KIEROWNIK PRODUKCJI Ropczyce oferta pracy ZAKŁAD PRODUKCJI KONSTRUKCJI "MOSTOSTAL ROPCZYCE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK PRODUKCJI
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Kierowanie oraz nadzór nad poszczególnymi procesami produkcyjnymi i technologicznymi;Odpowiedzialność za terminową realizację założonego planu produkcyjnego;Opracowywanie i wdrażanie projektów optymalizacyjnych w obszarze produkcji;Współtworzenie strategii zakładu w obszarze produkcji;Opracowanie i nadzór nad realizacją planów produkcyjnych;Sporządzanie raportów i analiz wydajności produkcji;Prowadzenie dokumentacji technologiczno-produkcyjnej;Zapewnienie i utrzymywanie wysokich standardów jakościowych;Zarządzenie zespołem;Współtworzenie strategii zakładu w obszarze produkcji.
Data publikacji: 2017-03-28
Lokalizacja: Ropczyce (podkarpackie)
Pracodawca: ZAKŁAD PRODUKCJI KONSTRUKCJI "MOSTOSTAL ROPCZYCE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 7, 39-100 Ropczyce, powiat: ropczycko-sędziszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierowanie oraz nadzór nad poszczególnymi procesami produkcyjnymi i technologicznymi;Odpowiedzialność za terminową realizację założonego planu produkcyjnego;Opracowywanie i wdrażanie projektów optymalizacyjnych w obszarze produkcji;Współtworzenie strategii zakładu w obszarze produkcji;Opracowanie i nadzór nad realizacją planów produkcyjnych;Sporządzanie raportów i analiz wydajności produkcji;Prowadzenie dokumentacji technologiczno-produkcyjnej;Zapewnienie i utrzymywanie wysokich standardów jakościowych;Zarządzenie zespołem;Współtworzenie strategii zakładu w obszarze produkcji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ropczyce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ropczycko-sędziszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ropczyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik produkcji w przemyśle
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
POSZUKUJEMY OSOBY:Posiadającej wykształcenie wyższe techniczne mile widziane kierunkowe;Posiadającej kilkuletnie doświadczenie na stanowisku kierownika produkcji;Posiadającej wiedzę na temat procesów produkcyjnych, zarządzania produkcją:Posiadającej znajomość norm i przepisów BHP;Posiadającej umiejętność sprawnego zarządzania zespołem;Umiejącej pracować samodzielnie jak również współpracować w zespole;Posiadającej umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia;Posiadającej umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i jasnego precyzowania zadań;Uporządkowanej, rzetelnej, potrafiącej ustalać priorytety i pracować pod presją czasu;Zorientowanej na realizację zadań i znajdowanie rozwiązań;Gotową do pracy w delegacji (w zależności od lokalizacji inwestycji); Pozytywnie nastawionej do życia i pracy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD PRODUKCJI KONSTRUKCJI "MOSTOSTAL ROPCZYCE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ropczycach
Adres pracodawcy:
Pszczyńska 304, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV kierować na adres: jadwiga.mosior (at) mostostalropczyce.plKontakt tel. pod nr 17 22 29 843
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Adres strony pracodawcy: http://WWW.MOSTOSTALROPCZYCE.PL
Ulica pracodawcy: Pszczyńska
Numer budynku pracodawcy: 304
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ropczycach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik produkcji w przemyśle
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.03.2017
Data dodania oferty pracy: 27.03.2017
Oferta pracy ważna do: 27.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, dbanie o czystość i porządek na salonach wystawowych oraz sanitariatach. Dbanie o kwiaty.
MOJSIUK Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-04-24 - Stare Bielice (zachodniopomorskie)
Kierowanie i nadzór nad pracami zgodnie z przepisami prawa budowlanego.
FIRMA BUDOWLANA Antczak Marek Sp. z o.o. - 2016-06-23 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie posiłków.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE DANIELEWSKI KRZYSZTOF - 2017-04-07 - Radziłów (podlaskie)
-Montaż przy instalacjach gazowych I wod.-kan.,-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny: 58 530-01-05.
