KIEROWNIK SKLEPU Lipienice oferta pracy DEALZ POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU
Wynagrodzenie: od 3 780 PLN
Zakres obowiązków: odpowiedzialność za utrzymanie wyników sklepu na odpowiednim poziomie, zarządzanie zespołem, motywowanie zespołu, praca zgodna z procedurami i standardami firmowymi, dbanie o czystość w miejscu pracy, układanie grafiku pracy
Data publikacji: 2019-07-16
Lokalizacja: Lipienice (pomorskie)
Pracodawca: DEALZ POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podmiejska, 89-620 Lipienice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
odpowiedzialność za utrzymanie wyników sklepu na odpowiednim poziomie, zarządzanie zespołem, motywowanie zespołu, praca zgodna z procedurami i standardami firmowymi, dbanie o czystość w miejscu pracy, układanie grafiku pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 780 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+premia sprzedażowa przez pierwsze 3 miesiące 5% od podstawy wynagrodzenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SKLEPU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lipienice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chojnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chojnice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik sklepu / supermarketu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 780 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: 48.2019.KN
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
DEALZ POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Adres pracodawcy:
Strzeszyńska 73a, 60-479 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Adres strony pracodawcy: www.dealz.pl
Ulica pracodawcy: Strzeszyńska
Numer budynku pracodawcy: 73a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sklepu / supermarketu
Data dodania oferty pracy: 16.07.2019
Oferta pracy ważna do: 14.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2a2e08dd5526e09d882c7ff63a4306d7
Podobne oferty pracy
Umiejętność obsługi niwelatora, czytanie projektów, nadzorowanie wykonywanych robót.
Transport Ciężarowy Krzysztof Witkowski - 2017-01-18 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Na czym będzie polegać Twoja praca i jaki będzie zakres Twoich obowiązków:- Bieżąca obsługa klientów zgodnie ze standardem PKN ORLEN.- Osiąganie celów sprzedażowych- Dbanie o odpowiednią ekspozycję towarów- Dbałość o czystość Stacji Paliw- Drobne prace porządkoweJakie są nasze oczekiwania?- Komunikatywność- Wymagamy umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy- Rzetelność, dokładność, odpowiedzialność, sumienność i zaangażowanie- Umiejętność pracy w zespole- Mile widziane będzie Twoje doświadczenie w handlu detalicznym oraz w obsłudze klienta- Łatwość zawiązywania kontaktów i umiejętność negocjacji, znajomość techniki sprzedaży
FHU NTSYSTEM Łukasz Czerwiński - 2017-04-04 - Bojanów (śląskie)
Ochrona osób i mienia centrum handlowego.Umowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące, praca w ruchu ciągłym na dwie zmiany: 7.00-19.00; 19.00-7.00. Możliwość zatrudnienie w formie umowy zlecenie.
KONSALNET SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-10 - Piła (wielkopolskie)
Kierownik sklepu - sprzedawca.Godziny pracy:-poniedziałek - dzień wolny-wtorek - piątek - 6:30 - 16:00-sobota - 7:00 - 13:00Praca w Modłej.
Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska Gromadka - 2016-08-30 - Modła (dolnośląskie)
wykształcenie średnie zawodowe, aktualne uprawnienia, uprawnienia do budowy dróg i mostów kołowych.Prowadzenie dzienników budowy, kontakt i współpraca z inspektorem nadzoru, koordynacja prac budowlanych, współpraca z kierownikami robót, rozliczanie budów, współpraca z działem przetargowym w zakresie sporządzania kosztorysów,
Gembiak - Mikstacki Spółka jawna - 2017-09-12 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Kierowanie pracami, nadzór nad pracownikami oraz rozliczanie budowy.
RAF-MAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-18 - Lutcza (podkarpackie)
Kierowanie kilkudziesięcioma osobami w dziale montażu, nadzór nad prawidłowym stanem zasobów technicznych, organizacja i optymalizacja procesów produkcyjnych, kontrola terminowości, jakości i ilości wykonywanych produktów seryjnych, współpraca z innymi działami (produkcja, logistyka, wyceny, konstrukcyjny, magazyn, zakupy), praca przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji.
