KIEROWNIK SKLEPU / SPRZEDAWCA Zamość oferta pracy s.c. DALTON Zofia Ratyna, Czesław Ratyna

Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU / SPRZEDAWCA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Nadzorowanie realizacji bieżących obowiązków w sklepie, decydowanie o doborze asortymentu do sklepu, nadzór nad składaniem zamówień, odbieranie dostaw towarów, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta, zarządzanie pracą personelu, nadzorowanie estetycznej ekspozycji produktów, sporządzanie raportów sprzedażowych.
Data publikacji: 2016-06-14
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: s.c. DALTON Zofia Ratyna, Czesław Ratyna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek Wielki 7, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzorowanie realizacji bieżących obowiązków w sklepie, decydowanie o doborze asortymentu do sklepu, nadzór nad składaniem zamówień, odbieranie dostaw towarów, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta, zarządzanie pracą personelu, nadzorowanie estetycznej ekspozycji produktów, sporządzanie raportów sprzedażowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SKLEPU / SPRZEDAWCA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw marketingu i sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
książeczka zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa kasy fiskalnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie
Nazwa pracodawcy: s.c. DALTON Zofia Ratyna, Czesław Ratyna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Rynek Wielki 7, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Zamość
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Ulica pracodawcy: Rynek Wielki
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw marketingu i sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 14.06.2016
Oferta pracy ważna do: 13.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kierownik zmiany
"FHC-2" Sp.zo.o. - 2016-08-04 - Jordanów (małopolskie)
Kierowanie zespołem doradców, realizacja planów, rozwój firmy na powierzonym terenie.
Pro Domo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. - 2016-12-09 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca poszukuje kierownika, który będzie odpowiedzialny za nadzór nad podległymi pracownikami. Wymaga pełnej odpowiedzialności za wykonywaną pracę, w tym odpowiedzialność finansową za niespełnianie wymagań jakościowych. Oprócz nadzoru nad pracownikami, osoba odpowiedzialna będzie za obsługę belownicy do odpadów. Praca ciężka przy sortowaniu odpadów z tworzyw sztucznych. Praca w godz. 8-16; Praca w Słupsku, kilkanaście tygodni w roku także wyjazdy w okolice Drawska Pomorskiego (powroty do domu na weekendy). W związku z tym iz pracodawca wyjeżdza w tygodniu prosi o kontakt telefoniczny (spotkania osobiste tylko w weekendy)
Bartosz Kotlarski - 2016-07-08 - Słupsk (pomorskie)
Nadzorowanie i kierowanie pracami monterskimi, kontrola jakości wykonywanych prac.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Kierowanie i koordynowanie procesem produkcji stolarki okiennej i drzwiowej.Odpowiedzialność za przebieg procesu produkcji
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE "AGAD" SP.Z O.O. - 2017-06-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie wyższe; min. 1 - 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika sklepu branży przemysłowej, doświadczenie w zarządzaniu zespołem, umiejętność nawiązywania i utrzymywania długofalowych relacji z klientem, innowacyjności i samodzielności w działaniu, odpowiedzialności i zorientowanie na wyniki; zakres obowiązków: odpowiedzialność za bieżącą prace sklepu, realizacja wyznaczonych celów, kierowanie, motywowanie oraz szkolenie podległego zespołu, zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów, przygotowanie raportów; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
"KOIMBRA" Sp. z o.o. - 2016-03-31 - Knurów (śląskie)
hprodukcja i wypiek wyrobów piekarskich i ciastkarskich zgodnie z standardami formy
Spółdzielnia Handlowo-Produkcyjna "ZGODA" w Jarocinie - 2016-08-02 - Jarocin (wielkopolskie)
Porwadzenie rozliczeń z dostawcami firmy. Dokonywanie zakupu materiałów, prowadzenie ewidencji zakupów, kontakt z kontrahentami firmy zarówno telefoniczny jak i emailowy w języku chińskim
NOVA 2015 Sp.z o.o. - 2018-01-16 - Jaworzno (śląskie)
zarządzanie zespołem ludzi; doradztwo technologiczne; organizaowanie logistyki surowcowej;
Piekarnia Mistrza Jana Jan Nowak - 2017-07-26 - Biedaszki Małe (warmińsko-mazurskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Zielona Góra (lubuskie)
sporządzanie raportów produkcji, prowadzenie ewidencji surowców i wyrobów gotowych, przyjmowanie surowców, wydawanie produktów. sporządzanie faktur, realizacja zamówień, nadzór nad procesem technicznym, nadzór nad pracownikami piekarni.
