KIEROWNIK KSIĘGOWOŚCI I RAPORTOWANIA Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK KSIĘGOWOŚCI I RAPORTOWANIA
Wynagrodzenie: od 9 000 PLN
Zakres obowiązków: Osoba pracująca na stanowisku będzie odpowiedzialna za: organizowanie, zarządzanie oraz kontrolowanie pracy podwładnych, włącznie ze wszystkimi działami administracyjnymi; nadzorowanie rekordów księgowych odnoszących się do danych oddziałów firmy w sposób dokładny, pełny oraz zgodny z wymaganiami czasowymi; zapewnienie zgodności rekordów księgowych z US GAAP oraz innymi wymaganiami ustawowymi, a także zgodności z wewnętrznymi procedurami i politykami PMI; implementację wzorów organizacji pracy zgodnie z kluczowymi wskaźnikami efektywności (KPI) oraz wytycznymi SLA-OLA; administrowanie faktur przychodzących i/lub oświadczeń o wydatkach oraz przetwarzania zleceń płatniczych; kontrolę nad wejściami do systemu rachunków i kont sprawozdań bilansowych, w celu zapewnienia ich zgodności z wymaganiami ustawowymi; zarządzanie transakcjami bankowymi i kompensowanie walut; współpraca w zamykaniu i/lub przygotowywaniu rachunków statutowych i rachunków wg US GAAP, a także deklaracji podatkowych; przygotowywanie raportów statystycznych i finansowych i/lub procesów budżetowych; proponowanie i wdrażanie zmian i ulepszeń w procedurach księgowych w celu ciągłego wzrostu efektywności.
Data publikacji: 2016-11-21
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba pracująca na stanowisku będzie odpowiedzialna za: organizowanie, zarządzanie oraz kontrolowanie pracy podwładnych, włącznie ze wszystkimi działami administracyjnymi; nadzorowanie rekordów księgowych odnoszących się do danych oddziałów firmy w sposób dokładny, pełny oraz zgodny z wymaganiami czasowymi; zapewnienie zgodności rekordów księgowych z US GAAP oraz innymi wymaganiami ustawowymi, a także zgodności z wewnętrznymi procedurami i politykami PMI; implementację wzorów organizacji pracy zgodnie z kluczowymi wskaźnikami efektywności (KPI) oraz wytycznymi SLA-OLA; administrowanie faktur przychodzących i/lub oświadczeń o wydatkach oraz przetwarzania zleceń płatniczych; kontrolę nad wejściami do systemu rachunków i kont sprawozdań bilansowych, w celu zapewnienia ich zgodności z wymaganiami ustawowymi; zarządzanie transakcjami bankowymi i kompensowanie walut; współpraca w zamykaniu i/lub przygotowywaniu rachunków statutowych i rachunków wg US GAAP, a także deklaracji podatkowych; przygotowywanie raportów statystycznych i finansowych i/lub procesów budżetowych; proponowanie i wdrażanie zmian i ulepszeń w procedurach księgowych w celu ciągłego wzrostu efektywności.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 9 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Nie mniej niż 9000 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK KSIĘGOWOŚCI I RAPORTOWANIA
Data rozpoczęcia pracy: 09.12.2016
Data zakończenia pracy: 08.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe - ekonomia, finanse; min. 4 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w zakresie finansów/księgowości, doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku w ramach dużej korporacji, umiejętności: b. dobre umiejętności analityczne ze zdolnością do konkludowania oraz podejmowania decyzji, komunikatywność, znajomość zasad USGAAP, zarządzanie własnym czasem oraz grupą podwładnych, praca pod presją czasu, nastawienie na działanie, umiejętność szybkiego uczenia się, dobra organizacja pracy, duża wiedza z zakresu księgowości i podatków potwierdzona doświadczeniem, umiejętność ustalania priorytetów, rozwiązywania problemów, doskonała znajomość pakietu Office w szczególności Excel, PowerPiont, biegła znajomość programu SAP, znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 21.11.2016
Oferta pracy ważna do: 08.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2016
Podobne oferty pracy
prace projektoqwe w zakresie projektowania elektronicznego
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie rejestru umów administrowania budynkuZaopatrywanie placówki w sprzęt szkolny i gospodarczy, pomoce naukowe, zapewnienie sprawności techniczno - eksploatacyjnej budynku szkoły.Prowadzenie spraw związanych z remontami i naprawami, dbanie o stan sanitarny i estetykę obiektu oraz terenu wokół niego.Przestrzeganie terminów obowiązkowych przeglądów instalacji i sprzętu w budynku.Kierowanie zespołem pracowników obsługi.Opracowywanie harmonogramu pracy i urlopów pracowników obsługi. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych, organizowanie inwentaryzacji.Ewidencjonowanie i opisywanie faktur.
