KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACJI, TRANSPORTU I BRYGADY Bełchatów oferta pracy "SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACJI, TRANSPORTU I BRYGADY
Wynagrodzenie: 3 300 - 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie i nadzorowanie całokształtem spraw związanych z administrowaniem majątku Spółdzielni i jego zabezpieczenie. Administrowanie nieruchomościami Spółdzielni w tym zabezpieczenie spraw porządkowych, kontrola wykonania umów gospodarczych, nadzór nad remontami i pracami konserwacyjnymi. Nadzór nad całokształtem terminowych przeglądów instalacji i urządzeń oraz innych wymaganych prawem, prowadzenie książki obiektów. Zakupy materiałów gospodarczych, części i urządzeń technicznych niezbędnych do funkcjonowania Spółdzielni, ich planowanie i rozliczanie. Rozliczanie kosztów administracyjnych i wystawiania faktur VAT. Prowadzenie ewidencji środków pracy i kas fiskalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Ochrona środowiska sprawozdawczość, wyliczanie opłat itp. oraz gospodarka odpadami. Prowadzenie rozliczeń eksploatacji taboru samochodowego. Prowadzenie dokumentacji inwentaryzacji majątku Spółdzielni. Naliczanie podatku od gruntów, nieruchomości i budowli. Zawieranie umów gospodarczych - koszty i ich rozliczanie. Nadzór nad prowadzeniem gospodarki czynszowej /tj. lokalami z przeznaczeniem do wynajmu/- zawieranie umów, aneksów i ich rozliczenie i refaktury. Prowadzenie archiwum spółdzielni, nadzór i obsługa sekretariatu i posiedzeń Zarządu.
Data publikacji: 2019-04-04
Lokalizacja: Bełchatów (łódzkie)
Pracodawca: "SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pabianicka 8, 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie i nadzorowanie całokształtem spraw związanych z administrowaniem majątku Spółdzielni i jego zabezpieczenie. Administrowanie nieruchomościami Spółdzielni w tym zabezpieczenie spraw porządkowych, kontrola wykonania umów gospodarczych, nadzór nad remontami i pracami konserwacyjnymi. Nadzór nad całokształtem terminowych przeglądów instalacji i urządzeń oraz innych wymaganych prawem, prowadzenie książki obiektów. Zakupy materiałów gospodarczych, części i urządzeń technicznych niezbędnych do funkcjonowania Spółdzielni, ich planowanie i rozliczanie. Rozliczanie kosztów administracyjnych i wystawiania faktur VAT. Prowadzenie ewidencji środków pracy i kas fiskalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Ochrona środowiska sprawozdawczość, wyliczanie opłat itp. oraz gospodarka odpadami. Prowadzenie rozliczeń eksploatacji taboru samochodowego. Prowadzenie dokumentacji inwentaryzacji majątku Spółdzielni. Naliczanie podatku od gruntów, nieruchomości i budowli. Zawieranie umów gospodarczych - koszty i ich rozliczanie. Nadzór nad prowadzeniem gospodarki czynszowej /tj. lokalami z przeznaczeniem do wynajmu/- zawieranie umów, aneksów i ich rozliczenie i refaktury. Prowadzenie archiwum spółdzielni, nadzór i obsługa sekretariatu i posiedzeń Zarządu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 300 - 3 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca od pn - pt w godz. 7:00 - 15:00.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACJI, TRANSPORTU I BRYGADY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bełchatów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bełchatowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bełchatów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 300 - 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2019
Data zakończenia pracy: 02.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, kierunek: średnie, kierunek administracja
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
DOŚWIADCZENIE NA DANYM STANOWISKU PRACY (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: wyższe, kierunek administracja
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
średnie, kierunek administracja, mile widziane wyższe, kierunek administracja, inne zaświadczenia, certyfikaty, kursy w powyższym zakresie; doświadczenie w pracy o podobnym zakresie, praca na stanowisku samodzielnym lub kierowniczym minimum 2 lata; obsługa komputera - znajomość programu Office, Excel, Word, Outlock i inne branżowe; umiejętności: kierowania zespołem, organizacji pracy własnej i podległych pracowników, samodzielność, dokładność, sumienność, komunikatywność, analiza sytuacji i rozwiązywania problemu, konsekwencja w osiąganiu celu, umiejętność negocjacji, zawieranie umów gospodarczych i cywilnych, pobieżna znajomość prawa cywilnego, podatkowego i budowlanego;
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: "SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Adres pracodawcy:
Pabianicka 8, 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: bełchatowski
Gmina pracodawcy: Bełchatów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bełchatów
Ulica pracodawcy: Pabianicka
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy:
SPRZEDAŻ DETALICZNA, BAR MLECZNY, PIEKARNIA I CIASTKARNIA.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 04.04.2019
Oferta pracy ważna do: 02.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
stworzenie kadry pracowniczej, zarządzanie zespołem
Gerard Salbert Saltrans - 2019-02-20 - Steblów (opolskie)
prowadzenie szkoleń z zakresu akcesoriów samochodowych, liczne konsultacje z zarządem spólki, którego członkowie władają wyłącznie jezykiem koreańskim, wydawanie poleceń pozostałym pracownikom będącymi obywatelami Korei Południowej
WB TRIM TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-20 - Żory (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta. Sklep spożywczy czynny w godzianch 06:00 -20:30. Wymagane wykształcenie podstawowe oraz książeczka sanepid.
