KIEROWNIK DZIAŁU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Wrocław oferta pracy Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: do 6 248 PLN
Zakres obowiązków: 1) weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez komórki organizacyjne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia;2) organizowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Pogotowiu Ratunkowym we Wrocławiu;3) udział w pracach komisji przetargowej w zakresie określonym w Regulaminie udzielania zamówień publicznych oraz zarządzeniu powołującym komisję;4) opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przygotowywanych postępowań przetargowych oraz wzorów umów w zakresie dotyczącym zamówień publicznych. Przedkładanie wzoru umowy radcy prawnemu do akceptacji;5) porozumiewanie się z wykonawcami w celu wyjaśnienia wątpliwości i zapytań do SIWZ, przygotowywanie projektów odpowiedzi i udzielanie odpowiedzi na zapytania wykonawców, prowadzenie innej korespondencji z wykonawcami;6) przedstawianie Dyrektorowi Pogotowia Ratunkowego propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania, po sprawdzeniu ofert przez Komisję przetargową;7) informowanie wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty, ofertach odrzuconych oraz o wykonawcach wykluczonych z postępowania; 8) wnioskowania do Działu Finansowo - Księgowego o zwrot wadium;9) dokumentowanie podejmowanych w postępowaniu czynności polegające na sporządzaniu protokołów wraz z załącznikami;10) weryfikowanie prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne;11) archiwizacja dokumentacji z przeprowadzonych postępowań; 12) koordynowanie czynności prowadzących do zawarcia umowy z wybranym wykonawcą;13) prowadzenie Rejestru Zamówień Publicznych, Rejestru Umów zawieranych pomiędzy Pogotowiem Ratunkowym a wykonawcami zawartymi w ramach przeprowadzonych postępowań;14) przygotowywaniem planu zamówień publicznych i ogłoszeń o planowanych w danym roku kalendarzowym zamówieniach publicznych;15) sporządzaniem i przesyłaniem do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych rocznych sprawozdań o udzielonych przez Pogotowie zamówieniach publicznych;16) publikacja ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego, Dzienniku Urzędowym UE, Biuletynie Zamówień Publicznych i na stronie internetowej Pogotowia Ratunkowego.17) prowadzenie wewnętrznych szkoleń dla kadry kierowniczej Pogotowia Ratunkowego.18) tworzenie procedur i wdrażanie rozwiązań usprawniających realizację zadań działu;19) sporządzeniem przy współpracy ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi, okresowych i rocznych sprawozdań dotyczących inwestycji i remontów prowadzonych przez Pogotowie;20) przygotowywanie i rozstrzyganie zapytań ofertowych w postępowaniach, w tym do 30 tys. euro;21) monitorowanie rynku zamówień publicznych w branży oraz składanie ofert w postępowaniach przetargowych, w tym do 30 tys. euro,22) sporządzanie raportów z przetargów wsparcie w monitorowaniu przebiegu umów, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z Zamawiającym,23) wykonywaniem innych czynności, koniecznych dla prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne, zleconych przez przełożonych.Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 77 31 521, osobisty. Oferujemy:Interesującą pracę,Stabilne i przejrzyste warunki zatrudnienia,Pracę w przyjaznej atmosferze.Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o składanie CV oraz listu motywacyjnego w terminie do 24 stycznia 2019 r. w Sekretariacie Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu ul. Ziębicka 34-38 , 50-507 Wrocław lub na adres mailowy: j.jankowska (at) pogotowie-ratunkowe.pl z dopiskiem: Oferta pracy Kierownik Działu Zamówień PublicznychProsimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Data publikacji: 2019-01-22
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ziębicka, 50-507 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez komórki organizacyjne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia;2) organizowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Pogotowiu Ratunkowym we Wrocławiu;3) udział w pracach komisji przetargowej w zakresie określonym w Regulaminie udzielania zamówień publicznych oraz zarządzeniu powołującym komisję;4) opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przygotowywanych postępowań przetargowych oraz wzorów umów w zakresie dotyczącym zamówień publicznych. Przedkładanie wzoru umowy radcy prawnemu do akceptacji;5) porozumiewanie się z wykonawcami w celu wyjaśnienia wątpliwości i zapytań do SIWZ, przygotowywanie projektów odpowiedzi i udzielanie odpowiedzi na zapytania wykonawców, prowadzenie innej korespondencji z wykonawcami;6) przedstawianie Dyrektorowi Pogotowia Ratunkowego propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania, po sprawdzeniu ofert przez Komisję przetargową;7) informowanie wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty, ofertach odrzuconych oraz o wykonawcach wykluczonych