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Siedlce (mazowieckie)
nadzorowanie pracy serwisu
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Kraśnik (lubelskie)
wycinianie nagrobków, wyprowadzanie profili
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie towaru do sklepu, oznakowanie towaru,obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Oksa (świętokrzyskie)
Wykształcenie wyższeNadzorowanie robót pod względem jakości, terminowości Organizacja i koordynacja pracy brygad oraz sprzętu Prowadzenie dokumentacji budowyWymagane doświadczenie w branży drogowej min. 2 lataWynagrodzenie 6 000zł brutto
Usługi Ogólnobudowlane Anna Chleboś - 2019-08-21 - Granowiec (wielkopolskie)
kierowanie robotami; praca w godzinach od 07:00 do 15:00 na terenie całej Polski
Mariusz Ruciński " ELEKTRO- MONT " Zakład Wielobranżowy - 2018-10-16 - Stargard (zachodniopomorskie)
nadzór nad prowadzeniem bieżących spraw biurowych, terminowe przygotowanie dokumentów rozliczeniowych z dostawcami usług i towarów zamawianych w Chinach, nadzór nad pracownikami z Chin i pomoc w załatwianiu dla nich spraw administracyjnych, reprezentowanie pracodawcy przed kontrahentami i dostawcami z Chin, sporządzanie raportów i sprawozdań na potrzeby Zarządu, prowadzenie akt pracowniczych i dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy, dbałość o właściwe warunki przechowywania i archiwizowania dokumentów firmowych
JIAQIN Sp. z o. o. - 2018-12-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca w POLOmarket, organizacja pracy podległych pracowników w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu, zapewnienie przestrzegania standardów sieci POLOmarket w podległym sklepie, monitorowanie i maksymilizacja planów sprzedażowych, zamawianie towaru w celu zapewnienia ciągłości sprzedaży asortymentu, sporzadzanie analiz i raportów, budowanie właściwego wizerunku firmy oraz zapewnienie obsługi klientów na najwyższym poziomie
"FRAPO-DYSTRYBUCJA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-14 - Łowicz (łódzkie)
1) weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez komórki organizacyjne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia;2) organizowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Pogotowiu Ratunkowym we Wrocławiu;3) udział w pracach komisji przetargowej w zakresie określonym w Regulaminie udzielania zamówień publicznych oraz zarządzeniu powołującym komisję;4) opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przygotowywanych postępowań przetargowych oraz wzorów umów w zakresie dotyczącym zamówień publicznych. Przedkładanie wzoru umowy radcy prawnemu do akceptacji;5) porozumiewanie się z wykonawcami w celu wyjaśnienia wątpliwości i zapytań do SIWZ, przygotowywanie projektów odpowiedzi i udzielanie odpowiedzi na zapytania wykonawców, prowadzenie innej korespondencji z wykonawcami;6) przedstawianie Dyrektorowi Pogotowia Ratunkowego propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania, po sprawdzeniu ofert przez Komisję przetargową;7) informowanie wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty, ofertach odrzuconych oraz o wykonawcach wykluczonych z postępowania; 8) wnioskowania do Działu Finansowo - Księgowego o zwrot wadium;9) dokumentowanie podejmowanych w postępowaniu czynności polegające na sporządzaniu protokołów wraz z załącznikami;10) weryfikowanie prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne;11) archiwizacja dokumentacji z przeprowadzonych postępowań; 12) koordynowanie czynności prowadzących do zawarcia umowy z wybranym wykonawcą;13) prowadzenie Rejestru Zamówień Publicznych, Rejestru Umów zawieranych pomiędzy Pogotowiem Ratunkowym a wykonawcami zawartymi w ramach przeprowadzonych postępowań;14) przygotowywaniem planu zamówień publicznych i ogłoszeń o planowanych w danym roku kalendarzowym zamówieniach publicznych;15) sporządzaniem i przesyłaniem do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych rocznych sprawozdań o udzielonych przez Pogotowie zamówieniach publicznych;16) publikacja ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego, Dzienniku Urzędowym UE, Biuletynie Zamówień Publicznych i na stronie internetowej Pogotowia Ratunkowego.17) prowadzenie wewnętrznych szkoleń dla kadry kierowniczej Pogotowia Ratunkowego.18) tworzenie procedur i wdrażanie rozwiązań usprawniających realizację zadań działu;19) sporządzeniem przy współpracy ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi, okresowych i rocznych sprawozdań dotyczących inwestycji i remontów prowadzonych przez Pogotowie;20) przygotowywanie i rozstrzyganie zapytań ofertowych w postępowaniach, w tym do 30 tys. euro;21) monitorowanie rynku zamówień publicznych w branży oraz składanie ofert w postępowaniach przetargowych, w tym do 30 tys. euro,22) sporządzanie raportów z przetargów wsparcie w monitorowaniu przebiegu umów, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z Zamawiającym,23) wykonywaniem innych czynności, koniecznych dla prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne, zleconych przez przełożonych.Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 77 31 521, osobisty. Oferujemy:Interesującą pracę,Stabilne i przejrzyste warunki zatrudnienia,Pracę w przyjaznej atmosferze.Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o składanie CV oraz listu motywacyjnego w terminie do 24 stycznia 2019 r. w Sekretariacie Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu ul. Ziębicka 34-38 , 50-507 Wrocław lub na adres mailowy: j.jankowska (at) pogotowie-ratunkowe.pl z dopiskiem: Oferta pracy Kierownik Działu Zamówień PublicznychProsimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu - 2019-01-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Doświadczenie w zarządzaniu ludźmi.Kierowanie grupą pracowników.
