KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNEGO Międzyzdroje oferta pracy Woliński Park Narodowy
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNEGO
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Koordynacja pracy komórek działu, tj. Zespołu administracyjnego i Zespołu remontowo-inwestycyjnego. Kierownik działu odpowiedzialny będzie za wykonanie zadań z zakresu:•planowania, kontroli i sprawozdawczości,•gospodarowania majątkiem trwałym,•gospodarki magazynowej,•gospodarki transportowej i zaopatrzenia,•funkcjonowania dyrekcji parku,•koordynowania pracy Zespołu remontowo-inwestycyjnego z pracą Zespołu administracyjno-technicznego.
Data publikacji: 2019-10-09
Lokalizacja: Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Woliński Park Narodowy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 3a, 72-500 Międzyzdroje, powiat: kamieński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynacja pracy komórek działu, tj. Zespołu administracyjnego i Zespołu remontowo-inwestycyjnego. Kierownik działu odpowiedzialny będzie za wykonanie zadań z zakresu:•planowania, kontroli i sprawozdawczości,•gospodarowania majątkiem trwałym,•gospodarki magazynowej,•gospodarki transportowej i zaopatrzenia,•funkcjonowania dyrekcji parku,•koordynowania pracy Zespołu remontowo-inwestycyjnego z pracą Zespołu administracyjno-technicznego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzyzdroje
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kamieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzyzdroje
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : Prawa Zamówień Publicznych z aktami wykonawczymi, umiejętność organizacji pracy zespołów ludzkich – staż na st. kierown. min. 3 lata[Uprawnienie 1] : mile widziane: uprawnienia budowlane wykonawcze, umiejętność weryfikacji dokumentacji projektowej i kosztorysów, umiejęt. sporządzania kosztorysów na[Uprawnienie 2] : planowane do wykonania roboty, praktyka w nadzorze lub przygotowywaniu inwestycji, znajomość progr. komputerowych do kosztorysowania robót budowlanych[Umiejętność 1] : znajomość procedur dotyczących przygotowania i realizacji procesu inwestycyjnego i remontów, znajomość przepisów z zakresu Prawa Budowlanego oraz[Inne] : minimum 3 lata staż na stanowisku kierowniczym
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Woliński Park Narodowy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kamieniu Pomorskim
Adres pracodawcy:
Niepodległości 3a, 72-500 Międzyzdroje, powiat: kamieński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kamieński
Gmina pracodawcy: Międzyzdroje
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Międzyzdroje
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 3a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kamieniu Pomorskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 09.10.2019
Oferta pracy ważna do: 25.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cdbafa94a8337406e1f999bda8dba14e
Podobne oferty pracy
Prowadzenie salonu sprzedaży, sprzedaż na terenie Żar i Żagania.
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Żary (lubuskie)
Nadzór nad pracownikami
F.R.M.A. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-09 - Radomsko (łódzkie)
Nadzór nad przebiegiem procesu produkcyjnego. Zarządzanie podlegającemu zespołowi pracowników. Dbanie o podniesienie wydajności poprzez wdrażanie nowych koncepcji. Rozwiązywanie problemów technicznych i personalnych. Współpraca z różnymi działami w firmie.
Idźczak - Meble Firma PHU Roman Idźczak - 2019-08-20 - Łęka Opatowska (wielkopolskie)
Kierowanie budową w sposób, który jest zgodny z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, bezpieczeństwa i higieny pracy, a także zgodnie z pozwoleniem na budowę, prowadzenie dziennika budowy, prowadzenie niezbędnej dokumentacji budowy, kontakty z inspektorem budowy, współpraca z pracownikami firmy. Praca na terenie Małopolski
Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych OLEXBUD Paweł Oleksy - 2019-03-29 - Kąty (małopolskie)
- zarządzanie zespołem konsultantów- prowadzenie szkoleń w zakresie technik sprzedaży "znajomość call center"- sporządzanie raportów / analiz- praca w godz. 12:00 - 20:00
Dimar Polska Sp. z.o.o. - 2018-02-13 - Łódź (łódzkie)
-organizacja i protokołowanie posiedzeń rady powiatowej,-prowadzenie ksiażki korespondecyjnej,-organizacja i obsługa spotkań, szkoleń, konferencji -współudział w tworzeniu baz danych,-sporzadzanie analiz i opinii w zakresie produkcji rolnej,- pomoc w wypełnianiu wniosków o dopłaty dla rolników,-szacowanie szkód łowieckich
kontakt przez PUP - 2019-11-15 - Koło (wielkopolskie)
Obsługa i kierowanie pojazdu pow. 3,5 t. Praca na terenie Mysłowic, na dwie zmiany 6-14,14-22.
Zakład Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. - 2018-04-20 - Mysłowice (śląskie)
praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarzadzanie persomelem, prowadzenie marketu wg. standardów firmy
Dino Polska SA - 2017-04-12 - Bieżuń (mazowieckie)
prowadzenie inwestycji w zakresie budownictwa drogowego, Kierowanie zespołem pracowników.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Zieja" Ryszard Zieja - 2016-01-20 - Górka (warmińsko-mazurskie)
-
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe REWMAX Wojciech Kot - 2018-09-27 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
zarządzanie pracą, rozdział obowiązków wśród podległego zespołu, przygotowywanie i modyfikacja grafików, czasu pracy, przestrzeganie zasad BHP, współpraca z bezpośrednim przełożonym
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Ustanów (mazowieckie)
prace pomocnicze w kuchni
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Pątnów (łódzkie)
Kompleksowe zarządzanie Fabryką Papieru; Kontrola kosztów, zarządzanie budżetem, Kontrola zgodności pracy z regulaminami BHP, ocgrony środowiska itp.
