KIEROWNIK PROJEKTU Świdwin oferta pracy kontakt przez PUP


Największy wybór odzieży

Stanowisko: KIEROWNIK PROJEKTU

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Nadzór nad projektem. Nadzór nad montażem i demontażem rusztowań.

Data publikacji: 2016-10-24

Lokalizacja: Świdwin (zachodniopomorskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Świdwin, powiat: świdwiński, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Nadzór nad projektem. Nadzór nad montażem i demontażem rusztowań.

Forma zatrudnienia: Umowa na czas wyk. określonej pracy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: KIEROWNIK PROJEKTU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdwin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdwiński

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: kierownik projektu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Uprawnienia montera rusztowań

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdwinie

Adres pracodawcy:
Kołobrzeska 3, 78-300 Świdwin, powiat: świdwiński, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + list motywacyjny

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: świdwiński

Gmina pracodawcy: Świdwin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Świdwin

Ulica pracodawcy: Kołobrzeska

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdwinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik projektu

Data dodania oferty pracy: 24.10.2016

Oferta pracy ważna do: 31.10.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 24.10.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 24.10.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWNIK OBIEKTU - do 12 PLN

Nadzór nad pracownikami. Nadzór nad utrzymaniem czystości na terenie obiektu.
MATMAX SYSTEMY SPRZĄTAJĄCE SP. Z O.O. SP. K - 2016-05-24 - Gdańsk (pomorskie)

Kierownik Salonu - -

Media Expert zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2015-11-25 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

KIEROWNIK SALONU KOMPUTRONIK - od 2 500 PLN

nadzór nad salonem, obsługa klienta
TECHPOL Artur Magdziarz Czarnków - 2016-11-03 - Czarnków (wielkopolskie)

KIEROWNIK BUDOWY - od 4 000 PLN

nadzór na budowie
kontakt przez PUP - 2015-11-17 - Kraków (małopolskie)

KIEROWNIK ODDZIAŁU - 3 000 - 3 500 PLN

organizacja pracy oddziału, zarządzanie podległym zespołem pracowników, nadzór nad realizacja planów sprzedażowych, podejmowanie lokalnych działań marketingowych
STEFCZYK FINANSE TZ SKOK Sp. z o.o Spółka komandytowo-akcyjna - 2016-01-11 - Limanowa (małopolskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ - od 2 300 PLN

Prowadzenie biura, korespondencji, obsługa telefoniczna oraz osobista klietna, pomoc przy wystawianiu faktur, obsługa sklepu internetowego, obsługa urządzeń biurowych, pakowanie paczek do wysyłki.Oferta pracy dla osób bezrobotnych poniżej 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Bielsko-Biała (śląskie)

KIEROWNIK DO SPRAW OBIEKTÓW - 2 500 - 3 000 PLN

jw.
VIPOL SP. Z O. O. - 2017-05-10 - Warszawa (mazowieckie)

KIEROWNIK SKLEPU - od 2 300 PLN

Praca w Markecie Carrefour ExpressWymagane doświadczenie handlowe, uczciwość, dyspozycyjność.
"TISŁAW" Sp. z o. o. - 2015-12-01 - Tworków (śląskie)

SEKRETARKA - od 1 850 PLN

- tworzenie projektów pism, krespondencji i dokumentów,- przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych,- zapewnienie skutecznego obiegu informacji wewnątrz firmy,
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Police (zachodniopomorskie)

POMOCNIK PRACOWNIKA PRODUKCJI FŚW - od 1 850 PLN

pomocnik pracownika produkcji oraz magazynie, segregacja plastikowych komponentów
TRENKWALDER & PARTNER SP. Z O. O. - 2016-06-01 - Świebodzice (dolnośląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO NA TRASACH MIĘDZYNARODOWYCH - 8 000 - 10 000 PLN

transport samochodów nowych i używanych na terenie Polski i Unii Europejskiejpraca na umowę na czas określony, proponowany okres zatrudnienia - 5 lat, wyjazdy w delegacjeoferta dostepna w sali F
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)

