KIEROWNIK SEKCJI TECHNICZNEJ W DZIALE ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYM I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Katowice oferta pracy AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH W KATOWICACH
Stanowisko: KIEROWNIK SEKCJI TECHNICZNEJ W DZIALE ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYM I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE:https://asp.katowice.pl/wspolpraca/oferty-pracy-asp/pracownicy-administracji/nabor-na-stanowisko-kierownika-sekcji-technicznej.htmlZakres obowiązków: - Organizacja procesów remontowych i inwestycyjnych nieruchomości Akademii, nadzór i koordynacja realizacji usług konserwacyjnych nieruchomości, nadzór i kierowanie pracownikami realizującymi usługi konserwacyjne i remontowe nieruchomości, pozyskiwanie i rozliczanie środków na realizacje remontów i inwestycji, przygotowywanie dokumentacji do udzielania Zamówień Publicznych związanych z remontami inwestycjami i usługami konserwacyjnymi nieruchomości. - Wynagrodzenie: 2000 zł brutto , do uzgodnienia na rozmowowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- praca: 7:00-15:00. Wymagania wykształcenie wyższe techniczne. Mile widziane wyższe kierunek budownictwo lub architektura. Wymagane uprawnienia do pracy na wysokości pow. 3 metrów. Wymagana wiedza poparta doświadczeniem z zakresu prowadzenia robót budowlanych i obsługi procesów inwestycyjnych. Mile widziane uprawnienia budowlane. Wymagane umiejętności: samodzielnego podejmowania decyzji, organizacji pracy i zarządzania zasobami ludzkimi zapewniająca prawidłową i terminową realizację powierzonych zadań. Wymagana znajomość przepisów prawa i praktycznego ich stosowania do bieżącej i prawidłowej pracy w realizowanych zadaniach. Wymagane 5 lat doświadczenia zawodowego - ogólnie. Wymagane doświadczenie w służbach technicznych związanych z zarządzaniem nieruchomościami lub placami budowy, co najmniej 5 letni staż pracy na samodzielnym stanowisku realizującym zadania określone w opisie stanowiska. Wymagane co najmniej 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
Data publikacji: 2017-02-23
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Raciborska 37, 40-074 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE:https://asp.katowice.pl/wspolpraca/oferty-pracy-asp/pracownicy-administracji/nabor-na-stanowisko-kierownika-sekcji-technicznej.htmlZakres obowiązków: - Organizacja procesów remontowych i inwestycyjnych nieruchomości Akademii, nadzór i koordynacja realizacji usług konserwacyjnych nieruchomości, nadzór i kierowanie pracownikami realizującymi usługi konserwacyjne i remontowe nieruchomości, pozyskiwanie i rozliczanie środków na realizacje remontów i inwestycji, przygotowywanie dokumentacji do udzielania Zamówień Publicznych związanych z remontami inwestycjami i usługami konserwacyjnymi nieruchomości. - Wynagrodzenie: 2000 zł brutto , do uzgodnienia na rozmowowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- praca: 7:00-15:00. Wymagania wykształcenie wyższe techniczne. Mile widziane wyższe kierunek budownictwo lub architektura. Wymagane uprawnienia do pracy na wysokości pow. 3 metrów. Wymagana wiedza poparta doświadczeniem z zakresu prowadzenia robót budowlanych i obsługi procesów inwestycyjnych. Mile widziane uprawnienia budowlane. Wymagane umiejętności: samodzielnego podejmowania decyzji, organizacji pracy i zarządzania zasobami ludzkimi zapewniająca prawidłową i terminową realizację powierzonych zadań. Wymagana znajomość przepisów prawa i praktycznego ich stosowania do bieżącej i prawidłowej pracy w realizowanych zadaniach. Wymagane 5 lat doświadczenia zawodowego - ogólnie. Wymagane doświadczenie w służbach technicznych związanych z zarządzaniem nieruchomościami lub placami budowy, co najmniej 5 letni staż pracy na samodzielnym stanowisku realizującym zadania określone w opisie stanowiska. Wymagane co najmniej 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2000 zł brutto , do uzgodnienia na rozmowowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK SEKCJI TECHNICZNEJ W DZIALE ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYM I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Biegła znajomośc programu EXCEL
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność analizowania
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Umiejętność planowania i myślenia strategicznego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność myślenia analitycznego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kreatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Umiejętność tworzenia nowych zadań i rozwiązywania problemów
