KIEROWNIK DZIAŁU WSPARCIA ŚRODOWISKOWEGO Chodzież oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodzieży
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU WSPARCIA ŚRODOWISKOWEGO
Wynagrodzenie: od 3 750 PLN
Zakres obowiązków: Organizowanie i kierowanie pracą Działu Wsparcia Środowiskowego, kierowanie działalnością podległych pracowników zgodnie z przepisami prawa oraz zasadami organizacji pracy , dokonywanie odpowiedniego podziału pracy oraz ustalenie zakresów czynności pracowników i przedstawianie ich Dyrektorowi do aprobaty, bieżące monitorowanie zmian obowiązujących przepisów oraz mających wejść w życie aktów prawnych dotyczących zadań realizowanych przez podległy mu Dział oraz informowanie o zmianach Dyrektora oraz pracowników Działu, przeprowadzenie kontroli efektów pracy i okresowe oceny pracy podległych pracowników, informowanie Dyrektora o stanie realizacji zadań oraz potrzebach związanych z funkcjonowaniem podległego mu Działu, opracowywanie materiałów analitycznych i sprawozdawczości z zakresu podległego Działu, nadzorowanie przestrzegania przez podległych pracowników zachowania tajemnicy służbowej i zasad etyki zawodowej oraz przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. , organizowanie okresowych narad pracowników na tematy związane z realizacją zadań Działu, organizowanie zastępstwa podległych pracowników, przeglądanie i dekretowanie poczty pomiędzy właściwych rzeczowo pracowników Działu, koordynowanie oraz nadzorowanie właściwego stosowania przez podległych pracowników instrukcji kancelaryjnej, koordynowanie oraz nadzorowanie działań podległych pracowników w zakresie ochrony danych osobowych oraz archiwizowanie akt, wnioskowanie do Dyrektora w sprawach nagradzania lub karania podległych pracowników.
Data publikacji: 2018-05-16
Lokalizacja: Chodzież (wielkopolskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodzieży
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krasińskiego 14, 64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizowanie i kierowanie pracą Działu Wsparcia Środowiskowego, kierowanie działalnością podległych pracowników zgodnie z przepisami prawa oraz zasadami organizacji pracy , dokonywanie odpowiedniego podziału pracy oraz ustalenie zakresów czynności pracowników i przedstawianie ich Dyrektorowi do aprobaty, bieżące monitorowanie zmian obowiązujących przepisów oraz mających wejść w życie aktów prawnych dotyczących zadań realizowanych przez podległy mu Dział oraz informowanie o zmianach Dyrektora oraz pracowników Działu, przeprowadzenie kontroli efektów pracy i okresowe oceny pracy podległych pracowników, informowanie Dyrektora o stanie realizacji zadań oraz potrzebach związanych z funkcjonowaniem podległego mu Działu, opracowywanie materiałów analitycznych i sprawozdawczości z zakresu podległego Działu, nadzorowanie przestrzegania przez podległych pracowników zachowania tajemnicy służbowej i zasad etyki zawodowej oraz przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. , organizowanie okresowych narad pracowników na tematy związane z realizacją zadań Działu, organizowanie zastępstwa podległych pracowników, przeglądanie i dekretowanie poczty pomiędzy właściwych rzeczowo pracowników Działu, koordynowanie oraz nadzorowanie właściwego stosowania przez podległych pracowników instrukcji kancelaryjnej, koordynowanie oraz nadzorowanie działań podległych pracowników w zakresie ochrony danych osobowych oraz archiwizowanie akt, wnioskowanie do Dyrektora w sprawach nagradzania lub karania podległych pracowników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 750 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU WSPARCIA ŚRODOWISKOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chodzież
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chodzieski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chodzież
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: biegła znajomość obsługi komputera
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1: dobra organizacja pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem , biegła znajomość przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej oraz aktów wykonawczych do ustawy, KPA, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczejCechy osobowościowe kandydatów:- Szacunek dla ludzi , wrażliwość na problemy społeczne , empatia, życzliwość -samodyscyplina, samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy-cierpliwość, odpowiedzialność, komunikatywność-kierowanie sie zasadami etyki zawodowej-kreatywność , umiejętność pracy w zespole-radzenie sobie w sytuacjach trudnych ( stresowych , konfliktowych , pod presją czasu)-umiejętność poruszania się w przepisach prawnych-samodzielność w podejmowaniu decyzji-dążenie do podnoszenia kwalifikacji i umiejętności zawodowychDodatkowe Doświadczenie zawodowe: Co najmniej roczny staż pracy w ośrodkach pomocy społecznej