ELEKTRO-CAL SP. Z O.O - 2016-05-30 - Zajączkowo (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Słupsk (pomorskie)
Kierowanie działem -technika grzewcza
"Firma Jeleniewski" - Jarosław Jeleniewski - 2016-01-11 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa stanowiska mięso i wędliny,zarządzanie towarem, dbanie o czystość na markecie, prawidlowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
Dino Polska SA - 2015-12-21 - Ornontowice (śląskie)
W/g zawodu.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Maxtel sp zo.o. - 2017-04-24 - Kielce (świętokrzyskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie na stanowisku sprzedawca mile widziane, umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji, komunikatywność , umiejętność planowania i organizacji pracy własnej.Praca w sklepie obuwniczym
Sklep Wielobranżowy Alicja Kubot - 2016-01-05 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Zarządzanie zespołem, realizacja i nadzór nad realizacją indywidualnych planów, obsługa klienta.
ABRA S.A - 2016-06-13 - Augustów (podlaskie)
WYKSZTAŁCENIE KIERUNKOWE BUDOWLANE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA I ANALIZOWANIA DOKUMENTACJI BUDOWLANEJ, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU OFFICE, UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA PRACĄ PODLEGŁEGO ZESPOŁU, DOBRA ORGANIZACJA PRACY.
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2017-06-14 - Rzeszów (podkarpackie)
kierownik usług porządkowych
Team Outsourcing Poland Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Poznań (wielkopolskie)
Praca na stanowisku nauczyciela języka niemieckiego. (2/18)
Szkoła Podstawowa w Białymbłocie - 2017-08-24 - Białebłoto-Kobyla (mazowieckie)
Zapewnienie doskonałości operacyjnej Centralnego Biura Obsługi. Wdrożenie i zarządzanie globalnym problemem. Proces eskalacji; Wdrożenie i utrzymanie personelu i harmonogramów Centralnego Biura Obsługi. Zapewnienie obecności personelu w ilości niezbędnej do zagwarantowania odpowiedniej ochrony i utrzymania SLA; Przygotowanie personelu Centralnego Biura Obsługi do wspierania nowych technologii i utrzymanie odpowiedniego poziomu umiejętności analityków i koordynatorów uczestnictwa w pracach; Ocena umiejętności technicznych oraz opracowanie i utrzymanie planu szkoleniowego;
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Zabierzów (małopolskie)
Zakres obowiązków:1. Zapewnienie przestrzegania zasad ochrony informacji niejawnych przetwarzanych, przechowywanych i przesyłanych w systemach teleinformatycznych.2. Zapewnienie kontroli zgodności systemów teleinformatycznych z ich dokumentacją bezpieczeństwa i reagowanie na stwierdzone nieprawidłowości.3. Koordynowanie prac administratorów systemów lub sieci teleinformatycznych związanych z opracowaniem szczególnych wymagań bezpieczeństwa.4. Nadzór nad konfiguracją systemów teleinformatycznych przetwarzających informacje niejawne.5. Planowanie i prowadzenie kontroli bieżących w Inspektoracie Wsparcia Sił Zbrojnych oraz kontroli stanu zabezpieczenia informacji niejawnych w jednostkach i instytucjach wojskowych w jednostkach podległych.6. Prowadzenie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego w Inspektoracie Wsparcia Sił Zbrojnych.Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny (docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-11-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
Praca przy produkcji wyrobów w piekarnii
"PIEKARNIA FAMILIJNA" Elżbieta Kowalczyk Witold Kowalczyk sp.j. - 2017-01-26 - Kuźnica Czeszycka (dolnośląskie)
kierowanie robotami budowlanymi w zakresie elektrycznym, kierowanie, koordynowanie i monitorowanie prac, prowadzenie rozmów i negocjacji, realizacja powierzonych projektów w obszarze energetyki
