KIEROWNIK SEKCJI OCHRONY OBIEKTÓW Rzeszów oferta pracy 34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Stanowisko: KIEROWNIK SEKCJI OCHRONY OBIEKTÓW
Wynagrodzenie: od 2 896 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja pracy podległych pracowników, koordynowanie zadań związanych z zapewnieniem właściwego stopnia realizacji zadań ochronnych, prowadzenie rozliczenia środków finansowych na zakontraktowane usługi, nadzór nad planowaniem i organizowaniem szkoleń dla służb dyżurnych osób odpowiedziaolnych za bezpieczeństwo obiektów, współdziałanie z innymi jednostkami w celu zapewnienia skutecznego systemu ochrony obiektów.
Data publikacji: 2019-01-09
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: 34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KRAKOWSKA 11B, 35-111 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja pracy podległych pracowników, koordynowanie zadań związanych z zapewnieniem właściwego stopnia realizacji zadań ochronnych, prowadzenie rozliczenia środków finansowych na zakontraktowane usługi, nadzór nad planowaniem i organizowaniem szkoleń dla służb dyżurnych osób odpowiedziaolnych za bezpieczeństwo obiektów, współdziałanie z innymi jednostkami w celu zapewnienia skutecznego systemu ochrony obiektów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 896 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: na okresie próbnym
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SEKCJI OCHRONY OBIEKTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: naczelnik / kierownik wydziału
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 896 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: BARDZO DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość przepisów ustawy o ochronie osób i mienia, znajomośc procedur przetargowych na ochronę obiektów, dwuletni staż pracy, znajomośc instrukcjii o ochronie obiektów wojskowych oraz normy obronnej NO-04-A004 (arkusze od 1-9), dyspozycyjność, mile widziany ukonczony kurs o ochronie osób i mienia
Nazwa pracodawcy: 34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
KRAKOWSKA 11B, 35-111 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: KRAKOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 11B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: naczelnik / kierownik wydziału
Data dodania oferty pracy: 09.01.2019
Oferta pracy ważna do: 15.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zarządzanie siecią sklepów, rekrutacja pracowników
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Niepołomice (małopolskie)
Kontrola i badania w terenie prowadzonych robót.
Laboratorium Drogowe VIA Sp. z o.o. - 2016-08-16 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
praca na stanowisku kierownika Działu Produkcji.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ROLLS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
j/w
POLMARS R. Ziółkowski i S-ka (spółka komandytowa) - 2016-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
Identyfikacja i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami regularne wizyty oraz telefony do klientów w Australii nadzór jakości prac wykonywanych w programie Cabiret Vision Wspierać pracowników i poszukiwanie rozwiązań branży meblarskiej
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Władysławowo (pomorskie)
KIEROWCA WYWROTKIMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY : DĘBICA I OKOLICE
TOMTRANS Bielawa Tomasz - 2018-07-30 - Nagoszyn (podkarpackie)
Zarządzanie zespołem pracowników lokalu wegetariańskiego.
British International School of Cracow sp. z o.o. - 2016-09-21 - Kraków (małopolskie)
staż - uczestniczenie w planowaniu jadłospisów i przygotowywanie w/g nich posiłków, obróbka wstępna warzyw, owoców oraz wszelkich surowców do produkcji posiłkó, rozdrabnianie warzyw, owoców i innych surowców, przygotowywanie potraw zgodnie z wytycznymi kucharki, pomoc w porcjowaniu i wydawaniu posiłków, przestrzeganie zasad technologii i estetyki oraz przepisów higieniczno-sanitarnych, dbanie o najwyższą jakość posiłków i wydawanie ich, oszczędne gospdarowanie produktami spożywczymi i sprzętem, zabezpieczenie żywnośąci przed zepsuciem, utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy, przestrzeganie zasad bhp i ppoż oraz dyscypliny pracy, sprzątanie kuchni i stołówki, sprzątanie sali po zajęciach. Wymagane badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Uciechów (wielkopolskie)
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe w zakresie lotnictwa; 3 lata stażu pracy, w tym 1 rok dośw. w kierowaniu szkoleniem lotniczym; wiedza z zakresu zarządzania bezpieczeństwem w organizacji lotniczych; umiejętność z zakresu zarządzania bezpieczeństwem w organizacjach lotniczych; wiedza z zakresu administracji; zakres obowiązków: zarządzanie, wprowadzanie implementacji SMS; planowanie i organizacja pracy rady ds. bezpieczeństwa; realizowanie procesu zarządzania ryzykiem; monitorowanie działań korygujących w celu zapewnienia ich wykonania; raportowanie wyników bezpieczeństwa; prowadzenie dokumentacji dot. bezpieczeństwa; organizowanie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa, a także rozpowszechnienia inf. dot. bezpieczeństwa
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2018-07-23 - Gliwice (śląskie)
Zapewnienia prawidłowego funkcjonowania całego sklepu, kierowanie pracą pracowników, planowanie czasu pracy pracowników
TOMI MARKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-31 - Polska Cerekiew (opolskie)
sprzedaż produktów i usług bankowych, realizacja celwów sprzedażowych, budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami, aktywny marketing
USŁUGI FINANSOWE REGINA JOŃCZYK - 2018-09-03 - Gryfów Śląski (dolnośląskie)
wg. zawodu
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Międzybórz (dolnośląskie)
Przewóz materiałów na budowach wywrotką.