"GRUPA MEBLOTEKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-22 - Gdynia (pomorskie)
Przeprowadzenie ankietyzacji budynków mieszkalnych na terenie miasta i gminy Radzyń Chełmiński w związku z tworzonym opracowaniem planu gospodarki niskoeemisyjnej dla miasta i gminy Radzyń Chełmiński.
POMORSKA GRUPA KONSULTINGOWA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kierowanie placówka bankową
Pośrednictwo Finansowe RENKO Renata Kowalska - 2016-04-08 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Drezdenko (lubuskie)
ZASTĘPOWANIE I REALIZACJA ZADAŃ ZLECANYCH PRZEZ KIEROWNIKA ZESPOŁU W ZAKRESIE KIEROWANIA I ORGANIZACI PRACY PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW PRZY REALIZACJI ZAPLANOWANYCH WYNIKÓW.DODATKOWO OFEROWANE SĄ: DODATKOWA OPIEKA ZDROWOTNA DLA PRACOWNIKÓW I ICH RODZIN, DOFINANSOWANIA DO URLOPU, KARY PODARUNKOWE NA ŚWIĘTA, PACZKI DLA DZIECI, KARTY SPORTOWO-REKREACYJNE.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE (MILE WIDZIANE OSOBY DOJRZAŁE, MŁODE, PO SZKOLE). CHĘĆ DO PRACY,ODPOWIEDZIALNOŚĆPRACA NA DWIE ZMIANY W GODZINACH: 07:00-15:00, 14:00-22:00WYNAGRODZENIE: 2.450,00 ZŁ BRUTTO (MOŻLIWOŚĆ UZYSKANIA PREMII KWARTALNEJ)
RELLA INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kierowanie podległym zespołem, planowanie czasu pracy personelu, tworzenie harmonogramów pracy (grafików), przestrzeganie czasu pracy w nich zawartego, comiesięczny podział planów sprzedaży, wyznaczanie celów, monitoring wyników sprzedaży sklepu oraz indywidualnej realizacji założeń podległego zespołu, realizacja wyznaczanych celów zarówno indywidualnych jak i sklepowych, rozliczanie personelu z przydzielonych zadań, kontrola i ocena pracy podległego personelu odpowiednia motywacja oraz informacja zwrotna dotycząca wykonywanej pracy; praca w Centrum Handlowym Ptak Outlet/Rzgów
BADURA S.A. - 2016-05-02 - Wadowice (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; wykształcenie min. średnie, umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi; księżeczka sanitarno-epidemiologiczna, minimum roczne doświadczenie w branży spożywczej, obsługa komputera; zamawianie towaru, nadzór nad pracownikami; nadzór nad praca sklepu;
CENTRUM HANDLOWO-DYSTRYBUCYJNE RT PROJEKT SPÓŁKA Z O.O. - 2016-02-04 - Lublin (lubelskie)
Organizacja pracy podległych pracowników, koordynowanie zadań związanych z zapewnieniem właściwego stopnia realizacji zadań ochronnych, prowadzenie rozliczenia środków finansowych na zakontraktowane usługi, nadzór nad planowaniem i organizowaniem szkoleń dla służb dyżurnych osób odpowiedziaolnych za bezpieczeństwo obiektów, współdziałanie z innymi jednostkami w celu zapewnienia skutecznego systemu ochrony obiektów.
