KIEROWNIK ZESPOŁU - BUSINESS INTELLIGENCE Gdańsk oferta pracy 'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ'
Stanowisko: KIEROWNIK ZESPOŁU - BUSINESS INTELLIGENCE
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Proaktywność w poszukiwaniu sposobów na dalszą automatyzację procesów AMS w celu zwiększenia wydajności; odpowiedzialność za dokładność i czasowe dostarczanie raportów; stymulowanie rozwoju osobistego członków zespołu, poprzez organizowanie spotkań 1-2-1 jak również prowadzenie spotkań zespołowych; rozwiązywanie problemów koordynatorów / specjalistów ds. Raportowania oraz problemów systemowych; odpowiadanie na bardziej złożone pytania raportowe konsultantów lub menedżerów (Business Intelligence); tłumaczenie skomplikowanych koncepcji w języku nietechnicznym, aby uzyskać wsparcie w strukturyzacji i zarządzaniu danymi i informacjami.
Data publikacji: 2018-12-06
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: 'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ'
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdańsk Oliwa, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Proaktywność w poszukiwaniu sposobów na dalszą automatyzację procesów AMS w celu zwiększenia wydajności; odpowiedzialność za dokładność i czasowe dostarczanie raportów; stymulowanie rozwoju osobistego członków zespołu, poprzez organizowanie spotkań 1-2-1 jak również prowadzenie spotkań zespołowych; rozwiązywanie problemów koordynatorów / specjalistów ds. Raportowania oraz problemów systemowych; odpowiadanie na bardziej złożone pytania raportowe konsultantów lub menedżerów (Business Intelligence); tłumaczenie skomplikowanych koncepcji w języku nietechnicznym, aby uzyskać wsparcie w strukturyzacji i zarządzaniu danymi i informacjami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-18:30 (godziny pracy ustalane wewnątrz zespołu). Wynagrodzenie uzależnione od kompetencji kandydata.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ZESPOŁU - BUSINESS INTELLIGENCE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
imponujuące doświadczenie w zarządzaniu zespołem. Biegła znajmość języka angielskiego. Umiejętności interpersonalne. Zdolność do osiągania wymagających celów i zarządzania relacjami z interesariuszami. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-18:30 (godziny pracy ustalane wewnątrz zespołu). Wynagrodzenie uzależnione od kompetencji kandydata. Miejsce pracy: Gdańsk Oliwa. Pracodawca zatrudni na stanowisko 2 osoby. Kandydat przesyła cv za pomocą formularza zgłoszeniowego: https://joboffice.traffit.com/public/form/a/229Oferujemy: atrakcyjną i stabilną karierę w uznanej na całym Świecie, nowatorskiej firmie; doskonałe warunki do rozwoju w międzynarodowym i bogatym kulturowo otoczeniu; szansę na pracę przy wielu projektach o globalnym zakresie; współpracę z wiodącymi specjalistami rynku pracy z różnych krajów; dodatkowy dzień wolny, zajęcia językowe, karta Multisport i inne korzyści.
