KIEROWNIK OŚRODKA Sztutowo oferta pracy "BRZESKI NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: KIEROWNIK OŚRODKA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: koordynacja nieruchomości (recepcja, rezerwacje, nadzór nad restauracją)
Data publikacji: 2017-08-08
Lokalizacja: Sztutowo (pomorskie)
Pracodawca: "BRZESKI NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Morska 9, 82-110 Sztutowo, powiat: nowodworski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
koordynacja nieruchomości (recepcja, rezerwacje, nadzór nad restauracją)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK OŚRODKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sztutowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowodworski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sztutowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.08.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, kierunek: hotelarstwo
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadzcenie mile widziane
Nazwa pracodawcy:
"BRZESKI NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim
Adres pracodawcy:
UL. FRANCISZKAŃSKA 112A 1, 91-845 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt telefoniczny z przedstawicielem pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: UL. FRANCISZKAŃSKA 112A
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 08.08.2017
Oferta pracy ważna do: 07.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pakowanie produktów, sprawdzanie jakości, kontrola ilości towaru
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Góra Kalwaria (mazowieckie)
1. Organizacja, nadzór i kierowanie pracą podległego personelu.2. Logistyka i kompletacja zamówień.3. Kontrola zgodności stanu rzeczywistego z ewidencyjnym,4. Prowadzenie ewidencji ruchu i stanów zapasów oraz inne wymagane ewidencje, rejestry i sprawozdania.5. Odpowiedzialność za zabezpieczenie towarów przed zniszczeniem.6. Utrzymywanie porządku, czystości oraz przestrzeganie zasad BHP na magazynie.
Przedsiębiorstwo TOOLCO Kazimierz Mitroszewski - 2017-01-02 - Mońki (podlaskie)
jw
Szkoła Podstawowa nr 314 - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad sklepem stacjonarnym oraz internetowym, zamawianie towaru
Firma Ankara Sp. Jawna Zofia Lenart, Wioleta Stainska - 2017-02-17 - Bytom (śląskie)
- obsługa klientów na jak najwyższym poziomie- zarządzanie pracownikami serwisu- planowanie zleceń serwisowych i nadzór nad prawidłowym wykonaniem napraw- prowadzenie dokumentacji serwisowej zgodnej ze standardami - współpraca z obecnymi klientami firmy,- aktywne pozyskiwanie nowych klientów,- realizacja celów sprzedażowych,
MOTO BUDREX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie programami o dużym zasięgu, oddziaływaniu i złożoności we wszystkich fazach eksploatacji; Zarządzanie współzależnościami i integrowanie projektów, zespołów i interesariuszy; Obsługa programów międzyorganizacyjnych o szerokim zakresie i dużej złożoności lub o szerokim zakresie i umiarkowanej złożoności, zarządzając zazwyczaj zespołem głównym, który zarządza zespołami funkcjonalnymi; Wyznaczanie kierunków dla programów bezpośrednio związanych z polityką korporacyjną lub ważnymi działaniami biznesowymi, aby osiągnąć strategiczne cele o istotnym znaczeniu; Kierowanie zespołem głównym i pracą zespołów funkcjonalnych; Bycie kluczowym łącznikiem z interesariuszami i kierownictwem; Przydzielanie zadań innym osobom zarządzającym generalnymi obszarami odpowiedzialności za realizację celów programu; Rekomendowanie lub ustalanie strategii biznesowych oraz polityk korporacyjnych i odpowiednie od nich odbieganie; Nadzorowanie identyfikacji zadań i badań, zależności, kosztów; przydzielanie zasobów i informowanie członków głównego zespołu o oczekiwaniach; Tworzenie/śledzenie/regulowanie harmonogramu programu; Dokonywanie oceny ryzyka i identyfikowanie rozwiązań pozwalających na terminową i efektywną realizację celów programów; Zapewnianie odpowiedniego postępu w stosunku do harmonogramu i podejmowanie odpowiednich działań naprawczych; Posiadanie zaawansowanej znajomości koncepcji technicznych, architektury, systemów, metod rozwoju i dyscyplin związanych z określonym programem oraz wykorzystywanie wiedzy do przyspieszenia realizacji projektu.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O - 2017-10-27 - Gdańsk (pomorskie)
