KIEROWNIK ROBÓT Z UPRAWNIENIAMI W SPECJALNOŚCI KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANEJ Olsztyn oferta pracy PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO SEWIL SEBASTIAN PODLECKI
Stanowisko: KIEROWNIK ROBÓT Z UPRAWNIENIAMI W SPECJALNOŚCI KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANEJ
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji budowy, planowanie i kierowanie budową w sposób zgodny z projektem oraz obowiązującymi przepisami, przygotowywanie dokumentacji podwykonawczej, realizowanie zleceń wpisanych do dziennika budowy, organizowanie pracy własnej i zespołu z uwzględnieniem zasad BHP, sporządzanie planu bezpieczeństwa i planu ochrony zdrowia. Godziny pracy 8:00-16:00
Data publikacji: 2020-04-22
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO SEWIL SEBASTIAN PODLECKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:10-900 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji budowy, planowanie i kierowanie budową w sposób zgodny z projektem oraz obowiązującymi przepisami, przygotowywanie dokumentacji podwykonawczej, realizowanie zleceń wpisanych do dziennika budowy, organizowanie pracy własnej i zespołu z uwzględnieniem zasad BHP, sporządzanie planu bezpieczeństwa i planu ochrony zdrowia. Godziny pracy 8:00-16:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Pierwsza umowa na czas określony
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK ROBÓT Z UPRAWNIENIAMI W SPECJALNOŚCI KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2862
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik budowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.04.2020
Data zakończenia pracy: 22.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane doświadczenie zawodowe min. praktyki zawodowe. Uprawnienia do kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
Nazwa pracodawcy:
PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO SEWIL SEBASTIAN PODLECKI
danePracodawcy_nip: 7392994707
danePracodawcy_regon: 519462150
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Wilczyńskiego 25E/225, 10-686 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
danePracodawcy_kodPowiatu: 2862
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964465
Ulica pracodawcy: Wilczyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 25E
danePracodawcy_nrLokalu: 225
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|132301
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.04.2020
Data dodania oferty pracy: 22.04.2020
Oferta pracy ważna do: 22.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0a89bdddbb4437f919f48f83932b763b
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie dokumentów finansowych i przekazywanie do biura rachunkowego, prowadzenie wynagrodzeń, kosztów, przychodów, fakturowanie, prowadzenie akt pracowników, wysyłanie deklaracji ZUS.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Skorochów (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-31 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie biurem terenowym oraz zapewnienie realizacji planów sprzedażowych. Rekrutacja i wdrożenie nowych Doradców Klienta. Zarządzanie zespołem sprzedażowym, obsługującym zarówno klientów detalicznych jak i biznesowych. Dbanie o wysoką jakość obśługi klienta i standardy sprzedaży.
PROFI CREDIT POLAND Sp. z o.o. - 2016-06-28 - Zawiercie (śląskie)
Nadzór budowy - kosztorysów. Miejsce wykonywania pracy Poska, UE.
PROTERM PLUS Spółka z o. o. - 2016-10-10 - Chojnice (pomorskie)
zarządzanie dostawami i przygotowywanie zamówień klientów, analizowanie rynku także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd i inne, nadzorowanie sieci handlowej Spółki, kontakt z chińskim zarządem, zamawianie towaru w języku chińskim, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
KOMPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Do zadań i obowiązków pracownika należy kierowanie Informacją Turystyczną. 1. Swoje zadania realizuje pod kierunkiem ZastępcyBurmistrza, Sekretarza i Skarbnika, stosownie do dokonanego podziału obowiązków i kompetencji pomiędzy Burmistrzem, Zastępcą,Sekretarzem i Skarbnikiem. 2. Kierownik w ustalonym zakresie podejmuje działania i prowadzi sprawy związane z realizacją zadań ikompetencji Burmistrza. 3. Kierownik organizuje pracę Wydziału, koordynuje jego działalność z działalnością innych Wydziałów oraz sprawuje bezpośredni nadzór nad całokształtem pracy kierowanego przez siebie Wydziału i jest przełożonym podległych mu pracowników. 4.Precyzyjnie formułowanie zadań i określenie warunków pracy oczekiwanych od podległych pracowników. 5. Wykonywanie kontroliwewnętrznej wobec podległych pracowników. 6. Sprawiedliwe ocenianie pracy podległych pracowników w oparciu o ich wyniki pracy i stosowanie się do przepisów i reguł postępowania obowiązujących w Urzędzie. 7.Wyznaczenie w porozumieniu z bezpośrednim przełożonym osobę, która będzie Panią zastępować podczas nieobecności w pracy. 8. Zapewnić ciągłość pracy w kierowanej komórce podczas organizacyjnej w przypadku nieobecności z powodu urlopu, choroby itp
Urząd Miejski w Barczewie - 2017-03-10 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
OPIS STANOWISKA:•przyjmowanie i rozładunek towarów na magazynie,•metkowanie nowych dostaw,•przygotowanie towarów do wysyłki,•uczestnictwo w inwentaryzacjachpraca w godz. 8-16
MARKIZETA SOLARSCY SP. J. - 2018-06-14 - Skopanie (podkarpackie)
wg stanowiska ( kontakt z pracodawcą tel: 071-3897113w309 )
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych - 2016-11-22 - Lubiąż (dolnośląskie)
- Odpowiada za organizację zamówień publicznych - Prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;- Sporządza dokumentację postępowania o zamówienie publiczne;- Prowadzi Centralny Rejestr Zamówień Publicznych - Publikuje ogłoszenia w zależności od wartości zamówienia w siedzibie Zamawiającego, Dzienniku Urzędowym WE, Biuletynie Zamówień Publicznych -Udziela jednostkom organizacyjnym uczelni informacji, co do trybów postępowań przewidzianych w ustawie Pzp.;- Sporządza sprawozdania z zakresu zamówień publicznych;- Przechowuje dokumentację postępowania;- Weryfikuje prawidłowość i kompletność dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne;- Pełni nadzór nad organizacją i zaopatrzeniem jednostki
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespól Opieki Zdrowotnej w Łodzi - 2019-07-25 - Łódź (łódzkie)
Kierowanie bieżącą działalnością sklepu, kierowanie i motywowanie zespołu sprzedawców, sprzedaż towarów, obsługa programu kasowego.
TIFOTEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-10-06 - Wadowice (małopolskie)
-kierowanie zespołem-organizowane pracy i rozliczanie pracowników z efektywności-układanie grafików pracy-kontrola stanów magazynowych, co miesięczna inwentaryzacja-robienie zamówień, sprawdzanie dostaw, analiza cen-dbałość o wysoką jakość serwisu gastronomicznego-prowadzenie regularnych szkoleń z zakresu podstawowych standardów obsługi kelnerskiej-współpraca z Szefem Kuchni-planowanie działań marketingowych, promocje itd.
Piotr Szostak Hotel Port 110 - 2020-08-11 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- obsługa urządzeń: BOSCH GAS 35 L AFC, KARCHER K7 Premium FULL CONTROL PLUS HOME 1.317-133.0, KÄRCHER K5 FULL CONTROL HOME 1.324-503.0- bieżące utrzymywanie czystości oraz mycie okien, pranie firan,zasłon oraz czyszczenie rolet żaluzji i verticali- mycie i dezynfekcja podłóg- czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnychMiejsce wykonywania pracy: Łódź, ul. Dożynkowa 2/4, woj. łódzkie i cała Polska.Umowa zlecenie na okres 3 lat.Zmianowość: dwie zmiany, godziny pracy: od 05:00.
kontakt przez PUP - 2019-10-30 - Łódź (łódzkie)
- opracowywanie instrukcji bezpieczeństwa pracy,- zapobieganie zagrożeniom w miejscu pracy,- udzielanie konsultacji i doradztwo z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy na budowie,- koordynowanie pracy podległych pracowników,- inne zadania wynikające ze specyfikacji stanowiska pracy.Praca w oparciu o umowe o prace na czas okreslony - 3 lata.Praca w systemie jednozmianowym.Praca w lokalizacji Biskupice Podgórne.Sala D
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
sprzedaż i promocja
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Opole Lubelskie (lubelskie)
KIEROWNIK ZMIANY PRODUKCJA SPOŻYWCZA
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO "ZACZYK" ZACZYK JACEK - 2017-06-23 - Dębica (podkarpackie)
Nadzór nad pracą placówki handlowej, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie zamówień.
FHC-2 Sp. z o.o. Krosno - 2019-04-03 - Krosno (podkarpackie)
Praca w 2. Lubelskiej Brygadzie Obrony Terytorialnej- Realizacja obowiązków służby BHP wynikająca z przepisów- Ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków oraz prowadzenie dokumentacji wypadkowej.- kontrolowanie warunków pracy, stanu BHP, sporządzanie dokumentacji oraz prowadzenia szkoleń.
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-04-24 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych zgodnie z wymogami prawa polskiego oraz krajowych standardów sprawozdawczości. Odpowiedzialność za politykę rachunkowości, plan kont oraz procedury księgowo-podatkowe. Sporządzanie sprawozdań finansowych według UoR. Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad zespołem księgowym. Sprawdzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT). Przygotowywanie sprawozdań - GUS. Odpowiedzialność za gromadzenie i przechowywanie dokumentacji przewidzianej obowiązującymi przepisami. Odpowiedzialność za jakość i terminowość wykonywanych przez zespół zadań.
DEGA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-04-03 - Karnieszewice (zachodniopomorskie)
Zarządzanie podległym personelem, współpraca z dostawcami. Praca na umowę o pracę w godz. 6-14, 13-21 w Kołobrzegu, również w weekendy.