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-01-09 - Rzeszów (podkarpackie)
praca przy produkcji pączków / donutów, przygotowanie ciast do wypieku, przestrzeganie procedur, liczba zmian do uzgodnienia,
STOKSON SPÓŁKA JAWNA HENRYK STOKŁOSA I WSPÓLNICY - 2017-01-20 - Piekary Śląskie (śląskie)
wg. załącznika
kontakt przez PUP - 2020-03-18 - Węgierce (wielkopolskie)
1) Koordynowanie i zapewnienie realizacji następujących zadań:a) zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynków i urządzeń technicznych oraz zabezpieczenie majątku Uczelni,b) zapewnienie sprawności funkcjonowania urządzeń i sprzętu alarmowego, urządzeń odgromowych, elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, telefonicznych itp.2) Stała współpraca z firmami, którym zlecono usługi: sprzątania, ochrony, konserwacji, itp.3) Stała współpraca z jednostkami dla których świadczona jest usługa najmu.4) Przygotowywanie dokumentów dot. podatków od majątku i gruntu.5) Nadzór nad ekonomicznym gospodarowaniem energią, gazem, wodą i materiałami niezbędnymi dla bezpiecznego i sprawnego funkcjonowania obiektów administrowanych przez Uczelnię, a także nadzorowanie racjonalnej i oszczędnej gospodarki składnikami majątkowymi, w tym również związanymi z inwestycjami i remontami.6) Czuwanie nad zaopatrzeniem pracowników dydaktycznych oraz pracowników administracji w materiały niezbędne do realizacji procesu dydaktycznego i prawidłowego funkcjonowania Uczelni.7) Opracowywanie propozycji planów zadań inwestycyjno-remontowych i zakupów inwestycyjnych na podstawie wniosków zgłaszanych przez odpowiednie jednostki Uczelni.8) Nadzór nad eksploatacją, konserwacją i przeglądami obiektów Uczelni.9) Nadzorowanie gospodarki transportem samochodowym.10) Nadzór nad prowadzoną w Uczelni inwentaryzacją, a także związaną z tym dokumentacją.11) Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji związanej z prowadzonymi inwestycjami i remontami.12) Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji związanej z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych.13) Przyjmowanie od poszczególnych jednostek Uczelni rocznych planów zamówień publicznych oraz opracowanie projektu planu zamówień publicznych wraz z jego bieżącą aktualizacją.14) Prowadzenie rejestru zamówień publicznych.15) Organizacja postępowań i nadzór nad przestrzeganiem procedury dotyczącej zamówień publicznych.16) Współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie planowanych inwestycji, zakupów i pomoc przy sporządzaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia.17) Nadzór nad przygotowaniem projektów umów zawieranych przez Uczelnie w zakresie zadań wykonywanych przez Dział Administracyjny Uczelni.18) Nadzór nad terminową realizacją umów administracyjnych.19) Realizowanie innych zadań powierzonych przez Kanclerza i Rektora.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2017-12-08 - Płock (mazowieckie)
rozkładanie wełny i inne prace związane z pokryciem dachu (praca w delegacji na terenie kraju)
CK-DACHY Jolanta KAMIŃSKA - 2017-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
wizualna kontrola jakości towaru przed przygotowaniem do wysyłki, zabezpieczanie towarów przed uszkodzeniem, obsługiwanie specjalistycznego sprzętu do pakowania.
PRIORYTET SN Sp z.o.o. - 2020-10-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej.Zamawianie towaru.Wprowadzanie faktur do systemu.
FIRMA HANDLOWA KORONA JANINA I MIECZYSŁAW SŁOMA SPÓŁKA JAWNA - 2020-06-08 - Jarosław (podkarpackie)
1. nadzór nad zapewnieniem Mieszkańcom odpowiednich potrzeb bytowych, opiekuńczych i wspomagających,2. dbanie o właściwą organizację pracy podległych pracowników oraz nadzór nad realizacją zadań działu opiekuńczo - terapeutycznego,3. przeprowadzanie kontroli wewnętrznych oraz organizacja szkoleń,4.vwspółpraca z innymi kierownikami i pracownikami w zakresie realizacji zadań Domu,5. nadzór nad opracowaniem i realizacją indywidualnych planów wsparcia Mieszkańca i zajęć z rehabilitacji społecznej.Szczegółowe informacje o naborze: dpslubuczewo.mojbip.pl
Dom Pomocy Społecznej w LUBUCZEWIE - 2020-10-21 - Słupsk (pomorskie)