OBI to międzynarodowy koncern o ponad 40-letniej tradycji, który jest jedną z wiodących marek na polskim i europejskim rynku budowlanym (ponad 500 marketów).Obecnie w Polsce OBI dysponuje 46 marketami (realizowane są kolejne inwestycje) i zatrudnia 4 tysiące osób.OBI swój sukces zawdzięcza odpowiednio dobranemu asortymentowi, dobrej orientacji w potencjale i potrzebach rynków lokalnych oraz bogatej ofercie usług. Obecnie do Marketu OBI poszukujemy kandydatów na stanowisko:Kierownik Działu SprzedażyZakres obowiązków:-Zarządzanie sprzedażą i osiąganie odpowiednich wyników Działu Sprzedaży -Kierowanie i motywowanie podległego zespołu-Zapewnianie wysokiego poziomu obsługi klienta-Zapewnianie prawidłowej prezentacji produktów oraz dostępności towarów dla klienta-Zapewnienie przestrzegania standardów oraz procedur OBI-Bieżąca współpraca z dyrekcją i kierownictwem marketuOczekiwania wobec kandydata:-Min. dwuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w firmie z branży handlu detalicznego warunek konieczny-Umiejętność zarządzania personelem -Zdolność analitycznego myślenia i zorientowanie na wyniki-Znajomość technik sprzedaży-Zorientowanie na klienta -Samodzielność, odpowiedzialność i odporność na stres-Znajomość asortymentu jednego z działów marketu OBI będzie dodatkowym atutem (Budować, Mieszkać, Technika i Ogród) -Wiedza z zakresu przepisów konsumenckich będzie dodatkowym atutem-Mile widziane wykształcenie wyższeOferujemy:-Umowa o pracę bez okresu próbnego-Dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych-Prywatna opieka medyczna-Szkolenia i certyfikaty-Możliwość rozwoju i awansu-Wyjścia integracyjne-Elastyczny grafik pracy-Wyprawki szkolne dla dzieci -Przyjazna atmosfera-Wyprawki szkolne i świadczenia świąteczneZatrudnione osoby zostaną skierowana w marcu na szkolenie do jendego z istniejącyh marketów, celem wyposażnia w wiedzę i umiejętności. Tak aby gotowe mogłby podjąć pracę w Nowym Sączu. Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt ze swoim Doradcą Klienta, celem umówienia na spotkanie, które odbędzie się 06.03.2018 rok.
"SUPERHOBBY MARKET BUDOWLANY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Nowy Sącz (małopolskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kompleksowe zarządzanie salonem odzieżowym, zarządzanie zespołem, zarządzanie czasem pracowników, dokumentacją pracowniczą i salonu, planowanie urlopów w zespole, rekrutacja pracowników
kontakt przez OHP - 2016-04-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, doradztwo klientowi, współpraca z zespołem sklepu, dbanie o wygląd i wystrój sklepu
A&W MODA Alina Soćko - 2018-02-06 - Zambrów (podlaskie)
Doświadczenie, wykształcenie kierunkowe.Umiejętność wykonywania szalunków.
Zakład Remontowo-Budowlany Grzegorz Tomaszek - 2017-04-10 - Racibórz (śląskie)
kontrola pracy podległych brygad i podwykonawców, nadzór nad procesem realizacji w zakresie robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy, zarządzanie materiałami i sprzętem w procesie budowy, rozliczanie finansowe odcinka robót, rozwiązywanie problemów technicznych na budowie
Firma Usługowo - Budowlana "WRÓBLEWSKI" Andrzej Wróblewski - 2017-01-31 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Wykonywanie prac przy naprawach i usuwaniu drobnych usterek, drobnych prace remontowych, prac w zakresie robót elektrycznych (wymiana świetlówek, żarówek, itp. prace w zakresie robót stolarsko-mechanicznych, hydraulicznych). Umowa na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Lublin (lubelskie)
obsługa biura, przygotowanie dokumentacji i korespondencji, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i informacji, administrowanie stroną internetową w oparciu o szablon (intuicyjnie), organizacja posiedzeń, spotkań, konferencji, współpraca z firmami z branży rolniczej, obsługa kasy biurowej, wystawianie druków KP i KW, czeków gotówkowych, prowadzenie rejestru i rozliczanie delegacji służbowych, sporządzanie raportów kasowych, współpraca z biurem rachunkowym, przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowychpraca na umowę na okres próbny (1-3 miesiące), następnie umowa na czas określony lub nieokreślony, wymiar czasu pracy do uzgodnienia 1/2 etatu, 3/4 etatu lub pełny etat, praca jednozmianowa w przedziale godzinowym 7:00-16:00oferta dostępna w sali E i A
Regionalne Zrzeszenie Związków i Zrzeszeń Plantatorów Buraka - 2018-08-28 - Wrocław (dolnośląskie)
organizowanie pracy serwisu samochodowego,zarządzanie zespołem pracowników,zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług serwisowych,rozwiązywanie problemów natury technicznej,organizacyjnej,personalnej,przygotowywanie raportów,zestawień,prowadzenie dokumentacji
MAZUREK Sp. z o.o. - 2017-03-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
NADZÓR NAD PRODUKCJĄ KONSTRUKCJI STALOWYCH, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI POWYKONAWCZEJ, KONTROLA NAD ZKP;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, PREFEROWANE WYŻSZE, OBSŁUGA PAKIETU OFFICE, CAD, MILE WIDZIANE UPRAWNIENIA VT, DOŚWIADCZENIE W PRACY PRZY KONSTRUKCJACH STALOWYCH, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JEZYKA ANGIELSKIEGO,
LEGOSTAL SP. Z O.O. - 2016-04-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych na budowie. Sporządzanie kosztorysów ofertowych - wycen. Sporządzanie dokumentacji odbiorowej itp., wniosów, protokołów.
