KIEROWNIK KANCELARII TAJNEJ Oborniki oferta pracy Komenda Powiatowa Policji

Stanowisko: KIEROWNIK KANCELARII TAJNEJ
Wynagrodzenie: od 2 407,32 PLN
Zakres obowiązków: - przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych, - sprawowanie bieżącej kontroli postępowania z dokumentami niejawnymi a także egzekwowanie ich zwrotu i rozliczenia, - powielanie, rejestrowanie dokumentów niejawnych,- rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego lub przeniesienia do służby (pracy) w innej jednostce lub komórce organizacyjnej, - udostępnianie lub wydawanie dokumentów niejawnych osobom lub instytucjom na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych,- informowanie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów,- prowadzenie dzienników, książek ewidencyjnych i teczek,- prowadzenie ewidencji pieczęci kancelaryjnych,- archiwizowanie dokumentów niejawnych znajdujących się w posiadaniu kancelarii,- udział w niszczeniu dokumentów kategorii BC, nie podlegających archiwizacji,- prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepisów niejawnych,- prowadzenie składnicy akt KPP Oborniki
Data publikacji: 2017-06-30
Lokalizacja: Oborniki (wielkopolskie)
Pracodawca: Komenda Powiatowa Policji
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piłsudskiego 54, 64-600 Oborniki, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych, - sprawowanie bieżącej kontroli postępowania z dokumentami niejawnymi a także egzekwowanie ich zwrotu i rozliczenia, - powielanie, rejestrowanie dokumentów niejawnych,- rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego lub przeniesienia do służby (pracy) w innej jednostce lub komórce organizacyjnej, - udostępnianie lub wydawanie dokumentów niejawnych osobom lub instytucjom na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych,- informowanie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów,- prowadzenie dzienników, książek ewidencyjnych i teczek,- prowadzenie ewidencji pieczęci kancelaryjnych,- archiwizowanie dokumentów niejawnych znajdujących się w posiadaniu kancelarii,- udział w niszczeniu dokumentów kategorii BC, nie podlegających archiwizacji,- prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepisów niejawnych,- prowadzenie składnicy akt KPP Oborniki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 407,32 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wysokość wynagrodzenia brutto + dodatek za wysługę
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK KANCELARII TAJNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oborniki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: obornicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oborniki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 407,32 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Odporność na stres
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Samodzielność w działaniu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Zaangażowanie i obowiązkowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
-doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy administracyjno-biurowej-poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicą państwową, oznaczone klauzulą "ściśle tajne", -znajomość przepisów z zakresu informacji niejawnych , kancelaryjnych i z zakresu archiwizacji- dodatkowe informacje uzyskać można pod numerem telefonu: 61/ 29 72 325
Nazwa pracodawcy: Komenda Powiatowa Policji
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 54, 64-600 Oborniki, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys/CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy, oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych,oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, kopia dokumnetów potwierdzających niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzących skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,poświadczenie bezpieczeństwa DOKUMENTY NALEŻY SKŁADAĆ DO: 14 lipca 2017r., decyduje data: stempla pocztowego/ osobistego dostarczenia oferty do urzędu, MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Komenda Powiatowa Policji, ul. PIłsudskiego 54, 64-600 Oborniki
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: obornicki
Gmina pracodawcy: Oborniki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oborniki
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 54
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.06.2017
Data dodania oferty pracy: 30.06.2017
Oferta pracy ważna do: 14.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie codzienną pracą zespołu projektowego, opracowanie nowych oraz zarządzanie istniejącymi panelami kontrolnymi w Tableau, tworzenie raportów oraz szablonów raportów, które wspomagają roczny proces planowania finansowego i realizacje planu biznesowego, tworzenie raportów, które umożliwiają dokładne i aktualne śledzenie i raportowanie wyników biznesowych, okreslnie szczegółowych wymagań biznesowych oraz wymagań technicznych niezbędnych do tworzenia szablonów raportów, proaktywne rozwiązywanie problemów.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, umiejętność logistyka, spedycja, transport, doświadczenie zawodowe 3 lata, znajomość języka rosyjskiego w stopniu biegłym, angielskiego w stopniu podstawowym. Ogólny zakres obowiązków: projektowanie, wdrażanie i zarządzanie operacjami transportu w kraju i zagranicą; organizacja i kontrola pracy działu transportu; negocjowanie umów z poddostawcami; tworzenie sieci firm współpracujących; współpraca z urzędami; współpraca z kontrahentami z rynków Europy Wschodniej, UE.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Lublin (lubelskie)
Zgodny ze stanowiskiem.
PROGRESS XVIII Sp. z o.o. Sp. komandytowo-akcyjna - 2016-07-12 - Chojnice (pomorskie)
Nadzorowanie i koordynowanie pracy na obsługiwanych obiektach, Odpowiedzialność za skuteczność i jakość pracy podległych pracowników. Wdrażanie i szkolenie nowych Pracowników Opracowywanie planówochrony obiektów Przygotowanie, nadzór i realizacja zabezpieczenia imprez masowych Budowanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z Kontrahentami Gospodarka odzieżą służbową. Praca w godzinach od 8-16
AGAR Agencja Detektywistyczna Konwoju i Ochrony - 2017-10-18 - Opole (opolskie)
Prowadzenie dokumentacji budowy, nadzór nad przygotowywaniem dokumentacji powykonawczej i odbiorowej, organizowanie oraz koordynowanie budowy.
