KIEROWNIK ODDZIAŁU W BIURZE FINANSOWO-INWESTYCYJNYM(NR 1205) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: KIEROWNIK ODDZIAŁU W BIURZE FINANSOWO-INWESTYCYJNYM(NR 1205)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- zarządzanie i kierowanie dostępnymi zasobami ludzkimi i rzeczowymi Oddziału w celu zapewnienia efektywnej realizacji przypisanych zadań,- nadzorowanie gospodarki nieruchomościami będącymi w trwałym zarządzie Urzędu, aktualizowanie stanów prawnych, gospodarowanie lokalami biurowymi, pomieszczeniami zaplecza technicznego, sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem obiektów Urzędu oraz terenu wokół nich,- monitorowanie spraw związanych z gospodarką magazynową w celu zapewnienia prawidłowego przechowywania oraz dystrybucji dóbr materialnych pozwalających zabezpieczyć funkcjonowanie Urzędu,-koordynacja spraw związanych z administrowaniem sal konferencyjnych oraz obsługą narad, szkoleń i spotkań organizowanych przez Urząd. Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Data publikacji: 2019-02-28
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- zarządzanie i kierowanie dostępnymi zasobami ludzkimi i rzeczowymi Oddziału w celu zapewnienia efektywnej realizacji przypisanych zadań,- nadzorowanie gospodarki nieruchomościami będącymi w trwałym zarządzie Urzędu, aktualizowanie stanów prawnych, gospodarowanie lokalami biurowymi, pomieszczeniami zaplecza technicznego, sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem obiektów Urzędu oraz terenu wokół nich,- monitorowanie spraw związanych z gospodarką magazynową w celu zapewnienia prawidłowego przechowywania oraz dystrybucji dóbr materialnych pozwalających zabezpieczyć funkcjonowanie Urzędu,-koordynacja spraw związanych z administrowaniem sal konferencyjnych oraz obsługą narad, szkoleń i spotkań organizowanych przez Urząd. Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK ODDZIAŁU W BIURZE FINANSOWO-INWESTYCYJNYM(NR 1205)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: naczelnik / kierownik wydziału
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższepozostałe wymagania niezbędne:- 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania zespołem,- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,- znajomość przepisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,- znajomość rozporządzenia Ministra Skarbu o gospodarowaniu majątkiem Skarbu Państwa,- zarządzanie personelem w kontekście rozwiązywania problemów i konfliktów oraz w kontekście delegowania zadań,wymagania dodatkowe:- 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania magazynem,- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.- znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej.
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny z własnoręcznym podpisem,- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowegoTermin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 28 lutego 2019 roku do dnia 10 marca 2019 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-950 Bydgoszczz dopiskiem:Kierownik Oddziału w BFIDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.Administrator danych i kontakt do niego: Wojewoda Kujawsko -Pomorski, tel: (52)349 77 80Kontakt do inspektora ochrony danych: (52) 349-72-39Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnejInformacje o odbiorcach danych: Kujawsko- Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyOkres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)Uprawnienia: - prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowaneNasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: naczelnik / kierownik wydziału
Data dodania oferty pracy: 28.02.2019
Oferta pracy ważna do: 10.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Organizowanie oraz koordynowanie budowy zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem robót.
FIRMA BUDOWLANA NAD-BUD - 2017-02-08 - Gdańsk (pomorskie)
Szlifowanie wszelkiego rodzaju konstrukcji stalowych.
P.P.U BALTIKAM JAROSŁAW KAMIŃSKI - 2017-05-22 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa magazynu, realizacja powierzonych zadań
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-08-03 - Białystok (podlaskie)
Przygotowanie towaru do wysyłki, kompletowanie towaru zgodnie ze specyfikacją, załadunek i rozładunek towaru. Mile widziane uprawnienie na wózek widłowy.
DROP S. A. - 2018-11-29 - Kępno (wielkopolskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-02-01 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Obsługa techniczna realizowanych projektów, prace projektowe, zarządzania pionem technicznym
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Łomianki (mazowieckie)
Praca na stanowisku kierownika marketingu w zakresie zakładów sportowych online w zakresie rynków zagranicznych.