KIEROWNIK WSPARCIA TECHNICZNEGO - od 8 000 PLN

przygotowanie projektu, zabezpiecz.projektu dostepnościa części, zarządzanie bazą cz.zamiennych
TPV Displays Polska sp. z o.o. - 2016-06-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

KUCHARKA-POKOJOWA - od 1 850 PLN

przygotowanie posiłków,sprzątanie pokoi,dbanie o czystość obiektu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Strzeszyn (zachodniopomorskie)

KIEROWCA C+E OFPR/17/1328 - od 2 250 PLN

Kierowca samochodu ciężarowego - transport na terenie UE
Usługi Transportowe "FITRANS" Jan Filipek - 2017-05-15 - Żmiąca (małopolskie)

KIEROWNIK BUDOWY - od 13 PLN

NADZÓR NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA JAKOŚĆ I TERMINOWOŚĆ REALIZOWANYCH INWESTYCJI, STAŁY NADZÓR NAD PRACOWNIKAMI, PROWADZENIE DZIENNIKA BUDOWYWYMAGANIA: UPRAWNIENIA BUDOWLANE, MIN.1 ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO NA STANOWISKU KIEROWNIKA BUDOWY; PRAWO JAZDY KAT. B, SAMODZIELNOŚĆ W DZIAŁANIU, SYSTEMATYCZNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY, ZANGAŻOWANIE I DYSPOZYCYJNOŚĆNA SPOTKANIE PROSZĘ UMAWIAĆ SIE TELEFONICZNIE,STAWKA OD 13 ZŁ/H DO UZGODNIENIA
GIARDINO BEATA CABAJ - 2017-03-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA NIEMIECKIEGO - od 2 294 PLN

Nauka języka niemieckiego w klasie V- 2 godziny; w kl. VI -2 godziny; w kl. VII - 2 godziny. Godz. pracy 7.30-14.00
Szkoła Podstawowa im. Lucjana Kowalskiego - 2017-08-16 - Skórowo (pomorskie)

