KIEROWNIK SALI ZABAW Mielec oferta pracy Justyna Kudroń Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna
Pewne i sprawdzone plac zabaw.Stanowisko: KIEROWNIK SALI ZABAW
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Kierowanie bieżącą działalnością sali, planowanie pracy sali zabaw oraz dbanie o jej sprawne funkcjonowanie, zarządzanie zespołem pracowników, zarządzanie procesem rekrutacji, określanie celów sprzedaży usług oferowanych przez salę zabaw, reprezentowanie sali i kreowanie jej wizerunku na zewnątrz.
Data publikacji: 2019-08-23
Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)
Pracodawca: Justyna Kudroń Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szafera 33, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierowanie bieżącą działalnością sali, planowanie pracy sali zabaw oraz dbanie o jej sprawne funkcjonowanie, zarządzanie zespołem pracowników, zarządzanie procesem rekrutacji, określanie celów sprzedaży usług oferowanych przez salę zabaw, reprezentowanie sali i kreowanie jej wizerunku na zewnątrz.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SALI ZABAW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: animator rekreacji i organizacji czasu wolnego*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe pedagogiczne, mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi, kreatywność, dyspozycyjność.
Nazwa pracodawcy:
Justyna Kudroń Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Szafera 33, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane ofertą, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o kontakt telefoniczny z pracodawcą lub przesyłanie aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres praca (at) centrum-zabaw.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mielec
Ulica pracodawcy: Szafera
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: animator rekreacji i organizacji czasu wolnego*
Data dodania oferty pracy: 23.08.2019
Oferta pracy ważna do: 22.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a71ff12cd1cb063eff1d891760a3a8c6
Podobne oferty pracy
1. Bezpośredni nadzór nad realizacją robót w oparciu o wymagania kontraktu,2. Bezpośredni nadzór nad podwykonawcami,4. Bieżące raportowanie przebiegu robót.Pracownik zatrudniony na tym stanowisku otrzymuje do dyspozycji: samochód, laptop, telefon+dostęp do internetu.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o. - 2018-08-08 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
nadzorowanie prac budowlanych
ZAKŁAD ROBÓT BUDOWLANYCH Tadeusz Maciaszek - 2018-06-19 - Lubin (dolnośląskie)
Pielęgnacja i konserwacja terenów zielonych: koszenie trawników,przycinanie gałęzi itp, praca w godz. 8-16
Solid Security Sp z o.o. - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie mieszkań prywatnych oraz pomieszczeń biurowych (praca dorywcza).
SMART SERVICE ADRIAN JANIK - 2015-12-30 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Nadzór i koordynowanie robót drogowych, kontrola oraz prowadzenie rozliczeń inwestycji, nadzór nad pracownikami
DEKPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-26 - Pinczyn (pomorskie)
dbałość o jakość, świeżość warzyw i owoców, ułożenie towaru, czystość na dziale, przestrzeganie procedur panujących w miejscu pracy możliwość umowy pracy na czas nieokreślony praca w godzinacvh 6.00 - 14.00
"ALGARVE" Sp. z o.o. Supermarket INTERMARCHE w Kamieniu Pomorskim - 2017-05-05 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
