KIEROWNIK DZIAŁU OPIEKUŃCZO - TERAPEUTYCZNEGO Dąbie oferta pracy Dom Seniora DWOREK Spółka z o.o.
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU OPIEKUŃCZO - TERAPEUTYCZNEGO
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: Dbałość o zapewnienie mieszkańcom DPS odpowiednich usług bytowych, opiekuńczych i wspomagających, dbanie o właściwą organizację pracy podległych pracowników oraz nadzór nad realizacją zadań działu opiekunczo-terapeutycznego , przestrzeganie i nadzór nad realizacją przepisów sanitarno- epidemiologicznych.
Data publikacji: 2018-11-14
Lokalizacja: Dąbie (pomorskie)
Pracodawca: Dom Seniora DWOREK Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Miodowa 11, 77-100 Dąbie, powiat: bytowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dbałość o zapewnienie mieszkańcom DPS odpowiednich usług bytowych, opiekuńczych i wspomagających, dbanie o właściwą organizację pracy podległych pracowników oraz nadzór nad realizacją zadań działu opiekunczo-terapeutycznego , przestrzeganie i nadzór nad realizacją przepisów sanitarno- epidemiologicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU OPIEKUŃCZO - TERAPEUTYCZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bytowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
kierownik działu w instytucjach pomocy społecznej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność pracy w zespole, organizacji pracy własnej i podległych pracowników, zaangażowanie
Nazwa pracodawcy: Dom Seniora DWOREK Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie
Adres pracodawcy:
Miodowa 11, 77-100 Dąbie, powiat: bytowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: bytowski
Gmina pracodawcy: Bytów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dąbie
Ulica pracodawcy: Miodowa
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
kierownik działu w instytucjach pomocy społecznej
Data dodania oferty pracy: 14.11.2018
Oferta pracy ważna do: 30.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 14.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przyjmowanie dostaw, kontrola kosztów, ich optymalizacja, kierowanie pracą podległego zespołu
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-10-13 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia . CV ze zdjęciem proszę kierować na e -mail KADRY (at) KDW.PL z zaznaczaniem stanowiska pracy .
BOMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-22 - Lubenia (podkarpackie)
zarządzanie dostawami, przygotowywanie zamówień klientów, analiza rynku, także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zamawianie towaru u chińskich dostawców, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca na stanowisku kierownika kontraktu w Bielsku Podlaskim i Szwecji. Współpraca z Działem Projektowym i Fabryką Domów Modułowych w Bielsku Podlaskim w zakresie przygotowania kontraktu do realizacji. Planowanie i kierowanie realizacją montażu modułów we Szwecji. Nadzór nad jakością prac i przestrzeganiem przepisów BHP. Prowadzenie bieżących negocjacji z podwykonawcami. Nadzór nad podległymi pracownikami i podwykonawcami. Kontrola budżetu i realizacji harmonogramu projektu.
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
nadzór pracowników przy budowie dróg
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A. - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
wykształcenie średnie, doświadczenie min. 1 rok.Organizowanie i koordynowanie prac grupy budowlanej.Praca: siedziba firmy, teren kraju, teren Europy
PW PARTNER SP. Z O.O. SP. K. - 2016-05-12 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Organizacja i zarządzanie składem opału.Wymagania: wykształcenie średnie/zawodowe, obsługa komputera i kasy fiskalnej, obsługa klienta, samodzielność - organizacja pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Głubczyce (opolskie)
- obsługa maszyn produkcyjnych oraz drobnych narzędzi ręcznych,- kontrola wzrokowa elementów,- ręczne prace transportowe
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Radomsko (łódzkie)
sprzedaż towarów, obsługa kasy, przyjmowanie należności od klientów za sprzedane towary, rozliczanie kasy, kontakty handlowe z klientami pochodzenia polskiego i azjatyckiego
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca w sklepie, obsługa kasy.
kontakt przez OHP - 2017-11-27 - Kraków (małopolskie)
Organizowanie pracy komórki i kierowanie zespołem pracowników(dokładne informacje na stronie www.pcpr.olawa.pl.UWAGA KONKURS!Rozpatrywane będa jedynie oferty spełniajace wszelkie wymagania z ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej www.pcpr-olawa.pl (zakładka NABÓR PRACOWNIKÓW) lub na tablicy ogłoszeń w siedzibie PCPR.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2017-12-29 - Oława (dolnośląskie)
wymagania formalne:obywatelstwo polski, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, wyksz. wyższe- pielęgniarstow, wyższe medyczne, min. 5 lat udokumentowanego stażu pracy, min. 2 lata doświadczenia w kierowaniu zespołem,znajomość ustawy o pomocy społecznej (DZ.U z 2017 poz 1769 z późn. zm), znajomość kodeksu pracy, znajomość ustawy o pracownikach samorządowych ( DZ.U z 206 poz. 902 z późń.zm);wymagania dodatkowe; znajomość świadczenia usług opiekuńczych, bytowych i wspomagazjących w Domu Pomocy Społecznej,znajomość obsługi komputera w zakresie środowiska Windows i pakietu Office w stopniu bardzo dobrym, dyspozycyjność, predyspozycje osobowościowe: wysoka kultura osobista, sumienność, odpowiedzialność;wynagrodzenie brutto: 2759-3500 + dodatek funkcyjny w przedziale 600-1000 brutto+ premia+ dodatek stażowy
Dom Pomocy Społecznej im. s. M.Benodyny Koterbianki - 2018-06-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
