KIEROWNIK DZIAŁU ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI Biały Dwór oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI
Wynagrodzenie: od 14,7 PLN
Zakres obowiązków: wykształcenie bez znaczenia, min. trzyletnie doświadczenie w zawodzie kierownik działu zarządzania zasobami ludzkimi, komunikatywność, umiejętność pracy z ludźmiZakres obowiązków: nadzór, kontrola i planowanie pracypracodawca zapewnia zakwaterowanie, praca na terenie województwa wielkopolskiego
Data publikacji: 2019-05-10
Lokalizacja: Biały Dwór (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Biały Dwór, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykształcenie bez znaczenia, min. trzyletnie doświadczenie w zawodzie kierownik działu zarządzania zasobami ludzkimi, komunikatywność, umiejętność pracy z ludźmiZakres obowiązków: nadzór, kontrola i planowanie pracypracodawca zapewnia zakwaterowanie, praca na terenie województwa wielkopolskiego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 14,7 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 14,70 na /h
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biały Dwór
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krotoszyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu zarządzania zasobami ludzkimi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 14,7 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 3 letnie doświadczenie w zawodzie kierownik działu zarządzania zasobami ludzkimi
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Adres pracodawcy:
Rawicka 7b, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt osobisty za pośrednictwem PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: krotoszyński
Gmina pracodawcy: Krotoszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krotoszyn
Ulica pracodawcy: Rawicka
Numer budynku pracodawcy: 7b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu zarządzania zasobami ludzkimi
Data dodania oferty pracy: 10.05.2019
Oferta pracy ważna do: 08.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b1103f9bb3980cba9beeba54d20a9e2e
Podobne oferty pracy
Sprawy kadrowe: umowy, szkolenia, badania. Nadzór nad majątkiem.
POWIATOWY ZESPÓŁ NR 9 SZKÓŁ IM.MARII DĄBROWSKIEJ W KĘTACH - 2018-04-04 - Kęty (małopolskie)
w/g stanowiska
P. P. H. U. Kielecka Fabryka Mebli - 2016-09-01 - Kielce (świętokrzyskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
•Nadzór nad realizacją i kontrolą robót budowlanych - kosztów, jakości, ilości, terminowości, prawidłowości i zgodności z dokumentacją•Odpowiedzialność za organizację robót w powierzonym zakresie •Nadzorowanie i koordynacja prac brygad budowlanych i podwykonawców•Koordynacja i realizacja harmonogramu robót•Koordynacja rozliczeń z podwykonawcami •Bieżące zaangażowanie w Rady Budowy i aktualizację harmonogramu robót•Organizacja pracy zespołuPraca na umowę o pracę w godz. 7-17 w Kołobrzegu, również w weekendy.
PORR S.A. - 2017-07-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Organizowanie oraz koordynowanie budowy zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem robót.
FIRMA BUDOWLANA NAD-BUD - 2017-09-26 - Gdańsk (pomorskie)
Hurtownia wyrobów tytoniowych - Oddział Łódź. Organizacja i zarządzanie bieżącą działalnością oddziału, nadzór nad pracą podległych pracowników, planowanie i koordynowanie pracy w oodziale. Wymagane wykształcenie średnie, min. 1 rok stażu pracy, prawo jazdy kat. B, umiejętność kierowania zespołem pracowników, znajomość handlu hurtowego. Zadaniowy system pracy. Praca w siedzibie i na terenie woj. łódzkiego.
PHU MONA Hurtownia Papierosów - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)
Ustawianie parametrów i monitorowanie pracy wtryskarek i butelczarek, realizacja dziennej produkcji i zapewnienie jakości, szkolenie operatorów i liderów maszyn z podstawowej obsługi
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Korczyna (podkarpackie)
organizowanie systemu sprzedaży, analiza oczekiwan klientów, przygotowywanie ofert dla klientów z Indii, Pakistanu, Bangladeszu, doradztwo klientom przy dokonywaniu zakupów, praca na pół etatu 5 dni w tygodniu w godz 8-16
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Rybie (mazowieckie)
efektywna organizacja pracy montażystów, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, współpraca z inżynierami projektów w celu zapewnienia zgodności prowadzonych prac zgodnie z harmonogramem
SPE Sp. z o.o. - 2017-06-08 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie i organizowanie pracy podległego zespołu Zapewnienie efektywnego i zgodnego z obowiązującymi przepisami prawnymi funkcjonowania obszaru Płac Przygotowywanie sprawozdań statystycznych, raportów i analiz dotyczących wynagrodzeń Sporządzanie deklaracji ZUS i korekt Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu Sporządzanie rozliczeń rocznych Współpraca bieżąca z ZUS, Urząd Skarbowy, PIP
"Elbest" Sp. z o.o. - 2016-09-16 - Bełchatów (łódzkie)
Znajomość narzędzi zarządzania i administrowania w sieciach komputerowych, znajomość zagadnień związanych z pozyskaniem i instalacją oprogramowania, znajomość podzespołów komputerowych i urządzeń peryferyjnych, znajomość środowiska systemu operacyjnego Windows 7 i 10.
1 Regionalna Baza Logistyczna - 2017-01-13 - Cybowo (zachodniopomorskie)
Praca na kuchni, przy obsłudze Gości, bieżące sprzątanie sali jadalnej i terenu zewnętrznego. Godziny pracy różne w zależności od potrzeb restauracji. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16, telefoniczny w godz. 10-18.
BAKS Alina Borucka Restauracje Mc Donald's - 2016-05-06 - Słupsk (pomorskie)
Rozbiór drobiu. Praca na 2 zmiany 6-8; 12-14.