Szkoła Podstawowa Nr 4 w Pruszczu Gdańskim - 2018-02-16 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
-identyfikacja potrzeeb klienta-obsługa klienta w salonie sprzedaży PLAY-realizacja planów sprzedaży-przestrzeganie obowiązujących standardów
POLONUS TEL Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Wymagania:mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na trudne warunki, gotowość do podjęcia pracy w trybie trzy zmianowym, wysoki poziom koordynacji psychomotorycznej, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy wg instrukcji, dyspozycyjność, zdolności manualne, spostrzegwaczość, znajomość urządzeń pomiarowychCharakterystyka pracy:proste prace na linii produkcyjnej, pomoc operatorom maszyn, dostarczanie półproduktów na linię produkcyjną. Dźwiganie i transportowanie produktów powyżej 20 kg. Kontrola jakości produkowanych elementów. Dbanie o porządek i ład w miejscu pracy. Selekcja i pakowanie gotowych produktów. Istnieje prawdopodobieństwo wystąpienia pyłów przy miejscu pracy. Od kandydatów wymagamy możliwości relokacji w zależności od potrzeb kontrahentów firmy.Kontakt z pracodawcą osobisty w trakcie giełdy pracy w dniu 17.08.2018 o godz. 11
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Rybnik (śląskie)
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ, KIEROWANIE ZESPOŁEM, ZAMAWIANIE TOWARÓW, ORAGNIZACJA INWENTARYZACJI
HURTOWNIA BUDOWLANA "AGAD" SP.Z O.O - 2017-07-14 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad pracą pracowników, nadzór nad wykonywanymi remontami i robotami budowlanymi; przeglądy techniczne;
SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO-MIESZKANIOWA "INSTALATOR" W LUBLINIE - 2018-09-26 - Lublin (lubelskie)
obsługa przemysłowych maszyn do szycia (stebnówki,lamówki), obsługa igłowarek, szycie kołder, poszewek, poszewek na materace, obsługa pakowarek, prace przy produkcji
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Leszno (wielkopolskie)
Kierowanie robotami związanymi z wykonywaniem instalacji sanitarnych na budowie
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Krosno (podkarpackie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacja planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2017-03-15 - Złotoryja (dolnośląskie)
Kreowanie polityki handlowej wobec pozyskanych klientów sieciowych na rynku białoruskim oraz innych rynkach wschodnich (dawnych republik ZSRR), bieżące monitorowanie wyników sprzedaży na rynkach wschodnich, cykliczne kontraktowanie klientów korporacyjnych w bezpośrednich negocjacjach (także w języku rosyjskim i białoruskim), rozbudowa grona stałych klientów oraz utrzymywanie długofalowych relacji (także w języku rosyjskim i białoruskim), stała współpraca z innymi działami oraz kadrą zarządzającą (w tym z Prezesem Zarządu w języku białoruskim).
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Płock (mazowieckie)
ZADANIA: - NADZÓR NAD PODLEGŁYMI PRACOWNIKAMI- REALIZACJA POWIERZONYCH KONTRAKTÓW W RAMACH ZAŁOŻONEGO BUDŻETU PROJEKTU I HARMONOGRAMU- STAŁY NADZÓR NAD CZASEM I KOSZTAMI REALIZOWANEGO KONTRAKTU- RAPORTOWANIE O STANIE PRAC- PRACA W SYSTEMIE ZADANIOWYM
GARDA SP. Z O.O. SP. K. - 2017-03-31 - Rzeszów (podkarpackie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie produkcją i efektywne nadzorowanie procesu produkcyjnego, analiza wyników produkcyjnych oraz raportowanie do zarządu koreańskiego
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Mława (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe medyczne lub pokrewne; znajomość zagadnień dotyczących NFZ; umiejętność formułowania i redagowania tekstów oraz pism urzędowych; umiejętności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres; zakres obowiązków: rozliczanie świadczeń zdrowotnych w ramach podpisanych umów, wdrażanie, monitorowanie i nadzorowanie warunków realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej zawartych z NFZ; opracowywanie raportów, zestawień i analiz statystycznych dot. realiz. świadczeń; sporządzanie sprawozdań statystycznych dot. działalności szpitala; nadzór nad archiwizacją dokumentacji medycznej; komunikacja z instytucjami zewnętrznymi, w szczególności z NFZ; nadzór nad organizacją i korzystaniem z archiwum zakładowego; miejsce pracy: Pilchowice
SZPITAL CHORÓB PŁUC IM.ŚW.JÓZEFA W PILCHOWICACH - 2017-12-13 - Pilchowice (śląskie)
