KIEROWNIK POZARZĄDOWEGO OŚRODKA KULTURY Zamość oferta pracy Fundacja Ochrony Dziedzictwa Żydowskiego
Stanowisko: KIEROWNIK POZARZĄDOWEGO OŚRODKA KULTURY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie instytucją o charakterze muzealno-kulturalnym, nadzór nad kadrą pracowniczą, organizacja i prowadzenie wydarzeń o charakterze kulturalno-edukacyjnym, kontakt ze strategicznymi partnerami ośrodka, obsługa ruchu turystycznego, sporządzanie i nadzór nad dokumentacją, kontakt z przełożonymi oraz wykonawcami, grafik obejmujący pracę w weekendy i niektóre święta.
Data publikacji: 2016-01-26
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: Fundacja Ochrony Dziedzictwa Żydowskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pereca, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie instytucją o charakterze muzealno-kulturalnym, nadzór nad kadrą pracowniczą, organizacja i prowadzenie wydarzeń o charakterze kulturalno-edukacyjnym, kontakt ze strategicznymi partnerami ośrodka, obsługa ruchu turystycznego, sporządzanie i nadzór nad dokumentacją, kontakt z przełożonymi oraz wykonawcami, grafik obejmujący pracę w weekendy i niektóre święta.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia (od 1500 netto)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK POZARZĄDOWEGO OŚRODKA KULTURY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Data zakończenia pracy: 28.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z edukacją i kulturą. Wysoka kultura osobista, wysokie kompetencje komunikacyjne, odporność na stres.
Nazwa pracodawcy: Fundacja Ochrony Dziedzictwa Żydowskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Twarda 6, 00-105 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - z dopiskiem "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Grand Expert z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. DZ.U. z 2014r. poz. 1182, 1662)"
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Twarda
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 27.01.2016
Oferta pracy ważna do: 25.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Piastowo (mazowieckie)
kierowanie robotami budowlanymi
Furex Zakład Usługowo Handlowy Zbigniew Furmański Kutno - 2017-06-19 - Kutno (łódzkie)
nadzór pracowników
Jarosław Szczerba ENERGO - 2016-11-22 - Bytom (śląskie)
m.in. nadzór nad pracownikami, nadzór nad realizacją zawartych umów, nad jakościa świadczonych umów, przygotowywanie rentowności zawartych umów, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2015-11-20 - Porosły-Kolonia (podlaskie)
Pracodawca oferuje PRZYUCZENIE DO ZAWODU.Zadania na stanowisku:- realizacja prac stolarsko-tapicerskich z profili aluminiowych, sklejki, wykładziny i innych elementów wyposażenia wewnętrznego pojazdów.Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na arenie międzynarodowej, praca od poniedziałku do piątku.atrakcyjne wynagrodzenie, miłą atmosferę pracy, bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej,program lojalnościowy WYSPA od Work Service wejściówki i zniżki do partnerów Grupy.Informacja o ofercie w sali DKONTAKT Z PRACODAWCĄ: Agnieszka Cichowicz, agnieszka.cichowicz (at) workservice.pl , +48 512 175 979. Osoby zainteresowane mogą się zgłaszać na ul. Wierzbowa 30, 50-056 Wrocław w godz. 8:30-16:30.
Work Service S.A. - 2016-06-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż sprzętu kulturystycznego na rynkach krajowych i francuskich.
LUEWO Sp. z o.o. - 2016-10-20 - Brzesko (małopolskie)
Montaż instalacji wentylacyjnych oraz urządzeń z nimi związanych na terenie Polski;praca w godz. 07.00-15.00;kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 07.00-15.00
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Syzar Sp. z o.o - 2016-06-01 - Kusowo (pomorskie)
obrót gotówką w restauracji, szkolenie pracowników
PG-H BAROM Barbara Boroń - 2018-03-06 - Słubice (lubuskie)
Kierownik zmiany
KIS SPÓŁKA CYWILNA - 2017-08-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
KONSERWOWANIE ISTNIEJĄCEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ,DIAGNOZOWANIE, WYKRYWANIE ORAZ USUWANIE USZKODZEŃ. KONSERWOWANIE LUB REMONTOWANIE OPRAW OŚWIETLENIOWYCH STOSOWANYCH W POMIESZCZENIACH ZAMKNIĘTYCH I NA WOLNYM POWIETRZU.
HOTEL CONTINENTAL SC - 2016-02-25 - Krynica Morska (pomorskie)
obsługa procesów sprzedażowych, telefoniczna sprzedaż
"PIECZĄTKA POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-22 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Praca przy patrolowaniu autostrady pod kątem zapewnienia bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz doraźne usunięcie występujących zagrożeń.
