KIEROWNIK SALONU Sulęcin oferta pracy "TERG" SPÓŁKA Z O.O.
Stanowisko: KIEROWNIK SALONU
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Kierownik Salonu-zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM, realizacja planów sprzedażowych, coaching pracowników. Wymagane: wykształcenie min. średnie, min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku handlowym, umiejętność zarządzania zespołem pracowników, odporność na stres, niekaralność. CV i list motywacyjny proszę składać poprzez stronę www.mediaexpert.pl w zakładce INFORMACJE-PRACA. Tel. 67 265 00 19 Paulina Bednarek
Data publikacji: 2016-11-29
Lokalizacja: Sulęcin (lubuskie)
Pracodawca: "TERG" SPÓŁKA Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kilińskiego 11, 69-200 Sulęcin, powiat: sulęciński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierownik Salonu-zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM, realizacja planów sprzedażowych, coaching pracowników. Wymagane: wykształcenie min. średnie, min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku handlowym, umiejętność zarządzania zespołem pracowników, odporność na stres, niekaralność. CV i list motywacyjny proszę składać poprzez stronę www.mediaexpert.pl w zakładce INFORMACJE-PRACA. Tel. 67 265 00 19 Paulina Bednarek
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SALONU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sulęcin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sulęciński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sulęcin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
-CV i list motywacyjny proszę składać poprzez stronę www.mediaexpert.pl. W zakładce INFORMACJE-PRACA (zamieszczona na dole strony internetowej) proszę o wybranie interesującej Państwa oferty i zaaplikowanie na nią za pomocą przycisku "Aplikuj"
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: "TERG" SPÓŁKA Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Adres pracodawcy:
69-200 Sulęcin, powiat: sulęciński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - CV i list motywacyjny proszę składać poprzez stronę www.mediaexpert.pl w zakładce INFORMACJE-PRACA
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: sulęciński
Gmina pracodawcy: Sulęcin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sulęcin
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 29.11.2016
Oferta pracy ważna do: 28.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
znajomość przepisów prawnych, dotyczących ochrony środowiska, obliczanie opłat za wpływy, nadzór inwestycyjno - remontowy, zabezpieczenie p. poż.
AUTOLAND Jacek Kisielewski&Jan Morański S.J. - 2016-01-26 - Pawłowice (śląskie)
Kierownik do spraw strategii i planowania
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAG-BRUK" M. Sienkiewicz - 2016-01-25 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Maków (mazowieckie)
Koordynacja pracy pracowników sprzatających na obiektach w Krakowie. Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zatrudnienia pracowników. Prowadzenie dokumentacji usług na kontrakcie. Kontakty z kontrahentem i reagowanie na uwagi
Sanpro consulting BPO Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-07-14 - Kraków (małopolskie)
pobsługa klienta, przyjmowanie i ekspozycja towaru
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
- Sprzedaż na stoisku mięsno - wędliniarskim. Składanie zamówień. Obsługa klienta. Dbanie o wygląd stoiska i dobrą ekspozycję towarów. Realizacja celów sprzedaży. Wykładanie towaru.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 13:00-21:00 + soboty. Praca według grafiku. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane wykształcenie średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna). Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 501-351-304) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Aleja Walentego Roździeńskiego 88 A, 40-203 Katowice) lub e-mail: kon.ewelina (at) gmail.com
EWIKO S.C. - 2017-07-13 - Katowice (śląskie)
kierowanie zespołem pracowników przy linii produkcyjnej
