KIEROWNIK DZIAŁU MIĘSNEGO Warszawa oferta pracy SPOŁEM Warszawska Spółdzielnia Spożywców Praga Południe
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU MIĘSNEGO
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-01-29
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: SPOŁEM Warszawska Spółdzielnia Spożywców Praga Południe
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grochowska 207, 04-077 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU MIĘSNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca w branży mięsnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.01.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Sprzedawca w branży mięsnej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, kierunek: handel/sprzedawca
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYKSZTAŁCENIE: zasadnicze zawodowe. KIERUNEK: handel/sprzedawca. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: 6 miesięcy. UPRAWNIENIA: - ważne badania sanepid. UMIEJĘTNOŚCI: - praca w zespole. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - koordynacja pracy podległym zespołem, - rozbiór mięsa, - dbałość o świezość oraz jakość sprzedawanych produktów. (k/m)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
SPOŁEM Warszawska Spółdzielnia Spożywców Praga Południe
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 207, 04-077 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 207
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca w branży mięsnej
Data dodania oferty pracy: 29.01.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przewóz towarów w krajach UE, znajomość języków wymagana ze względu na wymogi kontrahentów (pierwsza umowa na okres próbny, koejna na rok, następna na stałe)
TRANSPORT CIĘŻAROWY, IMPORT-EXPORT, AUTO-HANDEL TOMASZ JAROS - 2015-11-19 - Zawidów (dolnośląskie)
Zarządzanie zespołem monterów. Montaż instalacji w budynkach mieszkalnych wg rysunku technicznego w języku rosyjskim i angielskim.Nanoszenie zmian w projektach. Przewóz sprzętu elektrotechnicznego.
INTER-BUD ŁYSIK ADAM - 2016-10-28 - Otwock (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
-
ZDROJEWSCY SPÓŁKA Z O.O. SP.K. - 2017-08-14 - Stężyca (pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sal lekcyjnych
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Leszno (wielkopolskie)
Współpraca z zewnętrzną firmą księgową Infosys z siedzibą w Indiach. Kontrola kosztów Centrali i członków zespołu ds. księgowania zobowiązań. Analiza danych dostępowych w systemach informatycznych SAP i E-acceptance. Odpowiedzialność za ujednolicenie, zintegrowanie oraz poprawienie procesowania zobowiązań. Przeprowadzanie szkoleń indywidualnych członków zespołu ds. księgowania zobowiązań.
TPV Displays Polska sp. z o.o. - 2016-05-24 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
1. Kierowanie pracami Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej w zakresie prac i zadań wyznaczonych Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Gminy w Malanowie, uchwałami Rady Gminy Malanów, zarządzeniami Wójta Gminy Malanów.2. Planowanie, organizowanie oraz nadzór nad realizowanymi przez pracowników Referatu zadaniami należącymi do ich obowiązków, prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań, przestrzeganiem dyscypliny pracy, tajemnicy ustawowo chronionej i służbowej oraz przepisów BHP i p.poż.3. Nadzór nad prowadzonymi w Referacie sprawami m.in. z zakresu:a) prowadzenia spraw związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym Gminy;b) prowadzenia spraw związanych z opłatami planistycznymi i roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego;c) prowadzenia spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulici obiektów fizjograficznych oraz numeracji porządkowej nieruchomości;d) planowania, prowadzenia i nadzoru nad inwestycjami realizowanymi przez Gminę;e) poszukiwania zewnętrznych źródeł finansowania, przygotowywania wniosków pozyskiwania tych środków, realizacji i rozliczania inwestycji realizowanych przez Gminę ze źródeł zewnętrznych;f) ustalania i naliczania opłat za zajęcie pasa drogowego, opiniowania lokalizacji obiektów budowlanych w pasie drogowym, zjazdów i ich przebudowy oraz ułożenia w pasie drogowym urządzeń infrastruktury nie związanejz utrzymaniem drogi;g) prowadzenia