KIEROWNIK STOISKA W MARKECIE Nowy Sącz oferta pracy Agencja Handlowa "Rafa", Rafał Świerczek
Stanowisko: KIEROWNIK STOISKA W MARKECIE
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Kierownik działu mięso wedliny - wymagania: minimium wykształcenie średnie oraz doświadczenie w branży mięsnej lub handlowej lub wykształcenie wyższe - dla osób z takim wykształcenia nie wymagane jest doświadczenie. Wskazana pasja kulinarna.
Data publikacji: 2016-05-05
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: Agencja Handlowa "Rafa", Rafał Świerczek
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Węgierska 78, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierownik działu mięso wedliny - wymagania: minimium wykształcenie średnie oraz doświadczenie w branży mięsnej lub handlowej lub wykształcenie wyższe - dla osób z takim wykształcenia nie wymagane jest doświadczenie. Wskazana pasja kulinarna.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK STOISKA W MARKECIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik stoiska w markecie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Kierownik stoiska w markecie
Nazwa pracodawcy: Agencja Handlowa "Rafa", Rafał Świerczek
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Węgierska 78, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV/Skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Adres strony pracodawcy: http://www.rafa-supermarket.pl/
Ulica pracodawcy: Węgierska
Numer budynku pracodawcy: 78
Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik stoiska w markecie
Data dodania oferty pracy: 05.05.2016
Oferta pracy ważna do: 01.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów" Osiedle Wilanowska - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie sklepem zgodnie ze standardami sieci,dbanie o zatowarowanie sklepu, zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, kierowanie zespołem pracowników, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.Praca na 2 zmiany : 6-14, 14-22Giełda pracy 14.12.2017r. godz. 9.00.
Stokrotka Sp. z o.o. - 2017-11-30 - Nowa Dęba (podkarpackie)
- obsługa klienta na wysokim poziomie- obsługa kasy fiskalnej- przyjmowanie towaru- dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów
kontakt przez OHP - 2018-04-24 - Katowice (śląskie)
zapewnienie funkcjonowania marketu
DINO POLSKA S.A. - 2016-01-14 - Baborów (opolskie)
Wykonywanie prac w budownictwie drogowym.
USŁUGI TRANSPORTOWE ADAM CHLECHOWICZ - 2017-03-01 - Kiełpino (pomorskie)
Osoba pracująca na stanowisku będzie odpowiedzialna za: organizowanie, zarządzanie oraz kontrolowanie pracy podwładnych, włącznie ze wszystkimi działami administracyjnymi; nadzorowanie rekordów księgowych odnoszących się do danych oddziałów firmy w sposób dokładny, pełny oraz zgodny z wymaganiami czasowymi; zapewnienie zgodności rekordów księgowych z US GAAP oraz innymi wymaganiami ustawowymi, a także zgodności z wewnętrznymi procedurami i politykami PMI; implementację wzorów organizacji pracy zgodnie z kluczowymi wskaźnikami efektywności (KPI) oraz wytycznymi SLA-OLA; administrowanie faktur przychodzących i/lub oświadczeń o wydatkach oraz przetwarzania zleceń płatniczych; kontrolę nad wejściami do systemu rachunków i kont sprawozdań bilansowych, w celu zapewnienia ich zgodności z wymaganiami ustawowymi; zarządzanie transakcjami bankowymi i kompensowanie walut; współpraca w zamykaniu i/lub przygotowywaniu rachunków statutowych i rachunków wg US GAAP, a także deklaracji podatkowych; przygotowywanie raportów statystycznych i finansowych i/lub procesów budżetowych; proponowanie i wdrażanie zmian i ulepszeń w procedurach księgowych w celu ciągłego wzrostu efektywności.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Kraków (małopolskie)
- kierowanie zespołem ludzi- obsługa klienta- pokazy pieczenia sękacza na festynach i jarmarkach na terenie Niemiec i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Milejczyce (podlaskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW-CZYNNOŚCI1. Kieruje całokształtem prac zgodnie z zakresem działania, który umożliwia realizację zadań wynikających z planu gospodarczego, bieżących decyzji i uchwał Rady Nadzorczej i zarządu oraz potrzeb warunkujących sprawne funkcjonowanie Spółdzielnia) wydaje stosowne do obowiązujących przepisów decyzje i polecenia oraz udziela wskazówek podległym pracownikom, nadzoruje prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków przez podległych pracowników b) organizuje i nadzoruje pracę w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy, jak również