KIEROWNIK SEKCJI ADMINISTRACJI OGÓLNEJ Oleśnica oferta pracy Archiwum Wojskowe w Oleśnicy
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na lustra łazienkowe.
Stanowisko: KIEROWNIK SEKCJI ADMINISTRACJI OGÓLNEJ
Wynagrodzenie: 4 217,3 - 5 490,2 PLN
Zakres obowiązków: - planowanie i koordynowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniem mobilizacyjnym - realizacja zadań z zakresu planowania i wykonywania przedsięwzięć dot. kompletowania archiwum i administrowania przebiegiem służby żołnierzy oraz stanu osobowego pracowników cywilnych - planowanie finansowe, rzeczowe, realizacja wydatków budżetowych- organizacja pracy sekcji administracji ogólnej
Data publikacji: 2020-08-31
Lokalizacja: Oleśnica (dolnośląskie)
Pracodawca: Archiwum Wojskowe w Oleśnicy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wileńska 14, 56-400 Oleśnica, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- planowanie i koordynowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniem mobilizacyjnym - realizacja zadań z zakresu planowania i wykonywania przedsięwzięć dot. kompletowania archiwum i administrowania przebiegiem służby żołnierzy oraz stanu osobowego pracowników cywilnych - planowanie finansowe, rzeczowe, realizacja wydatków budżetowych- organizacja pracy sekcji administracji ogólnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 217,3 - 5 490,2 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SEKCJI ADMINISTRACJI OGÓLNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oleśnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0214
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oleśnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: naczelnik / kierownik wydziału
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 217,3 - 5 490,2 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Obrona Narodowa/Zarządzanie Kryzysowe lub pokrewne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziana praca w RON, mile widziane umiejętności i doświadczenie jako specjalista ds. mobilizacyjno-obronnych i zarządzania kryzysowego
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: Archiwum Wojskowe w Oleśnicy
danePracodawcy_nip: 8951897962
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Adres pracodawcy:
Wileńska 14, 56-400 Oleśnica, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: oleśnicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0214
Gmina pracodawcy: Oleśnica
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Oleśnica
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0987213
Ulica pracodawcy: Wileńska
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121303
Zawód wykonywany przez pracownika: naczelnik / kierownik wydziału
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 31.08.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 31.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 31.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dcc724c1ceac1a45ffba1dac8c318d06
Podobne oferty pracy
Prowadzenie lokalu gastronomicznego, kierowanie zespołem pracowników
Imperium Sp. z o.o. - 2019-02-04 - Moderówka (podkarpackie)
Czynności higieniczno-pielęgnacyjne u pacjentów, prace pomocnicze, utrzymywanie czystości, mycie i dezynfekcja sprzętu.
Fundacja Hospicyjna - 2017-08-10 - Gdańsk (pomorskie)
PRACA Z RODZINĄ PRZEŻYWAJĄCĄ TRUDNOŚCI W WYPEŁNIANIU FUNKCJI OPIEKUŃCZO WYCHOWAWCZYCH.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2019-07-15 - Opalenica (wielkopolskie)
plany remontów, nadzór odbiór prac remontowych wg. zał.
REJON OBSŁUGI MIESZKANCÓW PROKOCIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-06 - Kraków (małopolskie)
kierownik gastronomii odpowiada za personel i organizację pracy kuchni i sali (jadalni), wprowadza faktury zakupowe i rozlicza stany magazynowe wg tworzonych jadłospisów, ustala menu oraz skład jakościowy i ilościowy przygotowywanych przez kucharzy potraw, zaopatruje magazyny w towary łącznie z dostarczeniem ich do pomieszczeń magazynowych, utrzymuje stały poziom ilościowy produktów w magazynach
Nadwiślańska Agencja Turystyczna sp. z o.o. - 2019-07-02 - Jastarnia (pomorskie)
pielęgnacja roślin
DOROTA KOWALSKA P.P.H.U. "ZIELONYM DO GÓRY" - 2019-01-10 - Żuki (wielkopolskie)
Opieka nad dziećmi w drodze do szkoły i ze szkoły na trasie Mrągowo-KosewoPraca rozpoczyna się o 6:30 w Mrągowie, a kończy o 8:00 w Kosewie (możliwość powrotu z kierowcą do Mrągowa).Od godziny 12:30- 15:30 transport dzieci z Kosewa do Mrągowa.