Bronisław Jarzyna Usługi Sprzętowo - Transportowe TRANS - CAT - 2016-02-24 - Podolany (małopolskie)
prowadzenie prac serwisowych i zarzadzanie pracownikami
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Łączany (opolskie)
wykonywanie prac porządkowych
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Witnica (lubuskie)
Zarządzanie robotami drogowymi
Pavimental Polska Sp. z o.o. - 2019-01-30 - Trzebinia (małopolskie)
Transport krajowy
Ralf Rafał Rusin - 2018-03-27 - Mielec (podkarpackie)
Kierowanie i koordynacja robotami bud., wydzielanie obowiązków, prace biurowe zw. z prowadzeniem budowy. Praca na umowę o pracę na okres próbny, na terenie powiatu kołobrzeskiego, w godz. 7-15.
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych PRIN Jacek Zadka - 2018-11-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie posiłków. Praca na umowę o pracę w godz. 10-18 w równoważnym systemie czasu pracy w Kołobrzegu. Praca również w soboty. W sezonie także niedziele.
Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe Jarosław Sadowski (KUCHNIA POD JAWOREM) - 2016-02-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Warszawa (mazowieckie)
Magazynier
Adecco Polska sp. z o.o - 2016-04-20 - Mirosławiec (zachodniopomorskie)
Nadzór i koordynowanie robót budowlanych, kontrola oraz prowadzenie rozliczeń inwestycji. Miejsce pracy: Litwa (Mariampol)
DEKPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-13 - Litwa (Litwa)
kontakt telefoniczny z klientami firmy Google ( utrzymanie klienta, optymalizacja konta )
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Kraków (małopolskie)
- OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM -> Ogłoszenie Nr 1/2017 z dnia 02.10.2017 r. http://zsbkatowice.biposwiata.pl/cms/7503/oferty_pracy_2017 - Współtworzenie planu finansowego jednostki, harmonogramu wydatkówi dochodów. Wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi; Dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Podpisywanie dokumentów dotyczących poszczególnych operacji. Podejmowanie decyzji wstępnych co do prawidłowości merytorycznej operacji i ich zgodności z prawem. zapewnienie, aby zobowiązania wynikające z operacji mieściły się w planie finansowym oraz harmonogramie dochodów i wydatków, oraz kontrola bieżąca środków finansowych. Wnioskowanie o dodatkowe fundusze i dokonywanie przesunięć w ramach nadanych kompetencji. Wykonywane prac niezbędnych do zapewnienia prawidłowości gospodarkifinansowej oraz ewidencji księgowej. Sporządzanie prawidłowo, terminowo i zgodnie z obowiązującymi przepisami sprawozdań na potrzeby dyrektora szkoły.Nadzorowanie gospodarki magazynowej, przeprowadzanie kontroli magazynui intendenta. Nadzór i kontrola nad pracownikami działu obsługi a w tym:prowadzenie spraw kadrowych oraz przygotowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do sporządzenia listy płac, sprawdzanie i zatwierdzanie: listy płac, podatków od wynagrodzeń, ZUSu, kontrola nad wywiązywaniem się najemców z warunków umów najmu w zakresie zobowiązań finansowych, zabezpieczenie środków finansowych na fundusz socjalny, mieszkaniowy, nadzór nad prawidłowością wypłat z funduszu po zatwierdzeniu przez Dyrektora Szkoły.Należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów. Prowadzenie zamówień publicznych placówki, sporządzanie dokumentacji przeprowadzanie procedur.Organizowanie i nadzorowanie prace remontowych w szkole ścisły kontakt zinspektorem nadzoru. Zapewnienie sprawności technicznej i eksploatacyjnej oraz estetycznej budynku, dróg wewnętrznych oraz urządzeń nadzór nad praca konserwatora. Organizowanie zakupów materiałów niezbędnych dla pracowników szkoły oraz utrzymania właściwego stanu funkcjonowania szkoły w oparciu o zamówienia publiczne. Prowadzenie ewidencji wartościowo i ilościowej wyposażenia. Sporządzanie umów najmu, rozliczenia mediów i godziny wynajmu sal. Wystawianie faktur VAT i prowadzenie rejestru faktur. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Szkoły.- Warunki pracy na danym stanowisku: praca jednozmianowa w Katowickim Centrum Edukacji Zawodowej im. Powstańców Śl. w Katowicach w budynku przy ul. Techników 11, budynek nie jest przystosowany do pracy osób niepełnosprawnych z trudnościami w poruszaniu i przemieszczaniu się, podstawowym narzędziem pracy jest komputer, obsługa komputera powyżej6 godzin dziennie, kandydat, który uzyska najwyższą ilość punktów w postępowaniu rekrutacyjnym zostanie zatrudniony z dniem 01 listopada 2017 r. na podstawie umowy o pracę na czas określony.