KIEROWNIK SKLEPU Klimontów oferta pracy Gminna Spółdzielnia"Samopomoc Chłopska"
Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU
Wynagrodzenie: do 2 800 PLN
Zakres obowiązków: zamawianie/przyjmowanie towaru; prowadzenie komputerowej dokumentacji związanej z obrotem towaru w sklepie samoobsługowym; nadzór nad pracownikami
Data publikacji: 2017-03-09
Lokalizacja: Klimontów (świętokrzyskie)
Pracodawca: Gminna Spółdzielnia"Samopomoc Chłopska"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 16, 27-640 Klimontów, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zamawianie/przyjmowanie towaru; prowadzenie komputerowej dokumentacji związanej z obrotem towaru w sklepie samoobsługowym; nadzór nad pracownikami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SKLEPU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Klimontów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sandomierski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Klimontów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Data zakończenia pracy: 31.05.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista do spraw rachunkowości
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe ekonomiczne: finanse, rachunkowość; min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: Gminna Spółdzielnia"Samopomoc Chłopska"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Adres pracodawcy:
Rynek 16, 27-640 Klimontów, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt z pracodawcą tel. 15 866 10 05 lub skierowanie z PUP Sandomierz
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: sandomierski
Gmina pracodawcy: Klimontów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Klimontów
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy: handel
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 09.03.2017
Oferta pracy ważna do: 09.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Analiza zamówień i planowanie produkcji elementów meblowych.
Zakład Drzewny IZOTONIA Plus - Krystyna Psiuk - 2016-09-15 - Lipowiec (lubelskie)
nadzór nad całokształtem produkcji,pracownikami
PALAZZI OSK sp.z o o - 2016-01-21 - Przasnysz (mazowieckie)
Przyjmowanie i obsługa gości. Utrzymanie porządku w obiekcie.
FHU JEAN JANUSZ WIŚNIEWSKI - 2017-02-24 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzór nad ludźmi i pracami prowadzonymi na budowie, organizacja robót
Stal-System Przemysław Buszkiewicz - 2018-02-08 - Kłodawa (lubuskie)
Kontrola stanu ilościowego, sprawdzanie przyjmowanego towaru, przeprowadzanie spisów inwentaryzacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Częstochowa (śląskie)
Prowadzenie projektu IT i rozwiązywanie skomplikowanych problemów klientów z zakresu IT zgodnie z SLA, obsługa w języku hinduskim.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Kraków (małopolskie)
Dbanie o stan techniczny budynku ,sprzętu.Prace porządkowe wokół terenu itp
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Świnoujściu - 2017-06-20 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
zarzadzanie podległymi zespołami produkcyjnymi na swojej zmianie,analiza procesów produkcyjnych oraz wprowadzanie rozwiązań doskonalących,odpowiedzialność za przepływ informacji oraz kontakt z innymi działami firmy,zapewnienie osiągnięcia wyników w zakresie bezpieczeństwa,jakości i wydajności produkcji,motywowanie,szkolenie i ocena podwładnych pracowników,nadzór nad dokumentacją produkcyjną
Yetico S.A. - 2016-04-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca z młodzieżą niedostosowaną społecznie. Wymira etatu 2/18.
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu - 2018-06-21 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Kierownik robót budowy
Komunikacyjne Zakłady AUTOMATYKI TRANS-TEL Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Pobiedziska (wielkopolskie)
Zarządzanie programami o dużym zasięgu, oddziaływaniu i złożoności we wszystkich fazach eksploatacji; Zarządzanie współzależnościami i integrowanie projektów, zespołów i interesariuszy; Obsługa programów międzyorganizacyjnych o szerokim zakresie i dużej złożoności lub o szerokim zakresie i umiarkowanej złożoności, zarządzając zazwyczaj zespołem głównym, który zarządza zespołami funkcjonalnymi; Wyznaczanie kierunków dla programów bezpośrednio związanych z polityką korporacyjną lub ważnymi działaniami biznesowymi, aby osiągnąć strategiczne cele o istotnym znaczeniu; Kierowanie zespołem głównym i pracą zespołów funkcjonalnych; Bycie kluczowym łącznikiem z interesariuszami i kierownictwem; Przydzielanie zadań innym osobom zarządzającym generalnymi obszarami odpowiedzialności za realizację celów programu; Rekomendowanie lub ustalanie strategii biznesowych oraz polityk korporacyjnych i odpowiednie od nich odbieganie; Nadzorowanie identyfikacji zadań i badań, zależności, kosztów; przydzielanie zasobów i informowanie członków głównego zespołu o oczekiwaniach; Tworzenie/śledzenie/regulowanie harmonogramu programu; Dokonywanie oceny ryzyka i identyfikowanie rozwiązań pozwalających na terminową i efektywną realizację celów programów; Zapewnianie odpowiedniego postępu w stosunku do harmonogramu i podejmowanie odpowiednich działań naprawczych; Posiadanie zaawansowanej znajomości koncepcji technicznych, architektury, systemów, metod rozwoju i dyscyplin związanych z określonym programem oraz wykorzystywanie wiedzy do przyspieszenia realizacji projektu.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O - 2017-10-27 - Gdańsk (pomorskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-03-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca w bazie wojskowej USA. Prowadzenie technicznych analiz, sprawdzanie zagadnień technicznych, rozwiązywanie problemów, prowadzenie działąń korekcyjnych. Integracja zintegrowanych usług telekomunikacyjnych w pokajach klientów, rozpoznawanie błędów poprzez obserwację na miejscu środowiska oraz infrastruktury technicznej