ANNA OSTASZEWSKA-JUREWICZ ARCHI-GRAFIK - 2017-03-01 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie nowych klientów, kierowanie zespołem, organizacja dostaw, zarządzanie sprzedażą i produkcją wytwórni
EUROBUD Chajewscy Sp. J. - 2016-06-23 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad procesem sprzedaży. Zarządzanie pracownikami.
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Miedznie - 2018-03-01 - Miedzna (mazowieckie)
nadzór nad ekipami monterów, kontrola jakości, rozwiązywanie problemów technicznych, koordynacja prac montażowych i dostaw, praca na terenie Polski i Europy
ALP-MOND SP. Z O.O. - 2018-01-15 - Żyrardów (mazowieckie)
Zarządzanie działaniami zespołu skupiającego utalentowanych inżynierów sieci (Inżynierowie Wsparcia Klienta) odpowiadającego za wyniki pod kątem satysfakcji klienta; wielkość zespołu: 10-20 inżynierów; uczestnictwo w wielofunkcyjnych projektach odnoszących się do produktów lub usług oferowanych przez firmę
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Kraków (małopolskie)
Kierownik produkcji w drukarni odpowiedzialny za jakość i ilość wychodzących zamówień, obsługa poczty e-mail, przygotowanie zamówień, druk raportów, rozdzielenie zamówień na poszczególnych pracowników, odpowiedzialność za płynność produkcji, przygotowanie raportów, kontrola jakości.
Black Print Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Dębica (podkarpackie)
NAPRAWA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH (DOSTAWCZE, OSOBOWE);WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ŚREDNIE, PRAWO JAZDY KAT.B, NAPRAWA POJAZDÓW MECHANICZNYCH, DOŚWIADCZENIE;PO OKRESIE PRÓBNYM UMOWA O PRACĘ NA CZAS NIEOKREŚLONY
AUTOFACH II MAREK LEWANDOWSKI,STANISŁAW NAWROCKI - 2017-07-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
ochrona mienia,obiektów
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Będzymin (mazowieckie)
Zarządzanie obiektem, prowadzenie rekrutacji załogi, prowadzenie działań marketingowych obiektu, pozyskiwanie klientów, organizacja imprez. Zarzadzanie obiektem- Zajazd Uroczysko - Sitaniec 206
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Fostakowski Stanisław - 2017-09-22 - Zamość (lubelskie)
Zaopatrzenie warsztatu, dbanie o warsztata, jazda po części, tankowanie, kontrola nad mechanikami.
Firma Handlowo - Usługowa LIBER Jan Paździorko - 2016-04-12 - Skawina (małopolskie)
Sprzedaż produktów zielarskich i suplementów diety.
FIGARO Joanna Śmiałko, Wojciech Śmiałko Spółka jawna - 2018-02-16 - Zamość (lubelskie)
kierowanie zespołem handlowców i sprzedawców, kontakty handlowe w Chinach, sprzedaż towarów, umowy z podmiotami gospodarczymi w Polsce i Chinach
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
test rynku pracyprzygotowanie organizacyjne i nadzór nad realizacją projektów w dziale, współpraca z kierownikami działów produkcji, wpółpraca z firmami zewnętrznymi
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Świdnica (dolnośląskie)
doradztwo w zakresie agrotechniki
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "AGRO-TERS" EDWARD SOLAK I STANISŁAW SOLAK SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-22 - Chełm (lubelskie)