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%) na okresie próbnym, z możliwością zwiększenia do 1 etatu w okresie półrocznym.Praca: 8:00-16:00. Wymagania niezbędne (konieczne) do podjęcia pracy na stanowisku:o stanowisko kierownika gospodarczego może ubiegać się osoba, która:- ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwapolskiego;- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lubza przestępstwo skarbowe;- posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków kierownika gospodarczego;- spełnia jeden z poniższych warunków:a) ukończyła jednolite studia na kierunku ekonomia lub administracja lub zamówienia publiczne,b) uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości lub na stanowisku kierownika działu administracji lub na stanowisku kierownikagospodarczego,c) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości lub na stanowisku kierownika działu administracji lub na stanowisku kierownika gospodarczego,d) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,e) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisówWymagania dodatkowe pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danymstanowisku:- minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach budżetowych (szkołach) na stanowisku głównego księgowego lub na stanowisku kierownika działu administracji lub na stanowisku kierownika gospodarczego (lub minimum 4 letnie doświadczenie na stanowisku zastępcy głównego księgowego lub 5 letnie doświadczenie na stanowisku specjalisty w dziale księgowości),- znajomość aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem szkoły, budżetu i rachunkowości jednostek budżetowych, zamówień publicznych oraz kadr i płac w tym: Karty Nauczyciela, Kodeksu pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych i wydawanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, Ustawy o podatku od towarów i usług, Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, Ustawy budżetowej, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o rachunkowości, Ustawy za naruszeniedyscypliny finansów publicznych, Rozporządzenie w sprawie zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetów jednostek samorządu terytorialnego,- doświadczenie w rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków unijnych w tym (Erasmus+, POWER, ZIT),- biegła znajomość obsługi oprogramowania komputerowego i aplikacji: pakiet biurowy Office, ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego, program księgowy Vulcan, Vulcan Inwentarz, program płacowy Vulcan ,- umiejętność sprawnego i samodzielnego podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku i kierowania zespołem, kreatywność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, gotowość do dalszego kształcenia i samokształcenia, dyspozycyjność,- Prawo jazdy kategorii B będzie dodatkowym atutem,- mile widziane referencje.
KATOWICKIE CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ IM. POWSTANCÓW ŚLĄSKICH - 2017-10-24 - Katowice (śląskie)
odpowiedzialność za funkcjonowanie sklepu oraz jego wyniki, prowadzenie dokumentacji zakupowej, sprzedażowej, magazynowej, obsługa klienta, dbałość o prawidłową ekspozycję towaru
Sobsmak Deli Sp. z o.o. - 2016-06-28 - Wołomin (mazowieckie)
montaż podzespołów, weryfikowanie jakości z wykorzystaniem podstawowych urządzeń pomiarowych, odstawiania gotowych produktów, dbanie o porządek na stanowisku pracy
SL Poland Sp z o.o. - 2017-01-05 - Żory (śląskie)
pomoc w kuchni
ALDONA DUDEK - 2017-02-28 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Prowadzenie pojazdu ciężarowego na trasach międzynarodowych, Polska-Niemcy-Holandia-Belgia.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE"NELC" SPÓŁKA CYWILNA TOMASZ NELC,ANDRZEJ NELC - 2019-02-04 - Zamość (lubelskie)
Praca na produkcji okien aluminiowych, drzwi, ogrodów zimowych. Praca w godzinach 7.00-15.00. Okres próbny trwa 3 miesiące. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia
APBUIDING Sp. z o.o. - 2016-02-16 - Czempiń (wielkopolskie)
Mycie samochodów, pranie dywanów, mebli tapicerskich, mycie sanitariatów, płytek, fug,okien itp. dbanie o stanowisko pracy i powierzony sprzęt.Miejsce wykonywania pracy powiat jarosławski
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "OGRÓD DOKUMENTÓW" - 2018-02-22 - Jarosław (podkarpackie)