JOBLAND.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-22 - Żagań (lubuskie)
Kierownik do spraw zarządzania zapasem, wprowadzanie danych, generowanie zamówień, nadzorowanie pracy podległego zespołu, przyjmowanie dostaw, sortowanie i składowanie towaru na magazynie, zapewnienie rotacji produktów w magazynie i chłodni, p[raca Września, pełen etat,
TESCO HIPERMARKET - 2016-03-04 - Września (wielkopolskie)
- Tworzenie schematów elektrycznych,- Projektowanie oraz przygotowywanie rysunku technicznego i dokumentacji technicznej w języku koreańskim,- Nadzór nad montażem oraz przeprowadzanie testów,- Realizacja zadań w ramach prowadzonych projektów i wdrożeń,- Nadzór nad zespołem projektowym oraz prac na terenie budowy,- Inne zadania wynikające ze specyfikacji stanowiska pracy.Miejsce pracy: plac budowy LG Chem Wrocław Energy Sp. z o.o.ul. LG 1A, Biskupice Podgórne, 55-040 Kobierzyce
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
-
Przedszkole Niepubliczne " Źródełko" - 2017-09-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie doświadczeń, prowadzenie produkcji, prowadzenie zakładu
Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Szczecinie Dąblu - 2018-07-19 - Białogard (zachodniopomorskie)
- Programowanie i uruchomienie systemów sterowania. Diagnozowanie usterek układów automatycznych i usuwanie awarii. Optymalizację pracy systemów automatyki. Programowanie sterowników PLC np. Siemens S7 lub innych. Praca w CRM-ie. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (automatyka, elektrotechnika, elektromechanika, elektronika przemysłowa). Wymagane min. 2-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte na stanowisku automatyka-programisty przy programowaniu i uruchomieniu systemów sterowania. Wymagana gotowość do wyjazdów służbowych (wymagane prawo jazdy kat. B). Wymagane uprawnienia SEP do minimum 1kV (eksploatacja lub dozoru). Wymagana znajomość programowania sterowników PLC np. Siemens S7 lub innych. Mile widziana umiejętność parametryzowania falowników, znajomość języków programowania wyższego poziomu np. C++, VB, podstawowych zasad programowania obiektowego. Wymagana znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w mowie i piśmie. Wymagana umiejętność testowania, wdrażania oprogramowania i diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-11-25 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Tioman Sp. z o. o. Sp. k. - 2017-06-05 - Ostaszewo (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie zespołem pracowników, organizowanie, planowanie pracy
VATRAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-03 - Lubin (dolnośląskie)
nadzór nad zamówieniami towaru, obsługa finansowa procesu sprzedaży, odpowiedzialność za funkcjonowanie i obrót sklepu, współpraca w zespole, realiozacja zadań sprzedażowych.
Spółdzielnia Handlowo-Produkcyjna "ZGODA" w Jarocinie - 2016-09-06 - Jarocin (wielkopolskie)
Organizacja pracy podległego zespołu, nadzór nad produkcją, kontrola przestrzegania zasad BHP, jakością produkcji i współpraca z przełożonymi.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Frysztak (podkarpackie)
wg stanowiska
ELFIK Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Diagnostyczno Leczniczo Rehabilitacyjny - 2016-01-07 - Zielona Góra (lubuskie)
Pielęgnacja zieleni. Zakładanie zieleni. Usługi porządkowe.
BARTŁOMIEJ OKWIET Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy "FLEUR-II" - 2016-06-08 - Częstochowa (śląskie)
planowanie produkcji, nadzór nad produkcja i pracownikami
"AGRA WOOD POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-20 - Sosnówiec (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2017-01-02 - Kwidzyn (pomorskie)
- nadzór nad pracą wydziałów produkcyjnych,- zamawianie materiałów i narzędzi do pradukcji,- harmonogramy wykonania zleceń produkcji.
SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "SINOL" - 2016-11-16 - Gdańsk (pomorskie)
Monitorowanie pracy zespołu sklepu,/ tworzenie grafików /, wprowadzenie raportów dobowych itp.,składanie zamówień towaru, przyjęcia towaru, obsługa kasy fisklanej w przypadku nieobecności pracownika. CV na adres e-mail: magda.loboda (at) piekarnia-kuna.pl.praca w godzinach 06.00- 21.00 od poniedziałku do soboty oraz 08.00- 20.00 -niedziele
Kuna Małgorzata Przedsiębiorstwo- Produkcyjno- Usługowo- Handlowe MAŁGOŚKA - 2017-03-24 - Ludwin (lubelskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych i rejestrów VAT, dekretacja dokumentów, wystawianie faktur VAT
"ALLMIZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-03 - Leonów (lubelskie)
realizacja planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie rozmów z kontrahentami, dbałość o prawidłowe funkcjonowanie firmy ogrodniczej, nadzór nad zakupami i sprzedażą, kontrola nad stanem magazynowym firmy, zarządzanie podległym zespołem, dbanie o wizerunek firmy
P.P.U.H. " ZIELONA OAZA" ZBIGNIEW OWSIANY - 2016-09-29 - Brzozów (podkarpackie)