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Uprawnienia budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania wykształcenie wyższe techniczne. Mile widziane wyższe kierunek budownictwo lub architektura. Wymagane uprawnienia do pracy na wysokości pow. 3 metrów. Wymagana wiedza poparta doświadczeniem z zakresu prowadzenia robót budowlanych i obsługi procesów inwestycyjnych. Mile widziane uprawnienia budowlane. Wymagane umiejętności: samodzielnego podejmowania decyzji, organizacji pracy i zarządzania zasobami ludzkimi zapewniająca prawidłową i terminową realizację powierzonych zadań. Wymagana znajomość przepisów prawa i praktycznego ich stosowania do bieżącej i prawidłowej pracy w realizowanych zadaniach. Wymagane 5 lat doświadczenia zawodowego - ogólnie. Wymagane doświadczenie w służbach technicznych związanych z zarządzaniem nieruchomościami lub placami budowy, co najmniej 5 letni staż pracy na samodzielnym stanowisku realizującym zadania określone w opisie stanowiska. Wymagane co najmniej 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
Nazwa pracodawcy: AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH W KATOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-074 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny przesłać wyłącznie mailowo na adres kadry (at) asp.katowice.pl.Termin nadsyłania aplikacji 10.03.2017r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt wyłącznie e-mail, Godziny : Termin nadsyłania aplikacji - 10.03.2017
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.asp.katowice.pl
Profil działalności pracodawcy: SZKOŁY WYŻSZE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 23.02.2017
Oferta pracy ważna do: 10.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
opracowanie strategii marketingowej, pracowanie sloganów i haseł reklamowych
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Kartuzy (pomorskie)
koordynacja pracy sklepu, pracowników.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "NOMAX" W. Nowakowski Sp.Jawna - 2017-11-08 - Bytów (pomorskie)
zarządzanie sprzedażą i organizacją pracy w dziale
kontrola czystości w dziale
przeprowadzanie spotkań z pracownikami działu
zamówienia towarów – decyzyjność w sprawie ilości
delegowanie i rozliczanie zadań
przyjęcie towaru na sklep i wystawienie zgodnie z obowiązującymi standardami
Media Expert - 2015-12-01 - Marki (mazowieckie)
Nadzór technologiczny nad spawaczami oraz zapewnienie poprawnego procesu produkcji spawalni zgodnie z obowiązującymi w firmie standardamiAnaliza możliwości wykonania i spełnienia wymagań technicznych i jakościowych dotyczących spawaniaEgzekwowanie i nadzór nad przestrzeganiem instrukcji spawania oraz opracowywanie poleceń weryfikacyjnychNadzór nad testowaniem i wprowadzaniem nowego sprzętu do spawania oraz ocena i dobór urządzeń spawalniczychAnaliza przyczyn powstawania niezgodności i inicjowanie działań korygującychWspółpraca z klientami i dostawcami w zakresie wszystkich działań w obszarze spawalnictwaWspółpraca z Inżynierem Spawalnikiem w zakresie wymaganej dokumentacji w trakcie produkcjiI zmiana 7-15Pracodawca oferuje:Stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę,Szansę zdobycia cennego doświadczeniaBardzo dobre warunki pracy
PPUH BORIMEX Zygmunt Krupa - 2017-03-06 - Borowa (podkarpackie)
koordynowanie przedsiębiorstwa transportowego, rekrutowanie pracowników, realizowanie zleceń transportowych zgodnie z wymaganiami klientów firmy, pozyskiwanie klientów i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, zawieranie umów z klientami, optymalizowanie jakości i kosztów serwisu środków transportowych, decydowanie o zakupie samochodów, ciągników, naczep, szkolenie kierowców, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kraków (małopolskie)
- zarządzanie sklepem, zamówienia towaru, ekspozycja towaru, aktywna obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Świętochłowice (śląskie)
* Odpowiedzialność za obroty oraz bieżąca analiza rynków * Zarządzanie podległym zespołem * Koorydynacja pracy sklepu * Aktywny udział w procesie sprzedaży
CCC S.A. - 2016-04-04 - Września (wielkopolskie)
Pozyskiwanie ofert kupna, sprzedaży, wynajmu, najmu nieruchomości, kompetowanie dokmentów niezbędnych do transakcji, wprowadzanie ofert do bazy elektronicznej pod nadzorem pośrednika, prezentowanie nieruchomości klientom, prace administracyno-biurowe.
BIURO NIERUCHOMOŚCI ZALESKI - 2017-12-08 - Gdańsk (pomorskie)
I umowa na okres próbny; budowa dachów; praca w godzinach 07.00-15.00 w Kopenhadze (Dania), dojazd do miejsca pracy oraz zakwaterowanie zapewnia pracodawca;
STALPOINT Waldemar Łagoda - 2018-01-17 - Dania (Dania)
Praca w sklepie Intermarche (Os. Bohaterów Września), rozliczanie dokumentów i kasjerów. Praca na dwie zmiany, 5 dni w tygodniu (pon.-niedz.) w godz. 6:30-14:30, 14:30-21:30. Wynagrodzenie 2000 zł brutto + premia.