w/g stanowiska
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2016-08-29 - Starachowice (świętokrzyskie)
wykładanie towaru, sprzedaż towaru, składanie towaru, zamówienia, dbanie o czystość, dobry kontakt z klientem, uczciwość; godziny pracy: 6.30- 17.00
SKLEP WĘDLINIARSKI ~U MICHAŁA~ ARTUR PETRUSIEWICZ - 2018-08-17 - Słupsk (pomorskie)
Wykształcenie brak wymagań, doświadczenie zawodowe, mile widziane praco jazdy kat. B; miejsce pracy Gliwice i okolice; dobra organizacja pracy; nadzór nad pracami brukarskimi; umowa na okres próbny;
RZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- PROJEKTOWO-USŁUGOWE METAL-SYSTEM STANISŁAW MALISZ - 2017-03-14 - Gliwice (śląskie)
kierowanie działalnością Sekcji obsługi infrastruktury; prowadzenie nadzoru służbowego nad realizacją zadań poprzez osoby funkcyjne; współpraca z użytkownikami kompleksów i obiektów administrowanych przez SOI; organizowanie sprawnego wykonania napraw awaryjnych w wojskowych obiektach budowlanych; przechpwywanie oraz bieżące prowadzenie dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej dotyczących administrowanych nieruchomości
26 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zegrzu - 2018-09-04 - Ciechanów (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
refundacja - 30: organizacja pracy działu recepcji i rezerwacji
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Sulęcin (lubuskie)
-tworzenie i modyfikacja procedur funkcjonujących w firmie,-przygotowywanie zarządzeń oraz wytycznych dla pracowników w firmie-informowanie pracowników o zmianach struktury organizacyjnej, procedur i procesów-przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych pracowników z zakresu procedur i procesów; praca w godz. 7-15;
APATOR TELEMETRIA Sp. z o. o. - 2016-03-17 - Słupsk (pomorskie)
Obijanie mebli tapicerowanych, przygotowywanie do tapicerowania. Kontakt osobisty w godz. 8.00-15.00
Krystyna Kosmala - ŻAKARD - 2016-07-01 - Nowe Opole (mazowieckie)
Planowanie i kierowanie budową, koordynacja i nadzór nad pracownikami i podwykonawcami, prowadzenie dokumentacji budowy. Oferta dla osób do 30 r. ż. w ramach refundacji kosztów zatrudnienia bezrobotnego do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Łańcut.
"SOŁEK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W GWOŹNICY DOLNEJ - 2017-12-06 - Rzeszów (podkarpackie)
zapewnienie przepływu informacji i dokumentów w firmie, współpraca z klientami z Chin, nadzorowanie i organizowanie pracy pracownikom, przygotowywanie zamówień, zarządzanie dostawami
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Koordynowanie pracy podległego zespołu rekrutów i konsultantów. Realizacja i wsparcie projektów rekrkrutacyjnych osób z Ukrainy
"VIZA STAFF INTERNATIONAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-06 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Nadzór nad transportem w firmie oraz zarządzanie nim, pozyskiwanie nowych klientów, koordynowanie pracy spedytorów, zarządzanie dokumentacją transportową.
PHENIX Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-11-13 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Negocjowanie umów serwisowych, nadzorowanie pracy podległych pracowników, Factory Acceptance Tests sprzętu i urządzeń
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Kraków (małopolskie)
Obsługa biura , kontakt z klientem
ROSINPOL Patrycjusz Szachta - 2016-03-01 - Zblewo (pomorskie)
kierownie i nadzorowanie działalniścią oddziału, zarządzanie zespołem pracowników, pozyskiwanie klientów i zdobywanie nowych rynków zbytu
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-SPRZĘTOWE BUDOWNICTWA "TRANSBUD EŁK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-12 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
OBRÓBKA RYB
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Hel (pomorskie)
WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE:https://www.asp.katowice.pl/news/post/2776/nabor-na-stanowisko-kierownika-sekcji-technicznej-w-dziale-administracyjno-technicznym-i-zamowien-publicznymZakres obowiązków: - Organizacja procesów remontowych i inwestycyjnych nieruchomości Akademii, nadzór i koordynacja realizacji usług konserwacyjnych nieruchomości, nadzór i kierowanie pracownikami realizującymi usługi konserwacyjne i remontowe nieruchomości, pozyskiwanie i rozliczanie środków na realizacje remontów i inwestycji, przygotowywanie dokumentacji do udzielania Zamówień Publicznych związanych z remontami inwestycjami i usługami konserwacyjnymi nieruchomości. - Wynagrodzenie: 2000 zł brutto , do uzgodnienia na rozmowowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- praca: 7:00-15:00. Wymagania wykształcenie wyższe techniczne. Mile widziane wyższe kierunek budownictwo lub architektura. Wymagane uprawnienia do pracy na wysokości pow. 3 metrów. Wymagana wiedza poparta doświadczeniem z zakresu prowadzenia robót budowlanych i obsługi procesów inwestycyjnych. Mile widziane uprawnienia budowlane. Wymagane umiejętności: samodzielnego podejmowania decyzji, organizacji pracy i zarządzania zasobami ludzkimi zapewniająca prawidłową i terminową realizację powierzonych zadań. Wymagana znajomość przepisów prawa i praktycznego ich stosowania do bieżącej i prawidłowej pracy w realizowanych zadaniach. Wymagane 5 lat doświadczenia zawodowego - ogólnie. Wymagane doświadczenie w służbach technicznych związanych z zarządzaniem nieruchomościami lub placami budowy, co najmniej 5 letni staż pracy na samodzielnym stanowisku realizującym zadania określone w opisie stanowiska. Wymagane co najmniej 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH W KATOWICACH - 2017-01-13 - Katowice (śląskie)