KIEROWNIK ROBÓT Z UMIEJĘTNOŚCIĄ KOSZTORYSOWANIA (2366) Inowrocław oferta pracy Wielobranżowa Firma AWPO s.c.
Stanowisko: KIEROWNIK ROBÓT Z UMIEJĘTNOŚCIĄ KOSZTORYSOWANIA (2366)
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nad robotami budowlanymi, rozliczanie robót, kosztorysowanie
Data publikacji: 2020-11-27
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Wielobranżowa Firma AWPO s.c.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marulewska 43, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór nad robotami budowlanymi, rozliczanie robót, kosztorysowanie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK ROBÓT Z UMIEJĘTNOŚCIĄ KOSZTORYSOWANIA (2366)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0407
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali kierownicy do spraw budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: uprawnienia budowlane
Nazwa pracodawcy: Wielobranżowa Firma AWPO s.c.
danePracodawcy_nip: 5562428556
danePracodawcy_regon: 093002950
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Marulewska 43, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą pod nr tel: 52 357 77 48 lub osobiście: ul. Marulewska 43, 88-100 Inowrocław
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: inowrocławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0407
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928989
Ulica pracodawcy: Marulewska
Numer budynku pracodawcy: 43
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|132390
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kierownicy do spraw budownictwa
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.11.2020
Data dodania oferty pracy: 27.11.2020
Oferta pracy ważna do: 25.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2b39e7bf2f344bdd20bc7f562aa8b35e
Podobne oferty pracy
TRANSPORT PRANIA ( ODBIÓR, PRZYWÓZ, ROZŁADUNEK)
TRANS-EKO Sp. z o.o. - 2020-06-09 - Bukowo Morskie (zachodniopomorskie)
1. Zarządzanie projektem o łącznej wielkości zespołu do 15 członków.2. Utrzymywanie komunikacji między firmą a klientem.3. Tworzenie płaszczyzny umożliwiającej zaangażowanie i inicjatywy w zakresie nowych możliwości i projektów.4. Kształtowanie i zarządzanie oczekiwaniami klienta.5. Tworzenie i zarządzanie strukturą zespołu projektowego, w celu osiągnęcia ostatecznych celów i założeń projektowych.Miejsce pracy: al. Wiśniowa 1, 53-137 Wrocław, tel.: 71 36 99 548Forma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas okreslony tj; 33 miesiące, godziny pracy od 9-17Oferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2019-05-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Zarządzanie i nadzorowanie całokształtem spraw związanych z administrowaniem majątku Spółdzielni i jego zabezpieczenie. Administrowanie nieruchomościami Spółdzielni w tym zabezpieczenie spraw porządkowych, kontrola wykonania umów gospodarczych, nadzór nad remontami i pracami konserwacyjnymi. Nadzór nad całokształtem terminowych przeglądów instalacji i urządzeń oraz innych wymaganych prawem, prowadzenie książki obiektów. Zakupy materiałów gospodarczych, części i urządzeń technicznych niezbędnych do funkcjonowania Spółdzielni, ich planowanie i rozliczanie. Rozliczanie kosztów administracyjnych i wystawiania faktur VAT. Prowadzenie ewidencji środków pracy i kas fiskalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Ochrona środowiska sprawozdawczość, wyliczanie opłat itp. oraz gospodarka odpadami. Prowadzenie rozliczeń eksploatacji taboru samochodowego. Prowadzenie dokumentacji inwentaryzacji majątku Spółdzielni. Naliczanie podatku od gruntów, nieruchomości i budowli. Zawieranie umów gospodarczych - koszty i ich rozliczanie. Nadzór nad prowadzeniem gospodarki czynszowej /tj. lokalami z przeznaczeniem do wynajmu/- zawieranie umów, aneksów i ich rozliczenie i refaktury. Prowadzenie archiwum spółdzielni, nadzór i obsługa sekretariatu i posiedzeń Zarządu.
"SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2019-04-04 - Bełchatów (łódzkie)
-Zarządzanie procesami logistycznymi -Nadzór nad pracą podległychzespołów magazynowych i transportowych, rozliczanie czasu pracy-Optymalizacja obowiązujących w firmie procedur logistycznych i nadzór nadich przestrzeganiem -Nadzór nad poprawnością obiegu dokumentacjimagazynowej -Wdrażanie usprawnień w zakresie wydajności i efektywności,-Kontrola poprawności przyjmowania i wydawania towarów, oznakowanialokalizacji oraz stanów magazynowych -Efektywne planowaniezagospodarowania przestrzeni magazynowej oraz nadzór nadrozmieszczeniem i układaniem towarów na wyznaczonej powierzchnimagazynowej -Sporządzanie raportów i analiz mierzących efektywnośćprocesów logistycznych -Optymalizowanie kosztów, nadzorowanie pracyplanisty materiałowego -Przeprowadzanie inwentaryzacji. Praca w godzinach 8-16
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-06 - Opole (opolskie)
Kierowanie samochodem ciężarowym z przyczepą, załadowywanie i rozładowywanie, czynności spedycyjne, codzienna obsługa pojazdów i przyczep, utrzymanie pojazdu w czystości,zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem podczas transportu.Stosowanie sprzętu pomocniczego (przekładki, linki stabilizujące, pasy ładunkowe, łańcuchy, plandeki), dokumentowanie pracy pojazdu i wykonywanych czynności: karty drogowej i tachografu. Obsługa klienta magazynu zgodnie ze standardami firmy.Odpowiedzialność za: przewóz towarów zgodnie z przepisami drogowymi oraz wewnętrznymi przepisami Spółki, przewóz towarów w oparciu o zlecenie.
ODMET SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-06-08 - Siedlce (mazowieckie)
zawieranie umów, negocjacje, kontrola pracy autobusów na trasach, wybór partnerów, formalności.
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie planów oraz strategii w wybranych obszarach działalności. Uczestniczenie w opracowywaniu budżetu firmy w zakresie przygotowania strategii i planów. Analiza umiejętności kandydatów do pracy.
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Tychy (śląskie)
przygotowanie elementów i materiałów do spawania zgodnie z dokumentacją techniczną, spawanie, cięcie, wiercenie
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Bługowo (wielkopolskie)
Całokształt prac związanych z funkcjonowaniem w Składzie Porażyn Punktu Informatycznego.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2019-09-30 - Porażyn (wielkopolskie)
Planowanie realizacji procesu produkcyjnego.Nadzór nad łańcuchem dostaw ( materiały, półprodukty, towary).Zarządzanie zespołem pracowników.Zarządzanie przepływami materiałowymi wewnętrznymi i zewnętrznymi.Analiza, rozwój i ciągła optymalizacja organizacji i procesów logistycznych.Identyfikacja i wdrażanie środków doskonalących, zwłaszcza w zakresie efektywności i jakości logistyki.Planowanie i wdrażanie nowych rozwiązań optymalizujących przebieg procesów logistycznych (lean management/MTO/MTS/Kanban,...)Optymalizacja przestrzeni magazynowej.Organizacja inwentaryzacji rocznych i okresowych.Wsparcie działów produkcji oraz sprzedaży w realizacji wyznaczonych celów.Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów logistycznych (magazynowanie, dystrybucja do klienta, transport własny i obcy).Stałe monitorowanie i analizowanie wskaźników jakościowych i efektywnościowych w magazynie.
"IGLOOCAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-27 - Dębica (podkarpackie)
prace stolarskie, struganie, szpachlowanie, prace przy maszynach stolarskich
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Załęcze (wielkopolskie)
Obsługa kadrowo płacowa przyjmowanych i zwalnianych pracowników niepełnosprawnych.
"ROKA A.I.KANTORSKI" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-04 - Lublin (lubelskie)
Kierownik Salonu-zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM, realizacja planów sprzedażowych, coaching pracowników. Wymagane: wykształcenie min. średnie, min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku handlowym, umiejętność zarządzania zespołem pracowników, odporność na stres, niekaralność. CV i list motywacyjny proszę składać poprzez stronę www.mediaexpert.pl w zakładce INFORMACJE-PRACA. Tel. 67 265 00 19 Paulina Bednarek
"TERG" SPÓŁKA Z O.O. - 2016-11-29 - Sulęcin (lubuskie)
Opracowywanie strategii marketingowej firmy,nadzór ,optymalizacja,planowanie i zarządzanie podległym zespołem,wykonywanie budżetu marketingowego,kreowanie wizerunku marki na rynku
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Przemyśl (podkarpackie)
x
DEO DEONIZIAK SPÓŁKA JAWNA - 2019-07-17 - Białystok (podlaskie)
W/G PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Grabarka (podlaskie)