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Łódź (łódzkie)
Wymagane wykształcenie średnie, staż pracy około 1 roku, biegła znajomość języka rosyjskiego w mowie i piśmie, prawo jazdy kat. B, praca w godzinach 9-13.Zakres zadań:rekrutacja, szkolenie i bieżąca koordynacja pracy kierowców, koordynowanie działań związanych z procesem adaptacji kierowców, szkolenie kierowców z zakresu procedur obowiązujących w firmie.Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym przesłaniu cv na adres mailowy: globaltruckspzoo (at) gmail.com
GLOBAL TRUCK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-28 - Rybnik (śląskie)
Kierownie zespołem doradców, realizacja planów, rozwój firmy na podległym terenie, windykacja terenowa.Oferujemy: Niezbędne narzędzia pracy, auto służbowe - również do użytku prywatnego, telefon, komputer, urządzenia biurowe.Praca na terenie Mrągowa i okolic.
PRO DOMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Kompleksowe zarządzanie salonem w każdym zakresie jego funkcjonowania wg. obowiązujących procedur, zarządzanie zespołem, dążenie do osiągnięcia postawionych celów sprzedażowych, zarządzanie czasem pracy pracowników, zarządzanie dokumentacją pracowniczą i salonu, planowanie urlopów w zespole, rekrutacja pracowników. Praca w Grudziądzu.
JOBMAN GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-27 - Kraków (małopolskie)
zarządzanie procesami produkcyjnymi, nadzór nad pracą swoich podwładnych, nadzór nad bieżącą produkcją, monitorowanie rynku ( przygląda się nowościom, konkurencji).
PTM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-16 - Oświęcim (małopolskie)
obsługa klientów, obsługa kasowa
STEFCZYK FINANSE - TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-06-29 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie średnie zawodowe, 5 lat doświadczenia, prawo jazdy kat B, bardzo dobra znajomość administrowania systemów Windows, bardzo dobry kontakt z klientem, bardzo dobre zdolności manualne.Pierwsza linia wsparcia dla klientów zgłaszających problemy z szeroko pojętego zakresu IT (pomoc zdalna klientom firmy), instalacja, konfiguracja oprogramowania i sprzętu informatycznego, personalizacja środowiska Windows, konfiguracja LAN/WAN, Wi-Fi, koordynacja prac serwisowych.
IteCom Sp.z o.o. - 2017-07-03 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Prowadzenie projektów w obszarze chemii medycznej, prowadzenie syntez organicznych, oczyszczanie produktów syntezy, interpretacja widm spektroskopowych, zgodnie z założonymi ramami czasowymiKierowanie pracą członków zespołów projektowych• Pomoc w planowaniu i modyfikacji ścieżek syntezy • Definiowanie ryzyk projektowych• Kontrola zarządzania surowcami/odczynnikami w projekcie • Monitorowanie postępów prac członków zespołów projektowych w odniesieniu do założonych ram czasowych• Definiowanie potrzeb aparaturowo-szkoleniowych • Raportowanie wynikówKontrola przestrzegania zasad BHP w laboratoriumPrzygotowywanie opisu merytorycznego do ofert oraz konsultacje z klientami SelvityUdzielanie wsparcia merytorycznego pracownikom laboratoriumRacjonalne gospodarowanie przydzielonym majątki
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Kraków (małopolskie)
Koordynowanie prac zespołów projektowych, organizacja i kontrola realizacji etapów projektu w kontekście jego realizacji na czas i w zaplanowanym budżecie, kontakt z klientami spółki .
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-07-18 - Gdańsk (pomorskie)
Zapewnienie założonego poziomu jakości produktu i procesu, zarządzanie podległym obszarem produkcyjnym, realizacja zadań wynikających z planu produkcji zgodnie z wymogami jakościowymi i wydajnościowymi, planowanie pracy zmiany w oparciu o plan produkcyjny, nadzorowanie parametrów pracy maszyn i jakości produkowanych wyrobów, realizacja oraz kontrola wskaźników efektywności procesów produkcyjnych, organizacja i nadzór nad pracą podległych pracowników, organizacja i nadzór nad pracą podległych pracowników, inicjowanie i prowadzenie działań usprawniających organizację pracy i dbałość o standaryzację procesów, współpraca z innymi działami firmy celem realizacji założonych celów.