KIEROWNIK DZIAŁU - od 3 000 PLN

1. Organizowanie właściwego przepływu informacji pomiędzy podległymi kierownikami zespołów a Dyrektorem Domu Pomocy Społecznej,2. Dbanie o prawidłowe prowadzenie dokumentacji, w szczególności medycznej i planów wsparcia mieszkańca domu pomocy społecznej,Pełna treść ogłoszenia: http://www.dpsszpegawsk.pl/download/ogloszenie_08032017/og%C5%82oszenie.pdf3. Organizowanie, koordynowanie i nadzór nad pracą podległego personelu w tym zatwierdzanie urlopów wypoczynkowych i należnej opieki,4. Nadzór i koordynacja harmonogramów czasu pracy podległego personelu,5. Dokonywanie okresowych analiz i ocen jakości i efektywności pracy podległego personelu,6. Koordynacja wyjazdów na wizyty lekarskie w tym terminów wizyt,7. Współpraca z lekarzem POZ, opieki psychiatrycznej, opieki długoterminowej i paliatywnej,8. Współpraca z pielęgniarką środowiskową oraz opieki długoterminowej i paliatywnej,9. Współpraca z placówkami organizacyjnymi na terenie Domu Pomocy Społecznej praktyki zawodowe,10. Merytoryczny nadzór nad pracą pielęgniarek, opiekunów, sanitariuszek, salowych i pokojowych,11. Wydawanie zaleceń w dziedzinie metodyki pracy i prowadzenie instruktażu na tym oddziale,12. Wnioskowanie w sprawach:a) planu pracy działu i podziału zadań pomiędzy pracowników,b) obsady osobowej, sposobu zatrudnienia, wynagrodzenia i karania podległego personelu,c) potrzeby dokształcania podległego personelu,d) właściwego wyposażania warsztatu pracy podległego personelu.13. Ustalanie ramowego rozkładu czasu pracy, planów urlopów dla podległego personelu i zastępstw.14. Współpraca ze wszystkimi działami organizacyjnymi w celu udzielenia należytej pomocy i opieki mieszkańcom Domu Pomocy Społecznej.15. W zakresie opieki medycznej nad mieszkańcami w szczególności:a. obecność podczas wizyty lekarskiej oraz dopilnowanie wpisania wszystkich zaleceń lekarskich do prowadzonej dokumentacji i podpisania zleceń przez lekarza,b. czuwanie nad wykonaniem zleceń lekarskich przez podległych pracowników w należyty sposób i we właściwym czasie,c. prowadzenie podręcznej apteczki oddziału, jej uzupełnienie, należyte przechowywanie leków, zaopatrywanie w leki terminowo i zgodnie ze zaleceniami lekarskimi,d. odbieranie raportów ustnych i pisemnych podczas danej zmiany pielęgniarek,e. prowadzenie dokumentacji działu,f. czuwanie nad bezpieczeństwem mieszkańców, roztaczanie szczególnej opieki nad chorymi,g. sporządzanie zapotrzebowań żywnościowych zgodnie ze zleceniami lekarskimi i czuwanie nad higienicznym podawaniem mieszkańcom przepisanego pożywienia wg właściwej diety i o należytej ciepłocie oraz karmienie mieszkańców niesprawnych.16. W zakresie nadzoru nad podległym personelem:a) kontrolowanie obecności oraz punktualności rozpoczynania i zakończenia pracy,b) powiadomienie Dyrektora Domu Pomocy Społecznej o nieobecności personelu w pracy,c) dopilnowanie, aby podległy personel nie opuszczał stanowisk pracy przed przekazaniem działu następnej zmianie,d) zgłaszanie Dyrektorowi Domu Pomocy Społecznej wniosków dotyczących urlopów i zastępstw,e) przedstawienie Dyrektorowi Domu Pomocy Społecznej opinii o pracy podległego personelu,f) czuwanie nad oszczędnym i racjonalnym wykorzystaniem towarów, sprzętu, urządzeń i energii,g) dbanie o odpowiednią postawę i zachowanie pracowników.17. W zakresie administracyjno-gospodarczym należy:a) czuwanie nad całością inwentarza,b) pobieranie sprzętu i innych materiałów potrzebnych dla działu, prowadzenie wymiany zużytego i zniszczonego sprzętu,18.Doskonalenie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych w drodze samokształcenia, udział w organizowanych szkoleniach.19.Udział w działaniach mających na celu zaspakajanie niezbędnych potrzeb mieszkańców.20.Przestrzeganie przepisów ustawy z 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz.U. 2016 r., poz. 546 z późn. zm.).
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SZPĘGAWSKU - 2017-03-14 - Szpęgawsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 500 PLN

Aktywna sprzedaż, ewidencjonowanie sprzedaży na kasie fiskalnej, przyjmowanie i wykładnie towaru na półki, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy. Praca w Bielsku-Białej, w godz. 9.00- 21.00 w systemie równoważnym.
TESCOMA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Bielsko-Biała (śląskie)

KIEROWNICZKA/KIEROWNIK SŁUŻBY PIĘTER - od 2 800 PLN

Branża: hotelarstwo.Nadzór nad prawidłową pracą Działu sprzątającego.
CEGAL Cecylia Gawlik, Kazimierz Gawlik, Artur Gawlik, Marek Gawlik - Spółka Jawna - 2017-03-13 - Łódź (łódzkie)

KIEROWNIK DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

sprzedaż bezpośrednia w sklepie stacjonarnym art. kosmetyczno-fryzjerskich, nadzór działalności działu sprzedaży detalicznej i hurtowej art. kosmetyczno-fryzjerskich
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Piła (wielkopolskie)