z postępowania; 8) wnioskowania do Działu Finansowo - Księgowego o zwrot wadium;9) dokumentowanie podejmowanych w postępowaniu czynności polegające na sporządzaniu protokołów wraz z załącznikami;10) weryfikowanie prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne;11) archiwizacja dokumentacji z przeprowadzonych postępowań; 12) koordynowanie czynności prowadzących do zawarcia umowy z wybranym wykonawcą;13) prowadzenie Rejestru Zamówień Publicznych, Rejestru Umów zawieranych pomiędzy Pogotowiem Ratunkowym a wykonawcami zawartymi w ramach przeprowadzonych postępowań;14) przygotowywaniem planu zamówień publicznych i ogłoszeń o planowanych w danym roku kalendarzowym zamówieniach publicznych;15) sporządzaniem i przesyłaniem do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych rocznych sprawozdań o udzielonych przez Pogotowie zamówieniach publicznych;16) publikacja ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego, Dzienniku Urzędowym UE, Biuletynie Zamówień Publicznych i na stronie internetowej Pogotowia Ratunkowego.17) prowadzenie wewnętrznych szkoleń dla kadry kierowniczej Pogotowia Ratunkowego.18) tworzenie procedur i wdrażanie rozwiązań usprawniających realizację zadań działu;19) sporządzeniem przy współpracy ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi, okresowych i rocznych sprawozdań dotyczących inwestycji i remontów prowadzonych przez Pogotowie;20) przygotowywanie i rozstrzyganie zapytań ofertowych w postępowaniach, w tym do 30 tys. euro;21) monitorowanie rynku zamówień publicznych w branży oraz składanie ofert w postępowaniach przetargowych, w tym do 30 tys. euro,22) sporządzanie raportów z przetargów wsparcie w monitorowaniu przebiegu umów, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z Zamawiającym,23) wykonywaniem innych czynności, koniecznych dla prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne, zleconych przez przełożonych.Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 77 31 521, osobisty. Oferujemy:Interesującą pracę,Stabilne i przejrzyste warunki zatrudnienia,Pracę w przyjaznej atmosferze.Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o składanie CV oraz listu motywacyjnego w terminie do 24 stycznia 2019 r. w Sekretariacie Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu ul. Ziębicka 34-38 , 50-507 Wrocław lub na adres mailowy: j.jankowska (at) pogotowie-ratunkowe.pl z dopiskiem: Oferta pracy Kierownik Działu Zamówień PublicznychProsimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 6 248 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 6 248 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 4)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane o specjalności prawniczej, ekonomicznej lub inżynieryjnej,2) minimum 4 lata pracy związanej z przeprowadzaniem zamówień publicznych,3) bardzo dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi do ww. ustawy, orzecznictwem Krajowej Izby Odwoławczej,4) bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności Pakiet MS Office,5) doświadczenie na rynku ochrony zdrowia będzie dodatkowym atutem,6) samodzielności oraz umiejętności w podejmowaniu decyzji,7) umiejętność pracy pod presją czasu i stresu,8) umiejętność pracy w zespole
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Ziębicka, 50-507 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Ziębicka
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.01.2019
Data dodania oferty pracy: 21.01.2019
Oferta pracy ważna do: 22.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kierowanie działalnością Sekcji obsługi infrastruktury; prowadzenie nadzoru służbowego nad realizacją zadań poprzez osoby funkcyjne; współpraca z użytkownikami kompleksów i obiektów administrowanych przez SOI; organizowanie sprawnego wykonania napraw awaryjnych w wojskowych obiektach budowlanych; przechpwywanie oraz bieżące prowadzenie dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej dotyczących administrowanych nieruchomości
26 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zegrzu - 2018-09-04 - Ciechanów (mazowieckie)
Zgodny
P.W. TIR - SERWIS- RES Zdzisław Stankowski - 2016-07-29 - Mały Rudnik (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac frezarskich, tokarskich
NGS OIL & GAS SA - 2018-03-29 - Krosno (podkarpackie)
Fakturowanie, rozliczanie miesiąca.
POL - LEX PIOTR PITAS - 2018-10-10 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
- Analiza oraz weryfikacja dokumentacji budowy, udział w opracowaniu dokumentacji dostaw, które podlegają zatwierdzeniu przez Inwestora, kierowanie podległym zespołem realizacyjnym składającym się z pracowników TKS Sp. z o.o. jak i podwykonawców, nadzór nad jakością i terminowością realizowanych robót zgodnie z przyjętym harmonogramem, dokonywania odbioru i weryfikacji materiałów, urządzeń i osprzętu dostarczanego na plac budowy w oparciu o dokumentację dostaw i dokumentację kontraktu, sporządzanie dokumentacji prowadzonego projektu oraz raportowanie.- Praca: 7:00-15:00.
TKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-18 - Katowice (śląskie)
Kontrola ruchu samochodowego, kontrole obiektu.Umowa zlecenie, ilość godzin w miesiącu min. 160, poniedziałek - piątek 15-7, sobota niedziela 7-7Kontakt z pracodawcą: osobisty, n.jaworska (at) impel.pl lub 571330178
Sanpro Consulting BPO - 2019-12-17 - Wrocław (dolnośląskie)
planowanie i prowadzenie zajęć wychowawczo-dydaktycznych
Przedszkole Niepubliczne JEDYNKA Krystian Józwowski, Henryka Józwowska S.C. - 2018-11-05 - Tychy (śląskie)
1.Opracowywanie i przekazywanie do Działu Finansowo-Księgowego danych wyjściowychdo projektowania planów finansowych MOSiR;2.Eksploatowanie podległych obiektów, a w szczególności przygotowanie obiektów do sezonu i zabezpieczenie obiektów po zakończeniu sezonu:3.Opracowywanie regulaminów korzystania z podległych obiektów i egzekwowanie ich przestrzegania :4.Projektowanie umów dotyczących korzystania z podległych obiektów oraz przestrzeganie umów;5.Projektowanie zgodnie z obowiązującymi Uchwałami Rady Miasta harmonogramów udostepniania podległych obiektów i ewidencjonowanie reaklizacji tych hormonogramów;6.Opracowywanie oferty dzierżawy i najmu podległych nieruchomości i ich części, projektowanie umów najmu i dzierżawy i przestrzeganie ich realizacji;7.Dbanie o należyty stan techniczny obiektów, a także urządzeń i maszyn znajdujących się podległych obiektach;8.Opracowywanie i przekładanie do zatwierdzenia Dyrektorowi MOSiR zakresu obowiązków i odpowiedzialności podległych pracowników.9.Przydzielanie pracy pracownikom oraz egzekwowanie i nadzorowanie wykonania przydzielonych zadań.
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI - 2016-03-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
nadzór nad zespołem malarzy
PEARL STREAM SA - 2016-02-19 - Bażanowice (śląskie)
Tworzenie i ciągłe doskonalenie procesów, tworzenie innowacji, planów jakości, zapewnienie zarządzania i rozwoju pracowników, dbałość o dostarczenie targetów wyznaczonych przez klienta, ciągły kontakt z klientem i utrzymywanie pozytywnych relacji
kontakt przez PUP - 2019-06-21 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie stacją paliw
Ekonaft Bolesławiec Sp. z o.o. - 2018-11-17 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Nadzór nad funkcjonowaniem apteki, zarządzanie zespołem, realizowanie planów sprzedażowych
Apteka Miodowa Tomasz Zarzycki - 2018-01-12 - Malbork (pomorskie)
NADZÓR NAD PRODUKCJĄ, PROJEKTOWANIE PRODUKTÓW ITP.
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO "ZACZYK" ZACZYK JACEK - 2019-08-09 - Dębica (podkarpackie)
Kierowanie robotami - konstrukcje budowlane.
"IGLOOBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-21 - Dębica (podkarpackie)
Praca na stanowisku kierownik sklepu w sklepie spożywczym. Wymagania: chęci do pracy, doświadczenie w pracy na stanowisku kierownik, obowiązkowość, sumienność, umiejętność obsługi komputera, pracowitość, książeczka zdrowia - badanie na nosicielstwo, (istnieje możliwość wykonania badań u lekarza zakładowego). Praca na pełen etat. Preferowana forma kontaktu z Pracodawcą: tel. 882-962-242, 882-962-241, 58-672-41-47.
SMAK Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-05-13 - Wejherowo (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Wadowice - 2017-01-24 - Wadowice (małopolskie)
Prowadzenie placowki gastronomicznej. przygotowanie posiłków, prowadzenie rozliczeń programu gastronomicznego.
Przedsiębiorstwo przemysłu mięsnego TAURUS Sp. z o.o. - 2019-07-31 - Proboszczowice (śląskie)
m
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
prace porządkowe wewnątrz i na zewnątrz marketu budowlanego OBI
DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad pracami budowlanymi
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE BOSTA ZDEBKO STANISŁAW - 2017-06-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
ZAKŁAD ODLEWNICZO-MECHANICZNO-HANDLOWY NORBERT WÓJCIK - 2018-05-08 - Kielce (świętokrzyskie)
Utrzymywanie ciągłośći pracy maszyn produkcyjnychusuwanie awarii, przeglądy, konserwacja maszyn produkcyjnych, instalacja nowych maszyn i urządzeń. Okresowo praca jako konfekcjoner w krojarni.
