KIEROWNIK DZIAŁU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ZAOPATRZENIA Łódź oferta pracy Specjalistyczny Psychiatryczny Zespól Opieki Zdrowotnej w Łodzi
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 5 187 PLN
Zakres obowiązków: - Odpowiada za organizację zamówień publicznych - Prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;- Sporządza dokumentację postępowania o zamówienie publiczne;- Prowadzi Centralny Rejestr Zamówień Publicznych - Publikuje ogłoszenia w zależności od wartości zamówienia w siedzibie Zamawiającego, Dzienniku Urzędowym WE, Biuletynie Zamówień Publicznych -Udziela jednostkom organizacyjnym uczelni informacji, co do trybów postępowań przewidzianych w ustawie Pzp.;- Sporządza sprawozdania z zakresu zamówień publicznych;- Przechowuje dokumentację postępowania;- Weryfikuje prawidłowość i kompletność dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne;- Pełni nadzór nad organizacją i zaopatrzeniem jednostki
Data publikacji: 2019-07-25
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespól Opieki Zdrowotnej w Łodzi
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Odpowiada za organizację zamówień publicznych - Prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;- Sporządza dokumentację postępowania o zamówienie publiczne;- Prowadzi Centralny Rejestr Zamówień Publicznych - Publikuje ogłoszenia w zależności od wartości zamówienia w siedzibie Zamawiającego, Dzienniku Urzędowym WE, Biuletynie Zamówień Publicznych -Udziela jednostkom organizacyjnym uczelni informacji, co do trybów postępowań przewidzianych w ustawie Pzp.;- Sporządza sprawozdania z zakresu zamówień publicznych;- Przechowuje dokumentację postępowania;- Weryfikuje prawidłowość i kompletność dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne;- Pełni nadzór nad organizacją i zaopatrzeniem jednostki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 187 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK DZIAŁU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali kierownicy w instytucjach usług wyspecjalizowanych gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 187 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespól Opieki Zdrowotnej w Łodzi
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: c.v
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Aleksandrowska
Numer budynku pracodawcy: 159
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy w instytucjach usług wyspecjalizowanych gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 25.07.2019
Oferta pracy ważna do: 24.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ea3092b78fdb8781eb159e37f78fc2bf
Podobne oferty pracy
x
JAN KLEWINOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "ELTRON" - 2016-07-21 - Białystok (podlaskie)
Kierowanie oddziałem Kasy Stefczyka. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy w banku lub w pośrednictwie finansowym oraz umiejętności i zdolności sprzedażowe.Praca w godz. 9.30-16.30 od poniedziałku do piątku w Radlinie. Praca od miesiąca lutego b.r.
Grupa Finansowa KAPITAŁ Sp. z o.o. - 2018-01-24 - Radlin (śląskie)
zarządzanie i planowanie produkcji, nadzór nad prawidłową pracą w obszarze stolarni i prac zleconych, optymalizacja procesów i kosztów produkcyjnych, zaangażowanie w ulepszanie technologii
kontakt przez OHP - 2016-05-16 - Krosno (podkarpackie)
Sprzątanie Parku Wodnego w Krakowie (czyszczenie basenu, sauny, fitness, pomieszczeń socjalnych).
VERDEHO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-08 - Kraków (małopolskie)
zarządzanie zespołem, analiza danych w programach sklepowych
FHC-2 Sp. z o.o. - 2016-05-25 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Ogólna praca budowlana, wznoszenie budynków
4C GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-05 - Poniatowice (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Parkoszewo (warmińsko-mazurskie)
kierowanie zespołem pracowników i podwykonawców, uzgadnianie dokumentacji z projektami, przygotowywanie dokumentacji powykonawczej, nadzór nad wykonywaniem prac, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, pomoc w wykonywaniu instalacji niskoprądowych, naprawie i konserwacji urządzeń elektrycznych, wykonywaniu infrastruktur teleinformatycznych
F. H. U. DIPOL Piotr Kogut - 2017-10-26 - Sandomierz (świętokrzyskie)
kontrola produkcji, wycena dla klienta
Anna Kwiatkowska Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "OLIGOTECH" - 2018-07-16 - Rusinowo (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie średnie lub doświadczenie zawodowe; doświadczenie na podobnym stanowisku min. 0,5 roku; zakres obowiązków: odpowiedzialność za prowadzoną zmianę, motywowanie zespołu, przyjmowanie dostaw, praca zgodnie z procedurami i standardami firmy, monitorowanie wykonania grafiku pracy, praca w grupie, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera; równoważny system czasu pracy; miejsce pracy: Gliwice,
DEALZ POLAND Sp. z o.o. - 2019-07-08 - Gliwice (śląskie)
obsługa maszyn pralniczych, prasowanie, maglowanie, pranie odzieży i bielizny
Przedsiębiorstwo "POLAKTIV" Sp. z Pszczew PROFI WASH Zakład Prod. w Gorzowie Wlkp.o.o. - 2016-07-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, odpowiedzialność materialnaI zmiana: 08.00 - 16.00, 07.00 - 15.00
Drozd Centrum Techniki Adam Nowosad - 2018-12-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta w gabinecie kosmetycznym; praca 12 dni w miesiącu;
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Zgorzelec (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie sklepu ogólnospożywczego. Zarządzanie personelem.