"BARBARA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Ruda Śląska (śląskie)
zarządzanie siecią sklepów, rekrutacja pracowników
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Niepołomice (małopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW-CZYNNOŚCI1. Kieruje całokształtem prac zgodnie z zakresem działania, który umożliwia realizację zadań wynikających z planu gospodarczego, bieżących decyzji i uchwał Rady Nadzorczej i zarządu oraz potrzeb warunkujących sprawne funkcjonowanie Spółdzielnia) wydaje stosowne do obowiązujących przepisów decyzje i polecenia oraz udziela wskazówek podległym pracownikom, nadzoruje prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków przez podległych pracowników b) organizuje i nadzoruje pracę w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy, jak również osiąganie przez pracowników wysokiej wydajności i należytej jakości pracyc) opracowuje i aktualizuje zakresy czynności dla podległych pracowników, ustala plany urlopów i przestrzega ich realizacji2. Sporządza okresowe analizy ekonomiczne z całokształtu działalności wraz z wnioskami mającymi na celu poprawienie wyników, a w szczególności analiz w zakresie:a) kosztów gospodarki zasobami mieszkaniowymib) Funduszu Remontowego3. Odpowiada za przestrzeganie zasad dokonywania przeglądów wiosennych i jesiennych zasobów mieszkaniowych i terenów uczestniczy w planowych przeglądach budynków i elementów małej architektury w celu określenia potrzeb i pilności prac na remontowych. Opracowuje i uzgadnia z Zarządem roczne plany gospodarcze, w zakresie konserwacji, remontów i modernizacji zasobów i urządzeń technicznych, czuwa nad właściwą gospodarką środkami finansowymi przeznaczonymi na eksploatację podstawową i remonty.4. Sprawuje nadzór nad poprawnym, bieżącym prowadzeniem książek obiektów budowlanych oraz starannym zapisywaniem w nich wszystkich robót i przeglądów zgodnie z prawem budowlanym i Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warunków technicznych i użytkowych budynków mieszkalnych.5. Opracowuje i przygotowuje materiały niezbędne do zlecenia robót konserwacyjnych, remontowych oraz modernizacyjnych wykonawcom wybranym na drodze przetargu, konkursu ofert bądź negocjacji.6. Odpowiada za stan techniczny i estetyczny zasobów prawidłową realizację zadań wynikających z zasad właściwego utrzymania zasobów spółdzielni w zakresie:a) wymogów określonych w Ustawie z dnia 7.07.1994 Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 85, poz. 414 z późniejszymi zmianami)b) dokonywania przeglądów budynków/mieszkań, oceny stanu technicznego, ustalania na tej podstawie w porozumieniu z Zarządem Spółdzielni planów i harmonogramów robót remontowych wraz z kalkulacjami kosztów odrębnie dla remontów głównych, bieżących i konserwacjic) organizowania i nadzorowania bieżącej konserwacji budynków i napraw urządzeń związanych ze wspólnym użytkowaniemd) utrzymania w należytym stanie porządku i czystości pomieszczeń w budynkach służących do wspólnego użytku, terenu nieruchomości oraz właściwego przygotowania i utrzymania Zasobów w okresie zimowyme) zawierania umów na dostawę energii cieplnej, wody i odprowadzania ścieków, energii elektrycznej, wywóz nieczystości, utrzymanie porządku, konserwację i eksploatację urządzeń dźwigowych itp.f) niezwłoczne usuwanie awarii związanych z eksploatacją budynków i lokali mieszkalnych oraz urządzeń z nimi związanych7. Kierownik działu ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowy przebieg prac które wykonuje się przy pomocy wykonawców zewnętrznych oraz służb Spółdzielni. Terminowe i rzetelne