MY-COM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Nadzór i planowanie budów.
Zakład Budownictwa Sanitarnego "SANBUD" s. c Antoni Żelechowski Kamil Żelechowski - 2017-12-22 - Łomża (podlaskie)
wykształcenie średnie lub wyższe, staz pracy min. 2 lata, znajomośc języka angielskiego w stopniu komunikatywnym oraz znajomość języka nepalskiego i hindi w stopniu średnim, nadzór nad pracą podległego personelu, opracowanie, wdrażanie i kontrolowanie działań marketingowych, sporządzanie raportów, zestawień i analiz, nadzór nad zleceniami oraz zamówieniami między innymi kontrahentów z Indii i Nepalu, kontrola jakości pracy, dbanie o dobry wizerunek pracodawcy, praca w środowisku wielokulturowym i językowym, z przewagą osób mówiących w języku angielskim,
HRESOURCES Sp. zo.o. - 2016-06-21 - Marki (mazowieckie)
Zarządzanie sprzedażą produktów oferowanych przez sklep, delegowanie zadań, dbanie o ekspozycję towaru, motywowanie zespołu
TXM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-27 - Namysłów (opolskie)
obsługa klienta na stacji, prowadzenie stacji paliw, kierowanie zespołem pracowników, prowadzenie dokumentacji stacji paliw
OLKOP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-23 - Smulsko (wielkopolskie)
Doświadczenie w zarządzaniu ludźmi.Kierowanie grupą pracowników.
"GRUPA MEBLOTEKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-15 - Gdynia (pomorskie)
-zarządzanie salonem RTV-zarządzanie zepołem pracowników-realizacja planów sprzedażowych-utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta-motywowanie i ocenianie pracowników-organizacja i planowanie czasu pracy podległego salonu-coaching pracowników
TERG S. A. mediaexpert - 2015-11-17 - Grodków (opolskie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m. in. za:- Optymalne planowanie i zarządzanie zasobami produkcji,- Efektywne zarządzanie podległym zespołem produkcyjnym,- Tworzenie analiz i raportów wyników ilościowych i jakościowych z podległych obszarów produkcyjnych,- Optymalizacja procesów produkcyjnych w obszarach: wydajności, jakości, kontroli kosztów,- Dbanie o standardy produkcji oraz bezpieczeństwo i higienę pracy,- Rozwiązywanie problemów technicznych, organizacyjnych, produkcyjnych,- Zarządzanie ryzykiem i zmianą w procesach produkcyjnych,- Ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia najwyższej jakości procesu produkcji,- Opiniowanie i aktywne uczestnictwo w nowych projektach wdrażanych w firmie.
Kolejowe Zakłady Łączności Sp. z o.o. - 2015-11-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
PPH KASZUB Wejherowo Zakład Nr 2 Kościerzyna - 2017-02-09 - Kościerzyna (pomorskie)
Praca na hali sprzedaży; tworzenie zamówień, zarządzanie personelem; prowadzenie marketu wg standardów firmy.
DINO POLSKA S. A. - 2017-03-13 - Pamiątkowo (wielkopolskie)
Pomoc gościom na każdym etapie wizyty w restauracji, zarządzanie ruchem gości poprzez dynamiczne i aktywn działanie, zapraszania do kas samoobsługowych, zapewnianie gosciom indywidualnej obsługi , budowlanie pozytywnych doświadczeń, komunikacje z opiekunami wycieczek
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Sięganów (łódzkie)
Przyjmowanie zamówień od klientów indywidualnych, nadzór nad zamówieniami, wydawanie towaru, zarządzanie pracownikami działu, wystawianie dokumentów, ważenie i rejestrowanie wydawanego towaru, organizowanie załadunku towaru na samochody firmowe i indywidualnych klientów, śledzenie przepływu masy towarowej w systemie komputerowym.