- Zarządzanie działalnością centrum szkoleniowego, nadzór nad realizacją planów sprzedażowych, zarządzanie zespołem pracowników, motywowanie, delegowanie zadań, sporządzanie dokumentacji związanej z działalnością centrum, sporządzanie raportów, zestawień dla Zarządu, podejmowanie lokalnych działań marketingowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.- Firma oferuje: stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, atrakcyjne warunki zatrudnienia (podstawa, premie, prowizje).- Wynagrodzeni: 2775 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00 - zadaniowy czas pracy. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku w branży szkoleniowej / edukacyjnej. Czynne doświadczenie w składaniu ofert przetargowych i sukcesy w tej dziedzinie. Doświadczenie w sprzedaży kursów i szkoleń do klientów biznes. Doskonałe umiejętności interpersonalne i menedżerskie. Nastawienie na wynik sprzedażowy, ambicja, skuteczność w działaniu. Bardzo dobre umiejętności organizacji pracy własnej oraz zespołu. Bardzo dobre umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne. Umiejętność motywowania i inspirowania pracowników, kreatywność. Umiejętność budowania pozytywnych relacji. Dynamizm i zaangażowanie w wykonywaną pracę. Dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, samodzielność. Dyspozycyjność. Wymagana wiedza dotycząca działu przetargów. Umiejętność motywowania zespołu i delegowania zadań. Umiejętność zarządzania podległym zespołem pracowników. Wymagana umiejętność zarządzania projektami.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Katowice (śląskie)
Przygotowanie pokoi hotelowych dla klientów, uzupełnianie , wymienianie, ewidencja pościeli ręczników materiałów reklamowych, uzupełnianie ilości produktów w magazynach. Przekazywanie do prali obróz z pralni rzeczy gości oraz pranie hotelowej poscieli, ręczników itp. Dezynfekcja łazienek i toalet.miejsce pracy Wrocław, ul. Piłsudskiego, umowa zlecenie , praca na dwie zmiany 8-16,10-18Sala B
EURO KADRA BUD Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w gabinecie stomatologicznym
NZOZ Gabinet Stomatologiczny Zofia Kostecka - 2020-08-20 - Białystok (podlaskie)
nadzór na dbudową kanalizacji sanitarnej
P.H.U. "INWOD" Roman Pacek Lubartów - 2015-12-29 - Rzekuń (mazowieckie)
Przyjmowanie rezerwacji, tworzenie ofert, koordynowanie i wprowadzanie rezerwacji. Praca na umowę o pracę w godz. nocnych 20-8, również w weekendy.
Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. - 2017-11-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Bytów (pomorskie)
Kierowanie działem zajmującym się zatrudnianiem ludzi, znajomość języka rosyjskiego wynika z konieczności kontakt z potencjalnymi kandydatami na pracowników z rynku wschodniego.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łódź (łódzkie)
WYMAGANIAPracownik będzie prowadził obsługę i eksploatację koparko-ładowarki, konserwację sprzętu. Będzie prowadzić pracę załadunkowe oraz przygotowywać teren pod budowę.Miejsce pracy:Teren kraju. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie gdy poza terenem powiatu oraz transport z Jarosławia do miejsca pracy.Wynagodzenie:2100,00 zł bruttoGodziny pracy:Rozpoczęcie pracy od 7:00Kontakt do pracodawcy:Marcin Góral - Majster budowytel. 661 940 236
Zakład Instalacji Sanitarnych Projektowanie-Nadzór-Wykonawstwo Stanisław Falkowski - 2018-03-23 - Jarosław (podkarpackie)
Wykształcenie średnie; podstawowe doświadczenie w zawodzie; umiejętność obsługi komputera; naprawa i konserwacja użytkowych pojazdów mechanicznych w zakresie elektryczno-elektronicznym; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice oraz teren woj. Śląskiego
BUS SERVICE CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-09 - Gliwice (śląskie)
nadzór nad produkcją, zarządznie zasobami ludzkimi. Wynagrodzenie- 1850 zł. brutto + premia uznaniowa
PIEKARNIA "Jan i Grażyna Dmochowscy" Spółka Cywilna w Ciechanowie - 2016-09-27 - Ciechanów (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalnej- pracodawca oferuje przeszkolenie
kontakt przez OHP - 2017-09-05 - Kluczbork (opolskie)
Kierowanie zespołem podległych pracowników, uczestniczenie w procesie naboru motywowanie i rozliczanie pracowników. Kontakt z klientami i zespołem w j. bengalskim. Motywowanie i rozliczanie pracowników
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Andrespol (łódzkie)
nadzór nad sprzedażą na stacji paliw, zarządzanie i kierowanie zasobami ludzkimi
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Lubsko (lubuskie)
przygotowanie surowców do produkcji, przestrzeganie obowiązujących receptur na pieczywo, wytwarzanie ciast, formowanie odpowiednich kęsów, wypiekanie wyrośniętych ciast w piecu piekarskim
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" - 2019-07-26 - Drzycim (kujawsko-pomorskie)