KIEROWNIK ROBÓT Jastrzębie-Zdrój oferta pracy M-SILNICE A. S. SPÓLKA AKCYJNA oddział w Polsce
Stanowisko: KIEROWNIK ROBÓT
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nad procesem realizacji w zakresie robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy, nadzór i odpowiedzialność za pracę podległego zespołu, nadzór i koordynacja prac podwykonawców, prowadzenie negocjacji z potencjalnymi podwykonawcami, rozwiązywanie problemów technicznych na budowie, współpraca z przedstawicielami Inwestora
Data publikacji: 2016-07-22
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pracodawca: M-SILNICE A. S. SPÓLKA AKCYJNA oddział w Polsce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Cieszyńska 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór nad procesem realizacji w zakresie robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy, nadzór i odpowiedzialność za pracę podległego zespołu, nadzór i koordynacja prac podwykonawców, prowadzenie negocjacji z potencjalnymi podwykonawcami, rozwiązywanie problemów technicznych na budowie, współpraca z przedstawicielami Inwestora
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ROBÓT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik budowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
uprawnienia budowlane w branży drogowej bez ograniczeń
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programu EXCEL
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Robót/Budowy po stronie firmy wykonawczej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programu MS. Office
Nazwa pracodawcy: M-SILNICE A. S. SPÓLKA AKCYJNA oddział w Polsce
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Adres pracodawcy:
Cieszyńska 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dokumenty aplikacyjne należy wysłać na e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Ulica pracodawcy: Cieszyńska
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy:
Roboty związane z budową dróg kołowych i szynowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data dodania oferty pracy: 22.07.2016
Oferta pracy ważna do: 21.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
organizowanie i nadzorowanie pracy personelu sklepu, przygotowanie i uczestniczenie w inwentaryzacji, organizacja sprzedaży w sposób zapewniający realizację celów
PEPCO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-06 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
organizacja pracy podległych pracowników-utrzymanie porządku i czystości na terenie zakładu pracy,utrzymanie zieleni utrzymanie taboru samochodowego i innych sprzetów i urzadzeń jemu podległych,prowadzenie dokumentacji dotyczących gospodarki magazynowej,przyjmowanie i wydawanie towaru w magazynie oraz kontrolowanie na bieżąco stanów magazynowych,nadzór nad odpowiednim obiegiem dokumentów między działami madzór nad rozładunkiem materiałów i załadunkiem wyrobów gotowych,udział w inwentaryzacjach magazynowych.
Przedsiębiorstwo Concept Stal B&S Lejman Spółka Jawna - 2018-06-20 - Chełm (lubelskie)
Bieżące utrzymanie aplikacji, wsparcie techniczne wdrożeń, monitoring funkcjonowania aplikacji, rozwiązywanie problemów z działaniem aplikacji, obsługa awarii
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Kraków (małopolskie)
aktywne poszukiwanie nabywców detalicznych, hurtowych i inwestycyjnych, obsługa klientów indywidualnych i firm budowlanych, prowadzenie negocjacji z klientami, koordynacja dostaw towarów, realizacja planów sprzedaży
MERCUS Logistyka Sp. z o.o. - 2016-06-28 - Głogów (dolnośląskie)
zamawianie/przyjmowanie towaru; prowadzenie komputerowej dokumentacji związanej z obrotem towaru w sklepie samoobsługowym; nadzór nad pracownikami
Gminna Spółdzielnia"Samopomoc Chłopska" - 2017-03-09 - Klimontów (świętokrzyskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Przemęt (wielkopolskie)
Kierownik budowy
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A. - 2016-12-23 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
wykształcenie bez znaczenia, min. roczne doświadczenie, prawo jazdy kat C+E, świadectwo kwalifikacji. Transport międzynarodowy
IZAK - 2016-11-22 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Koordynowanie procesu deweloperskiego
OPTAL DEVELOPER, JANUSZ BRANICKI, JAROSŁAW CHRAPKOWSKI, JERZY PRYWIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie zespołem kasy, punktu obsługi klienta; rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów, szkolenia zespołu
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-06 - Swarzędz (wielkopolskie)
jw.