Grupa Sadownicza"Owoc Sandomierski" Sp. z o.o. - 2016-08-04 - Bilcza (świętokrzyskie)
Przyjmowanie zleceń serwisowych, zarządzanie pracą mechaników, przydzielanie i kontrola zadań, zarządzanie pracą warsztatu, czuwanie nad terminowością prowadzonych spraw, nadzór nad jakością wykonanych usług, nadzór nad dokumentacją dotyczącą wykonanych w warsztacie usług (otwieranie zleceń naprawy, wystawianie faktur, wystawianie paragonów), współpraca z innymi pracownikami firmy w celu poprawnego przepływu dokumentacji
K. TEAM GRZEGORZ KOSTKA - 2017-11-13 - Kraków (małopolskie)
pozyskanie klientów z obszaru Egiptu, obsługa klientów w Polsce
MAUVER CONSULTING Maurycy Witkowiak - 2017-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
pakowanie odzieży,prasowanie, dbanie o porządek, estetykę magazynu wypełnianie dokumentacji technicznej
"F-FARM" Sp. z o.o. - 2018-03-14 - Wieruszów (łódzkie)
kierowanie i zarządzanie budową
WOLF- Hydraulika Siłowa Krzysztof Wilczewski - 2016-10-28 - Ostrołęka (mazowieckie)
Organizacja pracy w punkcie żywienia , sporządzanie jadłospisów dekadowych, ustalanie i rozliczenie harmonogramów czasu pracy podległego personelu, prowadzenie obowiązującej ewidencji materiałowej punktu żywienia , nadzór i prowadzenie dokumentacji wymaganej przez system HACCP
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2017-10-26 - Lubań (dolnośląskie)
zarządzanie grupą ludzi, koordynacja pracą
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE K&K JACEK TUTKA - 2016-12-20 - Drezdenko (lubuskie)
jw.
DOM OZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
Inicjowanie tworzenia produktów oraz mierzenie ich w zakresie wpływu na działalność biznesową przy użyciu projektów Black Belt i programów udoskonalania.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kraków (małopolskie)
Prace budowlane
DKN-POZ Patrycjusz Rzadkiewicz - 2016-10-10 - Poznań (wielkopolskie)
Kierowanie kilkudziesięcioma osobami w dziale produkcyjnym- Nadzór nad prawidłowym stanem technicznym parku maszynowego- Organizacja i optymalizacja procesów produkcyjnych, - Kontrola terminowości, jakości i ilości wykonywanych produktów seryjnych- Współpraca z innymi działami (produkcja, logistyka, wyceny, konstrukcyjny, magazyn, zakupy)- Praca przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji
Vivenge sp. z o.o. - 2015-11-06 - Gręzówka (lubelskie)
Odpowiedzialność za funkcjonowanie slkepu oraz jego wnik, prowadzenie dokumentacji zakupowej, sprzedażowej, magazynowej oraz obsługa klienta.
Sobsmak Deli Sp. z o.o. - 2016-09-16 - Pułtusk (mazowieckie)
przygotowywanie potraw, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Nowa Góra (małopolskie)
1. Kierowanie i planowanie pracy zespołu pracowników. Organizowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników w tym sporządzanie zakresów obowiązków służbowych oraz grafików pracy.2. Planowanie, organizowanie oraz nadzorowanie prac remontowych budynku i urządzeń szkolnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.3. Prowadzenie i dokumentowanie spraw związanych z inwestycjami i remontami (usługi, dostawy) i zakupami na terenie szkoły, zgodnie z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych.4. Prowadzenie ewidencji majątku szkoły, ksiąg inwentarzowych pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.5. Tworzenie odpowiedniej dokumentacji (instrukcje, regulaminy), regulujących działalność gospodarczo-administracyjną.6. Przeprowadzanie, nadzór i rozliczani prac inwentaryzacyjnych majątku szkoły, w tym powoływanie zespołów i przygotowywanie protokołów poinwentaryzacyjnych.7. Wykonywanie zadań i związanych z tym czynności administratora bezpieczeństwa informacji.8. Sporządzanie sprawozdań i opracowań statystycznych dotyczących pracy administracji szkoły.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1. praca na pełny etat, w wymiarze 8 godzin,2. praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, przy oświetleniu częściowo sztucznym,3. praca administracyjno-biurowa często z narażeniem na sytuacje stresujące. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 10 listopada 2017 r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik gospodarczy. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Otwarcie kopert nastąpi w dniu 13.11.2017 r. Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół Nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.Oferta dostępna w sali E, D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 311 84 79, e-mail: sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-11-06 - Krzyżowice (dolnośląskie)