Zakłady Mięsne Stanisławów Spółka z o. o. - 2017-01-19 - Stanisławów (mazowieckie)
Planowanie, organizowanie i koordynowanie działań na terenie oddziału (produkcja gastronomiczna, zarządzanie personelem, administracją). Nadzorowanie i koordynowanie działań zatrudnionego personelu. Przeprowadzanie rekrutacji, selekcji i szkoleń nowych pracowników. Nadzorowanie i kontrolowanie jakości świadczonych usług w celu zagwarantowania odpowiednich standardów produkcji gastronomicznej. Współpraca z klientami i dostawcami oraz nadzorowanie dostaw produktów żywnościowych.
CATERMED S.A. - 2016-12-05 - Dzierżążno (pomorskie)
Obsługa maszyn stolarskich, cięcie elementów np. rysunku, kontrola jakości elementów
INTAR SP. Z O. O. - 2018-09-12 - Błachów (opolskie)
nadzór nad produkcją elemetów ze styropianu; koordynacja pracy zgodnie z planem produkcyjnym; nadzór nad podległą grupą pracowników
YANGJI ELECTRONICS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-20 - Mława (mazowieckie)
Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Wydziału Inwestycji,Remontów i Eksploatacji, a w szczególności:1) organizacja i nadzorowanie pracy referatu inwestorskiego w wydziale inwestycji,remontów i eksploatacji;2) pełnienie funkcji zastępcy kierownika wydziału;3) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względemmerytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw;4) koordynowanie zadań inwestycyjnych prowadzonych przez referat;5) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych;6) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, pracegeodezyjne, geologiczne;7) negocjowanie warunków umów na prace j.w.;8) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową;9) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów o prace j.w.;10) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje;11) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym;12) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadańinwestycyjnych i remontowych;13) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzyganiatechnicznych spraw budowy w toku jej realizacji;14) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz doujawniania występujących na budowie nieprawidłowości;15) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji;16) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lubrobót i przekazania ich do użytku;17) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00euro;18) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawozamówień publicznych;19) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych;20) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych;21) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji;22) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymiw zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego;23) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych;24) rozpatrywanie skarg i wniosków;25) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego;26) przekazywanie wydziałowi finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawachzamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000,00zł;27) ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku;28) inne zlecone prace przez kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacjiwynikające z zadań i regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta.
Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle - 2017-07-07 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
j.w.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad pracownikami, kierowanie samochodem służbowym do 3,5 ton, praca na terenie Krakowa, branża pielęgnacja terenów zielonych.
KAT DAR "OGRÓD SYSTEM" MARCELA DARIUSZ - 2019-01-24 - Kraków (małopolskie)
Transport towarów firmy na terenie kraju
SOBIANEK Marian Sobianek - 2016-06-23 - Parczew (lubelskie)
W zależności od stopnia wykształcenia wg. Karty Nauczyciela
Szkoła Podstawowa Nr 59 w Gdańsku - 2018-06-18 - Gdańsk (pomorskie)
kierownik robót
ZAKŁAD ROBÓT INŻYNIERYJNYCH Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Kotowice (śląskie)
Bieżące zarządzanie, organizacja oraz kontrola pracy podległego zespołu, odpowiedzialność za nadzór oraz utrzymanie wysokiej jakości usług, wykonywanie prac wchodzących w zakres podstawowej działalności zakładu.
Zakład Aktywności Zawodowej Zakład Usług Pralnicznych - 2016-08-24 - Wodzisław Śląski (śląskie)
nadzór nad pracownikami w dzialew produkcji, kontakt z chińskimi właścicielami
REACH INTERNATIONAL GROUP SP. z o.o. - 2016-03-04 - Poznań (wielkopolskie)
5,Nadzór nad produkcją na fermie drobiu; organizacja pracy i kierowanie zespołem; nadzór zootechniczny nad stadem; praca fizyczna polegająca m.in na wykonywaniu sztucznej inseminacji, systematyczne zbiory jaj; Miejsce wykonywania pracy: Sykstyny5, gm. Kętrzyn
Grelavi Spółka Akcyjna - 2016-10-27 - Sykstyny (warmińsko-mazurskie)