Zakład Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ZABERD S.A. - 2017-08-30 - Grodków (opolskie)
PROWADZENIE DZIAŁU WARZYWA/ OWOCE, SPORZĄDZANIE ZAMÓWIEŃ, KIEROWANIE PERSONELEMWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ZDOLNOŚCI ORGANIZACYJNE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, ALKTUALNA KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU,
CARREFOUR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
ocieplenia budynków, murowanie, tynkowanie, wykonywanie pokryć dachowych
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Prusice (dolnośląskie)
Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji, a w szczególności: 1) organizacja i nadzorowanie pracy referatu inwestorskiego w wydziale inwestycji, remontów i eksploatacji: 2) pełnienie funkcji zastępcy kierownika wydziału: 3) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względem merytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw; 4) koordynowanie zadań inwestycyjnych prowadzonych przez referat. 5) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych; 6) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, prace geodezyjne, geologiczne; 7) negocjowanie warunków umów na prace j.w.; 8) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową; 9) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów o prace j.w.; 10) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje; 11) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym; 12) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadańinwestycyjnych i remontowych; 13) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 14) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości; 15) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji; 16) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku; 17) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00 euro; 18) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawo zamówień publicznych; 19) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych; 20) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych; 21) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji; 22) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego; 23) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych; 24) rozpatrywanie skarg i wniosków; 25) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego; 26) przekazywanie wydziałowi finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawach zamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000,00zł; 27) ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku; 28) inne zlecone prace przez kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji wynikające z zadań i regulaminu organizacyjnego urzędu miasta.Więcej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/2624/kierownik-referatu-inwestorskiego-zastepca-kierownika-wydzialu-inwestycji-remontow-i-eksploatacji-urzedu-miasta-kedzierzyn-kozle
Urząd Miasta - 2017-05-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
organizacja pracy pracowników podległych w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu, monitorowanie i modenizacja planów sprzedażowych, zamawianie towaru, sporządzanie analiz i raportów itp.
POLOMARKET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-11 - Świdnica (dolnośląskie)
zarządzanie recepcją w hostelu, obsługa turystów polskich i zagranicznych, obsługa rezerwacji, zarządzanie pracownikami, organizacja eventów
ACAI Agnieszka Celejewska - 2017-04-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA POWYŻSZYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE M.IN. ZA: OBSŁUGĘ STOISKA MIĘSNEGO, SPRZEDAŻ WĘDLIN I MIĘS. OBSŁUGA KLIENTA. DBANIE O CZYSTOŚĆ I PORZĄDEK W MIEJSCU PRACY. WYDAWANIE TOWARU I DBANIE O JEGO ŚWIEŻOŚĆ.
DETAL-MIX SP.Z.O.O. - 2018-01-04 - Rzeszów (podkarpackie)
-Realizacja planów sprzedażowych zgodnie z przyjętą strategią firmy.-Zarządzanie zespołem Koordynatorów i Przedstawicieli Finansowych.-Motywowanie i nadzór nad podległymi pracownikami.-Prowadzenie szkoleń pracowników działu sprzedaży.-Przygotowywanie raportów.-Pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów.-Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. Wynagrodzenie 2500zł. + prowizja.Wymagane doświadczenie w sprzedaży, finansach lub ubezpieczeniach, obsługa komputera, prawo jazdy kat.B.
Eurocent S.A. - 2016-10-31 - Łódź (łódzkie)
wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE " DRABEX " JANUSZ WILCZEK - 2016-11-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc nauczycielowi/wychowacy w realizacji zadań edukacyjno - wychowawczo - opiekuńczych oraz tereapeutycznych
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Chorzów (śląskie)
Montowanie kadłubów okrętowych
MAJKOWSKI HOLLDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-30 - Gdańsk (pomorskie)
Koordynacja prac zespołu, planowanie, organzacja i monitoring projektu, rekrutacja pracowników
ZETRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
SPOŁEM Warszawska Spółdzielnia Spożywców Praga Południe - 2018-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta w zakresie manicure, pedicure, depilacji, zabiegi kosmetyczne na twarz i ciało
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Łęczna (lubelskie)
wg.zawodu.Doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika sklepu wskazane.
SKLEPY JUBILERSKIE ANDRZEJ RABICZKO - 2018-02-14 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Zapewnienie sprawnego funkcjonowania swojego działu; Realizacja polityki handlowej (zarządzanie produktem i organizowanie akcji handlowych); Realizacja założeń ekonomicznych (zarządzanie wynikiem finansowym: ceną i marżą), Zapewnienie właściwej obsługi Klienta, Zarządzanie ekipą (zatrudnienie, szkolenie, organizacja pracy, ocena); kontakt z pracodawcą e-mailowy (k.szreder (at) auchan.pl)
Real sp.zo.o.i spółka komandytowa - 2016-01-26 - Kobylnica (pomorskie)
Obsługa wózka widłowego. Załadunek i rozładunek towarów.
Libra Europe Sp.z o.o. - 2016-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
Prace budowlane i pomocnicze
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe JANEX Jan Bocheński - 2017-08-10 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Zgodny ze stanowiskiem
TOP TEN SP. Z O.O. - 2017-09-12 - Łódź (łódzkie)