KIEROWNIK SKLEPU / SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Nadzorowanie realizacji bieżących obowiązków w sklepie, decydowanie o doborze asortymentu do sklepu, nadzór nad składaniem zamówień, odbieranie dostaw towarów, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta, zarządzanie pracą personelu, nadzorowanie estetycznej ekspozycji produktów, sporządzanie raportów sprzedażowych.
s.c. DALTON Zofia Ratyna, Czesław Ratyna - 2016-06-14 - Zamość (lubelskie)

KIEROWNIK DZIAŁU ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNEGO - 4 400 - 5 000 PLN

Kierowanie pracą działu organizacyjno-administracyjnego w sposób zapewniający jego sprawne funkcjonowanie i efektywną realizację powierzonych zadań. Sprawowanie bezpośredniego zwierzchnictwa nad pracownikami działu organizacyjno-administracyjnego, w tym m.in. ustalanie podziału zadań dla poszczególnych stanowisk pracy i szczegółowych zakresów czynności oraz dokonywanie ich okresowej oceny. Weryfikacja arkuszy organizacji pracy szkół i placówek oświatowych i aneksów do ww. arkuszy wraz z przygotowaniem tych dokumentów do zatwierdzenia. Prowadzenie, monitoring i ewaluacja działań związanych z realizacją strategii oświatowej miasta Tychy. Przygotowywanie projektów aktów prawa miejscowego (uchwał i zarządzeń) w zakresie spraw leżących w kompetencjach działu organizacyjno-administracyjnego. Rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących działalności podległych szkół i placówek oświatowych oraz działu organizacyjno-administracyjnego. Inicjowanie i prowadzenie działań mających na celu pozyskiwanie środków z funduszy unijnych na realizację projektów oświatowych. Opracowywanie sprawozdań, raportów, statystyk i analiz oraz opinii i odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych, dotyczących realizacji zadań oświatowych przez miasto Tychy. Przygotowywanie materiałów na posiedzenia komisji Rady Miasta Tychy i innych materiałów informacyjnych dla Prezydenta Miasta.
Miejskie Centrum Oświaty w Tychach - 2016-12-12 - Tychy (śląskie)

KIEROWNIK SEKCJI TECHNICZNEJ - od 3 000 PLN

Zgodnie z umową.
PIEKARNIA "GALICYJSKA" - Sp. z o.o. - 2017-03-15 - Ropczyce (podkarpackie)

OPERATOR SPRĘŻARKI - od 2 100 PLN

OPERATOR SPRĘŻARKI
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Żyraków (podkarpackie)

KIEROWNIK MARKETU - od 3 000 PLN

Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie: min. 2 lata; książeczka sanepidowska lub gotowość do jej wyrobienia; zakres obowiązków: zapewnienie funkcjonowania marketu, zarządzanie asortymentem marketu, prowadzenie marketu zgodnie z obowiązującymi standardami firmy, reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców; jedna zmiana; miejsce pracy: Toszek;
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-14 - Toszek (śląskie)

KIEROWNIK SEKCJI GOSPODARKI KOMUNALNEJ I ENERGETYCZNEJ - od 2 970 PLN

a.Nadzór nad prawidłową pracą podległego personelub.Opracowywanie planów rzeczowo – finansowych w zakresie zadań sekcji i nadzór nad ich realizacją.c.Nadzór nad realizacją zawartych umów w zakresie wywozu nieczystości płynnych, odprowadzania i zrzutu ścieków, wywozu nieczystości stałych, składowania odpadów komunalnych, zakupu paliw stałych, utrzymania czystości w kompleksach wojskowych, dezynsekcji, deratyzacji i dezynfekcji, usług kominiarskich i transportowych oraz obsługi kotłowni. d.Przygotowywanie analiz i sprawozdań z zakresu zadań sekcji.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-02-01 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)


Wybierz powiat