KIEROWNIK SKLEPU FIRMOWEGO I KWIACIARNI Rybnik oferta pracy PROJEKTDECOR.PL SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU FIRMOWEGO I KWIACIARNI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe, min. roczne doświadczenie jako kierownik lub zastępca kierownika sklepu, znajomość technik sprzedaży, umiejętność nawiązywania i utrzymywania długotrwałych relacji z klientem, zaangażowanie i determinacja w działaniu, wysoka kultura osobista, odporność na stres, dobra znajomość MS Office ze szczególnym uwzględnieneim programu Excel, znajomość branży będzie dodatkowym atutem. Charakterystyka pracy: prowadzenie i kierowanie sklepu zgodnie z założeniami dotyczącymi obrotów, bezpośrednia obsługa klientów w sklepie, motywowanie i zarządzanie podległym zespołem pracowników, dbanie o prawidłowy poziom zatowarowania sklepu, dbanie o prawidłową ekspozycję towarów, dbanie o prawidłową realizację wyznaczonych standardów obsługi klienta, podejmowanie działań umożliwiających osiągnięcia lub przekroczenia planowanego poziomu sprzedaży, współpraca przy organizacji akcji promocyjnych i marketingowych, działania nastawione na wzrost sprzedaży i tworzenie świadomości marki, obsługa finasowa procesu sprzedaży, działania nastawione na wzrost sprzedaży i tworzenie świadomości marki. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub na adres e-mail: rojek (at) rojek.pl.
Data publikacji: 2016-03-23
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: PROJEKTDECOR.PL SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Brzezińska 48D, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe, min. roczne doświadczenie jako kierownik lub zastępca kierownika sklepu, znajomość technik sprzedaży, umiejętność nawiązywania i utrzymywania długotrwałych relacji z klientem, zaangażowanie i determinacja w działaniu, wysoka kultura osobista, odporność na stres, dobra znajomość MS Office ze szczególnym uwzględnieneim programu Excel, znajomość branży będzie dodatkowym atutem. Charakterystyka pracy: prowadzenie i kierowanie sklepu zgodnie z założeniami dotyczącymi obrotów, bezpośrednia obsługa klientów w sklepie, motywowanie i zarządzanie podległym zespołem pracowników, dbanie o prawidłowy poziom zatowarowania sklepu, dbanie o prawidłową ekspozycję towarów, dbanie o prawidłową realizację wyznaczonych standardów obsługi klienta, podejmowanie działań umożliwiających osiągnięcia lub przekroczenia planowanego poziomu sprzedaży, współpraca przy organizacji akcji promocyjnych i marketingowych, działania nastawione na wzrost sprzedaży i tworzenie świadomości marki, obsługa finasowa procesu sprzedaży, działania nastawione na wzrost sprzedaży i tworzenie świadomości marki. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub na adres e-mail: rojek (at) rojek.pl.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
prowadzenie i kierowanie sklepu zgodnie z założeniami dotyczącymi obrotów, bezpośrednia obsługa klientów w sklepie, motywowanie i zarządzanie podległym zespołem pracowników, dbanie o prawidłowy poziom zatowarowania sklepu, dbanie o prawidłową ekspozycję towarów, dbanie o prawidłową realizację wyznaczonych standardów obsługi klienta, podejmowanie działań umożliwiających osiągnięcia lub przekroczenia planowanego poziomu sprzedaży, współpraca przy organizacji akcji promocyjnych i marketingowych, działania nastawione na wzrost sprzedaży i tworzenie świadomości marki, obsługa finasowa procesu sprzedaży, działania nastawione na wzrost sprzedaży i tworzenie świadomości marki.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SKLEPU FIRMOWEGO I KWIACIARNI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i pakietu Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: PROJEKTDECOR.PL SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Brzezińska 48D, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: -, Godziny : -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Ulica pracodawcy: Brzezińska
Numer budynku pracodawcy: 48D
Profil działalności pracodawcy: sprzedaż hurtowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 23.03.2016
Oferta pracy ważna do: 22.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie manicure, pedicure, paznokci hybrydowych i żelowych, drobne zabiegi kosmetyczne.
PUH Praxis Sebastian Dzedzyk - 2016-02-12 - Rędziny (śląskie)
Prawidłowe przyjęcia dostaw, zapewnienie prawidłowej komunikacji sklepu,kontrola ekspozycji na sklepie, przegladanie oraz kontrola zgłoszonych przez pracowników zamówien,dbałośc o pozytywny wynik handlowy - poziom obrotu,marży,strat.