Nazwa pracodawcy:
'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ'
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Puszkarska 7F, 30-644 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Puszkarska
Numer budynku pracodawcy: 7F
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 06.12.2018
Oferta pracy ważna do: 07.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zarządzanie salonemzarządzanie zespołem pracowników sklepu
TERG SA - 2017-05-12 - Wisła (śląskie)
Kierowanie wytwórnią mas betonowych
Firma Handlowo-Usługowa " POL KRUSZ " Zbigniew Wojno - 2016-07-27 - Kolno (podlaskie)
Montaż stolarki budowlanej (okna, drzwi, bramy)
P.H.U. "BRAM - TUR" DARIUSZ GRZESZNIK - 2017-06-29 - Cisew (wielkopolskie)
kierowanie robotami budowlanymi na kolei
Kadex Budownictwo Katarzyna Adamczyk - 2017-08-17 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
- kierowanie pracą lokalu gastronomicznego- zatrudnianie pracowników- dokonywanie zakupów surowców na rynku pakistańskim- rozliczenia finansowe działalności- lokal serwuje dania kuchni orientalnej ( Pakistan, Indie )
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Łódź (łódzkie)
praca fizyczna przy produkcji ogrodzeń betonowych.Praca w godz. 8-16
Monika Pytlak - P.P.H.U " Litex " - 2018-09-05 - Suchorzów (podkarpackie)
- Pisanie scenariuszy dla cyfrowych materiałów promocyjnych i organizacja preprodukcji. Zapraszanie artystów i organizacja ekipy filmowej. Umiejętność tworzenia filmów viralowych na potrzeby mediów społecznościowych. Praca nad postprodukcją pod kątem przygotowania cyfrowych materiałów promocyjnych (edytowanie, montaż, udźwiękowienie). Planowanie i koordynowanie strategii reklamy. Rozpowszechniania cyfrowych materiałów w Internecie w celu zwiększenia ich zasięgu. Wymagany język turecki na poziomie C2 w mowie i piśmie.- Wynagrodzenie: 4210,51 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe magisterskie. Wymagane doświadczenie w pozyskiwaniu i weryfikacji informacji przygotowanych do publikacji w serwisach internetowych w formie filmów viralowych, doświadczenie w marketingu w social media,doświadczenie w marketingu internetowym, doświadczenie w marketingu viralowym. Doświadczenie w rozplanowywaniu pracy na etapach preprodukcji, produkcji oraz postprodukcji. Wymagane umiejętnośći: opracowanie i nadzorowanie strategii marketingu viralowego, znajomość specyfiki montażu filmów viralowych. Wymagana biegła znajomość języka tureckiego oraz angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Katowice (śląskie)
pomocnik stolarza
Stolarstwo Meblowe Ceremuga Jan - 2018-10-11 - Juszczyn (małopolskie)
Kierowanie robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg
"DROG-BET Łukasz Kowalski" - 2016-01-20 - Podgórzyn (kujawsko-pomorskie)
praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, prowadzenie marketu wg standardów firmy
Dino Polska S.A. - 2016-01-13 - Topola Królewska (łódzkie)
Kierownik domu kultury
Poznańska Spółdzielnia Mieszkaniowa WINOGRADY - 2016-09-19 - Poznań (wielkopolskie)
Upewnienie się, że procedury due diligence są przeprowadzone na czas oraz zgodnie z odpowiednim poziomem jakości.Poszukiwanie i gromadzenie informacji przy użyciu wewnętrznych i zewnętrznych źródeł oraz i analizowanie dokumentacji zgodnie z wymaganiami KYC.Ścisła współpraca z partnerami biznesowymi zmierzająca do wdrażania wzajemnie satysfakcjonujących usprawnień i doskonalenia obowiązujących procesów.Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.Umiejętność pracy w środowisku wielozadaniowym.
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Kraków (małopolskie)
Organizacja produkcji, zarządzanie ludźmi, ścisła współpraca z zarządem.
Rud - Drew Sp. z o.o. - 2016-09-12 - Ruda Różaniecka (podkarpackie)
Zarządzanie personelem
BUSINESS SOLUTIONS - 2017-03-16 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Dbanie o wizerunek stoiska, kierowanie podległym personelem, ekspozycja towaru, zamawianie towaru, zarządzanie stratami.
DELIKATESY KASZUBSKIE S.C.GRAŻYNA MŁYŃSKA, IRENEUSZ MŁYŃSKI - 2017-08-24 - Przodkowo (pomorskie)
Kontrola i badania w terenie prowadzonych robót.