1.Planowanie zadań remontowych (plany roczne opracowywane do końca października na rok następny).2.Planowanie zadań warsztatu elektrycznego oraz teletechnicznego i efektywne wykorzystanie posiadanych zasobów.3.Realizacja postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie określonym Zarządzeniem Dyrektora Naczelnego w zakresie merytorycznym dotyczących zagadnień energetycznych.4.Opracowanie stosownych wniosków mających na celu realizacje zamówienia publicznego w zakresie określonym Zarządzeniem Dyrektora Szpitala.5.Prowadzenie polityki personalnej, zapewniającej efektywną realizację zadań.6.Aktywne uczestnictwo w pracach zespołów zadaniowych.7.Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji.8.Organizowanie, koordynowanie i nadzór nad pracami w zakresie:a)inwentaryzowania i kontroli obiektów budowlanych,b)archiwizowania dokumentacji obiektów budowlanych, awarii,c)tworzenia dokumentacji technicznej na potrzeby remontowe w zakresie energetycznym.9.Współudział w przygotowywaniu umów w zakresie zadań remontowych,10.Koordynowanie, organizowanie i nadzór nad pracami związanymi z zadaniami inwestycyjno-remontowymi.11.Określenie danych wyjściowych dla opracowania dokumentacji projektowo kosztorysowej.12.Prowadzanie okresowych przeglądów technicznych instalacji energetycznych Szpitala.13.Prowadzanie zgodnie z przepisami Prawa Energetycznego eksploatacji instalacji oraz urządzeń energetycznych i teletechnicznych w Szpitalu.14.Organizowanie stanowisk pracy i nadzór nad pracą pracowników warsztatu elektrycznego i warsztatu teletechnicznego oraz prowadzenie w tym zakresie szkoleń stanowiskowych.15.Utrzymywanie sprawności technicznej i zabezpieczanie pod względem wymogów aktualnych przepisów prawa, w tym również BHP wszystkich instalacji urządzeń energetycznych tutejszego Szpitala.16.Nadzór nad dostarczaniem pracownikom warsztatów: elektrycznego oraz teletechnicznego materiałów niezbędnych do wykonania robót.17.Rozliczanie kosztów remontów i napraw realizowanych przez pracowników warsztatu elektrycznego i teletechnicznego wg obowiązujących przepisów prawa.18.Prowadzenie i rozlicznie czasu pracy pracowników podległych warsztatów wg przepisów Kodeksu Pracy oraz przepisów wewnętrznych oraz bieżące prowadzenie, w tym zakresie pełnej dokumentacji.19.Prowadzenie oraz aktualizowanie dokumentacji technicznoruchowej dla instalacji i urządzeń energetycznych, i innych instrukcji użytkowania budynków Szpitala.20.Prowadzenie pouczeń stanowiskowych dla pracowników warsztatu budowlanego oraz instalacyjnego.21.Nadzór nad archiwum dokumentacji technicznej w zakresie energetycznym i teletechnicznym budynków Szpitala.
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4 - 2017-05-10 - Bytom (śląskie)
praca w kuchni, obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2017-06-29 - Chorzów (śląskie)
prace stolarskie i modelarskie w drewnie
ALTOMAX Sp. z o.o. - 2018-07-03 - Świętochłowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
Efektywne zarządzanie gospodarką magazynową; kontrola przyjmowania i wychodzenia produktów z magazynu w tym katalogowanie towarów uszkodzonych oraz dokumentacja z tym związana; współpraca z działami zaopatrzenia i sprzedaży;zarządzanie podległym zespołem; wprowadzenie systemu skanowanie produktów.Zatrudnienie od zaraz, na podstawie umowy o pracę na okres próbny- 3 miesiące; docelowo umowa na czas nieokreślony; jedna zmiana od 8.00-16.00.Pracodawca zapewnia dojazd i powrót. Miejsce pracy: TucznoWynagrodzenie po okresie próbnym: 4.928 zł - 5.645 zł.
FZK INTER NOVUM - Jan Trocki - 2019-04-04 - Tuczno (zachodniopomorskie)
Nadzór i zarządzanie zakładem produkcyjnym, planowanie, realzacja i rozliczanie produkcji, optymalizacja procesu produkcji, aktywny nadzór i zarządzanie pracownikami, zapewnienie wymaganego poziomu produktywności i jakości.
Wokas Spółka Akcyjna - 2016-02-02 - Czarne Małe (zachodniopomorskie)
Koordynacja prac zespołu, zajmowanie się planowaniem i organizacją projektu, monitoring projektu.