osiąganie przez pracowników wysokiej wydajności i należytej jakości pracyc) opracowuje i aktualizuje zakresy czynności dla podległych pracowników, ustala plany urlopów i przestrzega ich realizacji2. Sporządza okresowe analizy ekonomiczne z całokształtu działalności wraz z wnioskami mającymi na celu poprawienie wyników, a w szczególności analiz w zakresie:a) kosztów gospodarki zasobami mieszkaniowymib) Funduszu Remontowego3. Odpowiada za przestrzeganie zasad dokonywania przeglądów wiosennych i jesiennych zasobów mieszkaniowych i terenów uczestniczy w planowych przeglądach budynków i elementów małej architektury w celu określenia potrzeb i pilności prac na remontowych. Opracowuje i uzgadnia z Zarządem roczne plany gospodarcze, w zakresie konserwacji, remontów i modernizacji zasobów i urządzeń technicznych, czuwa nad właściwą gospodarką środkami finansowymi przeznaczonymi na eksploatację podstawową i remonty.4. Sprawuje nadzór nad poprawnym, bieżącym prowadzeniem książek obiektów budowlanych oraz starannym zapisywaniem w nich wszystkich robót i przeglądów zgodnie z prawem budowlanym i Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warunków technicznych i użytkowych budynków mieszkalnych.5. Opracowuje i przygotowuje materiały niezbędne do zlecenia robót konserwacyjnych, remontowych oraz modernizacyjnych wykonawcom wybranym na drodze przetargu, konkursu ofert bądź negocjacji.6. Odpowiada za stan techniczny i estetyczny zasobów prawidłową realizację zadań wynikających z zasad właściwego utrzymania zasobów spółdzielni w zakresie:a) wymogów określonych w Ustawie z dnia 7.07.1994 Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 85, poz. 414 z późniejszymi zmianami)b) dokonywania przeglądów budynków/mieszkań, oceny stanu technicznego, ustalania na tej podstawie w porozumieniu z Zarządem Spółdzielni planów i harmonogramów robót remontowych wraz z kalkulacjami kosztów odrębnie dla remontów głównych, bieżących i konserwacjic) organizowania i nadzorowania bieżącej konserwacji budynków i napraw urządzeń związanych ze wspólnym użytkowaniemd) utrzymania w należytym stanie porządku i czystości pomieszczeń w budynkach służących do wspólnego użytku, terenu nieruchomości oraz właściwego przygotowania i utrzymania Zasobów w okresie zimowyme) zawierania umów na dostawę energii cieplnej, wody i odprowadzania ścieków, energii elektrycznej, wywóz nieczystości, utrzymanie porządku, konserwację i eksploatację urządzeń dźwigowych itp.f) niezwłoczne usuwanie awarii związanych z eksploatacją budynków i lokali mieszkalnych oraz urządzeń z nimi związanych7. Kierownik działu ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowy przebieg prac które wykonuje się przy pomocy wykonawców zewnętrznych oraz służb Spółdzielni. Terminowe i rzetelne sprawdzanie faktur za usługi remontowe, konserwacyjne z punktu widzenia zgodności zakresu rzeczowego robót objętych kosztorysem powykonawczym ze stanem faktycznym.8. Kierownik działu odpowiada za prowadzenie gospodarki zasobami mieszkaniowymi i użytkowymi oraz sprawne zarządzanie i administrowanie nieruchomościami stanowiącymi mienie Spółdzielni, a także nieruchomościami wspólnymi w rozumieniu Ustawy z 24.06.1994 o Własności Lokali, Ustawy o Spółdzielniach Mieszkaniowych w ramach powierzonych zadań na swoim stanowisku pracy.9. Kierownik działu zobowiązany jest zapewnić właściwy poziom ekonomiczny swojego działania między innymi poprzez:a) prawidłowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań i dokumentów oraz ich należyte przechowywanieb) wprowadzanie w życie umów eksploatacyjnych oraz ich kontrolę, między innymi poprzez kontrolę faktur pod względem zgodności z zawartymi umowamic) sprawdzanie rozliczeń kosztów usług świadczonych przez firmy dostarczające media /woda i kanalizacja, gaz, energia elektryczna, wywóz nieczystości, energia cieplna, ciepła woda/ i innych oraz nad prowadzeniem kalkulacji wynikowej kosztów stanowiących podstawę do ustalania stawek opłat za lokale mieszkalne i użytkowed) prawidłowe i rzetelne sprawdzanie i potwierdzanie obciążeń z tytułu odszkodowania od firm ubezpieczeniowych /Filar, PZU itd./10. W zakresie realizacji zadań związanych z użytkowaniem lokali odpowiada za zawieranie i rozwiązywanie umów, wydawanie lokali i ich odbiór, powiadamianie użytkowników lokali o zmianach w wysokości opłat czynszowych i opłat za świadczenia.11. W zakresie eksploatacji zasobów mieszkaniowych sprawuje nadzór nad:a) zabezpieczeniem majątku Spółdzielni /budynki, urządzenia, maszyny, itp./ przed zniszczeniem, dewastacją i kradzieżąb) prowadzeniem