Laboratorium Drogowe VIA Sp. z o.o. - 2016-08-16 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
nadzorowanie robót budowlanych drogowych
FIRMA BUDOWLANA "FOBIS" SP. Z O.O. - 2017-12-01 - Lubin (dolnośląskie)
-Przyjmowanie i zwalnianie osób przyjętych do Ośrodka Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin;-Przyjmowanie i zwrot depozytów;-Opieka nad osobami przyjętymi do Ośrodka Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin;-Prowadzenie kartotek, księgi ewidencyjnej oraz innej dokumentacji osób zatrzymanych w Ośrodku oraz ewidencji osób doprowadzonych a nie przyjętych;-Wystawianie rachunków i przyjmowanie opłat za pobyt i usługi w Ośrodku;-Sporządzanie raportu z przebiegu dyżuru/zmiany;-Obsługa przez cały czas trwania dyżuru/zmiany systemu telewizji wewnętrznej monitoringu zgodnie z obowiązującymi w Ośrodku procedurami;-Nadzorowanie i organizowanie pracy osób podległych. Wymagania niezbędne: -Wykształcenie min. średnie z 2 letnim doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku lub wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: resocjalizacja, pedagogika resocjalizacyjna lub pokrewne; - Staż pracy ogółem min. 2 lata; - Znajomość przepisów prawa regulujących funkcjonowanie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego; -Obywatelstwo polskie; - Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - Brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - Dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego ( MS Office); - Nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe (pożądane) -Doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku w jednostkach administracji publicznej lub organizacjach pozarządowych; - Przeszkolenie z zakresu stosowania przymusu bezpośredniego; - Badania psychologiczne; - Wysoka kultura osobista; - Umiejętność działania w sytuacjach kryzysowych, odporność na stres; - Samodzielność i dobra organizacja czasu pracy.
CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ - 2016-03-21 - Lublin (lubelskie)
Zadania z zakresu organizacji pracy Ośrodka Rehabilitacyjnego. Wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych.
Centrum Logopedyczne GADU-GADU Alicja Bosak - 2018-07-17 - Biłgoraj (lubelskie)
Nadzór nad budową i organizacja pracy.
"DOMAR-T" Maria Domaracka - 2018-06-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)
MIN. NADZOROWANIE PRACY PRACOWNIKÓW OBSŁUGI, PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ ZWIĄZANYCH Z ZAMÓWIENIAMI PUBLICZNYMI, PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z WYNAJMEM POMIESZCZEŃ
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 W RZESZOWIE - 2018-04-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzorowanie i koordynowanie prac podległego personelu w czasie zmiany. Pomoc w organizacji przyjęć, bankietów, konferencji, spotkań, imprez okolicznościowych. Obsługa gości doradzanie, przyjmowanie zamówień. Kształtowanie i podtrzymywanie wzorowych relacji z gośćmi.
GRAND HOTEL RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-20 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
SOLOTRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-08 - Warszawa (mazowieckie)
w/g potrzeb
FONTEAM Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Sprzątanie
kontakt przez OHP - 2016-01-08 - Jarosław (podkarpackie)
Nadzór nad inwestycjami, budynkami, sprzętem oraz pracownikami. Przygotowanie dokumentacji inwestycji Szpitala, uczestniczenie w przygotowaniu i realizacji postępowań w trybie zamówień publicznych. Nadzór nad prowadzeniem budowy, przebudowy i remontów obiektów szpitalnych, nadzór ogólny nad infrastrukturą szpitalną. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-14.35 w Jaworzu.
BESKIDZKI ZESPÓŁ LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W JAWORZU - 2017-01-17 - Jaworze (śląskie)
Kierowanie wszystkimi operacyjnymi aspektami przejść z i do IBM Polska Lab. w tym finansowymi związanymi z liczebnością pracowników, logistycznymi, rekrutacyjnymi, pozyskiwania talentów. Odpowiedzialność za terminowe wykonywanie oraz usuwanie wszelkich problemów, które mogą wystąpić. Kierowanie lokalnymi programami w celu wspierania wzrostu i znaczenia dla IBM.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Kraków (małopolskie)
zarządzanie działaniem serwisu
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Wiry (wielkopolskie)
pakowanie wyrobów gortowych
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
jest bezpośrednim przełożonym pracowników obsługi, opracowuje plan urlopów, grafiki pracy pracowników obsługi, rozlicza czas pracy pracowników, prowadzi i rozlicza karty drogowe, zużycie paliwa, odpowiada za przeprowadzenie okresowych i zdawczo-odbiorczych inwentaryzacji, prowadzi książki obiektów budowlanych, prowadzi rejestr zakupów VAT, odpowiada za przeprowadzenie i prowadzi dokumentację zabezpieczenia przeciwpożarowego Ośrodka, przeglądów kominiarskich itd.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2015-12-03 - Świnoujście (zachodniopomorskie)