"SPOŁEM" WSS Warszawa Wola - 2017-12-29 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie, kierowanie i organizacja pracy w ekologicznym gospodarstwie rolnym. Praca w Wysocku.WYMAGANIA: wykształcenie min. średnie ( preferowane rolnicze), umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,znajomość sprzętu i maszyn rolniczych, upraw rolnych. KONTAKT Z PRACODAWCĄ: 16 622 85 45 , e-mail: md (at) bio-concept.pl
Bio-Concept Plus Andrzej Brzyski - 2016-05-04 - Wysocko (podkarpackie)
Nadzór pracowników warsztatu, nadzorowanie wykonywania prac, planowanie prac podległych pracowników i rozliczanie ich z wykonywania zadań, rozliczanie użytego sprzętu i paliwa
GMINNY ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ LEGNICKIE POLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-12 - Legnickie Pole (dolnośląskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, obsługa krajalnicy
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Wilków (lubelskie)
konserwacja zabytków archeologicznych
Muzeum Archeologiczno-Historyczne w Głogowie - 2018-06-07 - Głogów (dolnośląskie)
Nadzór i kierowanie nad funkcjonowaniem zbrojarni. Nadzór i koordynowanie zespołem (6-8 osób).
PROFI - INF sp.z. o.o - 2017-01-24 - Niepołomice (małopolskie)
- Utworzenie nowego działu firmy: Serwis, prefabrykacja, projektowania i budowy maszyn. Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, AGD, tworzyw sztucznych i innych. Modernizacja linii produkcyjny u klientów. Naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Stworzenie biura projektowego zapewniającego skuteczne wdrażanie nowatorskich rozwiązań w branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, pneumatycznych i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługa i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostyka inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami. Programowanie sterowników Siemens, PLC itp. Kierowanie zespołem pracowników.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne kierunkowe: Automatyka lub Robotyka lub Budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży automatyki przemysłowej. Wymagana znajomość budowy i konstrukcji maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów. Wymagana znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych. Oferta dla pasjonata dążącego do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC KRZYSZTOF KOSTRZYCKI - 2015-12-08 - Katowice (śląskie)
do uzgodnienia
Stacja Paliw ZAKOLE; Złoty Pałac Grażyna Orłowska - 2017-06-06 - Rudna Mała (podkarpackie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Kierowanie działalnością Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz reprezentowanie go na zewnątrz.2) Realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych oraz dodatków energetycznych, pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, pomocy państwa w wychowaniu dzieci, i innych wynikających z przepisów prawa przekazanych do kompetencji i statutu jednostki.3) Organizacja pracy ośrodka pomocy społecznej oraz ustalanie organizacji wewnętrznej GOPS.4) Organizacja pracy w GOPS na poszczególnych stanowiskach pracy, zapewniająca sprawne wykonywanie zadań.5) Wykonywanie czynności ze stosunku pracy wobec pracowników GOPS6) Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej GOPS7) Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem gminy igłównym księgowym GOPS.8) Nadzór merytoryczny nad pracą pracowników i kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracowników.9) Analizowanie i ocenianie zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń.10) Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w trudnych sytuacjach życiowych osobom potrzebującym.11) Współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zakładami pracy w celu realizacji zadań społecznych.12) Sprawowanie nadzoru i odpowiedzialność za majątek GOPS.13) Zapewnienie zabezpieczenia przetwarzanych danych osobowych opracowanie i wdrożenie procedur polityki bezpieczeństwa w jednostce.14) Przygotowanie i składanie informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania GOPS.15) Pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych na działalność Ośrodka.16) Zapewnienie realizacji zadań wynikających z rządowych programów pomocy społecznej, wdrażanie lokalnych programów pomocy społecznej17) Informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach.18) Aktualizowanie, opracowywanie i realizacja Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych.19) Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń dot. działalności Ośrodka.20) Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Stegna.Warunki pracy na danym stanowisku:1) Stanowisko: administracyjne, kierownicze.2) Wymiar czasu pracy: pełny etat, czas pracy nienormowany.3) Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie, Stegna ul. Wojska Polskiego 12, 82-103 Stegna,4) Praca przy komputerze.5) Praca z klientem.