kontroli w zakresie poprawnego użytkowania pomieszczeń w budynkachc) prowadzeniem stałego nadzoru nad stanem sanitarno-porządkowym budynków i terenów zewnętrznychd) dbaniem o utrzymanie zasobów w technicznej sprawności dążeniem do poprawy warunków zamieszkiwania w zasobach mieszkaniowyche) prowadzeniem w sposób staranny książek zgłoszeń, rejestrowaniem w nich wszelkich uwag związanych z eksploatacją zasobów12. Sprawuje nadzór nad właściwym przygotowaniem inwestycji do eksploatacji poprzez doglądanie i kontrolowanie przebiegu prac, terminowość i jakość wykonywanych prac. Uczestniczy w odbiorach końcowych obiektów mieszkalno-usługowych, przekazuje swoje uwagi i spostrzeżenia osobie odbierającej.13. Uczestniczy w przyjmowaniu i przekazywaniu nowododanych lokali mieszkalnych i użytkowych do eksploatacji; prowadzi zasiedlania mieszkań zgodnie z obowiązującą procedurą w tym zakresie, odpowiada za zabezpieczenie niezbędnych dokumentów związanych z zasiedleniem.14. Przygotowuje, sprawdza i opiniuje umowy najmu, dzierżawy, remontowe w oparciu o obowiązujące przepisy prawne. Każda umowa powinna być zaopiniowana przez radcę prawnego i posiadać wszelkie klauzule formalne. Prowadzi całość spraw związanych z wynajmem lokali użytkowych.15. Współpracuje z firmami prowadzącymi rozliczanie energii cieplnej w zakresie uzgodnień zasadności i prawidłowości rozliczeń, przekazywania danych itp.. Koordynuje wprowadzanie zasad rozliczania. Prowadzi pełną dokumentację z tego wynikającą.16. Współpracuje z radcą prawnym w zakresie toczących się spraw sądowych oraz innych wynikających z zakresu swojego stanowiska. Prowadzi korespondencję z mieszkańcami Spółdzielni, przedsiębiorstwami, instytucjami i urzędami w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji.17. Do obowiązków Kierownika należy udzielanie wyjaśnień i formułowanie opinii dla potrzeb Rady Nadzorczej, Zarządu, Urzędów i innych instytucji z którymi Spółdzielnia współpracuje z wyłączeniem spraw zastrzeżonych dla Zarządu lub nadzorującego Członka Zarządu.18. Obowiązany jest do inspirowania i opracowywania działań niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Spółdzielni w zakresie prowadzonych spraw, wdrażania możliwie najlepszych rozwiązań. Informuje mieszkańców o wszystkich ważnych dla nich sprawach i odpowiada na ich pytania, reklamacje, skargi.19. Opracowuje i aktualizuje regulaminy, instrukcje itp.Kandydat skałada następujące dokumenty: 1. Podanie zgłaszające udział w konkursie;2.CV ( życiorys ze zdjeciem);3.Kwestionariusz osobowy;4.Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, wykształcenie i kwalifikacje;5. Aktualne ( do 3 miesięcy) zaświadczenie lakarskie stwierdzające zdolność pracy na stanowiskach kierowniczych, wydane przez lekarza medycyny pracy;7.Adres i telefon kontaktowy.Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2002r. Nr 101 poz.926 z późniejszymi zmianami).Oferty konkursowe należy składać w sekretariacie Spóldzielni mieszczącym się przy ulicy Bajana 31a we Wrocławiu, w zamkniętych kopertach, z napisem "Konkurs na stanowisko Kierownika Działu Technicznego w SML-W "Szóstka", w terminie do dnia 29.01.2016r. do godz. 15.00.Terminy rozmów dotyczących konkursu będą ustalane bezpośrednio z kandydatami.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2016-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)
- nadzór nad jakością i terminowością wykonywanych usług- bieżący kontakt i współpraca z klientami w zakresie realizowanych usług- reprezentowanie firmy w kontaktach biznesowych i utrzymywanie pozytywnych relacji z kontrahentami- prowadzenie dokumentacji zw. z zarządzaniem obiektami- kontrolingowa analiza kosztów kontraktu- kierowanie grupą pracowników zatrudnionych na podległych obiektach ( wymagana gotowość do pracy w terenie )- rekrutacja personelu, organizowanie i nadzorowanie pracy podległego zespołu- stała i aktywna współpraca z pozostałymi managerami i bieżąca optymalizacja rozwiązań- bieżące raportowanie- wyjazdy służbowe
DAKO SERVICES Sp. z o.o. - 2018-06-21 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Gotszlik Sp. z.o.o. - 2017-06-29 - Jarocin (wielkopolskie)
zapoznanie się z technologią produkcji gastronomicznej, kierowanie pracą lokalugastronomicznego, obsługa programu BISTRO
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Stargard (zachodniopomorskie)
rejestracja pacjentów, prowadzenie dokumentacji, obsługa kasy fiskalnej, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Kluczbork (opolskie)
Nadzór i organizacja pracy sklepu. Praca w Markecie Lewiatan w Bodzanowie.