spraw związanych z użytkowaniem wieczystym, dzierżawą nieruchomości gminnych, w tym przygotowywanie umów na dzierżawę nieruchomości oraz ustalania i naliczania należnych opłat, ich ewidencjonowanie i egzekwowanie;h) ustalania i naliczania opłat rocznych za użytkowanie wieczyste, zarządi użytkowanie nieruchomości, ich ewidencjonowania i egzekwowania;i) prowadzenia spraw z tytułu bezumownego korzystania z majątku Gminy;j) tworzenia zasobu gruntów i gospodarowanie nim, w tym: komunalizacja gruntów, zamiana i zbywanie gruntów, oddawanie w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie, trwały zarząd;k) zbywania i nabywania nieruchomości związanych z realizacją zadań Gminy;l) prowadzenia spraw związanych z ewidencją gruntów i budynków oraz prowadzenia ewidencji dróg gminnych;m) prowadzenia spraw związanych z gospodarką gruntami i administrowaniem drogami publicznymi, będącymi własnością Gminy;n) prowadzenia spraw związanych z bieżącym utrzymaniem oświetlenia ulicznego i drogowego;o) prowadzenia postępowania i przetargów na roboty, usługi i dostawy zgodniez przepisami ustawy o zamówieniach publicznych;p) zapewnienia zgodności prowadzonych procedur zamówień publicznychz regulacjami ustawowymi i przepisami obowiązującymi w Gminie; q) pomocy i współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu w prowadzeniu zamówień publicznych w zakresie wyboru trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;r) realizacja zadań Gminy w zakresie zaopatrzenia w energię elektryczną, ciepłoi paliwa gazowe,s) prowadzenia spraw związanych z ewidencjonowaniem i egzekwowaniem opłat za zajęcie pasa drogowego.4. Nadzór nad przygotowaniem projektów decyzji administracyjnych i postanowień w sprawach należących do kompetencji Referatu.5. Współdziałanie z inspektorami nadzoru w zakresie nadzoru nad inwestycjamii remontami oraz projektantami będącymi kontrahentami Gminy Malanów.6. Nadzór nad przygotowaniem materiałów przedprzetargowych zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.7. Udział w pracach komisji przetargowej i komunalizacyjnej.8. Dokonywanie okresowej oceny pracy pracowników Referatu oraz występowanie do Wójta Gminy z wnioskami dotyczącymi wyróżnień, nagród, awansów oraz regulaminowych kar dla pracowników Referatu.9.Nadzorowaniem przygotowywania projektów uchwał Rady Gminy oraz Zarządzeń Wójta Gminy z zakresu spraw prowadzonych przez Referat.10. Współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowania projektu budżetu.11. Przygotowywanie projektów materiałów, sprawozdań, analiz, ocen oraz informacji dla Rady Gminy oraz dla potrzeb Wójta Gminy.12.Nadzór nad prowadzonym przez podległych pracowników zaangażowaniem środków budżetowych.
URZĄD GMINY W MALANOWIE - 2018-09-14 - Malanów (wielkopolskie)
przyjmowanie towaru, dostaw, wypełnianie dokumentacji, nadzorowanie pracy zespołu, zapewnienie rotacji na magazynie, generowanie zamówień
TESCO HIPERMARKET - 2016-04-11 - Września (wielkopolskie)
Znajomość regulacji prawnych z zakresu obowiązujących przepisów i procedur w zakresie oczyszczania ścieków, posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności: urządzenia sanitarne, prawo jazdy kat. B
Zakład Wodociągów i Kanalizacji "Wik" - 2015-12-02 - Jaroszewo (kujawsko-pomorskie)
- planowanie realizacji zadań produkcyjnych oraz dbałość o ich terminowe wykonanie, - opracowywanie procesu produkcji, kontrola jakości w całym procesie produkcyjnym, - organizacja pracy zespołu pracowników - ok 15 osób, - fachowe (!!!) wsparcie pracowników podczas wykonywania zadań produkcyjnych - egzekwowanie od pracowników realizacji przydzielonych zadań, - współpraca z krojownią w zakresie planowania produkcji, - kontrola stanów magazynowych dodatków krawieckich i zgłaszanie ich brakó w odopwiednim czasie, - pomoc na lini produkcyjnej w razie konieczności, - prace wykończeniowe.* Po okresie próbnym umowa o prace na czas nieokreślony
ANNA P.P.H.U. s.c. - 2018-01-09 - Września (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Dbałość o zapewnienie mieszkańcom DPS odpowiednich usług bytowych, opiekuńczych i wspomagających, dbanie o właściwą organizację pracy podległych pracowników oraz nadzór nad realizacją zadań działu opiekunczo-terapeutycznego , przestrzeganie i nadzór nad realizacją przepisów sanitarno- epidemiologicznych.