Kastel Greetings Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Łambinowice (opolskie)
Praca od 8-16. Praca na terenie całej Polski
Techbud Sp.z.o.o. - 2018-09-07 - Opole (opolskie)
zarządzanie pracownikami, obsługa programu KC-Firma
Firma "BABER" Barbara Musioł-Mironowicz - 2016-06-30 - Cieszyn (śląskie)
Prowadzenie auta dostawczego typu Bus w transporcie międzynarodowym (teren Uni Europejskiej). Prace wyjazdowe na ok. 2 tygodnie w miesiącu.
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Siedlce (mazowieckie)
organizacja pracy recepcji hotelowej; kontrola prawidłowości wystawianych dokumentów; kontakt z klientami; pozyskiwanie kontrahentów
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie biura poprzez organizację operacji i procedur biurowych, przygotowanie listy płac oraz audyt podatków, koordynowanie operacji firmą partnerską, przegląd i zatwierdzenie zgłoszeń zapotrzebowania, zarądzanie dystrybucją poczty i paczek (przychodzących i wychodzących), materiałów biurowych, dostaw i spiżarni. Koordynowanie z księgowym i firmą partnerską w zakresie płatności faktur, monitorowanie budżetu biura, wsparcie Onboarding/Offboarding, współpraca z działem IT i z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie pensjonatu
AGROSERWIS MAZOWSZE JANUSZ JAROSZEWSKI - 2018-09-18 - Bustryk (małopolskie)
Rozbudowa działów: chemia profesjonalna, HoReCa i AFH, wprowadzanie, planowanie sprzedaży, szkolenia.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "ALF" - KLOREK, MOSKALIK SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-16 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
- Rozdzielanie zadań produkcyjnych oraz nadzór nad ich wykonywaniem, - Sporządzanie planów produkcyjnych, - Przedstawianie, wprowadzadzanie zmian, usprawnień w celu zwiększenia efektywności pracy, - Szkolenia podległych pracowników, - Dokonywanie analiz racjonalności i struktury zatrudnienia w komórkach produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Odpowiedzialność za funkcjonowanie sklepu. Prowadzene dokumentacji sprzedażowej i magazynowej. Obsługa klienta. Dbanie o prawidłową ekspozycję towaru.
GILEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-06 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
-Monitorowanie i obsługa parkingu,-Wystawianie biletów parkingowych, paragonów,-Prace porządkowe na terenie Wzgórza Zamkowego,-Dbałość o tereny zielone,-Praca w systemie zmianowym - elastyczny grafik,-Prace ogólnobudowlane podczas prac remontowych,-Wysokość wynagrodzenia do ustalenia z pracodawcą podczas rozmowy kwalifikacyjnej,-Kontakt telefoniczny: 58 535-25-37,-Kontakt e-mail: sekretariat (at) zamek-gniew.pl
ZAMEK GNIEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-08 - Gniew (pomorskie)
projektowanie 2D oraz 3D, modelowanie CAD na podstawie rysunku technicznego oraz modelu rzeczywistego itp.
Aleksandra Gawron, Karolina Furyk-Grabowska 3D Fly Sp. Cywilna - 2016-11-14 - Kraków (małopolskie)
prace porządkowo-czystościowe, nadzór nad pracownikami podległymi
kontakt przez OHP - 2018-10-15 - Rzeszów (podkarpackie)
WSPÓŁPRACA Z AKTUALNYMI KLIENTAMI NAWIĄZYWANIE NOWYCH KONTAKTÓW HANDLOWYCHREALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻY
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2016-03-18 - Hucisko (mazowieckie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-06-24 - Radzionków (śląskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za wdrażanie do produkcji nowych projektów, w tym: opracowywanie założeń wstępnych do nowych projektów, nadzór nad tworzeniem harmonogramów wdrożenia projektów, zarządzanie realizacją projektu zgodnie z harmonogramem, kontrolę ryzyka, podejmowanie akcji naprawczych w przypadkach zagrożenia niewłaściwego przebiegu projektu, zapewnienie i nadzorowanie właściwego przepływu informacji pomiędzy wszystkimi uczestnikami procesu, prowadzenie baz danych projektu, bieżącą kontrolę postępu prac w celu utrzymania zgodności projektu z założonym planem.
C+N Polska Spółka z o.o. - 2019-01-03 - Mielec (podkarpackie)
dobieranie i pozyskiwanie nowych dostawców, zamawianie surowców do produkcji, negocjowanie warunków handlowych z dostawcami
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Przeworsk (podkarpackie)
planowanie i koordynowanie zadań osób i organizacji z uwzględnieniem wszystkich czynności jakie należy wykonać, budowanie i zarządzanie zespołem, prowadzenie bieżącego monitoringu postępów i realizacji projektów, prowadzenie współpracy z klientami zewnętrznymipraca na umowę zlecenie około 150 godzin w miesiącu, proponowany okres wykonywania pracy - 3 lata, dyspozycyjność w godzinach 7:00-19:00oferta dostęona w sali D
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Wrocław (dolnośląskie)