Szkoła Podstawowa w Kosewie - 2016-11-30 - Kosewo (warmińsko-mazurskie)
Prace gospodarcze, prace przy obejściu obiektu, rozładunek, załadunek. I umowa na okres próbny od 1 miesiąca do 3 miesięcy, następna na czas określony do 33 miesięcy. Praca w godzinach od 8:00 do 16:00
PPHU "WANDA" s.c. Julian Paradowski, Wanda Paradowska - 2020-02-07 - Będzin (śląskie)
Odbiór i transport surowców wtórnych
HURT-DETAL Romuald Rolek - 2017-01-31 - Małkinia Górna (mazowieckie)
praca na produkcji przy montażu torebek i elementów kaletniczych
PRZEDSIĘBIORSTWO KALETNICZO-RYMARSKIE "IGUANA" WERNER GRZEGORZ - 2017-04-27 - Chorzów (śląskie)
Glazurowanie, kładzenie podłóg, przeróbki wodno-kanalizacyjne, montaż mebli. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu, praca w soboty.
Sowiński - Wykończenia Wnętrz Mariusz Sowińsk - 2018-01-10 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
P.P.H.U. PRO-ONE PIOTR KRZTOŃ - 2016-02-19 - Rzeszów (podkarpackie)
zarządzanie warsztatem samochodowym, nadzór pracy mechaników, zamawianie części, wystawianie faktur, naprawa samochodów.
MAZITRANS Krzysztof Mazurek - 2016-06-17 - Karlino (zachodniopomorskie)
KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW, PRZYGOTOWYWANIE PRODUKCJI, OBSŁUGA PLAZMY, ZNAJOMOŚĆ BRANŻY METALOWEJ
PPHU "INSTACH' mgr inż. Adam Książek - 2016-06-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
modernizacja stacji bazowych, deinstalacja istniejącej infrastruktury telekomunikacyjnej na stacji bazowej, m/in. szaf sterujących, modułów, tras kablowych, anten, jak również montaż anten, TMA, MHA, tras kablowych, feederów, modułów firmy Huawei oraz Nokia
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Tychy (śląskie)
Pakowanie towarów rolnych - sypkich - w opakowania jednostkowe
FIRMA HANDLOWA WELTSAMEN ŁUKASZ GAWORSKI - 2018-07-25 - Posmykowizna (łódzkie)
Układanie planu produkcji, przydzielanie zadań pracownikom produkcji, weryfikacja wyprodukowanych elementów wg zleceń, przestrzeganie dat produkcji zamówień, odpowiedzialność za przestrzeganie zasad BHP
"ASTRUS" Rafał Nagrabecki - 2017-07-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE:https://asp.katowice.pl/wspolpraca/oferty-pracy-asp/pracownicy-administracji/nabor-na-stanowisko-kierownika-sekcji-technicznej.htmlZakres obowiązków: - Organizacja procesów remontowych i inwestycyjnych nieruchomości Akademii, nadzór i koordynacja realizacji usług konserwacyjnych nieruchomości, nadzór i kierowanie pracownikami realizującymi usługi konserwacyjne i remontowe nieruchomości, pozyskiwanie i rozliczanie środków na realizacje remontów i inwestycji, przygotowywanie dokumentacji do udzielania Zamówień Publicznych związanych z remontami inwestycjami i usługami konserwacyjnymi nieruchomości. - Wynagrodzenie: 2000 zł brutto , do uzgodnienia na rozmowowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- praca: 7:00-15:00. Wymagania wykształcenie wyższe techniczne. Mile widziane wyższe kierunek budownictwo lub architektura. Wymagane uprawnienia do pracy na wysokości pow. 3 metrów. Wymagana wiedza poparta doświadczeniem z zakresu prowadzenia robót budowlanych i obsługi