KIEROWNIK SPRZEDAŻY (DZIAŁ POJAZDÓW PREMIUM) Opole oferta pracy MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z
Stanowisko: KIEROWNIK SPRZEDAŻY (DZIAŁ POJAZDÓW PREMIUM)
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Rozwój struktury osobowej działu handlowego, budowa stoku oferty,pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b, , kontaktyzagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców, monitoringrynku branżowego, bieżące sporządzanie ofert negocjacje, analizazapotrzebowania rynkowego oraz zarzadzanie stokiem pojazdów. Praca w godzinach 9-17
Data publikacji: 2017-03-10
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 113, 45-873 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozwój struktury osobowej działu handlowego, budowa stoku oferty,pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b, , kontaktyzagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców, monitoringrynku branżowego, bieżące sporządzanie ofert negocjacje, analizazapotrzebowania rynkowego oraz zarzadzanie stokiem pojazdów. Praca w godzinach 9-17
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SPRZEDAŻY (DZIAŁ POJAZDÓW PREMIUM)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.03.2017
Data zakończenia pracy: 10.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie: handlowe motoryzacyjne ( pojazdy premium )Umiejętności i uprawnienia: Wymogiem jest dobra znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego. Umiejętnośćpodejmowania decyzji i wprowadzania projektów w realizacje, doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz szybki iefektywny sposób pracy, zdolności negocjacyjne i finalizacji umów, samodzielność, inicjatywa i aktywność w działaniu,ukierunkowanie na cel. Firma zapewnia system Benefit lub pakiet medyczny, oraz możliwości podnoszenia kwalifikacji wtym awansu, umowa o prace + system prowizyjny bez górnego limitu.Dodatkowe wymagania: Wymagane kilkuletnie doświadczenie w branży Motoryzacyjnej w sprzedaży, zakupach,zarzadzania personelem.
Nazwa pracodawcy: MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Wrocławska 113, 45-873 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacje CV, prosimy przesłać na podany adres e-mail:kariera (at) msxinternational.pl z dopiskiem w tytule ,, Szef sprzedaży ( poj.premium)" wraz z klauzulą o ochronie danychosobowych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: tel.774700700
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Wrocławska
Numer budynku pracodawcy: 113
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 10.03.2017
Oferta pracy ważna do: 10.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Usługi fryzjerskie
ZAKŁAD FRYZJERSKI-MARIA MALINOWSKA - 2016-02-11 - Bełchatów (łódzkie)
Prowadzenie Centrum Rekreacyjno-Hotelowego Harenda w Ludwikowicach Kłodzkich
Przedsiębiorstwo Budowlane MARGO - 2015-12-11 - Ludwikowice Kłodzkie (dolnośląskie)
jw.
LXXXVI LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. BATALIONU "ZOŚKA" - 2018-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowanie laboratorium medycznym (umowa o pracę w zastępstwie za osobę przebywającą na zwolnieniu lekarskim)
ALAB Laboratoria Sp. z o.o. - 2017-04-26 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa magazynu, obsługa komputera, znajomość materiałów budowlanych, praca w Przyszowej
Firma Handlowo-Usługowa "SIGMA" Janusz Nowogórski Przyszowa 194 - 2016-12-29 - Przyszowa (małopolskie)
- Agencja ochrony zatrudni do ochrony sieci handlowej w Katowicach.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Ogłoszenie przeznaczone również dla osób zainteresowanych pracą w niepełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-21:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe w ochronie obiektów handlowych. Wymagana niekaralność. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-20:00) (Tel. 513-302-567) lub e-mail: dszota (at) argusochrona.pl
"ARGUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-23 - Katowice (śląskie)
Dekretacja i księgowanie dokumentów, kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, analiza rozrachunków, sporządzanie przelewów w systemie elektronicznym, prowadzenie rejestrów zakupu materiałów i usług, rozliczanie inwentaryzacji, wystawianie faktur z zakresu działalności jednostki, znajomość zasad gospodarki magazynowej-prowadzenie dokumentów obrotu magazynowego.