Krami Sp. z o. o. - 2016-08-24 - Bodzanów (mazowieckie)
sprzedaż w Sex-shopie (Pracodawca przeszkoli do pracy)
FIRMA HANDLOWA "HANIA" Różańska-Kiziuk Barbara - 2016-11-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Monter sieci FTP i FTTH i urządzeń teletechnicznych
RYMAR-KOMP s.c. Ryszard Prosowicz Marek Mosio - 2016-02-02 - Żabno (małopolskie)
wg zakresu czynności
Przedsiębiorstwo Handlowe "ROLMASZ" Edward Hawrot & Jacek Mierzejewski & Kazimierz Stachowiak Spółka jawna - 2016-07-01 - Gniezno (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie warsztatem samochodowym, nadzór nad pracą mechaników, zamawianie części, opon, wystawianie faktur
MAZITRANS Krzysztof Mazurek - 2017-01-24 - Karlino (zachodniopomorskie)
x
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg Adam Czarnecki - 2016-01-19 - Porosły-Kolonia (podlaskie)
NOSZENIE SPRZĘTU POMIAROWEGO, POMOC PRZY ROZSTAWIANIU SPRZĘTU, POMOC PRZY DOKONYWANIU POMIARÓW GEODEZYJNYCH.
PROSUPPORT SP. Z O.O. - 2018-04-17 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
1. Pomoc przy wykonywaniu drobnych napraw pojazdów.2. Pomoc przy doprowadzeniu do stanu umozliwiającym eksploatację pojazdów, maszyn.3. Pomoc przy utrzymywaniu w pełnej gotowości technicznej obsługiwanych pojazdów silnikowych
BUDOKRUSZ SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-03 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Kierownik budowy - wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe, min. 1 rok doświadczenia zawodowego, uprawnienia budowlane do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A. - 2017-06-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
Nauka języka angielskiego w szkole podstawowej klasy IV - VIII. Wymiar czasu pracy 3/4 etatu.
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Uściu Solnym - 2018-08-14 - Uście Solne (małopolskie)
zmianowość:7-15 i 13-21
FHU MAK-CHEMIA, M. OSIŃSKI I B. PÓŁTORAK- OSIŃSKA SPÓŁKA JAWNA - 2016-07-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
NAUKA: POSŁUGIWANIA SIĘ KOMPUTEREM, ZAZNAJAMIANIA SIĘ Z TECHNIKĄ BIUROWĄ, ORGANIZACJI PRACY W URZĘDZIE, KONSTRUOWANIA PISM URZĘDOWYCH I PRAKTYCZNEGO POSŁUGIWANIA SIĘ INSTRUKCJĄ KANCELARYJNĄ, OBSŁUGIWANIA SEKRETARIATU,
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Kleczew (wielkopolskie)
praca na terenie Torunia i okolic- nadzór nad pracami budowlanymi
ABC NIERUCHOMOŚCI BRODNICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Kierowwanie robotami budowlanymi, kosztorysowanie
LICHOSYT ROBERT FIRMA BUDOWLANA - 2016-05-17 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Poszukiwanie ofert dla eksportu chemii gospodarczej do Rosji, Ukrainy i Białorusi. Prowadzenie spraw administracyjno biurowych związanych z działanością biura na terenie Polski, kontakty z klientami zagranicznymi oraz ustalanie podejmowanych decyzji z zarządem firmy na Ukrainie.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa kasy i terminala, dokładanie towaru i przyjmowanie dostaw. Obsługa LOTTO
ŻANETA WOLIŃSKA - 2017-11-28 - Gdynia (pomorskie)
obsługa klientów, sprzedaz towarów
Inter -Tank SK Łoś,E.Laszewska- Łoś S J - 2018-05-18 - Laliki (śląskie)