KIEROWNIK MAGAZYNU Tuczno oferta pracy FZK INTER NOVUM - Jan Trocki
Stanowisko: KIEROWNIK MAGAZYNU
Wynagrodzenie: od 3 433 PLN
Zakres obowiązków: Efektywne zarządzanie gospodarką magazynową; kontrola przyjmowania i wychodzenia produktów z magazynu w tym katalogowanie towarów uszkodzonych oraz dokumentacja z tym związana; współpraca z działami zaopatrzenia i sprzedaży;zarządzanie podległym zespołem; wprowadzenie systemu skanowanie produktów.Zatrudnienie od zaraz, na podstawie umowy o pracę na okres próbny- 3 miesiące; docelowo umowa na czas nieokreślony; jedna zmiana od 8.00-16.00.Pracodawca zapewnia dojazd i powrót. Miejsce pracy: TucznoWynagrodzenie po okresie próbnym: 4.928 zł - 5.645 zł.
Data publikacji: 2019-04-04
Lokalizacja: Tuczno (zachodniopomorskie)
Pracodawca: FZK INTER NOVUM - Jan Trocki
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chłodna 15, 78-640 Tuczno, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Efektywne zarządzanie gospodarką magazynową; kontrola przyjmowania i wychodzenia produktów z magazynu w tym katalogowanie towarów uszkodzonych oraz dokumentacja z tym związana; współpraca z działami zaopatrzenia i sprzedaży;zarządzanie podległym zespołem; wprowadzenie systemu skanowanie produktów.Zatrudnienie od zaraz, na podstawie umowy o pracę na okres próbny- 3 miesiące; docelowo umowa na czas nieokreślony; jedna zmiana od 8.00-16.00.Pracodawca zapewnia dojazd i powrót. Miejsce pracy: TucznoWynagrodzenie po okresie próbnym: 4.928 zł - 5.645 zł.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 433 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK MAGAZYNU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tuczno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wałecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tuczno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik magazynu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 433 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie zawodowe. Bardzo dobra znajomość procesów magazynowych, doświadczenie w zarządzaniu ludźmi, doświadczenie w zarządzaniu gospodarką magazynową. Wykształcenie średnie, mile widziane wykształcenie z obszaru logistyki lub pokrewne.
Nazwa pracodawcy: FZK INTER NOVUM - Jan Trocki
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Adres pracodawcy:
Dworcowa 1, 78-640 Tuczno, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: Kontakt teleoniczny celem umówienia spotkania.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: wałecki
Gmina pracodawcy: Tuczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tuczno
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik magazynu
Data dodania oferty pracy: 04.04.2019
Oferta pracy ważna do: 04.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zarządzanie serwisem samochodowym, organizacja pracy.
PHU GP Grochalski- Pięt s.j. - 2018-01-12 - Nysa (opolskie)
Montowanie i demontowanie szalunków systemowych, montowanie i rozbieranie szalunków.
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Kraków (małopolskie)
Lakierowanie natryskowe i proszkowe.
Przedsiębiorstwo ANT Bogusław Wróbel - 2018-11-16 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Kierowanie zespołem podległych pracowników, uczestniczenie w procesie naboru motywowanie i rozliczanie pracowników. Kontakt z klientami i zespołem w j. bengalskim. Motywowanie i rozliczanie pracowników
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Andrespol (łódzkie)
obsługa klienta, doręczanie przesyłek i przekazów pieniężnych, realizacja planów sprzedażowych dot. wybranych usług i towarów.
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-07-19 - Gdańsk (pomorskie)
nadzorowanie prac, kierowanie zespołem pracowników, koordynacja budowy
Netservice24 Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie stacji paliw zgodnie ze standardami firmy,osiąganie zamierzonych celów,wyników sprzedażowych,organizacja pracy zespołu
ANTONI PIEPRZYK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PIEPRZYK" - 2018-05-02 - Krzeszyce (lubuskie)
Kierowca - Mechanik samochodów ciężarowych - praca na terenie kraju.
F.T.H.U. "GOL-DREW" S.C. - 2018-12-19 - Bielowy (podkarpackie)
Kierowanie pracami instalacyjnymi w zakresie instalacji sanitarnych, grzewczych, wodnych i wentylacyjnych. Praca w Niemczech.CV prosimy przesyłać na adres e-mail; aleksander.nowak (at) elbudprzemysl.pllub składać osobiście w oddziale firmy (I piętro) w godz. 7.00-15.00 Rzeszów ul. Reja 12.
ELBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Kierowanie działem -technika grzewcza
"Firma Jeleniewski" - Jarosław Jeleniewski - 2016-01-11 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie zajęć z dziećmi, młodzieżą, dorosłymi lub w firmach na terenie całego powiatu.
Krystian Żak Blue Education - 2018-04-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
produkcja kompozytów
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie zespołem, realizacja planów sprzedażowych, obsługa klienta, doradztwo w zakresie produktów
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Sieradz (łódzkie)
-Prowadzenie kawiarni,-Zarządzanie personelem,-Współpraca z kontrahentami,-Lokal czynny w godzinach 12:00 - 20:00,-Godziny pracy do ustalenia,-Kontakt telefoniczny 502-626-464,
MAŁA CZARNA CAFE JOLANTA SZULIK - 2018-05-16 - Tczew (pomorskie)
Wymagane wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B, 3 lata doświadczenia, umiejętność podejmowania trafnych i szybkich decyzji uprawnienia konstrukcyjno-budowlane, umiejętność analitycznego myślenia, zdolność kierowania ludźmi, doświadczenie w kierowaniu projektami budowlanymi i zarządzniu pracownikami oraz dobrą znajomością pakietu Office. Charakterystyka pracy: kontrola i nadzór nad prawidłową realizacją robót budowlanych (np. roboty ziemne, ciesielskie, montażowe oraz murowe), zarządzanie zespołem pracowników, przestrzeganie harmonogramu robót, terminowość oraz bieżąca współpraca i koordynacja z generalnym wykonawcą, rozliczanie okresowych przerobów, kosztów budów, prowadzenie kompleksowej dokkumentacji budowy i nadzór nad jakością wykonanych robót. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mailowy ksiegowosc (at) fobud.pl
Fobud Sp. z o.o. - 2016-01-22 - Marklowice (śląskie)
wg stanowiska
RACA Sp. z o.o. Ostróda - 2017-01-20 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad pracownikami, nadzór nad przyjeciem i wydawaniem towaru
GREEN FEED POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-29 - Grzebsk (mazowieckie)
fryzjer
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Głogów (dolnośląskie)
sporządzanie i koordynacja planów produkcyjnych, wykonywanie grafików pracy, rozdzielanie prac pracownikom, rozliczanie pracowników z powierzonych prac, tworzenie specyfikacji zamówień,praca z dokumentacją techniczną
S.M.Europe Ltd sp. z o.o. - 2017-01-04 - Gdańsk (pomorskie)
Organizowanie oraz koordynowanie budowy zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem robót.
FIRMA BUDOWLANA NAD-BUD - 2016-08-25 - Gdańsk (pomorskie)
zorganizowanie pracy oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem wszystkich punktów gastronomicznych wraz z zapleczem konferencyjno bankietowym, nadzór nad przestrzeganiem systemu HACCP oraz zasad higieny i bezpieczeństwa, dbałość o wysoką jakość i sposób podania serwowanych dań oraz napojów, kontrola kosztów i utrzymywanie wskaźników na odpowiednim poziomie (food-cost), analiza sprzedaży i kosztów oraz nadzór nad realizacją założeń budżetowych, prowadzenie gospodarki magazynowej przygotowywanie zamówień i zamawianie towaru, inwentaryzowanie oraz raportowanie, budowanie i zarządzanie zespołem, planowanie i kontrola pracy oraz motywowanie podległych pracowników
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE DANIEL ANDRZEJ ROZBICKI - 2015-11-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
praca na sali sprzedaży, prowadzenie zmiany,obsługa klienta, zarządzanie pracownikami
Stokrotka Sp. z o.o. - 2019-02-11 - Puszczykowo (wielkopolskie)
przygotowywanie materiału pod obróbkę, praca z rysunkiem technicznym, obsługa wycinarek laserowych cnc
"ATOL" Grzegorz Klepczyński Rumia - 2016-10-03 - Maszewo Lęborskie (pomorskie)
zarządzanie i koordynowanie pracą na budowie
Andrzej Kulasiński AND-BUD - 2017-03-09 - Ostrołęka (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych.