Cerny Studio 21.SP.J - 2017-04-06 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Nadzór oraz prowadzenie hurtowni elektrycznej, sprzedaż, ofertowanie, itp.
Firma Handlowa "ELTOM" Tomasz Chimerek - 2017-04-18 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
- Kierowanie budową. Praca w delegacji na terenie całej Polski. - Wynagrodzenie: od 4000 do 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stale.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe elektryczne lub budowlane. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane uprawnienia budowlane. Mile widziane posiadanie certyfikatu zarządzania projektami. Kontakt WSTĘPNIE e-mailowy w celu przesłania CV: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl -lub- osobisty w celu pozostawienia CV (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice). Pracodawca po rozpatrzeniu CV skontaktuje się z wybranymi kandydatami. Można również kontaktować się telefonicznie w celu uzyskania dodatkowych informacji (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662).
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-08 - Katowice (śląskie)
sortowanie kartonów, folii
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Lubochnia-Górki (łódzkie)
Rozkładanie towaru na półkach magazynowych. Kompletowanie zamówień. Pakowanie towaru i przygotowanie do wysyłki. Zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem. Obsługa specjalistycznego sprzętu do pakowania towarów. Obsługa skanera magazynowego.
kontakt przez PUP - 2019-07-25 - Gdańsk (pomorskie)
Kierownik internatu odpowiada za całokształt działalności części stacjonarnej jednostki, a w szczególności do jego obowiązków należy:1)kierowanie działalnością jednostki podczas nieobecności kierownika OSiW,2)prawidłowe gospodarowanie powierzonym majątkiem (nieruchomościami, budynkami, środkami trwałymi, transportowymi, obrotowymi, wyposażeniem) zgodnie z obowiązującymi przepisami i przeciwdziałanie powstawaniu szkód - odpowiada za stan techniczny obiektu, sprzętu i urządzeń będących w jego dyspozycji,3)organizowanie i nadzorowanie opieki oraz wychowania uczestników OHP,4)współtworzenie warunków dla harmonijnego rozwoju psychofizycznego uczestników,5)prawidłowe rozliczenie żywienia i zakwaterowania uczestników w jednostce,6)sprawowanie nadzoru nad zgodnością przygotowywanych posiłków z zasadami racjonalnego żywienia,7)zapewnienie właściwej działalności opiekuńczo-wychowawczej internatu,8)sprawowanie nadzoru nad całokształtem przebiegu i organizacją pracy internatu,9)organizowanie kontroli oraz analizowanie i ocenianie efektów pracy internatu oraz pracowników obsługi internatu,10)dbanie o bezpieczeństwo uczestników i pracowników na terenie internatu,11)utrzymywanie dyscypliny, właściwego stanu higienicznego i porządku wśród młodzieży przebywającej na terenie internatu,12)dbałość o ogólną estetykę pomieszczeń internatu,13)inicjowanie i wspieranie prowadzenia zajęć wychowawczych, edukacyjnych i sportowo-rekreacyjnych na terenie internatu, poprzez rozwijanie wśród młodzieży działalności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej oraz nawyków respektowania powszechnie obowiązujących norm społecznych i pomocy rówieśniczej,14)dbanie o realizację odpowiedniej tematyki zajęć oraz motywowanie uczestników do udziału w tych zajęciach, jak również prowadzenia gazetki ściennej, oraz dbania o odpowiednią dekorację internatu,15)motywowanie i wspieranie wychowawców w organizacji zajęć oraz funkcjonowania internatu,16)inicjowanie i współdecydowanie o remontach, modernizacji budynku i pomieszczeń internatu, zakupu sprzętu i urządzeń,17)dbanie oraz przeprowadzanie kontroli stanu technicznego sprzętu będącego na wyposażeniu internatu,18)planowanie i zrównoważone wykorzystywanie środków finansowych przeznaczonych na działalność internatu,19)reprezentowanie pracowników internatu wobec Kierownika jednostki,20)monitorowanie, analizowanie i przygotowywanie wstępnej oceny efektów działalności kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczej oraz innej działalności internatu,21)wspomaganie kadry w realizacji zadań kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczych i doskonalenia ich jakości,22)realizacja uchwał organów funkcjonujących w jednostce,23)przestrzeganie przepisów ujętych w Karcie Nauczyciela (w zakresie dotyczącym pracowników OHP) oraz innych stanowiących o działalności internatu,24)organizowanie, opracowywanie i wdrażanie przepisów wewnętrznych, oraz prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem i działalnością internatu,25)upowszechnianie doświadczeń wynikających z dobrych praktyk oraz wdrożonych rozwiązań nowatorskich i innowacji,