Dom Seniora DWOREK Spółka z o.o. - 2018-11-14 - Dąbie (pomorskie)
-
Stacja Paliw Zygmunt Petke - 2018-07-06 - Korne (pomorskie)
nadzór oraz kierowanie robotami elektrycznymi realizowanymi w obiektach przemysłowych
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE SAMEX STANISŁAW GULANICZ - 2017-06-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż energii elektrycznej i gazu dla małych i średnich firm na terenie woj. śląskiego
MERENERGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-08 - Zawiercie (śląskie)
Zapewnienie funkcjonowania marketu,delegowanie pracy podległemu personelowi,aktywna praca na sali sprzedaży,prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
DINO POLSKA SA - 2016-04-07 - Praszka (opolskie)
Kontakt zklientem, sprzedaż towarów on-line, prowadzenie sklepu internetowego, wysyłanie meili, odbieranie telefonów, obsługa stron ukraińskich, zdobywanie nowych klientów na ukrainie.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Radostów Górny (dolnośląskie)
Organizacja i nadzór nad wykonywaneim robót budowlanych zgodnie z pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem, planowanie i kierownie budową.
ALTIS-HOLDING POLSKA Sp z o.o. - 2016-10-17 - Niedźwiada (lubelskie)
j.w.
GOG POLAND Sp. z o.o. - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń, listy płac, odprowadzanie składek ZUS, wystawianie zaświadczeń, współpraca z innymi działami
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Płock (mazowieckie)
kompleksowe zarządzanie pracą magazynu i podległych pracowników. Zarządzanie personelem, określanie standardów pracy, motywowanie oraz monitorowanie i rozliczanie efektów pracy podległych pracowników. Kontrolowanie procesu przepływu towaru. Przyjmowanie dostaw, kompletowanie towarów oraz przygotowywanie wysyłek, prawidłowe rozlokowanie towarów w magazynie, kontrolowanie zgodności dokumentacji magazynowej.
Adex Cosmetics & Pharma - 2018-11-07 - Nowa Wieś (warmińsko-mazurskie)
• planowanie i kierowanie pracami montażowymi na obiektach za granicą, • kontakt z klientem na obiekcie, • uzgodnienia techniczne, • raportowanie z budowy.Praca na terenie całej Polski oraz delegacje zagraniczne. Giełda pracy na terenie tut. Urzędu ul. Wąwozowa 34 pok. 237 godz.9.00 w dniu 16.02.2016 r.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Brody (małopolskie)
czynności porządkowe na terenie przedszkola: w budynku i poza nim, drobne naprawy i konserwacje
PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 7 - 2018-10-30 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
nadzór nad pracami budowlanymi
M.M."METAL-BUD" Maciej Misztald - 2016-05-18 - Niechcice (łódzkie)
W zakres obowiązków pracownika wchodzi utrzymanie w czystości biur, sanitariatów i ciągów komunikacyjnych. Praca obejmuje codzienne sprzątanie (zamiatanie, odkurzanie, mycie podłóg, mycie toalet, klatek schodowych itd.) Praca od poniedziałku do piątku.
MEGALUX Klaudia Babczyńska - 2017-01-12 - Gdańsk (pomorskie)
kierownik sklepu
PW FILAR SP Z O O - 2017-03-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie sprzedażą w podległej placówce; odpowiedzialność za planowanie, realizację i monitoring wyznaczonych celów sprzedażowych; aktywne zarządzanie zespołem sprzedażowym w celu utrzymania wysokiego poziomu motywacji skuteczności powierzonych zadań; nadzór i wsparcie dla pracowników w realizacji powierzonych zadań;nawiązywanie nowych kontaktów handlowych oraz podtrzymywanie relacji z kluczowymi klientami.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Siedlce (mazowieckie)
Zarządzanie podległym personelem, współpraca z dostawcami. Praca na umowę o pracę w godz. 6-14, 13-21 w Kołobrzegu, również w weekendy.
SPOŁEM KOŁOBRZEG Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
kierownik produkcji
Zakład Ślusarsko Budowlany Ryszard Utrata - 2017-12-21 - Niedomice (małopolskie)
obsługa wózka widłowego, obsługa magazynu; dwie zmiany(6-14, 14-22); praca od zaraz; kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (8-14)
Farmtech Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Słupsk (pomorskie)