"GUARDA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-16 - Sulechów (lubuskie)
utrzymanie w ruchu bazy zabiegowej
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
NADZÓR NAD PRODUKCJĄ KONSTRUKCJI STALOWYCH, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI POWYKONAWCZEJ, KONTROLA NAD ZKP;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, PREFEROWANE WYŻSZE, OBSŁUGA PAKIETU OFFICE, CAD, MILE WIDZIANE UPRAWNIENIA VT, DOŚWIADCZENIE W PRACY PRZY KONSTRUKCJACH STALOWYCH, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JEZYKA ANGIELSKIEGO,
LEGOSTAL SP. Z O.O. - 2016-04-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
ustalanie grafiku, planowanie i organizacja imprez okolicznościowych, zarządzanie strategią i promocją, szukanie innowacyjnych rozwiązań, kontakt z przedstawicielami handlowymi etc.
PUB EUFORIA - 2016-03-18 - Lubin (dolnośląskie)
pośrednictwo pomiędzy pracodawcami a osobami poszukującymi pracy, poszukiwanie nowych klientów (pracodawców i pracowników)
WITALEX Sp. z o.o. - 2017-12-13 - Kurowo (wielkopolskie)
Praca biurowa, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-10-14 - Grójec (mazowieckie)
Kierownik do spraw kontroli jakości
Prestige Glass Adam Stobba - 2018-06-01 - Linowiec (pomorskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na towary z branży narzędziowejwysoki poziom bieżącej obsługi klientów przygotowywanie ofert handlowych doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktówwycena i obsługa przetargów, inwestycji, utrzymania ruchu oraz koordynowanie dostawbudowa i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2015-12-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Określanie zakresu i planu projektu; zaplanowanie, wdrożenie, koordynacja i kontrola wszystkich zadań związanych z projektem.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Kraków (małopolskie)
KOMPLEKSOWY NADZÓR NAD WŁAŚCIWĄ REALIZACJĄ PROJEKTÓW UNIJNYCH BENEFICJENTA - CENTRUM PROMOCJI BIZNESU, ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM, REALIZACJA ZADAŃ WŁASNYCH
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2016-08-22 - Rzeszów (podkarpackie)
zapewnienie bezawaryjnej dostępności wszystkich mediów i utrzymanie ciągłości pracy linii produkcyjnej
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA - 2016-06-21 - Trzebownisko (podkarpackie)
-zarządzanie salonem RTV-zarządzanie zepołem pracowników-realizacja planów sprzedażowych-utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta-motywowanie i ocenianie pracowników-organizacja i planowanie czasu pracy podległego salonu-coaching pracowników
TERG S. A. mediaexpert - 2015-11-17 - Grodków (opolskie)
do uzgodnienia
Piętka 3 s.c. - 2017-12-21 - Tyczyn (podkarpackie)
planowanie zajęć,prowadzenie dokumentacji,sortowanie skór
BJ FARM Sp. z o. o. - 2018-04-23 - Czarna Wieś (wielkopolskie)
efektywna organizacja pracy montażystów, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, współpraca z inżynierami projektów w celu zapewnienia zgodności prowadzonych prac zgodnie z harmonogramem
SPE Sp. z o.o. - 2017-06-08 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Lakierowanie samochodów osobowych. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 697 908 603.
Przedsiębiorstwo Transportowe Handlu Wewnętrznego Wrocław Sp. z o.o. - 2016-09-26 - Wrocław (dolnośląskie)
zarządzanie grupą ludzi, koordynacja pracą
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE K&K JACEK TUTKA - 2016-12-20 - Drezdenko (lubuskie)
- koordynowanie i organizowanie prac podległego zespołu pracowników, - sporządzanie planu dyżurów dla zespołu wspierająco-terapeutycznego, w tym pracowników domu pomocy społecznej, - kontrola czasu i jakości wykonywanej pracy, - przygotowanie i prowadzenie zebrań zespołu, - udzielanie urlopów i innych zwolnień od pracy podległym pracownikom, - współpraca ze specjalistami ds. autyzmu i superwizorami oraz koordynatorami realizowanych projektów, - nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem domu pomocy społecznej, - kierowanie całością spraw administracyjnych, nadzór nad całością spraw gospodarczych i finansowych domu, - kształtowanie i prowadzenie polityki kadrowej i finansowej domu w uzgodnieniu z Zarządem, - wydawanie niezbędnych regulaminów i instrukcji oraz zarządzeń wewnętrznych w uzgodnieniu z Zarządem, - organizacja i dbanie o prawidłowe funkcjonowanie kontroli wewnętrznej, - zapewnienie funkcjonowania skutecznej kontroli zarządczej, - prowadzenie spraw związanych z dokształcaniem i doskonaleniem zawodowym pracowników.
FUNDACJA WSPÓLNOTA NADZIEI - 2016-06-09 - Więckowice (małopolskie)
Rozwój struktury osobowej działu handlowego, budowa stoku oferty,pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b, , kontaktyzagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców, monitoringrynku branżowego, bieżące sporządzanie ofert negocjacje, analizazapotrzebowania rynkowego oraz zarzadzanie stokiem pojazdów., praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-04-26 - Opole (opolskie)
Zarządzanie oraz nadzór nad pracą podległego personelu, nadzór nad bieżącą produkcją, zapewnienie bezawaryjnej realizacji procesu produkcyjnego, zapewnienie prawidłowych warunków Bezpieczeństwa Higieny Pracy, sporządzenie raportów i analiz wydajności produkcji, wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych.
