KIEROWNIK ROBÓT BUDOWLANYCH Ostrołęka oferta pracy Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji Kazimierz Mitelsztedt
Stanowisko: KIEROWNIK ROBÓT BUDOWLANYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: kierowanie robotami budowlanymi
Data publikacji: 2017-04-04
Lokalizacja: Ostrołęka (mazowieckie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji Kazimierz Mitelsztedt
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mjr. Andrzeja Denisiewicza 10, 07-410 Ostrołęka, powiat: m . Ostrołęka, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: kierowanie robotami budowlanymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ROBÓT BUDOWLANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrołęka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m . Ostrołęka
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrołęka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali kierownicy do spraw budownictwa
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność pracy na budowie oraz posługiwanie się dokumentacją projektową
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji Kazimierz Mitelsztedt
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce
Adres pracodawcy:
Mjr. Andrzeja Denisiewicza 10, 07-410 Ostrołęka, powiat: m . Ostrołęka, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m . Ostrołęka
Gmina pracodawcy: Ostrołęka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrołęka
Ulica pracodawcy: Mjr. Andrzeja Denisiewicza
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kierownicy do spraw budownictwa
Data dodania oferty pracy: 04.04.2017
Oferta pracy ważna do: 05.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
rozmowy z kontrahentami zagranicznymi, wystawianie faktur i zleceń transportowych
Marino Sp. z o.o. - 2017-09-20 - Wschowa (lubuskie)
- zapozanie się z bieżącą obsł. podatnika,- wprowadzanie danych do systemu komp,- przygot. projektów decyzji wymiarowych,- księgowanie na kartach kontowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
Oczyszczanie odlewów
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Kraków (małopolskie)
administracyjna obsługa przychodni w dziale rejestracji
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Złotoryja (dolnośląskie)
Kierowaniem warsztatem napraw samochodów ciężarowych , dostawczych oraz sprzętu ciężkiego budowlanego i drogowego .
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Kraków (małopolskie)
nadzorowanie pracy recepcji; rozliczanie usług hotelowych oraz zapewnienie sprawnego procesu operacyjno-administracyjnego; dbałość o zachowanie najwyższych standardów w bezpośredniej obsłudze gości hotelowych; ustalanie grafików pracy personelu; przeprowadzanie szkoleń i instruktarzy personelu
Profesja Dominika Flaczyk - 2016-01-20 - Niemcy (Niemcy)
- Pisanie scenariuszy dla cyfrowych materiałów promocyjnych i organizacja preprodukcji. Zapraszanie artystów i organizacja ekipy filmowej. Umiejętność tworzenia filmów viralowych na potrzeby mediów społecznościowych. Praca nad postprodukcją pod kątem przygotowania cyfrowych materiałów promocyjnych (edytowanie, montaż, udźwiękowienie). Planowanie i koordynowanie strategii reklamy. Rozpowszechniania cyfrowych materiałów w Internecie w celu zwiększenia ich zasięgu. Wymagany język turecki na poziomie C2 w mowie i piśmie.- Wynagrodzenie: 4210,51 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe magisterskie. Wymagane doświadczenie w pozyskiwaniu i weryfikacji informacji przygotowanych do publikacji w serwisach internetowych w formie filmów viralowych, doświadczenie w marketingu w social media,doświadczenie w marketingu internetowym, doświadczenie w marketingu viralowym. Doświadczenie w rozplanowywaniu pracy na etapach preprodukcji, produkcji oraz postprodukcji. Wymagane umiejętnośći: opracowanie i nadzorowanie strategii marketingu viralowego, znajomość specyfiki montażu filmów viralowych. Wymagana biegła znajomość języka tureckiego oraz angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Katowice (śląskie)
przyjmowanie i wydawanie towarów z magazynukontrola przygotowania, pakowania i wydawania przesyłekkontrola stanów magazynowychrozpatrywanie reklamacji
"MUCOLD" Musioł Feliks - 2017-01-27 - Ustroń (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Dąbrówno (warmińsko-mazurskie)