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Borki (lubelskie)
- przygotowanie roztworów dezynfekcyjnych;- dezynfekcja ciągów komunikacyjnych, sanitariatów;- odkurzanie;-mycie;- zamiatanie i mycie powierzchni administracyjnych: schodów i korytarzy;- opróżnianie i czyszczeie koszy i wymiana wkładów;- uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych;
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Oświęcim (małopolskie)
kierownik zmiany
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Janów Lubelski (lubelskie)
Nadzór oraz kierowanie robotami drogowymi
POL-BRUK Spólka Jawna - 2016-01-27 - Myślenice (małopolskie)
organizowanie, nadzorowanie i kierowanie pracą działu, dbanie o utrzymanie należytego stanu technicznego budynków, pomieszczeń, urządzeń i wyposażenia Galerii, prowadzenie dokumentacji dot. remontów, inwestycji, przeglądów, napraw i zakupów związanych ze stanem technicznym Galerii, nadzór nad dokumentacją techniczną będącą w posiadaniu Galerii sprzętu i oprogramowania komputerowego, nadzór nad drobnymi pracami remontowymi i konserwacyjnymi, organizowanie szkoleń i kontrola przestrzegania przez pracowników BHP, zabezpieczenie i nadzorowanie racjonalnego gospodarowania wodą i energią elektryczną, cieplną, opracowywanie rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych obiektówbudowlanych, sprzętu i udządzeń oraz terminowa ich realizacja, prowadzenie spraw w zakresie Obrony Cywilnej jednostki, prowadzenie będącego w posiadaniu Galerii środka transportu, współpraca z innymi komórkami oraganizacyjnymi zakładu
GALERIA I OŚRODEK PLASTYCZNEJ TWÓRCZOŚCI DZIECKA TORUŃ - 2017-09-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie salonemzarządzanie zespołem pracowników sklepu
TERG SA - 2017-05-12 - Wisła (śląskie)
dbanie o czystośc na klatkach schodowych
Zarząd Lokalami Komunalnymi - 2018-04-04 - Jawor (dolnośląskie)
układanie grafików pracy, sporządzanie jadłospisów
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ JAROMIN - 2018-02-16 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
wykonywanie prac fizycznych
IS INSTAL SERWIS ZAKŁAD USŁUGOWY - 2016-01-04 - Tuszyn (łódzkie)
- Cel istnienia stanowiska pracy:- Prowadzi szczegółowe uzgodnienia z klientami (rosyjskojęzycznymi z Europy i Stanów Zjednoczonych) oraz zarządza pełnym procesem realizacji wielojęzycznych projektów przy wykorzystaniu zróżnicowanych dostawców, mając na uwadze ryzyko oraz opłacalność przyjmowanych/zlecanych prac. - Znajomość języka angielskiego oraz rosyjskiego jest wymagana w celu uzgadniania z kontrahentami (będącymi rodzimymi użytkownikami języka angielskiego lub rosyjskiego) bezprecedensowych, szczegółowych warunków zleceń, w tych warunków technicznych (technologia CAT) oraz językowych, takich jak np.: kreatywność, brzmienie, konotacje, rejestr językowy, terminologia zalecana i zabroniona, dostosowanie poziomu języka do istniejącego materiału itp. Ponadto znajomość ta jest potrzebna jest do wykonywania procedur Quality Assurance (zapewnienia jakości) na materiale wyjściowym, a także zatwierdzenia faktu spełniania wszystkich specyficznych kryteriów początkowych projektu. Główne zadania realizowane na stanowisku pracy- Opis zadania 1. Przygotowuje analizy materiału źródłowego, na podstawie których sporządza i prezentuje wiążące oferty. Rola: B - wiodąca.2. Przyjmuje, uzgadnia, rejestruje i komunikuje treści związane z projektami na linii klienci - dostawcy. Wyznacza zakres realizacji projektów, komunikuje ich szczególne warunki techniczne, zapewnia zgodność z obowiązującymi normami (szczególnie PN-EN 15038, ISO17100), oraz polityką firmy (szczególnie przyjętymi w niej dobrymi praktykami, polityką jakościową i bezpieczeństwa). Rola: B - wiodąca.3. Kontroluje realizację projektów przez dostawców, ich zgodność ze szczególnymi warunkami technicznymi, obowiązującymi normami (szczególnie PN-EN 15038, ISO 17100), oraz polityką firmy (szczególnie przyjętymi w niej dobrymi praktykami, polityką jakościową i bezpieczeństwa). Rola: B wiodąca.4. Współdzieli informacje i koordynuje ich przepływ pomiędzy pozostałymi kierownikami projektu, klientami, weryfikatorami, korektorami, tłumaczami, inżynierami plików, operatorami składu oraz pozostałymi dostawcami, w tym dostawcami zewnętrznymi. Rola: C - koordynująca.5. Aktywnie wspiera weryfikatorów, korektorów i osoby zarządzające dostawcami w czynnościach związanych z pozyskiwaniem nowych oraz oceną przydatności istniejących zasobów (dostawcami). Rola: E - wspierająca.6. Realizuje zadania związane z opieką nad klientem oraz zadania sprzedażowe. Rola: E - wspierająca.7. Dokonuje kontroli ilości i jakości materiału oraz jakości komunikacji z klientem, aktywnie zabiega o rzetelność pracy świadczonej przez wszystkie osoby zaangażowane w prace nad projektem. Rola: C - koordynująca.8. Wspiera działania sprzedażowe, marketingowe, PR, szkoleniowe (w tym językowe) oraz dobre praktyki. Rola: H - doradcza.