procesów inwestycyjnych. Mile widziane uprawnienia budowlane. Wymagane umiejętności: samodzielnego podejmowania decyzji, organizacji pracy i zarządzania zasobami ludzkimi zapewniająca prawidłową i terminową realizację powierzonych zadań. Wymagana znajomość przepisów prawa i praktycznego ich stosowania do bieżącej i prawidłowej pracy w realizowanych zadaniach. Wymagane 5 lat doświadczenia zawodowego - ogólnie. Wymagane doświadczenie w służbach technicznych związanych z zarządzaniem nieruchomościami lub placami budowy, co najmniej 5 letni staż pracy na samodzielnym stanowisku realizującym zadania określone w opisie stanowiska. Wymagane co najmniej 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH W KATOWICACH - 2017-02-23 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Krępa Kościelna (mazowieckie)
Kierowanie biurem, sprawdzenie dokumentacji w jezyku rosyjskim
IPCARS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
pilnowanie poprawności akt pracowniczych, znajomość przepisów prawa pracowniczego oraz obsługa SIDOR, naliczanie wypłat oraz ewidencji pracowniczej
RADMAR KRUK, PIOTROWSKI Sp. Jawna - 2015-09-17 - Zielona Góra (lubuskie)
układanie kostki brukowej
"JANSBUD" Jan Soboń - 2016-02-15 - Zawiercie (śląskie)
Sporządzanie harmonogramów czasu pracy. Kierowanie pracownikami. Negocacje z kontrahentami. Zabezpieczenie optymalnego zaopatrzenia działu w towary handlowe. Przygotowywanie gazetek i promocji. Analiza sprzedaży. Rozliczanie dostaw. Kontrola cen.
Zamośćdis Sp. z o.o. - 2018-06-01 - Zamość (lubelskie)
-zbiór pieczarek w określonej jakości i klasie-prace przy zakładaniu uprawy
EURO PIECZARKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-16 - Michałów (łódzkie)
Kierowanie zespołem partnerskimi i biznesowym w obszarze marketingu, rozwój starategii marketingowej, kontrola wydatków związanych z reklamą i mierzenie rezultatów
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Rzeszów (podkarpackie)
zarządzanie pracą podległego zespołu, delegowanie obowiązków, nadzór nad zespołem, praca także w soboty i niedziele, praca na 2 zmiany (6.00-14.00. 14.00-22.00)
"CARREFOUR POLSKA" SP.Z.O.O. - 2016-10-07 - Łagów (dolnośląskie)
delegowanie zadan, rozliczanie efeektow pracy zespolu, praca w branży finansowej - pożyczki gotowkowe, praca na terenie Limanowej i powiatu limanowskiego
Profi Credit Spółka Akcyjna - 2016-07-05 - Limanowa (małopolskie)
sprzedaż paliwa do pojazdów, obrót towarów handlowych, utrzymywanie standardów, porządek w miejscu pracy, przyjmowanie dostaw, magazynowanie, sprzedaż towarów, zabezpieczenie utargu, ekspopzycja towarów, czystość, estetyka, informowanie klientów o ofercie sprzedażowej, obsługa systemu kasowego (kasy fiskalne, terminale płatnicze), obsługa innych urządzeń na stacji paliw
kontakt przez PUP - 2020-06-23 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
tel. 696 448 695
Zakład Elektrotechniczny "ALFA" K. Miś, K.Koziołek Spółka Jawna - 2016-01-05 - Krapkowice (opolskie)
- prowadzenie kadr,- prowadzenie sekretariatu,- współpraca z koordynatorem
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Sieraków (wielkopolskie)