomieszcze艅 magazynowych, gospodarczych, gara偶y itp.- zapewnienie prawid艂owej eksploatacji nieruchomo艣ci, gospodarki paliwowo-energetycznej (urz膮dze艅 energetycznych, urz膮dze艅 ch艂odniczych, instalacji elektrycznej, sieci wodno kanalizacyjnej, sprz臋tu techniczno gospodarczego),- przeprowadzenie okresowych przegl膮d贸w nieruchomo艣ci i urz膮dze艅 technicznych oraz sprz臋tu w celu zapewnienia niezb臋dnych napraw i zabieg贸w konserwacyjnych,- ustalanie plan贸w zabieg贸w konserwacyjnych oraz napraw urz膮dze艅 energetycznych, ch艂odniczych i sanitarnych i innych,- kontrolowanie prawid艂owo艣ci przeprowadzonych konserwacji, napraw i remont贸w, racjonalnego wykorzystania zu偶ytych na ten cel 艣rodk贸w rzeczowych i finansowych,- prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z administrowaniem budynk贸w,7) organizowanie i nadzorowanie prawid艂owej realizacji ustawy prawa zam贸wie艅 publicznych, organizowaniem przetarg贸w, zapyta艅 o cen臋, negocjacji i innych tryb贸w, sporz膮dzaniem pe艂nej dokumentacji dotycz膮cej zam贸wie艅 publicznych, przygotowywanie projekt贸w um贸w do realizacji zada艅 jednostki,48) organizowanie i nadz贸r nad zaopatrzeniem Domu w artyku艂y spo偶ywcze, 艣rodki chemiczne i czysto艣ci oraz sprz臋t do utrzymania czysto艣ci, sprz臋t medyczny, inny b臋d膮cy na wyposa偶eniu Domu, leki dla mieszka艅c贸w, a tak偶e materia艂y na potrzeby kulturalno-o艣wiatowe, terapi臋 zaj臋ciow膮, odzie偶 i 艣rodki BHP i p/po偶,9) organizowanie transportu oraz nadz贸r nad nale偶ytym wykorzystaniem 艣rodk贸w transportu - kontrola rozliczania paliwa, oleju do samochod贸w itp.,10) nadzorowanie poprawno艣ci prowadzenia dokumentacji dotycz膮cej odzie偶y roboczej i ochronnej dla pracownik贸w,11) nadz贸r w zakresie spraw kadrowych oraz bhp,12) nadz贸r nad prawid艂owym i bie偶膮cym prowadzeniem dokumentacji magazynowej (przychody, rozchody itp.),13) odpowiada za prawid艂owe oraz terminowe przygotowanie jad艂ospis贸w,14) przygotowywanie projekt贸w: zarz膮dze艅, regulamin贸w, instrukcji, procedur itp.,15) odpowiada za w艂a艣ciwe prowadzenie i umieszczanie niezb臋dnych informacji na stronie internetowej Domu Pomocy Spo艂ecznej w Lubawie,16) sprawdzanie faktur i rachunk贸w pod wzgl臋dem merytorycznym oraz legalno艣ci, celowo艣ci i gospodarno艣ci z dokonywanych wydatk贸w,17) stosowanie obowi膮zuj膮cych przepis贸w zewn臋trznych i wewn臋trznych w obszarze realizowanych zada艅 oraz kontrola ich przestrzegania przez podleg艂y personel,18) organizowanie w艂asnego stanowiska pracy,19) dokonywanie kontroli wewn臋trznej,20) zapobieganie marnotrawstwu, niegospodarno艣ci i kradzie偶om,21) wsp贸艂uczestniczenie w procesie planowania realizacji zada艅 jednostki,22) rzetelne i terminowe sporz膮dzanie dokumentacji i sprawozdawczo艣ci, przekazywanie informacji w艂a艣ciwym instytucjom , osobom oraz rozliczenie zada艅,23) dokszta艂canie i doskonalenie w艂asnych kwalifikacji oraz podleg艂ego personelu,24) prowadzenie instrukta偶u stanowiskowego w zakresie bhp ka偶dego nowo przyj臋tego pracownika, prowadzenie okresowych szkole艅, instrukta偶y z zakresu bezpiecze艅stwa i higieny pracy dla pracownik贸w jednostki,25) wyst臋powanie z wnioskami w sprawach zwi膮zanych z przyjmowaniem, awansowaniem, nagradzaniem, karaniem i zwalnianiem podleg艂ego personelu,26) uczestniczenie w pracach powo艂ywanych zespo艂贸w, komisji,27) pe艂nienie funkcji pracownika pierwszego kontaktu, kierownik jest cz艂onkiem Zespo艂u Terapeutyczno-Opieku艅czego,28) 艣cis艂a wsp贸艂praca z G艂贸wn膮 Ksi臋gow膮, Kierownikami Dzia艂贸w oraz innymi pracownikami,29) wykonywanie innych obowi膮zk贸w i zada艅 administracyjno-gospodarczych wynikaj膮cych z przepis贸w w zakresie dzia艂ania jednostki i zlecanych przez Dyrektora.
Dom Pomocy Spo艂ecznej w Lubawie - 2016-01-18 - I艂awa (warmi艅sko-mazurskie)