- Dodatkowe upoważnienia: Według aneksów do umowy o pracę.- Złożoność i kreatywność:1. Sposób i tryb działania określają wymagania szczegółowe klientów, informacje i polecenia od przełożonych, procedury zakładowe oraz norma PN-EN 15038:2006, ISO 17100. 2. Do wykonania każdego zadania może istnieć wiele procedur, których stosowanie należy uzgadniać z przełożonym. Ich stosowanie wymaga umiejętności interpretacji. 3. Wymaga się podejmowania decyzji uznaniowych w zakresie ograniczonym do oceny zlecenia (tzw. pracy). 4. Często zdarzają się zadania bezprecedensowe. 5. Zadania wymagają działania w sytuacjach braku odpowiednich przepisów/zasad. 6. Zadania wymagają ścisłej współpracy z przełożonym przy tworzeniu zupełnie nowych procedur działania lub poprawiania istniejących- Kontakty zewnętrzne:1. Klient. Częstotliwość: kilka razy dziennie2. Dostawca. Częstotliwość: kilka razy dziennie3. Praktykant, kandydat do pracy. Częstotliwość: kilka razy w miesiącu.- Niezbędna samodzielność i inicjatywa:- Bezpośredni przełożony ingeruje: - w celu naniesienia/omówienia zmian preferencyjnych lub koniecznych, - w celu uzyskania lub doprecyzowania informacji.- Czynniki utrudniające wykonywanie pracy:- Zachowanie ciągłości komunikacji z klientami przebywającymi w różnych strefach czasowych.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Ruchome godziny pracy w godzinach: 7:30 do 18:30. Wymagane wykształcenie wyższe (zawodowe) kierunek filologia angielska. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy w prowadzeniu współpracy międzynarodowej. Wymagana znajomość obsługi technologii CAT.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Katowice (śląskie)
zarządzanie salonem sprzedaży
motywowanie pracowników
planowanie czasu pracy
kontrolowanie realizacji zadań i planów
kontrola stanów magazynowych
nadzór nad procesem serwisowym i sprawami klientów
sporządzanie niezbędnej dokumentacji
dbanie o wizerunek salonu oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami
Media Expert - 2016-08-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Podstawowe zadania:-obsługa klientów-indywidualne przygotowywanie ofert wakacyjnych oraz ich sprzedaż-prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim-współpraca z kontrahentami na całym świecie
KONSORCJUM POLSKICH BIUR PODRÓŻY SP. Z O.O. - 2017-11-27 - Łódź (łódzkie)
zarządzanie recepcją w hostelu, obsługa turystów polskich i zagranicznych, obsługa rezerwacji, zarządzanie pracownikami, organizacja eventów
ACAI Agnieszka Celejewska - 2017-04-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
WYMAGANIAOpieka nad kuracjuszami Ośrodka Profilaktyczno - Rehabilitacyjnego Jarosławskiego Katolickiego Stowarzyszenia Charytatywnego im. o. Pio w Radawie.Miejsce pracy:37-523 Radawa, ul. św. o. Pio 64Wynagodzenie:2200,00 zł BruttoGodziny pracy:od 06:00 do 18:00od 18:00 do 06:00Kontakt do pracodawcy:Katarzyna Pajdatel. 16 622 30 43
JAROSŁAWSKIE KATOLICKIE STOWARZYSZENIE CHARYTATYWNE IM. OJCA PIO - 2018-04-06 - Radawa (podkarpackie)
Praca w sklepie w Piekarach Śląskich
"GIGANT II" ALINA, MAREK WOJEWÓDKA S.J. - 2017-08-17 - Piekary Śląskie (śląskie)
KOORDYNOWANIE WSZYSTKICH PRAC W REALIZOWANYM PROJEKCIE, ZARZĄDZANIE PRACĄ KADRY ZATRUDNIONEJ PRZY REALIZACJI PROJEKTU, KONTROLOWANIE STANU REALIZACJI PROJEKTU
CPB SP. Z O.O. - 2017-09-22 - Rzeszów (podkarpackie)
sortowanie złomu na odpowiednie asortymenty
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEROBU METALI "DOMET" SPÓŁKA Z OGRANICZON - 2018-02-14 - Drążeń (wielkopolskie)
obsługa pieca co, kontrola pracy kotłów, dozór terenu zakładu.
PPHU GRACJA s. c. - 2016-10-28 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
pracownik pomocniczy
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Bielawa (dolnośląskie)
w/g potrzeb
ZAKŁAD USŁUGOWO - PRODUKCYJNY AUGUSTYNIAK PRZEMYSŁAW - 2017-02-15 - Brzeg (opolskie)