KIEROWNIK DZIAŁU PLANOWANIA I PROJEKTÓW BADAWCZYCH K/M (J. ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy Instytut Przemysłu Organicznego
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU PLANOWANIA I PROJEKTÓW BADAWCZYCH K/M (J. ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 2 580 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2016-03-08
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Instytut Przemysłu Organicznego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Annopol 6, 03-236 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 580 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK DZIAŁU PLANOWANIA I PROJEKTÓW BADAWCZYCH K/M (J. ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik do spraw strategii i planowania
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 580 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe- ekonomia, planowanie, europeistyka; min. 2 letnie doświadczenie zawodowe; doświadczenie w rozliczaniu projektów finansowych ze środków publicznych, funduszy strukturalnych UE i innych; dobra znajomość języka angielskiego. Obowiązki: nadzorowanie i koordynowanie pracy Działu w zakresie obsługi administracyjnej projektów oraz planowania, kierowanie kilkuosobowym zespołem pracowników, współpraca z pracownikami Instytutu w zakresie przygotowywania wniosków na dofinansowanie projektów, kontrola rozliczania finansowego projektów, analiza i kalkulacja kosztów projektów, nadzór nad prowadzeniem bieżącej dokumentacji projektów, przygotowanie zestawień i analiz dotyczących działalności Instytutu, współpraca z przedsiębiorcami, jednostkami naukowymi i innymi podmiotami, w zakresie pracy Działu. Zgłoszenia telefoniczne: 22 811 04 67 lub mailowe: glowacka (at) ipo.waw.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Instytut Przemysłu Organicznego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Annopol 6, 03-236 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Annopol
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw strategii i planowania
Data dodania oferty pracy: 08.03.2016
Oferta pracy ważna do: 21.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
etykietowanie towarów, pakowanie towarów, oklejanie towarów, prace pomocnicze
CERTFOR sp. z o.o. - 2017-11-17 - Elżbietów (mazowieckie)
Załadunek i rozładunek samochodów ciężarowych, ptrawidłowe składowanie, kontrola załadowanych i rozładowanych palet.
Firma PALKO sp. z o.o. - 2017-06-12 - Gniewięcin (świętokrzyskie)
-Obsługa klienta na stacji paliw-Obsługa dystrybutora
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Zabierzów (małopolskie)
organizacja pracy pracowników, nadzór nad pracownikami
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZTATY TECHNICZNE - 2018-06-20 - Radnica (lubuskie)
pozyskiwanie nowych klientów i rynków dla firmy, prowadzenie negocjacji handlowych, utrzymywanie kontaktów z klientami, nadzór nas siecią sprzedaży, kontakty z zagranicznymi podmiotami handlowymi
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
planowanie, organizacja, kierowanie i nadzór pracy magazynu i podległych pracowników nadzór nad prawidłowym obiegiem towarów (odbiór, przechowywanie,pakowanie, wysyłka) nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji magazynowej zapewnienie funkcjonowania magazynu zgodnie z wewnętrznymi standardami firmyprowadzenie inwentaryzacji obsługa programów magazynowychwystawianie faktur
HURT AGD Piotr Trocki - 2018-03-15 - Tuczno (zachodniopomorskie)
Wykształcenie min. średnie techniczne, preferowane wyższe; min. 2-3 lata dośw. na podobnym stanowisku, w zarządzaniu zespołem produkcyjnym, najlepiej w branży automotive; dobra znajomość j. angielskiego; umiejętność zarządzania pracownikami; dośw. w przeprowadzaniu audytów wewnętrznych i udział w audytach ze strony klienta; umiejętność wdrażania udoskonaleń na produkcji; zarządzanie operatorami produkcji i organizacja ich pracy; dbanie o realizacje planu produkcyjnego; współpraca z działem jakości i inżynierskim w celu optymalizacji produkcji i osiągania odpowiednich wskaźników jakościowych; współpraca z magazynem w zakresie dostępności materiałów na produkcję; współpraca z działem utrzymania ruchu w zakresie zapewnienia sprawności maszyn i urządzeń; Dwie zmiany; Miejsce pracy: Żory
TALENT PARTNERS HUBERT BOJARCZUK - 2016-01-22 - Żory (śląskie)
nadzór montaży, planowanie montaży, odbiór prac na podstawie protokołów odbioru
PPUH "HEILIŃSKI" - 2016-04-06 - Rożnowo (wielkopolskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2017-01-02 - Kwidzyn (pomorskie)
kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi, nadzór na budowie dróg
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Kraków (małopolskie)
produkcja tablic aluminiowych
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Gdynia (pomorskie)
Kierowanie zespołem pracowników, wprowadzanie faktur, dbanie o wygląd sklepu, przyjmowanie towaru itp.