Kierownik internatu odpowiada za całokształt działalności części stacjonarnej jednostki, a w szczególności do jego obowiązków należy:1)kierowanie działalnością jednostki podczas nieobecności kierownika OSiW,2)prawidłowe gospodarowanie powierzonym majątkiem (nieruchomościami, budynkami, środkami trwałymi, transportowymi, obrotowymi, wyposażeniem) zgodnie z obowiązującymi przepisami i przeciwdziałanie powstawaniu szkód - odpowiada za stan techniczny obiektu, sprzętu i urządzeń będących w jego dyspozycji,3)organizowanie i nadzorowanie opieki oraz wychowania uczestników OHP,4)współtworzenie warunków dla harmonijnego rozwoju psychofizycznego uczestników,5)prawidłowe rozliczenie żywienia i zakwaterowania uczestników w jednostce,6)sprawowanie nadzoru nad zgodnością przygotowywanych posiłków z zasadami racjonalnego żywienia,7)zapewnienie właściwej działalności opiekuńczo-wychowawczej internatu,8)sprawowanie nadzoru nad całokształtem przebiegu i organizacją pracy internatu,9)organizowanie kontroli oraz analizowanie i ocenianie efektów pracy internatu oraz pracowników obsługi internatu,10)dbanie o bezpieczeństwo uczestników i pracowników na terenie internatu,11)utrzymywanie dyscypliny, właściwego stanu higienicznego i porządku wśród młodzieży przebywającej na terenie internatu,12)dbałość o ogólną estetykę pomieszczeń internatu,13)inicjowanie i wspieranie prowadzenia zajęć wychowawczych, edukacyjnych i sportowo-rekreacyjnych na terenie internatu, poprzez rozwijanie wśród młodzieży działalności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej oraz nawyków respektowania powszechnie obowiązujących norm społecznych i pomocy rówieśniczej,14)dbanie o realizację odpowiedniej tematyki zajęć oraz motywowanie uczestników do udziału w tych zajęciach, jak również prowadzenia gazetki ściennej, oraz dbania o odpowiednią dekorację internatu,15)motywowanie i wspieranie wychowawców w organizacji zajęć oraz funkcjonowania internatu,16)inicjowanie i współdecydowanie o remontach, modernizacji budynku i pomieszczeń internatu, zakupu sprzętu i urządzeń,17)dbanie oraz przeprowadzanie kontroli stanu technicznego sprzętu będącego na wyposażeniu internatu,18)planowanie i zrównoważone wykorzystywanie środków finansowych przeznaczonych na działalność internatu,19)reprezentowanie pracowników internatu wobec Kierownika jednostki,20)monitorowanie, analizowanie i przygotowywanie wstępnej oceny efektów działalności kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczej oraz innej działalności internatu,21)wspomaganie kadry w realizacji zadań kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczych i doskonalenia ich jakości,22)realizacja uchwał organów funkcjonujących w jednostce,23)przestrzeganie przepisów ujętych w Karcie Nauczyciela (w zakresie dotyczącym pracowników OHP) oraz innych stanowiących o działalności internatu,24)organizowanie, opracowywanie i wdrażanie przepisów wewnętrznych, oraz prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem i działalnością internatu,25)upowszechnianie doświadczeń wynikających z dobrych praktyk oraz wdrożonych rozwiązań nowatorskich i innowacji,
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - 2016-05-06 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
KOMPLEKSOWA OBŁSUGA GOŚCI HOTELOWYCHOBSŁUGA GOŚCI HOTELOWYCH NA BASENIE
KWR "LAGUNA" MRZEŻYNO- PPHU "BIRMEX"s.c. - M. ŁUSZKIEWICZ - 2017-02-27 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
kierowanie całokształtem pracy kancelarii,sprawowanie merytorycznego nadzoru nad realizacją zadań przez personel kancelarii tajnej i kancelarii jawnej,realizacja wszelkich przedsięwzięć związanych z obsługą kancelaryjną jednostki organizacyjnej zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych, przepisami wykonawczymi do ustawy i wytycznymi przełożonych,współudział w opracowywaniu projektów dokumentów regulujących ochronę informacji niejawnych,udział w prowadzonych kontrolach stanu przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych, prowadzenie szkoleń uzupełniających kadry i pracowników wojska w zakresie ochrony informacji niejawnych.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2016-06-29 - Białystok (podlaskie)
czyszczenie, pakowanie, etykietowanie i załadunek mebli tapicerowanych
PPHU Remix S.C. - 2016-05-05 - Giedajty (warmińsko-mazurskie)
Praca głównie na terenie województwa mazowieckiego.