SCO-PAK S.A W RESTRUKTURYZACJI - 2017-09-01 - Orchówek (lubelskie)
w/g potrzeb
KIELCEDIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-15 - Kielce (świętokrzyskie)
Utrzymanie dróg na terenie RDK Mińsk Mazowiecki.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2019-02-20 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Prowadzenie budowy w sposób zgodny z wiedzą i sztuką budowlaną oraz prawem budowlanym;Bezpośredni nadzór realizacji robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy i plany organizacji robót, jakości, kontroli i badań;Koordynację robót realizowanych przez podwykonawców i gromadzenie odpowiedniej dokumentacji;Weryfikacja jakościowa i ilościowa wykonywanej pracy podwykonawców;Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji budowlanej; Sporządzanie dokumentacji powykonawczej;Dbanie o przestrzeganie zasad BHP;Przygotowywanie odpowiednich dokumentów niezbędnych do wystawienia faktur;Uczestnictwo przy zamknięciu i odbiorze budów.
ZAKŁAD PRODUKCJI KONSTRUKCJI "MOSTOSTAL ROPCZYCE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-27 - Ropczyce (podkarpackie)
Organizacja i nadzór nad pracą zespołu pracowników Działu Finansowego; weryfikacja zapisów księgowych, w tym sprawowanie kontroli wewnętrznej dowodów księgowych, rozliczenia w zakresie podatku VAT, CIT i innych, w tym sporządzanie i weryfikacja deklaracji podatkowych, sporządzanie raportów finansowych na potrzeby organów Spółki,sporządzanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych, współpraca z audytorami, kontakty z urzędami skarbowymi, bankami i innymi instytucjami zewnętrznymi, nadzór nad zamknięciem okresów rozliczeniowych (miesiące), nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych w firmie, sprawozdawczość GUS w wybranym zakresie, zastępstwo Głównego Księgowego
Polkowicka Dolina Recyklingu - 2019-04-11 - Polkowice (dolnośląskie)
konfekcjonowanie towaru, miksowanie, przepakowywanie, klejenie etykiet
PAW SP. Z O.O - 2017-01-18 - Suchy Las (wielkopolskie)
jw.
Hertz Systems Ltd. Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientówTworzenie aukcji internetowychPakowanie drobnych przesyłek
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Słupca (wielkopolskie)
Odpowiedzialność za funkcjonowanie administracji w firmie, organizacja pracy w biurze, kontakt z kandydatami.
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Węgrzce (małopolskie)
NADZÓR I KONTROLA NAD DZIAŁALNOŚCIĄ PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW, OPRACOWYWANIE, ULEPSZANIE PROCESÓW TECHNICZNYCH I TECHNOLOGICZNYCH, WPROWADZANIE I ULEPSZANIE PROCESÓW ISTNIEJĄCYCH MASZYN I URZĄDZEŃ
"OPTEX" Spółka Akcyjna - 2019-07-31 - Opoczno (łódzkie)
Organizowanie pracy w zakresie szkoleń,bieżąca obsługa prowadzonych szkoleń,obsługa programu kadrowo-płacowego,obsługa kadrowa pracowników oraz inne zadania.
Krajowa Szkoła Skarbowości - 2017-09-08 - Przemyśl (podkarpackie)
Organizacja stanowiska pracy wg BHP, kierowanie zespołem oraz dbanie o rozwój, inicjowanie i zgłaszanie usprawnień, monitorowanie i raportowanie wyników, organizacja pracy działu, praca przy obsłudze klienta.
PAMAKO - PAULA KORKOWSKA - 2017-04-07 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
,
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Kikół (kujawsko-pomorskie)
Podstawowym obowiązkiem pracownika jest idealny język arabski i angielski. Głównymi zadaniami będzie analiza raportów prognoz dotyczących rynku irackiego. Weryfikacja planów sprzedaży, tworzenie strategii sprzedaży firmy, poszukiwanie nowych rynków zbytu, nadzór nad prawidłowością zawieranych nowych umów, sporządzanie raportów, realizacja powierzonych planów sprzedaży, zarządzanie zespołem, utrzymanie relacji z kluczowymi klientami. Posiadać wiedzę z zakresu sprzedaży i marketingu, musi cechować się dużą umiejętnością negocjacji i komunikatywności, samodzielnością i zaangażowaniem w wykonane obowiązki, dokładnością, kreatywnością w rozwiązywaniu problemów, bardzo dobrą organizacją pracy oraz odpornością na stres
PURE VALLEY DAIRY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-04 - Gdańsk (pomorskie)
zarządzanie salonem sprzedaży
motywowanie pracowników
planowanie czasu pracy
kontrolowanie realizacji zadań i planów
kontrola stanów magazynowych
nadzór nad procesem serwisowym i sprawami klientów
sporządzanie niezbędnej dokumentacji
dbanie o wizerunek salonu oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami
Media Expert - 2016-08-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Kierowanie produkcją mebli i zespołem osób
IWOMEBLE IWONA SPRINGER - 2016-08-23 - Szamotuły (wielkopolskie)
Montaż komponentów w procesie produkcji, Obsługa niezbędnych maszyn i urządzeń biorących udział w produkcji,Drobne prace manualne i kontrola jakości komponentów,Pakowanie zmontowanych produktów.
kontakt przez OHP - 2017-03-14 - Niepołomice (małopolskie)
efektywne zarządzanie zespołem pracowników, organizacja czasu pracy własnej oraz podległym pracownikom w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sklepu, zamawianie towaru
" GASTRONOM - MIKUŁA " SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-18 - Olecko (warmińsko-mazurskie)