AGMA S.C Marzena Bąk, Agata Mól - 2017-03-23 - Raków (świętokrzyskie)
jw.
LIM SP. Z O.O. SP.K - 2014-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
Odpowiedzialność za wynki sklepu, zarządzanie zespołem i asortym
Euro-net Sp. z o.o. Warszawa ul. Muszkieterów 15 - 2016-12-21 - Hrubieszów (lubelskie)
zarządzanie ludzmi na zmaianie, kontrola procesów produkcji, kontrola jakości produktów, raportowanie
Dominowood Spółka z o.o. - 2017-02-20 - Czarna Białostocka (podlaskie)
Osoba sprzątajaca - sprzatanie terenu w wskazanej firmie
P.P.H.U. Arras M.Lis & R.Żołądź - 2016-06-10 - Mielec (podkarpackie)
rozładunek i załadunek, weryfikowanie ilości, stanu towaru;obsługa magazynu wysokiego składowania;przygotowanie dokumentów eksportowych z uwzglęnieniem wewnętrznego systemu firmy; dowóz materiału na statnowiska robocze na hali;raportowanie stanu magazynowego z uwzglęnieniem wewnętrznego systemu firmy; przygotowywanie zamówień materiałów niebezpośrednio produkcyjnych; przeprowadzanie inwentaryzacji cyklicznych,praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Opole (opolskie)
Koordynacja wszystkich działań podejmowanych przez zespół specjalistów do spraw oprogramowania, zapewnienie doradztwa architektonicznego i technicznego oraz zapewnienie przestrzegane praktyk inżynieryjnych, ustalenie kierunku działania oraz celów dla zespołu oraz współpraca z decydentami wewnętrznymi i zewnętrznymi, odpowiedzialność za zarządzanie personelem oraz przekazywanie niezbędnych danych związanych z zatrudnieniem do funkcji saportujących, odpowiedzialność za odpowiednie przeszkolenie pracowników, odpowiedzialność za zarządzanie wynikami bezpośrednich podwładnych, raportowanie oraz pracę nad rozwojem umiejętności.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2016-08-31 - Gdańsk (pomorskie)
nadzór na budowie
kontakt przez PUP - 2015-11-17 - Kraków (małopolskie)
- PROWADZENIE SEKRETARIATU- OBSŁUGA KORESPONDENCJI SPÓŁKI- REDAGOWANIE PISM- WSPÓŁPRACA ORAZ OBSŁUGA KONTRAHENTÓW- ROZSYŁANIE ZAPYTAŃ OFERTOWYCH ORAZ PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIENIA OFERT- ZAMAWIANIE MATERIAŁÓW BIUROWYCH I BUDOWLANYCH- WPROWADZANIE ORAZ DEKRETOWANIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻOWYCH I ZAKUPOWYCH SPÓŁKI
KARPAT-BUD SP. Z O.O. - 2017-02-06 - Rogoźnica (podkarpackie)
Szczegóły ofert na stronie: https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/406377/files/ogloszenie_o_naborze.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Naczelnika Wydziału Rozwoju Miasta Urzędu Miejskiego w Tczewie w terminie do dnia 31 stycznia 2018 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2018-01-17 - Tczew (pomorskie)
-Wynagrodzenie ok. 3.000 zł+ dodatek za wysługę lat + dodatek funkcyjnyWypłacamy również dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-03-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie sprzedażą towarów oferowanych przez sklep, kierowanie bieżącą działalnością sklepu, wycena towarów, odbiór towarów, organizowanie pracy własnej oraz podległych pracowników
SUPER Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Jaworzno (śląskie)
nadzór nad pracami budowlanymi
M.M."METAL-BUD" Maciej Misztald - 2016-05-18 - Niechcice (łódzkie)
zwiększenie produktywności oraz stworzenie strategii minimalizowania awaryjności maszyn
SEKONIX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-01 - Żory (śląskie)
zarządzanie zespołem, uczestnictwo i nadzór nad projektami finansowymi, wdrażanie polityki i programów w celu poprawy konkurencyjności, nadzór nad działami finansowymi, współpraca z globalnym i regionalnym zarządem w strukturze organizacyjnej
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Sosnowiec (śląskie)
Organizaowanie parcy zespołu kosmetologów, szkolenie obecnej kadry, wyrównywannie standardów, wprowadzenie nowych pracowników, obsługa klinta VIP.