ATUT Sp. z o.o. - 2016-12-13 - Gdynia (pomorskie)
Nauczyciel plastyki w pełnym wymiarze czasu pracy.
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 7 - 2016-06-07 - Gdańsk (pomorskie)
Opis stanowiska: • Aktywna współpraca z lekarzem w pracy „na cztery ręce”• Przygotowywanie stanowiska lekarza przed i po zabiegu• Dbałość o czystość oraz sterylność gabinetu zabiegowego• Uzupełnianie materiałów stomatologicznych• Dbałość o pozytywny wizerunek firmyWymagania: • Wykształcenie kierunkowe (ukończona szkoła asystentki) • Mile widziane doświadczenie w zawodzie• Umiejętności organizacyjne oraz współpraca w zespole• Komunikatywność i wysoka kultura osobista• Profesjonalne i życzliwe podejście do pacjenta (u nas pacjent jest najważniejszy)• Dyspozycyjność- praca według harmonogramu Pracodawca oferuje: • Pracę w prestiżowej klinice• Pracę w profesjonalnym i przyjaznym zespole• Atrakcyjne warunki finansowe• Stabilne zatrudnieni w oparciu o umowę o pracę.Okres zatrudnienia 2 lata. Godz. pracy 8-20.
Rogowscy Dental Clinic S.C. - 2019-02-15 - Słupsk (pomorskie)
praca na terenie Torunia i okolic- nadzór nad pracami budowlanymi
ABC NIERUCHOMOŚCI BRODNICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie terenu biura, serwis toalet, wynoszenie śmieci.Miejsce pracy: ul. Armii Krajowej 47, 50-541 WrocławKontakt z pracodawcą: tel.: 506 736 047Sala B
Dussmann Polska Sp. z o.o. - 2017-12-20 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Administrowanie Domem Studenta, w tym:a) kwaterowanie studentów zgodnie z unormowaniami wewnętrznymi w tym zakresie,b) prowadzenie spraw meldunkowych,c) prowadzenie ewidencji materiałowej,d) bieżącą konserwacją obiektów,e) prowadzenie rozliczeń opłat studenckich.2. Zapewnienie studentom właściwych warunków socjalno-bytowych zamieszkania.3. Współpraca z Uczelnianą Komisją Stypendialną i Działem Spraw Studenckich, zmierzających do optymalnego wykorzystania miejsc w Domu Studenta w czasie roku akademickiego.4. Prowadzenie działalności hotelowej w Domu Studenta, poprzez organizowanie maksymalnego wykorzystania posiadanych miejsc noclegowych, niewykorzystanych przez studentów w czasie roku akademickiego i w okresie wakacyjnym i prowadzenie rozliczeń finansowych z tego tytułu.5. Dbanie o właściwe wykorzystanie innych posiadanych pomieszczeń i umożliwienie prowadzenia działalności gospodarczej w sposób korzystny dla środowiska studenckiego.6. Zapewnienie właściwego funkcjonowania Domu Studenta pod względem technicznym, w tym:a) nadzorowanie stanu technicznego budynku,b) organizowanie okresowych przeglądów stanu obiektu,c) planowanie i zlecanie inwestycji oraz remontów w administrowanym obiekcie,d) współudział w przygotowywaniu postępowań na udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie prac remontowych,e) nadzór nad robotami zleconymi,f) uczestnictwo przy odbiorach remontów obiektu,g) prowadzenie ewidencji technicznej, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji technicznej Domu Studenta,h) prowadzenie bieżącej konserwacji i napraw w ramach własnych i zleceń napraw instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, odgromowej, oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, stolarki drzwiowej i okiennej, itp.7. Utrzymywanie porządku na terenie administrowanego obiektu i posesji.8. Opracowywanie projektów przepisów dotyczących zapewnienia bezpieczeństwa na terenie Domu Studenta i nadzór nad wykonaniem.9. Prowadzenie księgi obiektu.10. Prawidłowe przygotowanie i przekazanie akt spraw ostatecznie zakończonych do Archiwum.11. Wykonywanie innych poleceń Kanclerza i Rektora.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2018-07-02 - Płock (mazowieckie)