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodzieży
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Adres pracodawcy:
Krasińskiego 14, 64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny zawierający szerszą rekomendacje swojej kandydatury na stanowisko aspirant pracy socjalnej, wypełniony i podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie , oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach z adresem kandydata należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chodzieży przy ul. Zygmunta Krasińskiego 14 lub pocztą (liczy się data wpływu do Ośrodka) na adres Ośrodka z dopiskiem: Nabór na Kierownika Działu Wsparcia Środowiskowego w terminie do dnia 30.05.2018 r. do godz. 14.00.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: chodzieski
Gmina pracodawcy: Chodzież
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chodzież
Ulica pracodawcy: Krasińskiego
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.05.2018
Data dodania oferty pracy: 16.05.2018
Oferta pracy ważna do: 30.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
staż- nauka przygotowywania umów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Konin (wielkopolskie)
Kierownik produkcji
GSM ASSETS sp. zo.o. - 2017-04-21 - Krzywiń (wielkopolskie)
prace porządkowe, odkrzaczanie i odmulanie rowów i cieków wodnych, prace porządkowe na terenach leśnych i zielonych
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
współpraca z kontrahentami chińskimi, specjalista ds tworzyw sztucznych
HALEX INTERNATIONAL TRADING SP. Z O.O. - 2018-09-04 - Wielkie Rychnowo (kujawsko-pomorskie)
branża ogólnospożywcza, nadzór i kierowanie sklepem
GLIDE-BM Michał Buchowski - 2016-05-12 - Lębork (pomorskie)
Bardzo dobra organizacja pracy inicjatywa, zaangażowanie,obowiązkowość. Doświadczenie i umiejętność zarządzania zespołem pracowników. Silna osobowość, pewność siebie, odporność na stres. Lojalność i dyspozycyjność.
BOGATTI Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Śmigiel (wielkopolskie)
- przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych, - sprawowanie bieżącej kontroli postępowania z dokumentami niejawnymi a także egzekwowanie ich zwrotu i rozliczenia, - powielanie, rejestrowanie dokumentów niejawnych,- rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego lub przeniesienia do służby (pracy) w innej jednostce lub komórce organizacyjnej, - udostępnianie lub wydawanie dokumentów niejawnych osobom lub instytucjom na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych,- informowanie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów,- prowadzenie dzienników, książek ewidencyjnych i teczek,- prowadzenie ewidencji pieczęci kancelaryjnych,- archiwizowanie dokumentów niejawnych znajdujących się w posiadaniu kancelarii,- udział w niszczeniu dokumentów kategorii BC, nie podlegających archiwizacji,- prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepisów niejawnych,- prowadzenie składnicy akt KPP Oborniki
Komenda Powiatowa Policji - 2017-06-30 - Oborniki (wielkopolskie)
sprzedaż artykułów spożywczych
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Styków (świętokrzyskie)
sporządzanie harmonogramów pracy, zarządzanie przydzielonym działem, zamawianie towarów, planowanie szczytów promocyjnych oraz ekspozycji, rozwiązywanie problemów reklamacyjnych
KANKAN Sp. z o o.o. - 2016-03-09 - Bukowno (małopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Uście Gorlickie (małopolskie)
obsługa klientów KFC
AmRest sp. zo.o. (Restauracja KFC) - 2016-02-26 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wyksz. minimum średnie,doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika/brygadzisty magazynu,Efektywne zarządzanie gospodarką magazynową,umiejętność organizacji pracy, sumienność, dokładność .mile widziane uprawnienia na wózek widłowy;- odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie magazynu, - zarządzanie procesami magazynowymi,, - prowadzenie dokumentacji magazynowej oraz inwentaryzacji, - odpowiedzialność za zgodność stanów magazynowych, - współpraca z pozostałymi działami firmy (handlowym, zakupów, produkcją),
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2017-01-02 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
Oferta dla osób do 30 roku zycia. Obróbka i składanie elementów meblowych, stolarskich na stanowisku w zakładzie. Transport, montaż mebli, zabudów meblowych u klienta.