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Mysłowice (śląskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż biletów w Rodzinnym Parku Rozrywki Zaurolandia w Rogowie
Jacek Sobolewski Zaurolandia - 2016-04-04 - Rogowo (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie i przeprowadzenie własnych zajęć w różnych grupach wiekowych ( zajęcia grupowe i indywidualne ), przygotowywanie pomocy edukacyjnych do zajęć, prace porządkowe na stanowisku
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Augustów (podlaskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie: średnie; prawo jazdy kat.B; przygotowywanie dokumentów administracyjnych i logistycznych; wprowadzanie FV kosztowych; tworzenie i wysyłanie dokumentów dla kierowców; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Gliwice (śląskie)
Zarządzanie działem sprzedaży. Realizowanie procesu sprzedaży we współpracy z otoczeniem wewnętrznym i zewnętrznym. Tworzenie oferty usług i produktów. Pozyskiwanie klientów komercyjnych i instytucjonalnych.Reprezentowanie interesów firmy na etapie poszukiwania klientów i negocjowania kontraktów. Sprzedaż towarów i usług oferowanych przez Spółkę. Sporządzanie analiz i prognoz. Współudział w tworzeniu planów: strategii sprzedażowych i marketingowych, polityki cenowej i rabatowej, budżetu. Realizacja planów sprzedaży oraz strategii sprzedażowych i marketingowych. Analiza rynku usług uzdrowiskowych.
UZDROWISKO LĄDEK - DŁUGOPOLE SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-05-08 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
strzyżenie zwierząt
LECZNICA DLA ZWIERZĄT Michał Rokosz, Adam Januszkiewicz - 2018-01-12 - Kowary (dolnośląskie)
Poszukujemy pracownika w charakterze kierownika budowy, kierownika robót w branży drogowej.Wymagane: doświadczenie na stanowisku o podobnym charakterze, znajomość procesów technologicznych, doświadczenie w planowaniu i koordynacji dostaw materiałów, doświadczenie w efektywnym zarządzaniu maszynami i sprzętem, doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników, komunikatywność.Mile widziane uprawnienia budowlane.Obowiązki:- prowadzenie budowy w sposób zgodny z wiedzą i sztuką budowlaną- bezpośredni nadzór realizacji robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy i plany organizacji robót, jakości- nadzór i odpowiedzialność za pracę podległego zespołu,
Usługi Transportowe, Ziemne, Melioracyjne i Ogólnobudowlane Henryk Czarnowski - 2016-07-06 - Kalisz (pomorskie)
adminitrowanie oraz całościowa obsługa biura zgodnie z zachowaniem zasad firmy, zorganizowanie i zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura, sporządzanie instrukcji, procedur i regulaminów w zakresie czynności biurowych, organizowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników, motywowanie, ocenianie i premiowanie podległych pracowników, współpraca z instytucjami zewnętrznymi i kontrahentami w zakresie prowadzonej przez pracodawcę działalności, współpracowanie i zawieranie umów z kontrahentami i podwykonawcami w zakresie prowadzonej przez pracodawcę działlności, planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura.WYMAGANIA: wykształcenie wyższeumiejętności: komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, kreatywność, umiejętności analityczne, odporność na stres, prawo jazdy kat. B, min. 5 lat doświadczenia w zawodzie, znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego w stopniu dobrym i języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.praca-pół etatu w godz. 9-13
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2017-01-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:- zarządzanie i kierowanie dostępnymi zasobami ludzkimi i rzeczowymi Oddziału w celu zapewnienia efektywnej realizacji przypisanych zadań,- nadzorowanie gospodarki nieruchomościami będącymi w trwałym zarządzie Urzędu, aktualizowanie stanów prawnych, gospodarowanie lokalami biurowymi, pomieszczeniami zaplecza technicznego, sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem obiektów Urzędu oraz terenu wokół nich,- monitorowanie spraw związanych z gospodarką magazynową w celu zapewnienia prawidłowego przechowywania oraz dystrybucji dóbr materialnych pozwalających zabezpieczyć funkcjonowanie Urzędu,-koordynacja spraw związanych z administrowaniem sal konferencyjnych oraz obsługą narad, szkoleń i spotkań organizowanych przez Urząd. Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-02-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kierownie produkcją ogrodzeń, mile widziana znajomośc rysunku technicznego i kosztorysowania.
Firma "FEIMP" Aurelia Kubinka - 2017-03-02 - Świdnica (dolnośląskie)
planowanie, organizowanie i kontrola działalności związanej z funkcjonowaniem magazynu, wspólpraca z innymi działami (logistyka, zakupy, magazyn główny), obsługa przyjęcia i wydania towaru w magazynie, uczestnictwo w procesach logistyczno-montażowych
"VIVENGE PRODUKCJA 1" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie pracą wydziału produkcyjnego w ramach produkcji wyrobów z drewna ( mebel ogrodowe, meble kuchenne).
NATURA A.BISZCZANIK, A.BISZCZANIK, M.BISZCZANIK, S.BISZCZANIK SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-27 - Bełżec (lubelskie)
Organizacja i nadzór pracy w stacji obsługi pojazdówwykształcenie wyższe/średniedoświadzenie mile widzianetel. 605 898 337e-mail: samech (at) samech.eu
SAMECH Sp. z o. o. - 2017-07-13 - Gniezno (wielkopolskie)
j.w
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
P.P.H.U. PRO-ONE PIOTR KRZTOŃ - 2017-12-28 - Trzebownisko (podkarpackie)
Organizacja pracy pracowni serologicznej, kierowanie, planowanie i organizowanie pracy podległego personelu, nadzór nad sprawozdawczością prowadzoną w pracowni.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Lublin (lubelskie)