Przedsiębiorstwo TOOLCO Kazimierz Mitroszewski - 2016-10-12 - Mońki (podlaskie)
branża wodno-kanalizacyjna
RENMAL Firma Wielobranżowa - 2016-06-07 - Kraków (małopolskie)
zarządzanie dostawami i przygotowywanie zamówień klientów, analizowanie rynku, również w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych, nadzorowanie sieci handlowej Spółki, kompetencje sprzedawcy i kasjera
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Organizowanie pracy zespołu działu produkcyjnego (ok. 30 osób/zmianę), aktywne wsparcie organizacyjne i technologiczne procesów uruchaminia produkcji na liniach wraz z innymi członkami zespołu wdrożeniowego, osiąganie założonych celów oraz optymalizacja procesów produkcyjnych, bezpieczeństwo pracy podległych pracowników i monitorowanie procesu produkcyjnego, prowadzenie racjonalnej gospodarki surowcowej i materiałowej, bieżące raportowanie zleconych zadań do kierownika działu oraz dyrektora zakładu produkcyjnego, współpraca z pozostałymi działami okołoprodukcyjnymi (magazyn surowców i wyrobów gotowych, dział kontroli jakości, administracja, dział utrzymania ruchu), dbanie o staysfakcję klientów poprzez dostarczanie produktu o najwyższej jakości.
Nowakowski Piekarnie Sp. z o. o. - 2017-03-14 - Kolonia Klepaczka (śląskie)
obsługa recepcji
VICOTEL Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Sp. z o.o. - 2016-10-11 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Kierownik budowy
AG System Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Kraków (małopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Koordynowanie pracy Referatu Informatycznego.Ważniejsze zadania: nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników referatu; tworzenie i rejestracja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz prowadzenie Systemu Elektronicznej Obsługi Korespondencji; nadzór nad gospodarką sprzętową i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim; określanie strategii rozwoju środowiska IT zgodnej z założeniami strategii rozwojowej Miasta; nadzorowanie prowadzonych projektów IT; kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych; nadzór nad procesami mającymi wpływ na bezpieczeństwo zbiorów danych; nadzorowanie procesów archiwizacji danych gromadzonych i przetwarzanych w Urzędzie; współpraca z dostawcami i opiekunami serwisowymi sprzętu informatycznego; nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania, przetwarzania i przepływu informacji; przygotowywanie oraz stała kontrola nad wdrożonymi procedurami oraz schematami niezbędnymi dla zapewnienia ciągłości działania systemów oraz podnoszenia jakości i niezawodności ich pracy; dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez system IT; nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej środowiska IT Urzędu; nadzór nad prowadzeniem dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania; prowadzenie analiz ryzyka bezpieczeństwa informacji; zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa informacji; przygotowywanie specyfikacji technicznych, prowadzenie dokumentacji i udział w czynnościach wynikających z realizacji procedur zamówień publicznych dotyczących sprzętu, oprogramowania i usług; nadzorowanie realizacji umów w zakresie podległych zadań; opracowywanie, rozliczanie i realizowanie planów finansowych objętych częścią budżetu miasta przewidzianą dla Referatu Informatycznego; koordynowanie informatyzacji jednostek organizacyjnych miasta; współpraca z jednostkami i spółkami Miasta w zakresie rozwoju środowisk IT oraz elementów Smart City; realizacja wniosków wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej.IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 3400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-12 - Słupsk (pomorskie)
przygotowywanie masy do ciast
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Nowe Załubice (mazowieckie)
Przygotowanie dokumentacji związanej z realizacją inwestycji, przygotowanie budżetu i harmonogramu inwestycji, sprawdzanie oraz kontrolowanie zgodności realizacji inwestycji z projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę, udział w spotkaniach z inwestorami w celu przeprowadzenia negocjacji, kontakt z urzędami, koordynowanie, przestrzeganie i kontrolowanie realizacji projektu, monitorowanie oraz koordynowanie przetargów dotyczących realizacji inwestycji budowlanych, kontrola jakości wykonywanych prac na budowie, przygotowanie i udzaił w odbiorach robót oraz odbiorze końcowym i ostatecznym, przyjmowanie weryfikacja oraz koordynacja usuwania zgłoszonych usterek na zrealizowanych inwestycjach.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Trzciana (małopolskie)
przewóz rzeczy w transporcie międzynarodowym
USŁUGI TRANSPORTOWE - ANDRZEJ BIELAWSKI - 2015-12-07 - Kwidzyn (pomorskie)