SPOŁEM KOŁOBRZEG Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
-praca na terenie woj. kujawsko-pomorskiego
APS-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie i rozładunek dostaw (sprawdzenie prawidłowości towaru, weryfikacja dokumentów dostaw); przygotowywanie zamówień (kompletowanie poszczególnych artykułów na zamówieniu, domawianie ewentualnych braków) organizowanie pracy personelu magazynowego; odpowiedzialność za stan magazynowy oraz jego bezpieczne przechowywanie; odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie sprzętu magazynowego (owijarka do palet, wózki paletowe, drukarka etykiet EAN); rozpatrywanie reklamacji związanych z brakami i uszkodzeniami przyjmowanych towarów; organizacja całej przestrzeni magazynowej
IMM Sp. z o.o. Sp.k. - 2019-05-21 - Magdalenka (mazowieckie)
- Zmywanie naczyń, obieranie warzyw, zmywanie podłóg.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 11:00-22:00 według grafiku. Praca również w soboty, niedziele. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Aktualna książeczka sanepidowska. Na ofertę pracy mogą aplikować osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 535-529-255) w godzinach 9:00-16:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Trzech Stawów 20, 40-289 Katowice).
Bella Rossa Ewelina Paweł Gomułka S.C. - 2019-07-30 - Katowice (śląskie)
Główne zadania i obowiązki obejmują (ale nie są ograniczone do): - Terminowe tworzenie profili KYC w systemie na podstawie danych czerpanych z wewnętrznych i zewnętrznych źródeł - Proaktywna współpraca z Relationship Managerami i Compliance w aktualizowaniu profili aż do ostatecznej aprobaty - Przeglądanie wiadomości o firmach w wewnętrznych i zewnętrznych źródłach (strona klienta, strony regulatorów, Dun & Bradstreet, Google, etc.) - Dokumentowanie informacji w profilu KYC w celu zapewnienia kompletnych i trafnych danych firmy (powstanie, struktura własności, zarząd, reputacja itd.) - Tworzenie profili zgodnie z wymogami lokalnego regulatora/globalnymi standardami BSU - Procesowanie profili KYC i powiązanej dokumentacji od otwarcia do aprobaty - Aktualizowanie bazy rekordów w miarę postępów procesu - Raportowanie postępów procesu do managera - Spełnianie limitów przeprocesowanych dziennie rekordów zgodnie z ramami czasowymi ustalonymi w umowie o serwisie - Regularne aktualizowanie bazy rekordów w ciągu dnia - Raportowanie niespójności do Starszych Analityków - Raportowanie negatywnych wiadomości o klientach lub klientach wysokiego ryzyka do Relationship Managera/Compliance - Wsparcie projektów departamentu w razie potrzeby - Odpowiedzialność za przygotowywanie rekordów KYC i sprawdzanie ich jakości - Sprawdzanie jakości rekordów KYC innych członków zespołu; - Procesowanie rekordów KYC przede wszystkim bardziej skomplikowanych przypadków wymagających większej wiedzy i doświadczenia - Proaktywne identyfikowanie i rozwiązywanie ryzyk, eskalowanie problemów w celu poprawnego procesowania rekordów KYC.
kontakt przez PUP - 2020-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad sprzedażą chińskich produktów, dostarczanie klientom informacji o produktach, zamawianie towaru i przyjmowanie dostaw, współpraca z handlowcami chińskimi
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Nadzorowanie pracowni udostępniania akt, prowadzenie ewidencji materiałów archiwalnych znajdujących się w zasobie archiwalnym, tworzenie i aktualizacja komputera bez danych o zasobie archiwalnym, nadzorowanie i kierowanie pracami sekcji ewidencji, opracowania i udostępniania zasobu
Archiwum Wojskowe w Oleśnicy - 2019-09-25 - Oleśnica (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
Zakład Usług Wielobranżowych "Remark" M.Kołodziejczyk - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie systemu skanowania produktów,- efektywne zarządzanie gospodarką magazynową,- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji magazynowej- współpraca z działami: zaopatrzenia i sprzedaży- zarządzanie podległym zespołem,- kontrola i czuwanie nad realizacją zamówień od klientów,- optymalne i efektywne wykorzystanie przestrzeni magazynowej,- rozpatrywanie reklamacji związanych z brakami i uszkodzeniami towarów powstałych podczas transportu.
FZK INTER NOVUM - Jan Trocki - 2020-03-09 - Tuczno (zachodniopomorskie)
zapewnianie sprawnego działania platform IT w zakresie funkcyjnym, wparcie biznesowe procesów HR , dostarczanie odpowiednich rozwiazań IT
Lufthansa Global Business Services Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Kraków (małopolskie)
Składanie zamówień, realizacja planu sprzedaży, kierowanie kilkuosobową grupą osób
RUTA Sp. z o.o. - 2016-10-12 - Wodzisław Śląski (śląskie)