REALIZACJA ZADAŃ ZLECONYCH PRZEZ PRZEŁOŻONEGO W ZAKRESIE KIEROWANIA I ORGANIZACJI PRACY PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW PRZY REALIZACJI ZAPLANOWANYCH WYNIKÓW.DODATKOWO PRACODAWCA OFERUJE ŚWIADCZENIA SOCJALNE W FORMIE DODATKOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ DLA PRACOWNIKÓW I ICH RODZIN; DOFINANSOWANIE DO URLOPU; KARTY PODARUNKOWE NA ŚWIĘTA, PACZKI DLA DZIECI ORAZ KARTY SPORTOWO-REKREACYJNE. WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ORAZ CHĘĆ DO PRACY. CV NA ADRES EMAIL : m.michalczyszyn (at) bi1.pl
RELLA INVESTMENTS SP. Z O.O. - 2018-10-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kierowanie zespołem pracowników, realizacja zamówień, sprzedaż towaru; praca w Mszanie Dolnej
F.H.U. ELFIKO URSZULA FILIPIAK Mszana Dolna - 2016-10-05 - Mszana Dolna (małopolskie)
dokonywanie pomiarów pracowników, przygotowywanie kart zwrotowych, przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych; praca od poniedziałku do piątku po 4 godziny
Lindstrom Sp. z o.o. - 2019-03-14 - Stargard (zachodniopomorskie)
Pomoc w prowadzeniu budowy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE I USŁUGOWE "CONCRET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-27 - Tychy (śląskie)
- zarządzanie i sprawowanie całościowego nadzoru nad prawidłowym działaniem sklepów - dbałość o wizerunek sklepów i jakość obsługi Klientów,- realizowanie planów sprzedażowych sklepów,- przygotowywanie zamówień towaru,- prowadzenie negocjacji z Dostawcami,- wspieranie i uczestniczenie w pracy na sali sprzedaży i dbałość o zadowolenie Klientów,- organizowanie i nadzór pracy podległych pracowników.- Terminowe przekazywanie dokumentacji do działu księgowego i kadrowego
PPH "Młyn-Pol" Janusz Rojek - 2017-11-24 - Polska Cerekiew (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
produkcja wyrobów mięsnych, rozbiór, paczkowanie mięsa, koordynowanie pracy zespołu, prowadzenie dokumentacji
"GANDIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-15 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
organizacja i koordynacja towaru, przygotowywanie grafików, dokumentacja HACCP, rozliczanie kosztów, zamawianie i przyjmowanie towaru, przygotowywanie raportów do centrali firmy, utrzymywanie wyniku obiektu na odpowiednim poziomie, przygotywanie jadlospisów
DUSSMANN POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-01 - Gądki (wielkopolskie)
- Obsługa Mixokreta na budowie. Praca na terenie woj. śląskiego oraz okolic.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-19:00 - do uzgodnienia. Mile widziane doświadczenie zawodowe w wykonywaniu wylewek z mixokreta. Prawo jazdy kat. B+E. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 880-835-954) w godzinach: 7:00-20:00.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE RICARD RYSZARD WAŁEK - 2018-04-17 - Katowice (śląskie)
NADZÓR I KOORDYNACJA ROBÓT BUDOWLANYCH, WERYFIKACJA DOKUMENTACJI TECHNICZNO-KOSZTOWEJ, KONTROLA ORAZ PROWADZENIE ROZLICZEŃ INWESTYCJI, KONTROLA JAKOŚCI WYKONYWANYCH PRAC, DBAŁOŚĆ O TERMINOWĄ REALIZACJĘ HARMONOGRAMU BUDOWY, NADZÓR NAD PRACOWNIKAMI
Kinga - Serwis, Kinga Tkacz - 2018-11-19 - Polkowice (dolnośląskie)
Branża sanitarno-instalacyjna. Hurtownia. Dwie zmiany od 07:00 do 17:00 w soboty od 09:00 do 14:00. Wynagrodzenie podane podstawowe w okresie próbnym + premia uznaniowa.
Femax Sp. z o.o. Sp.K. - 2016-04-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
-analiza rozwiazań systemów ERP, IT oraz wdrazanie w Polsce-Projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji, ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawczei wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Zabierzów (małopolskie)
organizacja pracy pracowników podległych w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu, monitorowanie i modenizacja planów sprzedażowych, zamawianie towaru, sporządzanie analiz i raportów itp.
POLOMARKET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-11 - Żarów (dolnośląskie)
Nadzór i koordynacja remontów i budowy dróg, organizacja pracy podległych pracowników i podwykonawców, monitorowanie jakości i terminowości wykonywanych prac. Współpraca z Zarządem firmy i kierownictwem budów.Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą: info (at) bergerbau.pl lub telefoniczny: 71 35 66 800Ofertwa w sali: D
BERGER BAU POLSKA SP. Z O.O. - 2016-11-29 - Wrocław (dolnośląskie)
wykształcenie zawodowe.Zarządzanie grupą ludzi przy budowie dróg.
Gembiak - Mikstacki Spółka jawna - 2016-11-22 - Krotoszyn (wielkopolskie)
organizacja prac i produkcji w piekarni
GS DARŁOWO sp. z o.o. - Darłowo ul. Wojska Polskiego 32 - 2017-11-23 - Darłowo (zachodniopomorskie)