Gremi Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Gdańsk (pomorskie)
do uzgodnienia
DEKOR SŁAWOMIR RUDNICKI - 2018-05-09 - Wola Rafałowska (podkarpackie)
dbanie o terminowe przeprowadzanie kontroli stanu budynków, gospodarowanie majątkiem trwałym, przygotowywanie umów dla kontrahentów, czuwanie nad przebiegiem prac remontowych, prowadzenie rejestru umów, nadzorowanie pracowników obsługi itp. - praca po okresie próbnym docelowo na czas nieokreślony
Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza Nr 4 - 2017-04-10 - Zielona Góra (lubuskie)
kierowanie ekipią konserwatorów, nadzór nad nieruchomościami, wymajmowanie firm remontowych, zatrudnianie pracowników, nadzorowanie prac konserwatorskich, zakupy materiałowe
Agrotechnika-Pol Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-02-09 - Ługi (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Garwolin (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji HACCP oraz dokumentacji ubojowej.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE POLSKIE MIĘSO KRĄŻYŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2019-01-28 - Końska Wieś (wielkopolskie)
jw.
SVIT GROUP Sp. z o.o. - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie dokumentacji sprzedażowej i wysyłkowej, organizacja i nadzór nad wysyłkami i dostawami, dokonywanie czynności związanych z odprawami celnymi w procedurze uproszczonej, prowadzenie Rejestru Zgłoszeń Celnych oraz WIT, nadzór nad zespołem pracowników.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-01-25 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa kasy fiskalnej, prace przy grillu i tosterach, przygotowanie deserów napoi, prace magazynowe i porządkowe.
kontakt przez OHP - 2018-03-15 - Żory (śląskie)
zarządzanie sprzedażą i organizacją pracy w dziale
kontrola czystości w dziale
przeprowadzanie spotkań z pracownikami działu
zamówienia towarów – decyzyjność w sprawie ilości
delegowanie i rozliczanie zadań przyjęcie towaru na sklep i wystawienie zgodnie z obowiązującymi standardami
Media Expert - 2017-01-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Nadzór nad prawidłowym i terminowym przebiegiem pracy na budowie. Prowadzenie dokumentacji budowy. Ofertowanie. Kierowanie zespołem pracowniczym. Koordynacja prac podwykonawczych. Kosztorysowanie. Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy. Wymagane udokumentowanie doświadczenie w pracy przy zabytkach. Wymagane uprawnienia konstrukcyjno - budowlane bez ograniczeń. Wymagana umiejętność pracy z ludźmi. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-15:00) (Tel. 32-781-44-04) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Kamienna 7 m. 10, 40-067 Katowice) lub e-mail: katowice (at) s-g-i.pl
"ŚLĄSKA GRUPA INWESTYCYJNA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-10 - Katowice (śląskie)
montaż i instalacja maszyn i urządzeń
VITWORKER Vitalii Kutsyi - 2016-11-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Poszukiwanie partnerów do współpracy handlowej na terenie EU i poza UE, negocjacje z kontrahentami, organizowanie transportu na zlecenie kontrahentów spoza Unii Europejskiej.
BALTIC POST TERMINAL SP. Z O.O. - 2018-11-06 - Gdańsk (pomorskie)
PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z ADMINISTROWANIEM NIERUCHOMOŚCIĄ SZKOŁY, KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW OBSŁUGI
Zespół SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 1 - 2017-08-25 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem obsługi klienta
FHC-2 Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Krosno (podkarpackie)
zarządzanie i nadzór nad pracami budowlanymi
Przedsiębiorstwo Budowlano - Montażowe PERFEKT - 2019-07-11 - Świętochłowice (śląskie)
Bieżace naprawy w apartamentów wynajmowanych przez pracodawcę. Elastyczny czas pracy
Apartamenty na Wyspie Szczepański Krzysztof - 2018-08-21 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
koordynowanie i tłumaczenie spotkań, pism, dokumnetów z krajami wschodniej Europy
MODERN BUSINESS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-05-30 - Pszczyna (śląskie)