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu listopadzie 2017 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Stegnie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.Wymagane dokumenty:1) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.2) List motywacyjny.3) Kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie ikwalifikacje.4) Pisemna koncepcja funkcjonowania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w perspektywie 2018-2022, W opracowaniu powyższej koncepcji pomocne będą uchwały Rady Gminy w Stegnie dotyczące programów i zadań realizowanych przez GOPS. Wszelkie niezbędne dokumenty dostępne są w BIP. Prezentację należy złożyć w formie drukowanej. Kandydaci zaproszeni do kolejnego etapu kwalifikacji będą proszeni o przedstawienie koncepcji komisji konkursowej.5) Kopie świadectw pracy, w tym kopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy.6) Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu zpełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7) Podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie zustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922).8) Oświadczenie o stanie zdrowia kandydata pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku.9) Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia.Przed nawiązaniem stosunku pracy osoba wskazana do zatrudnienia zobowiązana jest do dostarczenia do Urzędu Gminy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczenia lekarskiego potwierdzającego zdolność do pracy.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy w Stegnie lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w terminie do dnia 29 grudnia 2017 r. do godziny 12.00.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona niezwłocznie po jego zakończeniu na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r , poz. 922) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016 r, poz. 902 ze zm.).Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność zoryginałem. Informujemy, że:- dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych;- dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapui zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego;- dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru.
Gmina Stegna - 2017-12-20 - Stegna (pomorskie)
Pomoc w prowadzeniu budowy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE I USŁUGOWE "CONCRET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-27 - Tychy (śląskie)
rejestracja pacjentów,prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Głogów (dolnośląskie)
Nadzór nad pracownikami ochrony, tworzenie grafików pracy, ochrona osób i mienia
BIURO OCHRONY JAGUAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-14 - Wodzisław Śląski (śląskie)
planownaie i kontrola magazynowania materiałów i wyrobów tekstylnych; optymalizacja procesów w obszarze gospodarki magazynowej i logistyki; współpraca z klientami firmy; sporządzanie raportów i analiz zapasów i przepływu magazynowych towarów;
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Wola Zaradzyńska (łódzkie)
KOMPLEKSOWY NADZÓR NAD WŁAŚCIWĄ REALIZACJĄ PROJEKTU UNIJNEGO BENEFICJENTA - CENTRUM PROMOCJI BIZNESU, ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM, REALIZACJA ZADAŃ WŁASNYCH
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2017-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie zamówień; dbanie o pozytywny wynik handlowy sklepu; nadzór nad prawidłową i efektywną organizacją czasu pracy podległych pracowników; dbanie o odpowiedni wygląd sklepu
GERPOL - 2017-02-15 - Wronki (wielkopolskie)
Zarządzanie zespołem pracowników lokalu wegetariańskiego.
British International School of Cracow sp. z o.o. - 2016-09-21 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie potraw według karty menu
Leszek Tomaszewski Zajazd Piastowski - 2017-03-23 - Kazimierz Dolny (lubelskie)
zarządzanie grupą przedstawicieli, rekrutacjaprzedstawicieli, planowanie pracy własnej oraz przedstawicieli
Gros Kapitał Invest Sp. z o.o., Sp. komandytowo-akcyjna - 2016-06-23 - Poznań (wielkopolskie)
do uzgodnienia
P.H.U."OLIMPEK" SP.Z O.O. - 2017-10-05 - Rzeszów (podkarpackie)