FADBET Spółka Akcyjna - 2018-04-25 - Białystok (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad pracą sklepu spożywczego, prowadzenie dokumentacji sklepowej
FHC-2 Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Kierowanie całokształtem prac działalności sekcji Zamówień Publicznych i kontrola wykonywania powierzonych obowiązkow podległemu personelowi. Planowanie, kontrolowanie oraz bezpośredni nadzór nad przebiegiem realizacji w zakresie zamówień publicznych. Praca na cały etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30. Wynagrodzenie 2550 + 43% premii.
Ośrodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony Narodowej - 2016-08-26 - Pruszków (mazowieckie)
Koordywowanie dostaw materiałów oraz robót ekip podwykonawczych.Realizacja powierzonych kontraktów w ramach założonego budżetu, projektu, harmonogramu.Kierowanie budową, nadzorowanie jakości, terminowosci, realizowanych robót pod względem zgodności z dokumentacją techniczna i projektową.Nadzór nad zespołempracowników.Współpraca z podwykonawcami. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na okres próbny, a nastepnie na czas określony, docelowon czas nieokreślony.Praca w godz. 8-16.Wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy: 601584554, 601584554, 748586707 - Monika Świerczyńska lub biurorytter (at) o2.pl Tomasz Rytter.Sala D
Rytter Tomasz Przedsiębiorstwo Budowlane Rytter - 2018-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)
- Koordynowanie realizacji usług czystościowo-porządkowych na zarządzanym obiekcie. Zarządzanie zepołem. Rekrutacja pracowników. Utrzymanie pozytywnych relacji z kontrahentem. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto (do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na czas okreslony (1 rok). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00 + soboty. Wymagania: wykształcenie średnie. Minimum 1 rok na analogicznym stanowisku. Prawo jazdy kat. B. Dyspozycyjność, rzetelność, umiejętność pracy pod presją czasu. Doświadczenie w zarządzaniu personelem. Na ofertę mogą aplikować osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kontakt e-mail: katowice.kadry (at) dozorbud.pl
DGP CLEAN PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-26 - Katowice (śląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Gdańsk (pomorskie)
- tworzenie i koordynacja strategii marketingowej firmy- tworzenie i koordynacja działań promocyjnych dotyczących konferencji i eventów organizowanych przez firmę- zarządzanie działem produkcji filmowej w firmie- obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Babica (podkarpackie)
.
AGRO-TOM Tomasz Kaniewski - 2017-05-29 - Pogorzela (wielkopolskie)
Wykonywanie zadań kierownika budowy, nadzór inwestorskiWymagania pracodawcy:- wykształcenie techniczne zawodowe,- min. 5-10 lat doświadczenia w zawodzie,- dobra znajomość języka angielskiego
Ja Falk Eiendomsanalyse og Utvikling - 2017-07-05 - Norwegia (Norwegia)
nadzór nad produkcją, realizacją zamówień, zarządzania pracą pracowników produkcyjnych, nadzór nad bezpieczeństwem pracy, nadzór nad prawidłowym nadzorem ładunków krajowych i zagranicznych, prowadzenie dokumentacji produkcyjnej; doświadczenie w branży drzewnej
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE KOPGARD SP. Z O.O. KOLONOWSKIE - 2017-01-03 - Kolonowskie (opolskie)
DOBÓR I SPRZEDAŻ CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH, NAWIĄZYWANIE I ROZWIJANIE RELACJI Z KLIENTEM, DORADZTWO TECHNICZNE Z ZAKRESU OFEROWANYCH CZĘSCI, REALIZACJA CELÓW SPRZEDAŻOWYCH.DEKLARACJA ZATR.: UMOWA O PRACĘ NA 3 MCE, PEŁEN ETAT
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Wolica (mazowieckie)
Wykształcenie: brak wymagań; wymagane doświadczenie; mile widziane prawo jazdy kat. B; brak nałogów; jedna zmiana; miejsce pracy: teren śląska
ZAKŁAD USŁUGOWO - HANDLOWY KASPRYSZYN JAN - 2016-02-01 - Gliwice (śląskie)
Nadzór nad robotami budowlanymi.
Furex Zakład Usługowo Handlowy Zbigniew Furmański Kutno - 2015-12-18 - Kutno (łódzkie)
Zgodnie z zawodem.
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Radomyślu Wielkim - 2018-08-01 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
Sprzedaż, przyjęcie i wydanie z magazynu, obsługa komputera i kasy fiskalnej.
Józef Militowski - PPHU ARKAN - 2016-03-02 - Iwanowice (wielkopolskie)
Prace ogrodnicze szczepienie drzew owocowych, Obsługa kontrahentów z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Stok (lubelskie)