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Łódź (łódzkie)
zapoznanie się z pracą w biurze rachunkowym, organizacja pracy, obserwacja, wykonywanie drobnych prac biurowych, obsługa programów kom.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Prowadzenie budowy w zakresie posiadanych uprawnień (instalacji technologicznych). Praca na terenie kraju oraz zagranicy.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE INOX INSTAL SPÓŁKA JAWNA RATAJ KALETA WÓJCIUK RÓG - 2016-11-28 - Brzesko (małopolskie)
Koordynacja wszystkich działań podejmowanych przez zespół specjalistów ds. oprogramowania; zapewnienie doradztwa architektonicznego i technicznego oraz zapewnienie przestrzegane praktyk inżynieryjnych; ustalenie kierunku działania oraz celów dla zespołu oraz współpraca z decydentami wewnętrznymi i zewnętrznymi; odpowiedzialność za zarządzanie personelem oraz przekazywanie niezbędnych danych związanych z zatrudnieniem do funkcji saportujących; odpowiedzialność za odpowiednie przeszkolenie pracowników; odpowiedzialność za zarządzanie wynikami bezpośrednich podwładnych, raportowanie oraz pracę nad rozwojem umiejętności.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2016-07-28 - Gdańsk (pomorskie)
zarządzanie dostawami, przygotowywanie zamówień klientów, analiza rynku, także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zamawianie towaru u chińskich dostawców, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zarządzanie kadrą wychowawczą
Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2017-10-17 - Wisła (śląskie)
Branża spożywcza, stoiska mięsne. - firma z tradycjami, - terminowa wypłacalność wynagrodzenia, - zaplecze socjalne, - miła atmosfera. Praca na dwie zmiany: 6:00-14:00, 13:30-21:30. Miejsce pracy: ul. Solskiego. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - osobisty: ul. Podwale 37/38, Wrocław, tel. 71 371 82 51.
Społem Powszechna Spółdzielnia Spożywców Południe we Wrocławiu - 2018-01-23 - Wrocław (dolnośląskie)
nazór nad obiegiem dokumentów , wprowadzanie danych do systemu, sprawdzanie poprawności otrzymywanych i wystawianych dokumentów księgowych , nadzór nad terminowością zamówień , nadzór prac działu handlowego, współpraca z producentami i księgowością , obsługa klientów firmy, pozyskiwanie klientów .
TEXOM S.C. - 2017-01-17 - Rzeszów (podkarpackie)
koordynacja pracy biura, koordynacja korespondencji, tworzenie dokumentów i zestawień dla księgowości, odpowiedzialność za przepływ informacji w firmie
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
kierowanie zespołem pracowników recepcji, pokojowych, dozorców. pracowników gospodarczych, konserwatorów
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "REHABILITACJA" W ZIELONEJ GÓRZE OŚRODEK REHABILITACYJNO-WYPOCZYNKOWY - 2016-01-07 - Gościm (lubuskie)
Zarządzanie , koordynacja działem handlowym, utrzymywanie aktualnych i pozyskiwanie nowych rynków zbytu
BUDZYŃSCY Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Jarantowice (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie sklepem, personelem, rozliczanie kasjerów, robienie zamówień
FHC-2 Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Kontakt ze zleceniodawcami zagranicznymi, kierowanie grupą wielojęzyczną. Praca wg zlecenia.
IvAnt - Montaż Krzysztof Antonik - 2017-11-17 - Jędrzychowice (dolnośląskie)
PRACA Z OSOBAMI NIEPEŁNOSPRAWNYMI
STOWARZYSZENIE RODZICÓW I PRZYJACIÓŁ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH "RADOŚĆ" - 2018-07-06 - Dębica (podkarpackie)
Zarządzanie podległym zespołem, prowadzenie marketu zgodnie z obowiązującymi standardami firmy, zarządzanie asortymentu marketu, reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-03 - Szemud (pomorskie)
Zarządzanie pracą podległego zespołu pracowników działu produkcji,Nadzór i zarządzanie procesami w dziale,Zapewnienie prawidłowości stosowania procedur oraz proponowanie rozwiązań usprawniających procesy,Przygotowanie działu do inwentaryzacji oraz aktywne w niej uczestnictwoWspółpraca z audytorami oraz wdrażanie ich zaleceńSzkolenie oraz motywowanie zespołu do pracyPrzestrzeganie przepisów BHP oraz dbanie o porządek w podległym obszarzePracodawca oferuje: Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki wynagrodzenia, System premiowy, Ubezpieczenie NNW opłacane przez Zakład, Ciągły kontakt z nowoczesnymi technologiami, Możliwość rozwoju zawodowego i wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji, Dofinansowanie do nauki języka angielskiego, Możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym, Świadczenia z ZFŚS, Imprezy integracyjne.
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-01 - Ziębice (dolnośląskie)
OBOWIĄZKI KIEROWNIKA BUDOWYWYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE TECHNICZNE, WYŻSZEPRACA OD 8-16WYNAGRODZENIE OD 3000,00-6000,00 ZŁ BRUTTOPRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY PRZED WIZYTĄ
GRAZ ANDRZEJ GRUSZKA ZBIGNIEW GRUSZKA SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa i zarządzanie kawiarnią, która znajduje się na terenie parku rozrywki. Współpraca z pracownikami i obsługa gości.
Künstlerische Holzgestaltung Bergmann GmbH - 2017-07-14 - Niemcy (Niemcy)