Zespół Składnic Lasów Państwowych - 2017-11-17 - Siedlce (mazowieckie)
- obsługa urządeń biurowych,- archiwizowanie dokumentów,- prowadzenie rejestrów, dzienników,- obsługa petenta zewnętrznego,
kontakt przez PUP - 2017-06-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Tworzenie zgłoszeń zapotrzebowania, zamawianie towarów, organizacja transportu towarów, współpraca z dostawcami i producentami, realizacja dostaw zgodnie z warunkami umów, realizacja zamówień
XIN RUIFENG Sp. z o.o. w organizacji - 2017-02-27 - Jaworzno (śląskie)
Praca na hali sprzedaży. Tworzenie zamówień.Zarządzanie personelem,prowadzenie marketu wg. standardów firmy. Praca we Wroniawach
DINO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA KROTOSZYN - 2016-08-17 - Wroniawy (wielkopolskie)
Zarządzanie linią produkcyjną, nadzór nad pracą podległego personelu, nadzór nad realizacją planu produkcyjnego oraz nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcyjnego. Kontakt: Stanisław Różycki tel. 883 353 193
Firma PALKO sp. z o.o. - 2018-03-14 - Gniewięcin (świętokrzyskie)
refundacja - 30: organizacja pracy działu recepcji i rezerwacji
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Sulęcin (lubuskie)
- praca w środowisku produkcyjnym przy obróbce metalu,- obsługa maszyn,- uszczelnianie gotowych elementów pastą,- pokrywanie gotowych elementów farbą cynkową,- pakowanie,
EAST SERVICE JOANNA SAMSON - 2018-08-29 - Szamotuły (wielkopolskie)
realizacja celów z uwzględnieniem obszarów ryzyka, rozwój oraz wsparcie technologii i biznesu w usługach IT z uwzględnieniem ich skali oraz wzajemnych zależności , udział w rozwiązywaniu problemów, zapewnienie odpowiedniej realizacji procesów przez znajomość charakterystyki biznesu
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Poznań (wielkopolskie)
koordynacja projektów dotyczących wprowadzania, usprawniania i uytrzymania jakościtworzenie wymogów jakościowych dla nowych procesów, produktów czy usługrozwój systemów zarządzania jakościąraportowanie wyników do Koreibezpośrednia podległość Prezesowi Zarząduwspółpraca z innymi działami firmy
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Skoczów (śląskie)
kierownik serwisu autobusowego
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W POZNANIU S.A. - 2018-09-05 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2018-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
Doradztwo w zakresie bezpieczeństwa w branży paliwowej, scematy, warunki bezpieczeństwa, opracowanie projektów, tworzenie autoryzacji i ceryfikatów bezpieczeństwa, wprowadzanie technologii. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 6-22.
LULU HSE MANAGEMENT CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-02 - Janki (mazowieckie)
sprzedaż, sporządzanie zamówień, przyjmowanie towaru, przyjmowanie reklamacji
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Hubert Sarzyński - 2018-08-08 - Milicz (dolnośląskie)
Opracowywanie złożonych projektów stolarskich, przygotowywanie dokumentacji produkcyjnej na podstawie projektów, zarządzanie zespołem stolarzy i organizacją pracy, organizacja logistyczna, ustawianie montażu, uczestniczenie w pracach stolarskich oraz w montażach. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej oraz w terenie (u Klientów).
"MARION" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
- kierowanie i koordynacja działań w zakresie programów polityki zdrowotnej,- kierowanie i koordynacja działań analitycznych w obszarze ochrony zdrowia (w tym epidemiologii),- koordynacja działań w zakresie profilaktyki.- kontakt telefoniczny z klientami Urzędu,- obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie),- praca na stanowisku może się wiązać z delegacjami, wyjazdami służbowymi.
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2018-08-03 - Gdańsk (pomorskie)
praca w hurtowni rybnej
Rybhand Trzcielińscy S. J. - 2017-09-05 - Piekary Śląskie (śląskie)
Kierownik działu magazynowego. Zarządzanie magazynem.
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2018-09-13 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
KOSZTORYSOWANIE, OFERTOWANIE, ZAMAWIANIE I ROZLICZANIE MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH. KOORDYNOWANIE INWESTYCJAMI POD WZGLĘDEM TECHNICZNYM
TYTAN GRUSZKA KOWALSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-01 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Zawieranie umów ubezpieczenia z Klientem indywidualnym oraz z sektora małych i średnich przedsiębiorstw,dbanie o rozwój portfela Klientów,dopasowanie produktów do potrzeb i oczekiwań Klientów.
PZU SA - 2017-02-02 - Gdańsk (pomorskie)
sporządzanie oraz analiza raportów i prognoz dotyczących rynku, weryfikacja planów sprzedaży klientów, tworzenie strategii sprzedaży przedsiębiorstw klientów z rynków azjatyckich i krajów arabskich. Kierownik do spraw importu i eksportu monitoruje działania konkurencji na podległym rynku. Dzięki otrzymywanym informacjom oraz własnej wiedzy i doświadczeniu podejmuje on decyzje istotne dla procesu, którym zarządza. Do zadań kierownika do spraw sprzedaży należy również pozyskiwanie nowych rynków zbytu oraz nadzór nad prawidłowym zawieraniem umów przez klientów. Osoba zatrudniona na tym stanowisku powinna dbać o rozwój firmy i brać czynny udział w projektach, których celem jest doskonalenie procesów logistycznych w przedsiębiorstwie oraz przedsiębiorstwach klientów.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Łódź (łódzkie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na stanowisku ds. projektów na rzecz rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupska odpowiedzialna będzie za: pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację projektów w szczególności z EFS, rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych w szczególności z EFS.Ważniejsze zadania: pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych; rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych; współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2600-2900 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-09-20 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie zajęć z biologii, Aktywny udział w życiu placówki, Udziałw posiedzeniach Rady Pedagogicznej. Praca od 8-16
Zespoł Szkolno - Przedszkolny Stowarzyszenia Pro Liberis Silesiae w Opolu - 2018-07-16 - Opole (opolskie)
sprzątanie klatek schodowych, odśnieżanie chodników w okresie zimowym
ZUH OPIEKUN Litwińska Bożena - 2017-05-22 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Brak danych
DRUKARNIA COLOR-PRINT SPÓŁKA JAWNA MARIA CICHERSKA, PATRYCJA ŚLIWIŃSKA - 2016-10-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)