KIEROWNIK PIEKARNI Lublin oferta pracy "Społem" Lubelska Spółdzielnia Spożywców w Lublinie
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na baterie umywalkowe.
Stanowisko: KIEROWNIK PIEKARNI
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad przebiegiem produkcji, zarządzanie zespołem pracowników, organizacja pracy i procesu produkcji, prowadzenie dokumentacji, zamawianie towarów, współpraca z dostawcami, kontrola jakości surowców i produktów, współpraca ze sklepami
Data publikacji: 2020-08-12
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: "Społem" Lubelska Spółdzielnia Spożywców w Lublinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KONCERTOWA 11, 20-843 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad przebiegiem produkcji, zarządzanie zespołem pracowników, organizacja pracy i procesu produkcji, prowadzenie dokumentacji, zamawianie towarów, współpraca z dostawcami, kontrola jakości surowców i produktów, współpraca ze sklepami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK PIEKARNI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0663
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali kierownicy w gastronomii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Data zakończenia pracy: 31.12.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali kierownicy w gastronomii
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: stosowanie zasad systemu HACCP
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dbanie o zachowanie systemu jakości HACCP, doświadczenie zawodowe 3 lata w pracy na podobnym stanowisku
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
"Społem" Lubelska Spółdzielnia Spożywców w Lublinie
danePracodawcy_nip: 7120102391
danePracodawcy_regon: 000919039
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
WYSZYŃSKIEGO 15, 20-102 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Lublin
danePracodawcy_kodPowiatu: 0663
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lublin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954700
Adres strony pracodawcy: www.lss.pl
Ulica pracodawcy: WYSZYŃSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż detaliczna
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|141290
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kierownicy w gastronomii
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 17.08.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8ab0d94f7d0a0cb0712cd95bc04aa47d
Podobne oferty pracy
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - koordynowanie i kontrolę procesów wewnętrznych, w celu zapewnienia terminowego wystawiania faktur, w sposób zgodny z wymaganiami podatkowymi, - monitorowanie pracy pozostałych członków grupy, - podawanie informacji zwrotnej o błędach, które mają miejsce, a także ich eliminacja, -monitorowanie i konrola sieci wewnętrznej i płatności bankowych, -koordynowanie i nadzorowanie okresu zamknięcia ksiąg rachunkowych zgodnie z wyznaczonym terminem i wymogami US GAAP (standardy rachunkowości), -rozwiązywanie problemów i ich ekskalacja, - monitorowanie SOX i innych operacji kontrolnych dla działu księgowego - doskonalenie systemu i pracy metodologów w celu zapewnienia efektywnej sprawozdawczości finansowej.
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Kraków (małopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Głogów (dolnośląskie)
Planowanie remontów, bieżących napraw, nadzór nad pracownikami.
Zakład Przemysłu Mięsnego "Dróbaleks" Spółka Jawna K.E.C. Śmieszny, M. Mroczkowska - 2020-01-21 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie pracami, nadzór nad pracownikami oraz rozliczanie budowy.
RAF-MAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-18 - Lutcza (podkarpackie)
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m.in.:1) organizowanie pracy oraz sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków przez podległych pracowników: kuchni, kierowcy, konserwatora, pracownika gospodarczego, magazyniera, pracownika administracyjno-gospodarczego - określanie zadań i dokonywanie podziału pracy pomiędzy podległym personelem, opracowanie i powierzenie zakresu czynności dla każdego pracownika, organizowanie zastępstw,2) kierowanie, koordynacja i organizacja działań administracyjno-gospodarczych w celu sprawnego funkcjonowania i realizacji zadań,3) analizowanie stanu realizacji zadań, za które kierownik odpowiada,4) prowadzenie dokumentacji, korespondencji i