KIEROWNIK GOSPODARCZY K/M Warszawa oferta pracy XV LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI IM. NARCYZY ŻMICHOWSKIEJ
Stanowisko: KIEROWNIK GOSPODARCZY K/M
Wynagrodzenie: od 2 920 PLN
Zakres obowiązków: - współpraca z dzielnicowym biurem finansów w ramach rozliczeń finansowych- nadzór nad budynkiem i wyposażeniem szkoły w tym prowadzenie odpowiedniej dokumentacji- nadzór nad pracownikami obsługi- zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy
Data publikacji: 2019-11-21
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: XV LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI IM. NARCYZY ŻMICHOWSKIEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Klonowa 16, 00-591 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- współpraca z dzielnicowym biurem finansów w ramach rozliczeń finansowych- nadzór nad budynkiem i wyposażeniem szkoły w tym prowadzenie odpowiedniej dokumentacji- nadzór nad pracownikami obsługi- zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 920 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ 20% premii+ wysługa lat+ 520 zł dodatek funkcyjny
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK GOSPODARCZY K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 920 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.11.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomiczy, finansowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (ekonomiczne, finansowe), co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego.Obowiązki: - współpraca z dzielnicowym biurem finansów w ramach rozliczeń finansowych- nadzór nad budynkiem i wyposażeniem szkoły w tym prowadzenie odpowiedniej dokumentacji- nadzór nad pracownikami obsługi- zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy[Zgłoszenia: sekretariat (at) zmichowska.pl, 22 849 37 34]
Nazwa pracodawcy:
XV LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI IM. NARCYZY ŻMICHOWSKIEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Klonowa 16, 00-591 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Klonowa
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 21.11.2019
Oferta pracy ważna do: 06.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?17a26b0aa1f4455cc9f69923a7e81743
Podobne oferty pracy
- zarzadzanie działem,- organizacja pracy podległych pracowników,- rozliczenia terminowe
"Meblomet" Spółdzielnia Pracy Mszana Dolna - 2018-12-06 - Mszana Dolna (małopolskie)
Odpowiedzialność za produkcję, rozbiór, stan magazynowy oraz zamówienia logistyczne. Zarządzanie zespołem pracowników produkcyjnych oraz delegowanie obowiązków. Opracowywanie planów produkcyjnych. Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu technologicznego. Bieżące raportowanie o wynikach pracy właściciela firmy.
DAŻYNKA - NADBUŻAŃSKIE SMAKI GRAŻYNA PUTKOWSKA - 2018-11-13 - Rotki (podlaskie)
Kierowanie budową w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych, rozwiązywanie i prowadzenie spraw technicznych związanych z realizacją budowy, odpowiedzialność za rezultaty pracy własnej i podległego personelu, a także za wyniki pracy koordynowanej, terminowość, ilość i jakość wykonywanych zadań, stosownie do warunków budowy, nadzór wykonywanych instalacji, zapewnienie bezpieczeństwa oraz właściwego wykorzystania powierzonego mienia, przestrzeganie obowiązującego prawa budowlanego, prowadzenie dokumentacji budowy, gwarantowanie satysfakcji klientów z dostarczanych usług, reagowanie na potrzeby generowane w czasie realizacji projektu.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Maxtel sp zo.o. - 2016-05-17 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
TWINS-INSTALL Sp. z o.o. - 2018-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
Dbanie o wizerunek stoiska, kierowanie podległym personelem, ekspozycja towaru, zamawianie towaru, zarządzanie stratami.
DELIKATESY KASZUBSKIE S.C.GRAŻYNA MŁYŃSKA, IRENEUSZ MŁYŃSKI - 2017-08-24 - Przodkowo (pomorskie)
-prowadzenie inwestycji w zakresie budownictwa,-zarządzanie pracą podległych osób,-zarządzanie pracą podwykonawców,-prowadzenie dokumentacji,-nadzorowanie procedur administracyjnych związanych z inwestycjami budowlanymi,-terminowa realizacja budowy zgodnie z budzetem i harmonogramem.
Przedsiębiorstwo Budowlano Montażowe JEDYNKA Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Oborniki (wielkopolskie)
specjalista manager
ROL-TEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-06 - Piekary Śląskie (śląskie)
kierownik budowy
FEWATERM Sp. z o.o. Sp. k. - 2015-12-03 - Chojnik (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
-analiza potrzeb w zakresie opieki i pielęgnacji- planowanie i organizacja realizacji potrzeb- współpraca z rodziną- współpraca z personelem medycznym
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Dbanie o zamawianie i rotację towaru (artykuły przemysłowe: farby, narzędzia, itp.) , kierowanie małym zespołem pracowników.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe WinBud - 2016-11-14 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
tworzenie projektów w oparciu o Javascript, HTML 5,Angular JS, ZF2
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Rzeszów (podkarpackie)
wg oferty pracy
kontakt przez PUP - 2019-10-10 - Mądrzechowo (pomorskie)
nauczyciel języka angielskiego, praca w dwóch budynkach szkolnych oddalonych od siebie o 2 km
SZKOŁA PODSTAWOWA "POD LIPAMI" - 2016-01-13 - Krosinko (wielkopolskie)
Nadzór nad wykonywaniem prac instalacyjnych na obiektach przemysłowych i użyteczności publicznej.