Obsługiwanie urządzeń do skrawania, przygotowywanie drewna do skrawania, sprawdzanie jakości wyprodukowanej okleiny
EUROSHPON ENERGY SP z.o.o - 2017-07-26 - Mościce (lubuskie)
Nadzór nad jakością i terminowością robót, ustalanie zakresu zawartych umów z podwykonawcami i dostawcami, raportowanie postępu robót, nadzór nad realizacją inwestycji, kontrola jakości i technologii robót wykonywanych przez podwykonawców, zarządzanie grupą pracowników. Praca na terenie Krakowa oraz woj. małopolskiego.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA I OBROTU TOWAROWEGO FRONTON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Kraków (małopolskie)
Wg programu stażu - szkolenie BHP, PPOŻ, instruktaż stanowiskowy, przygotowanie gabinetu do pracy. Asystowanie lekarzowi w czasie pracy. Obsługa rejestracji. Wpisy do dokumentacji na zlecenie lekarza. Prace porządkowe w gabinecie stomatologicznym. Dezynfekcja i sterylizacja narzędzi. Godziny odbywania stażu: poniedziałek w godz. 9:00-11:00 i 15:00-20:35, wtorek, czwartek w godz. 12:25-20:00, środa w godz. 8:25-16:00, piątek 10:25-18:00.
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Bełchatów (łódzkie)
do uzgodnienia .Miejsce pracy Rzeszów i okolice
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Lubenia (podkarpackie)
- budowanie podległej struktury,- zarządzanie zespołem oraz monitorowanie na bieżąco osiąganych efektów,- aktywne inicjowanie działań dotyczących pozyskiwania klientów, konsultantów, agentów,- prowadzenie spotkań, prezentacji, rozmów telefonicznych z klientami indywidualnymi, biznesowymi oraz instytucjami,- szkolenie, motywowanie, coaching podległych konsultantów i agentów
Powszechny Zakład Odszkodowań Sp. z o.o. - 2016-04-11 - Piaseczno (mazowieckie)
Sprzatanie terenu - głównie na przystankach autobusowych i przyległym terenie, jazda samochodem do 3,5 tony - wywóz nieczystości.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Częstochowa (śląskie)
j.w.
24 Management Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
ŚWIADCZENIE USŁUG GASTRONOMICZNYCH, OKREŚLENIE ZAPOTRZEBOWANIA I ORGANIZACJA ZAPOTRZEBOWANIA RESTRAURACJI W WYMAGANE PRODUKTY
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Płoty (zachodniopomorskie)
Obowiązki:- programowanie sterowników PLC i modułów telemetrycznych- tworzenie schematów elektrycznych- przygotowywanie dokumentacji powykonawczej- przygotowywanie ofert dla klientów
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Kolbudy (pomorskie)
- poszukiwanie możliwości finansowania projektów,- aplikowanie o środki krajowe i zagraniczne (w tym aplikacje w języku angielskim) oraz odpowiedzialność materialna za zawierane i realizowane umowy,- utrzymywanie sprawnie funkcjonującego biura,- planowanie i kontrola kosztów w zakresie administracyjno-biurowym,- koordynacja i archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (także e-maili),- zarządzanie dostawami z drukarni,- przygotowanie zamówień, kontakty z dostawcami urządzeń biurowych, materiałów piśmienniczych, serwisowanie sprzętu,- koordynacja przesyłek kurierskich,- kontakty z biurami tłumaczeń i innymi współpracującymi firmami, - uaktualnianie danych, adresu, telefonów, - nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura,- koordynacja działalności wydawnictwa Ekonomia i Środowisko,- monitorowanie realizacji bieżących umów,- redagowanie tekstów i korespondencji w języku polskim i angielskim.
Fundacja Ekonomistów Środowiska i Zasobów Naturalnych - 2017-01-04 - Białystok (podlaskie)