sprawdzanie faktur za usługi remontowe, konserwacyjne z punktu widzenia zgodności zakresu rzeczowego robót objętych kosztorysem powykonawczym ze stanem faktycznym.8. Kierownik działu odpowiada za prowadzenie gospodarki zasobami mieszkaniowymi i użytkowymi oraz sprawne zarządzanie i administrowanie nieruchomościami stanowiącymi mienie Spółdzielni, a także nieruchomościami wspólnymi w rozumieniu Ustawy z 24.06.1994 o Własności Lokali, Ustawy o Spółdzielniach Mieszkaniowych w ramach powierzonych zadań na swoim stanowisku pracy.9. Kierownik działu zobowiązany jest zapewnić właściwy poziom ekonomiczny swojego działania między innymi poprzez:a) prawidłowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań i dokumentów oraz ich należyte przechowywanieb) wprowadzanie w życie umów eksploatacyjnych oraz ich kontrolę, między innymi poprzez kontrolę faktur pod względem zgodności z zawartymi umowamic) sprawdzanie rozliczeń kosztów usług świadczonych przez firmy dostarczające media /woda i kanalizacja, gaz, energia elektryczna, wywóz nieczystości, energia cieplna, ciepła woda/ i innych oraz nad prowadzeniem kalkulacji wynikowej kosztów stanowiących podstawę do ustalania stawek opłat za lokale mieszkalne i użytkowed) prawidłowe i rzetelne sprawdzanie i potwierdzanie obciążeń z tytułu odszkodowania od firm ubezpieczeniowych /Filar, PZU itd./10. W zakresie realizacji zadań związanych z użytkowaniem lokali odpowiada za zawieranie i rozwiązywanie umów, wydawanie lokali i ich odbiór, powiadamianie użytkowników lokali o zmianach w wysokości opłat czynszowych i opłat za świadczenia.11. W zakresie eksploatacji zasobów mieszkaniowych sprawuje nadzór nad:a) zabezpieczeniem majątku Spółdzielni /budynki, urządzenia, maszyny, itp./ przed zniszczeniem, dewastacją i kradzieżąb) prowadzeniem kontroli w zakresie poprawnego użytkowania pomieszczeń w budynkachc) prowadzeniem stałego nadzoru nad stanem sanitarno-porządkowym budynków i terenów zewnętrznychd) dbaniem o utrzymanie zasobów w technicznej sprawności dążeniem do poprawy warunków zamieszkiwania w zasobach mieszkaniowyche) prowadzeniem w sposób staranny książek zgłoszeń, rejestrowaniem w nich wszelkich uwag związanych z eksploatacją zasobów12. Sprawuje nadzór nad właściwym przygotowaniem inwestycji do eksploatacji poprzez doglądanie i kontrolowanie przebiegu prac, terminowość i jakość wykonywanych prac. Uczestniczy w odbiorach końcowych obiektów mieszkalno-usługowych, przekazuje swoje uwagi i spostrzeżenia osobie odbierającej.13. Uczestniczy w przyjmowaniu i przekazywaniu nowododanych lokali mieszkalnych i użytkowych do eksploatacji; prowadzi zasiedlania mieszkań zgodnie z obowiązującą procedurą w tym zakresie, odpowiada za zabezpieczenie niezbędnych dokumentów związanych z zasiedleniem.14. Przygotowuje, sprawdza i opiniuje umowy najmu, dzierżawy, remontowe w oparciu o obowiązujące przepisy prawne. Każda umowa powinna być zaopiniowana przez radcę prawnego i posiadać wszelkie klauzule formalne. Prowadzi całość spraw związanych z wynajmem lokali użytkowych.15. Współpracuje z firmami prowadzącymi rozliczanie energii cieplnej w zakresie uzgodnień zasadności i prawidłowości rozliczeń, przekazywania danych itp.. Koordynuje wprowadzanie zasad rozliczania. Prowadzi pełną dokumentację z tego wynikającą.16. Współpracuje z radcą prawnym w zakresie toczących się spraw sądowych oraz innych wynikających z zakresu swojego stanowiska. Prowadzi korespondencję z mieszkańcami Spółdzielni, przedsiębiorstwami, instytucjami i urzędami w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji.17. Do obowiązków Kierownika należy udzielanie wyjaśnień i formułowanie opinii dla potrzeb Rady