ELTRIX Piotr Szymański - 2019-05-21 - Józefów (mazowieckie)
Przewóz towarów na terenie kraju, załadunek i rozładunek towaru.Wymagania: prawo jazdy kat. "C", świadectwo kwalifikacji zawodowej, książeczka sanitarno-epidemiologiczna, doświadczenie zawodowe, mile widziane prawo jazdy kat. "C"+"E".
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "KILER" Piotr Katolik - 2019-04-10 - Kietrz (opolskie)
a.Nadzór nad prawidłową pracą podległego personelub.Prowadzenie zgodnie z przepisami gospodarki materiałowej oraz dokumentacji warsztatowejc.Realizowanie planu obsług i remontów oraz przestrzeganie procesów technologicznych warunków remontów.d.Kierowanie i koordynowanie realizacją prac podległego personelu poprzez określenie zakresu i sposobu wykonywania prac naprawczych i kontrolnych.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-08-24 - Czerwieńsk (lubuskie)
*SPRAWOWANIE OBOWIĄZKÓW KIEROWNIKA BUDOWY W ROZUMIENIU PRAWA BUDOWLANEGO PRZEZ CAŁY OKRES TRWANIA PROJEKTU*PROWADZENIE DOKUMENTACJI BUDOWY*DBAŁOŚĆ O TERMINOWOŚĆ REALIZACJI BUDOWY*KOORDYNOWANIE PRACY PODLEGŁYCH ZESPOŁÓW*OPRACOWYWANIE PISM, OŚWIADCZEŃ, HARMONOGRAMÓW, ZESTAWIEŃ*DBAŁOŚĆ O PRZEPISY BHP
"ADMA" ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY MARIAN ADAMCZYK - 2017-12-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Kierownik budowy
RAF-MAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-12 - Lutcza (podkarpackie)
jw.
T.G. SECURITY Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie budowy, organizacja budowy, zapewnienie realizacji zleceń wpisanych do dziennika budowy, prowadzenie dokumentacji prowadzonej budowyzgodnie z projektem.
" TRANSKOP " FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA STEFAN CZEREP - 2018-04-24 - Lubin (dolnośląskie)
naprawa komputerów, doradztwo w sprawach IT, usuwanie usterek u klienta
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Prochowice (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Miechów (małopolskie)
Praca biurowa-obsługa korespondencji.Mile widziani studenci.Praca dwa razy w tygodniu po ok. 4-5 godzin dziennie w elastycznym czasie pracy.Możliwość zawarcia umowy o pracę.
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Raciborzu Tomasz Głowacki Kancelaria Komornicza w Raciborzu - 2016-07-08 - Racibórz (śląskie)
Prace porządkowe, drobne naprawy.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWY Cz. Skrodzki J. Skrodzki Spółka Jawna - 2018-04-16 - Konopki (podlaskie)
Przygotowanie elementów do szalowania, betonowania, następnie wykonanie wspomnianych prac. Kontakt: Andrzej Adamczyk tel. 41 38 75 130
Zakład Usług Remontowych i Produkcyjnych ZURIP S.A. - 2017-04-24 - Piastowo (mazowieckie)
- Prace porządkowe, zmywanie naczyń, pomoc w przygotowywaniu dań.- Wynagrodzenie: 13,80 zł brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące i kontynuacja (możliwość podpisania kolejnej umowy na minimum 1 rok).- Zlecenie wykonywane w godzinach: 6:00-22:00 + soboty, niedziele, święta. Wymagane wykształcenie podstawowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagana aktualna książeczka zdrowia Sanepid. Wymagana umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 515-523-065) w godzinach: 8:00-18:00.
HOTEL TRZY STAWY KATOWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-26 - Katowice (śląskie)
Nadzór nad powierzonym samochodem, maszynami i narzędziami, serwisowanie, koordynowanie pracy zespołów montażowych na terenie powiatu lubaczowskiego, nadzorowanie montaży.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Lublin (lubelskie)
Proaktywność w poszukiwaniu sposobów na dalszą automatyzację procesów AMS w celu zwiększenia wydajności; odpowiedzialność za dokładność i czasowe dostarczanie raportów; stymulowanie rozwoju osobistego członków zespołu, poprzez organizowanie spotkań 1-2-1 jak również prowadzenie spotkań zespołowych; rozwiązywanie problemów koordynatorów / specjalistów ds. Raportowania oraz problemów systemowych; odpowiadanie na bardziej złożone pytania raportowe konsultantów lub menedżerów (Business Intelligence); tłumaczenie skomplikowanych koncepcji w języku nietechnicznym, aby uzyskać wsparcie w strukturyzacji i zarządzaniu danymi i informacjami.
'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ' - 2018-12-06 - Gdańsk (pomorskie)
projektowanie rozwiązań, wsparcie przy rozwiązywaniu problemów, rysoawnie schematów elektrycznych, praca w delegacji 3-6 dniowa
Łukasz Soboń AUTOMATYKA - 2019-01-22 - Zawiercie (śląskie)