innych czynności wynikających z pełnionej funkcji kierownika,5) realizacja spraw z zakresu kontroli zarządczej,6) administrowanie obiektów jednostki i z tego tytułu odpowiada za :- utrzymanie w należytym stanie pomieszczeń wewnętrznych budynku, elewacji oraz dachu a także planowanie i kierowanie remontami,- utrzymanie w pełnej sprawności (i konserwacja) urządzeń kuchni, sieci sanitarnej i wodociągowej, sieci elektrycznej, maszyn i urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz wyposażenia budynku w meble, sprzęt itp.,- właściwe zabezpieczenie budynków jednostki zgodne z przepisami p/poż,- organizowanie działania mającego na celu utrzymanie porządku i czystości w budynkach oraz wyglądu i stanu terenu wokół budynków w tym jezdni, tras chodnikowych, trawników i zieleni, dbanie o wywożenie śmieci, nieczystości,- nadzorowanie właściwego stanu pomieszczeń magazynowych, gospodarczych, garaży itp.- zapewnienie prawidłowej eksploatacji nieruchomości, gospodarki paliwowo-energetycznej (urządzeń energetycznych, urządzeń chłodniczych, instalacji elektrycznej, sieci wodno kanalizacyjnej, sprzętu techniczno gospodarczego),- przeprowadzenie okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń technicznych oraz sprzętu w celu zapewnienia niezbędnych napraw i zabiegów konserwacyjnych,- ustalanie planów zabiegów konserwacyjnych oraz napraw urządzeń energetycznych, chłodniczych i sanitarnych i innych,- kontrolowanie prawidłowości przeprowadzonych konserwacji, napraw i remontów, racjonalnego wykorzystania zużytych na ten cel środków rzeczowych i finansowych,- prowadzenie dokumentacji związanej z administrowaniem budynków,7) organizowanie i nadzorowanie prawidłowej realizacji ustawy prawa zamówień publicznych, organizowaniem przetargów, zapytań o cenę, negocjacji i innych trybów, sporządzaniem pełnej dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych, przygotowywanie projektów umów do realizacji zadań jednostki,48) organizowanie i nadzór nad zaopatrzeniem Domu w artykuły spożywcze, środki chemiczne i czystości oraz sprzęt do utrzymania czystości, sprzęt medyczny, inny będący na wyposażeniu Domu, leki dla mieszkańców, a także materiały na potrzeby kulturalno-oświatowe, terapię zajęciową, odzież i środki BHP i p/poż,9) organizowanie transportu oraz nadzór nad należytym wykorzystaniem środków transportu - kontrola rozliczania paliwa, oleju do samochodów itp.,10) nadzorowanie poprawności prowadzenia dokumentacji dotyczącej odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników,11) nadzór w zakresie spraw kadrowych oraz bhp,12) nadzór nad prawidłowym i bieżącym prowadzeniem dokumentacji magazynowej (przychody, rozchody itp.),13) odpowiada za prawidłowe oraz terminowe przygotowanie jadłospisów,14) przygotowywanie projektów: zarządzeń, regulaminów, instrukcji, procedur itp.,15) odpowiada za właściwe prowadzenie i umieszczanie niezbędnych informacji na stronie internetowej Domu Pomocy Społecznej w Lubawie,16) sprawdzanie faktur i rachunków pod względem merytorycznym oraz legalności, celowości i gospodarności z dokonywanych wydatków,17) stosowanie obowiązujących przepisów zewnętrznych i wewnętrznych w obszarze realizowanych zadań oraz kontrola ich przestrzegania przez podległy personel,18) organizowanie własnego stanowiska pracy,19) dokonywanie kontroli wewnętrznej,20) zapobieganie marnotrawstwu, niegospodarności i kradzieżom,21) współuczestniczenie w procesie planowania realizacji zadań jednostki,22) rzetelne i terminowe sporządzanie dokumentacji i sprawozdawczości, przekazywanie informacji właściwym instytucjom , osobom oraz rozliczenie zadań,23) dokształcanie i doskonalenie własnych kwalifikacji oraz podległego personelu,24) prowadzenie instruktażu stanowiskowego w zakresie bhp każdego nowo przyjętego pracownika, prowadzenie okresowych szkoleń, instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników jednostki,25) występowanie z wnioskami w sprawach związanych z przyjmowaniem, awansowaniem, nagradzaniem, karaniem i zwalnianiem podległego personelu,26) uczestniczenie w pracach powoływanych zespołów, komisji,27) pełnienie funkcji pracownika pierwszego kontaktu, kierownik jest członkiem Zespołu Terapeutyczno-Opiekuńczego,28) ścisła współpraca z Główną Księgową, Kierownikami Działów oraz innymi pracownikami,29) wykonywanie innych obowiązków i zadań administracyjno-gospodarczych wynikających z przepisów w zakresie działania jednostki i zlecanych przez Dyrektora.