Zakłady Odzieżowe Wybrzeże Gdynia - 2017-01-17 - Gdynia (pomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe, min. roczne doświadczenie jako kierownik lub zastępca kierownika sklepu, znajomość technik sprzedaży, umiejętność nawiązywania i utrzymywania długotrwałych relacji z klientem, zaangażowanie i determinacja w działaniu, wysoka kultura osobista, odporność na stres, dobra znajomość MS Office ze szczególnym uwzględnieneim programu Excel, znajomość branży będzie dodatkowym atutem. Charakterystyka pracy: prowadzenie i kierowanie sklepu zgodnie z założeniami dotyczącymi obrotów, bezpośrednia obsługa klientów w sklepie, motywowanie i zarządzanie podległym zespołem pracowników, dbanie o prawidłowy poziom zatowarowania sklepu, dbanie o prawidłową ekspozycję towarów, dbanie o prawidłową realizację wyznaczonych standardów obsługi klienta, podejmowanie działań umożliwiających osiągnięcia lub przekroczenia planowanego poziomu sprzedaży, współpraca przy organizacji akcji promocyjnych i marketingowych, działania nastawione na wzrost sprzedaży i tworzenie świadomości marki, obsługa finasowa procesu sprzedaży, działania nastawione na wzrost sprzedaży i tworzenie świadomości marki. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub na adres e-mail: rojek (at) rojek.pl.
PROJEKTDECOR.PL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-23 - Rybnik (śląskie)
Opieka dziećmi do lat 3 w grupie żłobkowej, prowadzenie zajęć ogólnorozwojowych
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- raportowanie do Głównego Księgowego;- udział w procesie zmiany i wdrażaniu oprogramowania finansowo-księgowego;- organizacja pracy w zespole, delegowanie zadań podległym pracownikom;- nadzór oraz koordynowanie pracy Działu Księgowości – kontrolowanie, ocenianie, - analizowanie pracy podległych pracowników oraz dokumentacji w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej, magazynowej i gospodarki środkami trwałymi;- wnioskowanie w zakresie prawidłowej organizacji i realizacji działalności Ośrodka Doradztwa w obszarze działalności finansowo-księgowej;-zapewnienie prawidłowego obiegu i kontroli dokumentów księgowych;- sporządzanie deklaracji, sprawozdań podatkowych i finansowych oraz raportów wewnętrznych. Miejsce pracy: ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław.Kontakt do pracodawcy: rekrutacja (at) dodr.pl lub telefoniczny: 713398656Oferta w sali: E , A
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2020-02-10 - Wrocław (dolnośląskie)
1/2 etatu, praca w godz. 7-11; wynagrodzenie zasadnicze + wysługa. Zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynku szkoły; prowadzenie spraw związanych z remontami i inwestycjami (usługi, dostawy) na terenie szkoły zgodnie z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych; dbanie o stan sanitarny i estetykę obiektu oraz terenu wokół szkoły; dokonywanie przeglądów szkoły; sprawowanie nadzoru nad stanem bezpieczeństwa i higieny pracy; odpowiedzialność za organizację zabezpieczeń i ochrony mienia szkoły; organizacja inwentaryzacji; dokonywanie nadzoru nad zakupami (pomoce naukowe, materiały kancelaryjne i biurowe, środki czystości itp.).
Centrum Kształcenia Praktycznego - 2017-02-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2019-10-09 - Szkodna (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM PROWADZENIEM GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ; NADZÓR NAD WYKONANIEM USŁUG TECHNICZNYCH; ZAPEWNIENIE TERMINOWEJ OBSŁUGI SPRZĘTU WOJSKOWEGO W OPARCIU O STACJONARNĄ BAZĘ OBSŁUGOWO-REMONTOWĄ; ZAPEWNIENIE WARUNKÓW DO WYDAWANIA PALIW, SMARÓW; ZAPEWNIENIE WARUNKÓW DO GROMADZENIA I WYDAWANIA PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO, ŚRODKÓW BOJOWYCH I MATERIAŁOWYCH; REALIZACJA ZADAŃ W ZAKRESIE KONSERWACJI OBIEKTÓW INFRASTRUKTURY KOSZAROWEJ W SŁUPSKU I REDZIKOWIE; PROWADZENIE PRACY PROFILAKTYCZNEJ I PRZECIWDZIAŁANIE POWSTAWANIU WYPADKÓW; OPINIOWANIE PODLEGŁYCH ŻOŁNIERZY.OKRES PRÓBNY 3 M-CE Z MOŻLIWOŚCIĄ DALSZEGO ZATRUDNIENIA. GODZ. PRACY 7.00-15.00.
6 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-06-11 - Słupsk (pomorskie)