KIEROWNIK ZESPOŁU CALL CENTER (ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA WĘGIERSKIEGO) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: KIEROWNIK ZESPOŁU CALL CENTER (ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA WĘGIERSKIEGO) K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-08-23
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie do 3500 złotych (netto)+ benefity
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK ZESPOŁU CALL CENTER (ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA WĘGIERSKIEGO) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
kierownik centrum obsługi telefonicznej (kierownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.09.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik centrum obsługi telefonicznej (kierownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
węgierski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego, minimum komunikatywna znajomość języka węgierskiego (poziom B2), znajomość języka polskiego, doświadczenie w zarządzaniu zespołem call center, doświadczenie w pracy na celach ilościowych i jakościowych, mile widziane doświadczenie w sprzedaży, pożądany wysoki poziom umiejętności coachingowych i interpersonalnych, pożądany wysoki poziom umiejętności analitycznych, pożądany profesjonalizm i odpowiedzialność za powierzone zadania. Obowiązki: zarządzanie telefonicznym zespołem sprzedaży i obsługi klienta w języku węgierskim, prowadzenie coachingów i szkoleń z pracownikami, monitorowanie wyników pracy podległego zespołu, współpraca z działem szkoleń przy wdrożeniu nowych współpracowników, , realizacja KPI, sparcie zespołu w realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych i obsługowych, kontrola i raportowanie pracy działu, tworzenie własnych rozwiązań mających na celu poprawę efektywności pracy zespołu, zadania realizowane w elastycznym grafiku.[CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. K/CC/2018]
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
kierownik centrum obsługi telefonicznej (kierownik call center)
Data dodania oferty pracy: 23.08.2018
Oferta pracy ważna do: 04.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Michałowice (małopolskie)
Zarządzanie zespołem pracowników na zmianie. Obsługa administracyjna marketu.
"DARPIEK" Dariusz Małysz - 2017-09-18 - Abramowice Prywatne (lubelskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, zamówienia, wykładanie towaru, dbanie o porządek w miejscu pracy. Sklep czynny w godzinach 6.00-22.00.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Zabrze (śląskie)
sprzątanie klatek schodowych w blokach oraz przyległego terenu zewnętrznegom-ce pracy: os. Błonie
4 House-Nieruchomości Hanna Dehnhard - 2017-03-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kierownik działu magazynowego. Zarządzanie magazynem.
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2018-07-04 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
masarz
Produkcja Wędlin i Wyrobów Wędliniarskich K.Zaliński - 2016-02-08 - Połaniec (świętokrzyskie)
przygotowanie maszyn do pracy, obsługiwanie i nadzorowanie maszyny zalewowej, prowadzenie dokumentacji produkcyjnej, prace pomocnicze przy linii produk.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Niewiadów (łódzkie)
prowadzenie supermarketu, dobór towaru, kontrola rozliczeń, zarządzanie personelem - supermarket Lewiatan - spotkanie z Pracodawcą: 05.05.2016 w godz. 12:00-16:00 oraz 07.05.2016 w godz. 10:00-14:00
Pro Novum Sp. z o.o. - 2016-04-27 - Mszczonów (mazowieckie)
Kierowanie zespołem
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Puławy (lubelskie)
Nadzór nad pracami elewacyjnymi, kontrolowanie i koordynacja prac, zarządzanie zespołem pracowników, kontakt z klientami/kontrahentami, doświadczenie zawodowe 1 rok. Wymagania: wykształcenie średnie - kierunek budownictwo, staż pracy 1 rok, język angielski komunikatywny, prawo jazdy kat. B. Praca na terenie woj. pomorskiego.
Przedsiębiorstwo Budowlane "Rybak" - 2016-10-28 - Luzino (pomorskie)
Zarządzaniem grupą doradców finansowych, rekrutacja i wdrożenie nowych członków swojego zespołu, analiza i raportowanie wyników sprzedażowych, inicjowanie nowych aktywności sprzedażowych, prowadzeniem regionalnych inicjatyw marketingowych.
PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-13 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzór nad pracownikami, kierowanie zespołem pracowników. (cv na adres e-mail: anna.delikatesy (at) interia.pl)
Firma Handlowa ,,D&S" Drapała, Szerląg spólka jawna - 2016-03-07 - Stryszów (małopolskie)
jw.