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - 2016-05-06 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Odpowiedzialność za strategiczne i operacyjne zarządzanie obszarami księgowości, zarządzanie oraz opracowywanie efektywnych kosztowo operacji finansowych i procesów w zakresie controllingu biznesowego, rachunkowości finansowej, zarządzanie płynnością i procesami budżetowania, współpraca z innymi działami firmy, w tym ze spółką - matką z siedzibą w Korei Płd.Praca na czas określony 3 LATAGodziny pracy 8:00 - 16:00
kontakt przez PUP - 2019-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie: min.zawodowe; gastronomiczne; min. 3 lata doświadczenia; znajomość języka angielskiego (obsługa klienta zagranicznego); praca w kuchni; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice Rynek
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kancelarii tajnej w tym dzienników i urządzeń ewidencyjnych oznaczonych wszystkimi klauzulami tajności dla Komendy Miejskiej Policji w Siedlcach, przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, powielanie i wysyłanie dokumentacji niejawnej w celu zapewnienia właściwego obiegu kancelarii tajnej, rozliczanie policjantów i pracowników Policji z pobranych dokumentów niejawnych oraz informowanie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów bądź innych nieprawidłowości związanych z ochroną informacji niejawnych, rozliczanie wszystkich pozycji w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych; sporządzanie w razie potrzeby wykazów dokumentów pobranych z kancelarii w celu ułatwienia rozliczenia dokumentów w urządzeniach ewidencyjnych, odnotowanie na dokumentach zawierających informacje niejawne oraz w urządzeniach ewidencyjnych zmiany lub zniesienia klauzuli tajności; kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu w celu właściwego obiegu dokumentacji niejawnych; sprawdzanie i weryfikacja prawidłowości oznaczonych dokumentów i materiałów niejawnych, zwracanie wykonawcom dokumentów w celu ich uzupełnienia w przypadkach, gdy nie spełniają określonych norm oraz sporządzenie stosownej dokumentacji w celu zabezpieczenia informacji niejawnych przed dostępem osób upoważnionych; archiwizowanie dokumentów niejawnych znajdujących się w kancelarii tajnej oraz koordynowanie archiwizowania dokumentów niejawnych w innych komórkach organizacyjnych oraz ocena protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej w kategorii BC, w szczególności porównanie dokumentów przeznaczonych do brakowania z zapisami zawartymi w protokole brakowania i z zapisami w urządzeniach ewidencyjnych; ewidencjonowanie, przechowywanie i aktualizowanie niejawnych aktów normatywnych MSW, KGP, KWP w celu udostępniania przepisów pracownikom komendy niezbędnych do wykonywania zadań służbowych; zabezpieczenie pomieszczeń kancelarii tajnej, w których przechowywane są dokumenty i materiały niejawne w celu ochrony tych materiałów przed dostępem osób nieupoważnionych;informowanie pełnomocnika ds. OIN o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów niejawnych, wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów bądź innych nieprawidłowości związanych z ochroną informacji niejawnych; przyjmowanie, przechowywanie oraz udostępnianie osobie upoważnionej oświadczeń o stanie majątkowym policjantów KMP w Siedlcach
Komenda Miejska Policji w Siedlcach - 2017-04-27 - Siedlce (mazowieckie)
szycie pokrowców meblowych maszyną owerlok
NOVI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-18 - Fijewo (warmińsko-mazurskie)
malowanie, szpachlowanie, prace wykończeniowe
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Leszno (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-13 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadarzenie budowy. Miejsce pracy na terenie woj. podkarpackiego.
Ekoline-Budownictwo Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Niziny (podkarpackie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-05-05 - Radlin (śląskie)
Zarządzanie w sklepie.
"TERG" S. A. - 2016-06-08 - Kolno (podlaskie)
administrowanie flotą pojazdów firmy pod nadzorem opiekuna, pomoc w prowadzeniu magazynu, pomoc w rozliczaniu pracy serwisu samochodowego, pozyskiwanie danych z samochodów i naczep
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Ustrzesz (lubelskie)