Dom Pomocy Społecznej w Lubawie - 2016-01-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie dokumentów przetargowych, fakturowanie, kontakty telefoniczne z odbiorcami (szpitalami), praca w sekretariacie
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Stara Iwiczna (mazowieckie)
Znajomość i skuteczne stosowanie wszystkich aspektów eskalacji do krytycznych kont, jednostek biznesowych i innych organizacji Cisco, aby spełnić rolę globalnego menedżera partnera dostaw; Przekładanie strategii TAC na obsługę klienta i aby to osiągnąć kierowanie organizacjąPartnera Dostaw; Współpraca z innymi menedżerami w globalnejorganizacji pomocy technicznej, aby zapewnić dostosowanie,jakość i dzielenie się wiedzą; Działanie w organizacjach Cisco, abywspierać i zarządzać wielofunkcyjnymi możliwościamiwspółpracy; Odpowiedzialność za pomyślne osiągnięcie celówumownych Partnera Dostaw ustalonych zgodnie ze wsparciemtechnicznym Cisco; Rozwijanie, zarządzanie i utrzymywaniesynergicznej, produktywnej, zaufanej i trwałej relacji zwyznaczonym partnerem dostawy Cisco i odpowiednim centrumTAC; Odpowiedzialność za współpracę z kierownictwembiznesowym w definiowaniu prognozowania zapotrzebowaniaoperacyjnego na zlecanie firmom trzecim planowanie zasobów;Zarządzanie obciążeniem pracą między zespołami, w tymwdrażaniem innowacyjnych technik zarządzania zleceniamiserwisowymi; Działanie jako punkt eskalacyjny dla klientów izarządzania w imieniu klientów; Identyfikowanie i rozwiązywanieproblemów przy współpracy z kierownikami Global TechnicalServices, kierownikami terenowymi, dyrektorami, BU i innymiinteresariuszami Cisco w różnych obszarach; Budowanie kulturyCisco; Prowadzenie coaching/mentoring kierowników zespołów;Rozpracowywanie szerszych problemów, które mają wpływ nazespoły partnerów dostaw; Opracowywanie planów działania wcelu zarządzania zmianami zależności między firmami (Cisco-Partner); Zarządzanie dzieleniem się i przekazywaniem wiedzy wzespołach; Umiejętność zarządzania wszystkimi aspektamieskalacji operacyjnych Partnera dostaw; W razie potrzebykontynuowanie kontaktu z klientami; Zapewnianie wskazówek dokierowania zespołami w osiąganiu celów; Zapewnianie wskazówek dla osób o osiągnięciu uzgodnionych celów; Zarządzanie obciążeniem pracą pomiędzy zespołami i członkami zespołu, w tym wdrażanie innowacyjnych technik zarządzania sprawami.
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Kraków (małopolskie)
Kontrola obsługi w sali restauracyjnej.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Poznań (wielkopolskie)
montowanie elementów meblowych, obsługa nmaszyn produkcyjnych. Praca w godzianch pomiedzy 6.oo a 22.oo min. 168 godzin w miesiącu. Występuje dźwiganie powyżej 20 kg.
SMART WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-24 - Twardogóra (dolnośląskie)
Wykonywanie terenowych prac geodezyjnych, analiza dokumentacji geodezyjno-kartograficznej, redakcja mapy numerycznej, kompletowanie dokumentacji technicznej
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Sieradz (łódzkie)
wyższe. zootechniczne,prawo jazdy kat. B:miejsce pracy: Ostrzeszów oraz teren kraju
AMT - QUALITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-18 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Kierownik działu produkcji Zakres obowiązków:- organizacja sprawnej pracy działu produkcji (zarządzanie zespołem około 15 pracowników)- organizacja logistyki- organizacja zaopatrzenia (zapewnianie surowców niezbędnych do produkcji)Oczekiwana od kandydata:- wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne- doświadczenie w zarządzaniu nawet niewielkim zespołem pracowników będzie dużym atutem- wykształcenie techniczne (średnie lub wyższe)- umiejętność obsługi komputera- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację- komunikatywność i kreatywność- umiejętność działania pod presją czasu
IKER - Obtułowicz Sp. jawna - 2018-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
Kierowanie Domem, reprezentowanie go na zawnątrz, podejmowanie decyzji dot. Domu. Odpowiedzialność za całokształt realizacji zadań Domu. Wypelnianie obowiązków przełożonego pracowników.