Nadzorczej, Zarządu, Urzędów i innych instytucji z którymi Spółdzielnia współpracuje z wyłączeniem spraw zastrzeżonych dla Zarządu lub nadzorującego Członka Zarządu.18. Obowiązany jest do inspirowania i opracowywania działań niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Spółdzielni w zakresie prowadzonych spraw, wdrażania możliwie najlepszych rozwiązań. Informuje mieszkańców o wszystkich ważnych dla nich sprawach i odpowiada na ich pytania, reklamacje, skargi.19. Opracowuje i aktualizuje regulaminy, instrukcje itp.Kandydat skałada następujące dokumenty: 1. Podanie zgłaszające udział w konkursie;2.CV ( życiorys ze zdjeciem);3.Kwestionariusz osobowy;4.Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, wykształcenie i kwalifikacje;5. Aktualne ( do 3 miesięcy) zaświadczenie lakarskie stwierdzające zdolność pracy na stanowiskach kierowniczych, wydane przez lekarza medycyny pracy;7.Adres i telefon kontaktowy.Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2002r. Nr 101 poz.926 z późniejszymi zmianami).Oferty konkursowe należy składać w sekretariacie Spóldzielni mieszczącym się przy ulicy Bajana 31a we Wrocławiu, w zamkniętych kopertach, z napisem "Konkurs na stanowisko Kierownika Działu Technicznego w SML-W "Szóstka", w terminie do dnia 29.01.2016r. do godz. 15.00.Terminy rozmów dotyczących konkursu będą ustalane bezpośrednio z kandydatami.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2016-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w terenie
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU BETONÓW PREFABET KURZĘTNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-28 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie lub współprowadzenie kontraktu, prowadzenie rozmów w języku francuskim, tłumaczenie na język niemiecki. Praca na terenie Brzeska i Niemiec.
Przedsiębiorstwo Budowlane I Usług Technicznych "GRANIT" Sp. z o. o. - 2016-11-16 - Brzesko (małopolskie)
Nadzorowanie placówką, koordynowanie, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Opoczno (łódzkie)
zarządzanie sprzedażą części motoryzacyjnych i rolniczych, obsługa klienta, telemarketing, tworzenie planów sprzedażowych
HBT ROLTRAC sp. z o.o., spółka komandytowa - 2016-07-04 - Katowice (śląskie)
Nadzór nad projektem. Nadzór nad montażem i demontażem rusztowań.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Świdwin (zachodniopomorskie)
praca ze skanerem, kontrola kompletacji towarów, Pracodawca zapewnia dojazd do Parzniewa. Praca na pełny etat, 5 dni w tygodniu w godzinach 12-20; 20-4. Umowa na czas próbny, następna na pełen etat.
KONSALNET SECURITY Sp. z o.o. - 2017-06-05 - Parzniew (mazowieckie)
utrzymanie w ruchu bazy zabiegowej
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
KONTROLA ZMIAN, NADZÓR NAD ZAŁOGĄ, PRZYDZIELANIE NOWYCH UPRAWNIEŃ I OBOWIĄZKÓW, WYKONYWANIE RAPORTÓW
Z.P.O.W. MILEJÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-14 - Milejów (lubelskie)
Nadzorowanie i koordynowanie całokształtu prac administracyjno- technicznych związanych z bieżącym funkcjonowaniem obiektu; organizowanie i kontakt z ochroną obiektu; kontrolowanie prac remontowo- naprawczych na terenie obiektu i jego otoczenia; organizowanie i uczestnictwo w kontrolach stanu technicznego lub estetycznego nieruchomości; dbanie o stan i estetykę bezpośredniego otoczenia budynków firmy (parking, trawnik itd.); wdrażanie procedur i norm, mających zapewnić bezpieczeństwo wszystkim osobom przebywającym na terenie obiektu; zarządzanie flotą samochodową; nadzór nad personelem technicznym i podwykonawcami; prowadzenie dokumentacji technicznej obiektu.
FARGOTEX Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Łomża (podlaskie)