Zakład Budowlany Rafał Lehmann - 2016-11-21 - Kiełpino (pomorskie)
Kierowanie działem sprzedaży.
MAKSIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Tarnowskie Góry (śląskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na towary z branży narzędziowejwysoki poziom bieżącej obsługi klientów przygotowywanie ofert handlowych zamawianie towarów, zarządzanie zapasami doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktówbudowa i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-03-29 - Rzeszów (podkarpackie)
przyjmowanie zamowień od klientów, obsługa gości, obsługa kasy fiskalnej
PHU Zajazd "Morena" Alicja Budowicz - 2017-08-08 - Hołny Mejera (podlaskie)
Kontakt z kontrahentami, prowadzenie dokumentacji projektowej, budowanie i zarządzanie zespołem projektowym, nadzorowanie pracy podwykonawców w projekcie, planowanie działań prowadzących do osiągnięcia założonych rezultatów projektu
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Łódź (łódzkie)
Pełna księgowość spółki, kadry, płace, podatki, ZUS (19 osób). Kontakt z pracodawca telefoniczny. Oferta dostępna w sali E.
ZARZĄDCA Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw administracyjnych, gospodarczych i majątkowych oraz zaopatrzenie.
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Kunowie - 2016-09-01 - Kunów (świętokrzyskie)
kierownik marketu
Dino Polska S.A. - 2016-01-19 - Biedrusko (wielkopolskie)
zarządzanie, sprzedaż towarów oferowanych przez sklep, kierowanie bieżąca działalnością sklepu, wycena towarów, odbiór towarów, organizowanie pracy własnej oraz podległych pracowników
TEN DA Sp. z o.o. - 2016-03-16 - Jaworzno (śląskie)
Kierowanie produkcją
Zakład Metalowy Mirosław Głowa - 2017-02-27 - Tuszów Narodowy (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Lelis (mazowieckie)
- Koordynowanie działań na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klientów globalnych, działania na rzecz poprawy jakości świadczonych usług. Zarządzanie zespołem. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 7500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 6 lat doświadczenia w branży IT, min. dwa lata doświadczenia w zarządzaniu pracą zespołu. Wymagana umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT. Udokumentowana znajomość pakietu MS Office, Notes, udokumentowana znajomość kodeksu ITIL. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż artykułów spożywczych.
Delikatesy TĘCZA Barbara Worosz - 2017-07-21 - Lubaczów (podkarpackie)
Wymagania:1) wiedza z zakresu marketingu i zarządzania,2) wykształcenie średnie, mile widziane ogrodnicze lub rolnicze,3) znajomość branży ogrodniczej będzie dodatkowym atutem,4) mile widziane doświadczenie na stanowisku kierowniczym,5) doskonała organizacja pracy i samodzielność w realizacji celów,6) kreatywność,7) umiejętność myślenia strategicznego,8) zdolności interpersonalne,9) znajomość dokumentacji i obiegu dokumentów sprzedażowych,10) mile widziana znajomość programu KC-Firma.
P.P.U.H. "ZIELONA OAZA" ZBIGNIEW OWSIANY - 2018-03-19 - Brzozów (podkarpackie)
Brak danych
Racks and Rolls sp. z o.o. - 2015-12-02 - Kaliska (pomorskie)
praca w magazynie budowlanym
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Nauczyciel w gimnzajum, liceum, technikum tańca.Prowadzenie zajęć z tańca nowoczesnego i zajęć wychowania fizycznego.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Łódź (łódzkie)
obsługa maszyn do produkcji szkła płaskiego typuFLOAT formowanego metodą ciągłego wylewania roztopionej masy szklanej na powierzchnię stopu cyny, obsługiwanie pionowych ciągarek do produkcji szkła płaskiego ciągnionego, regulowanie i utrzymywanie właściwych parametrów technologicznych według wskazań przyrządów kontrolno pomiarowych
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
- kierowanie i koordynacja działań w zakresie programów polityki zdrowotnej,- kierowanie i koordynacja działań analitycznych w obszarze ochrony zdrowia (w tym epidemiologii),- koordynacja działań w zakresie profilaktyki.- kontakt telefoniczny z klientami Urzędu,- obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie),- praca na stanowisku może się wiązać z delegacjami, wyjazdami służbowymi.
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2018-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
kierowanie robotami budowlanymi w zakresie elektrycznym, kierowanie, koordynowanie i monitorowanie prac, prowadzenie rozmów i negocjacji, realizacja powierzonych projektów w obszarze energetyki zawodowej.
"BARBARA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-03 - Ruda Śląska (śląskie)
- zarządzane produkcją- planowanie produkcji- raportowanie- współpraca z partnerami niemieckimi
BERTHOLD SICHERT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa obcojęzycznej dokumentacji, kontakt z zagranicznymi klientami, zarządzanie operacyjne działem hotelu, opracowywanie i wprowadzanie standardów pracy oraz zasad obsługi klientów, wypełnianie zadań wynikających z charakteru organizacji
CHABREX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-13 - Krzywaczka (małopolskie)
do uzgodnienia
TOP DESIGN STUDIO GRZEGORZ SZCZEPAŃSKI - 2016-10-04 - Rzeszów (podkarpackie)
kierowanie , nadzór i rozliczanie robót budowlanych
WIELOBRANŻOWA FIRMA AWPO SC LEWANDOWSKI P. WUDZIŃSKI A. - 2016-05-20 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
praca zwiazana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)