CARITAS Diecezji Sosnowieckiej - 2018-10-17 - Olkusz (małopolskie)
klejenie tablic reklamowych typu billboard z drabiny i podnośnika koszowego,klejenie folii monomer owv,montaż banerów i tabli reklamowych oraz innych czynności związanych z montażem i demontażem tablic, jazda samochodem dostawczym
Art Style Sp.z o.o. - 2016-10-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prawidłowa i efektywna organizacja czasu pracy podległych pracowników, układanie grafików według obowiązujących norm, aktywne uczestnictwo w pracy hali sprzedaży, zamawianie towaru, implantacja towarów na półki, obsługa klientów na wydzielonych działach.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Dębno (zachodniopomorskie)
pon. - pt. 8-16
kontakt przez PUP - 2019-08-12 - Opole (opolskie)
Kierownik centrum ogrodniczego
ANDRZEJ MAZUR FIRMA HANDLOWA"MAZUR" - 2020-04-24 - Tarnów (małopolskie)
Sporządzenia raportów, weryfikacja planów sprzedaży, kontrola zawierających umów, utrzymanie relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2020-04-30 - Kraków (małopolskie)
planowanie produkcji, zarządzanie personelem, koordynacja logistyki
kontakt przez OHP - 2016-05-04 - Chudoba (opolskie)
obowiązki kierownika budowy, umiejętność organizacji pracy dla pracowników, praca na wysokosciach powyżej 3 m, komunikatywnośc, cechy lidera zes[połu, kierowanie brygadą pracowników.
MT Euroinvest Sp.z o.o. s.k. - 2017-03-13 - Żywiec (śląskie)
kierownik sklepu
MEIO Maciej Rzońca - 2016-03-21 - Jaworzno (śląskie)
- współpraca z Rodzicami dzieci (udzielanie informacji o dziecku i minionym dniu w żłobku)- organizowanie zajęć plastycznych dla dzieci- nauka piosenek dla dzieci; karmienie i przewijanie dzieci- dbanie o ich prawidłowy i ogólny rozwój- dbanie o czystość wokół dzieci i sprzątanie po wspólnej zabawie- utrzymanie porządku i czystości na bieżąco w poszczególnych pomieszczeniach żłobka- sprzątanie po karmieniu dzieci (mycie stolików)
kontakt przez PUP - 2020-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
prace na koparce
PHU VICTORIA Samokar Sebastian - 2017-05-30 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
doświadczenie, zaawansowana znajomość pakietu MS Office oraz programu Subiekt GT, kreatywność, umiejętność kierowania zespołem, umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
Elizab Stal Sp. z o.o. - 2016-02-29 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Zarządzanie sprzedażą produktów oferowanych przez sklep, kierowanie bieżącą działalnością sklepu, wycena towarów, odbiór towarów, organizowanie pracy własnej oraz podległych pracowników
H&Y Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Jaworzno (śląskie)
zamówienia towaru, zarządzanie sklepem (CV na adres e-mail: baluczia (at) interia.pl)
Balonek Bogusława Sklep Spożywczy "BALUCZIA" - 2016-05-09 - Zakrzów (małopolskie)
Zarządzanie podległym zespołem. Prowadzenie marketu zgodnie z obowiązującymi standami firmy. Zarządzanie asortymentem marketu, reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-08 - Kisielice (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie zespołem produkcyjnym- szycie odzieży wierzchniej, organizacja i koordynacja pracy podległych pracowników, terminowe wykonywanie produkcji, kontrola jakości wyrobów, uzyskanie zaplanowanej wydajności przez zespół produkcyjny, planowanie i rozłożenie operacji w zespole
WAŁBRZYCH INTERNATIONAL PRODUCTION SP. Z O. O. - 2015-11-18 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Koordynacja pracy komórek działu, tj. Zespołu administracyjnego i Zespołu remontowo-inwestycyjnego. Kierownik działu odpowiedzialny będzie za wykonanie zadań z zakresu:•planowania, kontroli i sprawozdawczości,•gospodarowania majątkiem trwałym,•gospodarki magazynowej,•gospodarki transportowej i zaopatrzenia,•funkcjonowania dyrekcji parku,•koordynowania pracy Zespołu remontowo-inwestycyjnego z pracą Zespołu administracyjno-technicznego.
Woliński Park Narodowy - 2019-10-09 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta w firmie z branży fitness i fizjoterapia, rozbudowa sieci franczyzy. Praca samodzielna, kreatywna z dużym potencjałem rozwoju osobistego (budowa sieci w PL i za granicą)
SLOEN Sp. z o. o. - 2017-04-04 - Zielonka (mazowieckie)