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Kraków (małopolskie)
Realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem Apteki Zakładowej oraz wynikających z ustawy.
Zespół Opieki Zdrowotnej "Szpitala Powiatowego" w Sochaczewie - 2017-03-17 - Sochaczew (mazowieckie)
do uzgodnienia
FHC-2, M.STODÓŁKA I WSPÓLNICY. SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-04 - Rzeszów (podkarpackie)
1) Nadzór nad planowaniem i naliczaniem potrzeb materiałowych w służbach technicznych w zakresie zabezpieczenia działalności Bazy jako Oddziału Gospodarczego; 2) realizowanie przedsięwzięć zabezpieczenia logistycznego Bazy jako OG w zakresie dostaw sprzętu oraz usług specjalistycznych; 3) Opracowywanie i uaktualnianie dokumentów osiągania wyższych stanów gotowości bojowej i mobilizacyjnej Bazy jako OG; 4) współudział w planowaniu, organizacji i prowadzeniu działalności kontrolnej Bazy jako OG w zakresie; 5) kierowanie sprawami wdrażania nowych rozwiązań w systemie zaopatrywania Bazy jako OG; 6) określanie potrzeb materiałowo-finansowych na zabezpieczenie zadań realizowanych przez podległe służby oraz dokonywanie podziału będących w dyspozycji środków materiałowych, a także sprawowanie nadzoru nad ich prawidłowym wykorzystaniem; 7) sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem pełnej sprawności eksploatacyjnej sprzętu, a także jego przydatności użytkowej w Składach; 8) nadzór nad przestrzeganiem rocznych norm zużycia resursów technicznych uzbrojenia i sprzętu wojskowego (SpW) oraz przydzielonych limitów eksploatacyjnych; 9) ustalanie i ocenianie szkód materialnych spowodowanych niewłaściwą eksploatacją lub niezawinionymi zdarzeniami losowymi sprzętu technicznego; 10) nadzorowanie jego uaktualnienia przez poszczególne osoby funkcyjne oraz nadzorowanie procesu eksploatacji sprzętu technicznego w ramach OG Bazy; 11) nadzór nad ewidencją pracy pojazdów (sprzętu) w podległych składach i warsztatach; 12) nadzór nad organizacją i funkcjonowaniem wojskowej bazy obsługowo-remontowej i magazynowej; 13) zapobieganie powstawaniu szkód w mieniu wojskowym; 14) planowanie terminowego odświeżania i rotacji przechowywanych tśm i sprzętu technicznego; 15) przygotowywanie propozycji zagospodarowania zbędnego mienia; 16) przedstawianie Kierownikowi Zespołu Zabezpieczenia ocen i wniosków w sprawach realizowanych przez siebie zadań; 17) koordynowanie działań Specjalistów Grupy Technicznej w zakresie zadań otrzymanych od Kierownika Zespołu Zabezpieczenia; 18) terminowe i rzetelne udzielanie informacji, jak również wykonywanie dokumentów sprawozdawczych i analitycznych. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-06-09 - Wrocław (dolnośląskie)