Corleone Sp. z o.o. - 2017-06-30 - Kraków (małopolskie)
Bieżąca aktualizacja dokumentacji związanej z zabezpieczeniem medycznym mobilizacyjnego JW. Działalność profilaktycznamająca na celu utrzymanie wymaganego stanu zdrowotnego żołnierzy i pracowników wojska.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2017-11-03 - Świętoszów (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Łopatki (kujawsko-pomorskie)
sklep spożywczy
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Stare Żukowice (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
ROZNOSZENIE, ROZDAWANIE ULOTEK
kontakt przez OHP - 2016-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta, wykonywanie czynności związanej ze stylizacją, strzyżeniem, farbowaniem włosów. Umawianie wizyt. Dbanie o czystość w miejscu pracy
Agnieszka Brajewska F.H.U. BRAJEWSCY - 2016-10-05 - Gorlice (małopolskie)
Zarządzanie tartakiem, prowadzenie przetargów drogą elektroniczną, umiejętność klasyfikacji drewna, obsługa komputera (pakiet office)
P.P.U.H. "GABI Jerczyńscy" Sp. j. - 2016-03-09 - Piaski (wielkopolskie)
Koordynacja i kontrola harmonogramu prac dostawców, materiałów budowlanych, kontakt z pracownikami, stały nadzór. Praca z ukraińsko-języcznymi pracownikami.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Łódź (łódzkie)
j,w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzenie raportów i analiz mierzących funkcjonowania działu handlowego, tworzenie i rozwijanie narzędzi analitycznych oraz mechanizmów wspierających analizę danych, kontrolowanie poprawności realizacji budżetu kosztowego, nadzór nad obiegiem dokumentów.
LPP S.A. - 2016-09-07 - Gdańsk (pomorskie)
nadzór nad pracownikami oraz hodowlą drobiu (bojler)
Ferma Drobiu Andrzej Śliwiński - 2016-03-01 - Mława (mazowieckie)
Sprawowanie opieki nad obiektem i mieniem, obchody terenu, reagowanie na potencjalne zagrożenia.
Zakład Produkcyjno Handlowy Roman Beńko - 2018-03-23 - Wierzchowo (zachodniopomorskie)
Rozwożenie pieczywa, zbieranie zamówień.
Piekarnia BUŁECZKA-BIS Janina Kałamarz - 2016-01-25 - Przeworsk (podkarpackie)
Kierowca z kat. C+E i uprawnieniami na obsługę HDS-u, przewóz złomu
Złomrex Metal Sp.z.o.o - 2016-07-26 - Opole (opolskie)
optymalne zarządzanie podległym procesem produkcyjnym, nadzór nad terminową realizacją zleceń produkcyjnych spełniających wymogi jakościowe, zarządzanie podległym personelem prowadzenie szkoleń (min. szkolenia z nowych asortymentów, szkolenia stanowiskowe), prowadzenie niezbędnej dokumentacji,Praca w godz. 8-16 w Niekaninie. Wskazane jest posiadanie własnego auta.
NETCO Sp. z o.o. - 2016-01-22 - Niekanin (zachodniopomorskie)
zarządzanie pracownikami, obsługa programu KC-Firma
Firma "BABER" Barbara Musioł-Mironowicz - 2016-06-30 - Cieszyn (śląskie)
Obsługa sprzętu i wyposażenia działu zgodnie z przepisami BHP. Praca z towarem: transport na terenie marketu, wypakowanie towaru, układanie na półkach. Codzienna dbałość o świeżość towarów, odpowiednia ekspozyzcja oraz prawidowe oznaczenia cenowe. Pełnienie funkcji "służby kluczowej". Utrzymywanie czystości w obiekcie.
Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-09-19 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Zapewnianie prawidłowego funkcjonowania całego sklepu, kierowanie pracą pracowników, planowanie czasu pracy pracowników.Wykształcenie zawodowe, doświadczenie zawodowe powyżej 3 lat, umiejętność obsługi kasy fiskalnej oraz komputera, aktualna książeczka sanitarno-epidemiologiczna. W razie konieczności praca na dwie zmiany. Wynagrodzenie zasadnicze+dodatek funkcyjny+premia.
TOMI MARKT Rudolf Rygol - 2016-03-16 - Kuźnia Raciborska (śląskie)
PRACE PRZYGOTOWAWCZE I PORZĄDKOWE NA PLACU BUDOWY, PRACE IZOLACYJNE, WYKONYWANIE MAS ORAZ MIESZNEK BUDOWLANYCH, CZYNNOŚCI PRZY MALOWANIU, TYNKOWANIU, STAWIANIU RUSZTOWAŃ, WYKONYWANIE WYKOPÓW, RÓWNANIE GRUNTU, INNE PLACE ZLECONE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, ZAWODOWE, DOKŁADNOŚĆ, RZETELNOŚĆ, OBSŁUGA ELEKTRONARZĘDZI, BADANIA WYSOKOŚCIOWE POWYŻEJ 3m, MIN. 6 MIESIĘCY DOŚWIADCZENIA W BRANŻY BUDOWLANEJ
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca w systemie nocnym, sprzątanie wewnątrz budynku, praca w Sosnowcu i w Dabrowie Górniczej (kino Helios)
Zakład Usługowo Handlowy "KONTRAKT" Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Sosnowiec (śląskie)