DELGROSS Sp. z o.o. - 2016-12-27 - Warszawa (mazowieckie)
konserwacja zabytków
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Węgrów (mazowieckie)
kierowanie zespołem 5-osobowym, kontakt z nauczycielami, prowadzenie warsztatów dla dzieci i młodzieży
MUSZYŃSKA DAGMARA PDM - 2018-03-08 - Zamość (lubelskie)
planowanie, nadzorowanie i koordynowanie działalności warsztatu naprawy pojazdów, sprawowanie bieżącego nadzoru nad pracą pracowników, prowadzenie bieżącego monitoringu postępów realizacji usług, prowadzenie dokumentacji świadczących usług, pozyskiwanie i obsługa klientów, przygotowywanie raportów, sprawozdań z działalności warsztatu
Janusz Kawka Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna "KONCEPT" - 2018-05-15 - Biała Podlaska (lubelskie)
Kierownik salonu odpowiedzialny jest za: zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM, zarządzanie zespołem pracowników, realizacje planów sprzedażowych, utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta, motywowanie i ocena pracowników organizacji, planowanie czasu pracy podległego zespołu, coaching pracowników.
"TERG" SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-11-30 - Gdańsk (pomorskie)
zarządzanie pracownikami magazynu, tworzenie grafików pracy, dbanie o prawidłowyprzebieg i realizacje zleceń
WORLDPEOPLE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-20 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
-
KLEONIKA Spółka z o. o. - 2016-03-03 - Września (wielkopolskie)
wg stanowiska
ZAKŁAD ODLEWNICZO-MECHANICZNO-HANDLOWY NORBERT WÓJCIK - 2018-05-08 - Kielce (świętokrzyskie)
zarzadzanie sklepem, personelem, rozliczanie kasjerów, robienie zamówieńpraca w godz. 6-14, 14-22
FHC-2 Sp. z o.o. - 2016-02-03 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
organizowanie pracy własnej i zespołu z uwzględnieniem zasad BHP, rozliczanie pracy ludzi, sprzętu i harmonogramu rzeczowo-finansowego; przyjmowanie i zabezpieczanie terenu budowy; prowadzenie dokumentacji budowy; planowanie i kierowanie budową; realizowanie zaleceń wpisanych do dziennika budowy; zgłaszanie do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu; przygotowywanie dokumentacji powykonawczej; zgłaszanie robót budowlanych do odbioru; uczestniczenie w czynnościach odbiorowych i zapewnienie usunięcia ewentualnych wad.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH ASBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-30 - Kuligi (warmińsko-mazurskie)
wdrażanie ISO, kierowanie procesem produkcji, utrzymanie linii produkcyjnej w ciągłej pracy
Jaksa Jacek - 2015-12-09 - Piątkowisko (łódzkie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
sprzatanie pawilonów wystawienniczych, sprzatanie toalet
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Poznań (wielkopolskie)
Kierowanie koloniami i półkoloniami, sprawowanie opieki nad dziećmi (grupa ok. 30 osób).
Mustang Marcin Piotrowski - 2018-04-06 - Mosty (pomorskie)
prace pomocnicze
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE Mariusz Matysiak - 2017-08-17 - Drezdenko (lubuskie)
Nazdzór nad produkcją wędlin
"M" Zakład Masarski Igor Pachwicewicz, Marek Bondarczuk, Łukasz Rutkowski Sp. Jawna - 2016-06-03 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
1) Przygotowanie i wdrożenie kontraktów socjalnych, 2) Przygotowanie ścieżki reintegracji społecznej dla uczestników projektu, 3) Przygotowanie umów w ramach programu PAL, 4) Praca socjalna, 5) Znajomość sytuacji rodzinnej i prawnej uczestników projektu, stały kontakt i współpraca z rodziną. Opracowanie opinii w zakresie realizacji projektu, 6) Angażowanie i motywowanie uczestników do aktywnego uczestnictwa w zajęciach, 7) Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie spraw życiowych osobom, które dzięki pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy stanowiące przyczynę trudnej sytuacji życiowej; skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań, 8) Pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspakajaniu niezbędnych potrzeb.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmnie - 2017-12-15 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)