KIEROWNIK DZIAŁU UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU Rzeszów oferta pracy PW KARABELA
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nad personelem sprzątającym, organizacja pracy podległych pracowników, współpraca z podwykonawcami
Data publikacji: 2020-09-22
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: PW KARABELA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:LANGIEWICZA 29, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór nad personelem sprzątającym, organizacja pracy podległych pracowników, współpraca z podwykonawcami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK DZIAŁU UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1863
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik firmy sprzątającej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Nazwa pracodawcy: PW KARABELA
danePracodawcy_nip: 8670010269
danePracodawcy_regon: 830170656
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
LANGIEWICZA 29, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: pn-pt
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
danePracodawcy_kodPowiatu: 1863
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0974133
Ulica pracodawcy: LANGIEWICZA
Numer budynku pracodawcy: 29
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|143907
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik firmy sprzątającej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 22.09.2020
Oferta pracy ważna do: 06.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?02096bcdff15c4b51d3695af0e7e3cce
Podobne oferty pracy
Organizacja pracy w pracowni krawieckej, rozliczenia zużycia towarów
FLOKATEX Izabela kaczmarska i Jacek Kaczmarski Sp. Jawna - 2016-05-10 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów na stanowisku kasowym, zamawianie towaru, praca przy komputerze , zarządzanie zatrudnionymi osobami, organizacja sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Bełżec (lubelskie)
zarzadzanie zasob. ludzkimi
F.H.U. ''DAV-POL" Znicz Leszek Misiak - 2017-03-06 - Rytwiany (świętokrzyskie)
Główne obowiązki:- zarządzanie i kierowanie dostępnymi zasobami ludzkimi i rzeczowymi Oddziału- nadzorowanie gospodarką nieruchomościami będącą w trwałym zarządzie Urzędu, aktualizowanie stanów prawnych, gospodarowanie lokalami biurowymi, pomieszczeniami zaplecza technicznego, sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem obiektów Urzędu oraz terenu wokół nich- monitorowanie spraw związanych z gospodarką magazynową- koordynowanie spraw związanych z administrowaniem sal konferencyjnych oraz obsługą narad, szkoleń i spotkań organizowanych przez Urząd- współpraca z pozostałymi kierownikami biura w zakresie planowania prac administracyjno-gospodarczych oraz remontowych w infrastrukturze budynków Urzędu- pełnienie nadzoru nad utrzymaniem urządzeń oraz instalacji elektrycznych, gazowych, wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania oraz wind- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Urzędu.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-10-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wewnętrzny przeładunek złomu za pomocą urządzeń przeładunkowych, pomoc przy sortowaniu złomu, codzienna obsługa i kontrola użytkowanego sprzętu
CRONIMET PL sp z o.o. - 2017-02-21 - Mielec (podkarpackie)
Wykształcenie wyższeNadzorowanie robót pod względem jakości, terminowości Organizacja i koordynacja pracy brygad oraz sprzętu Prowadzenie dokumentacji budowyWymagane doświadczenie w branży drogowej min. 2 lataWynagrodzenie 6 000zł brutto
Usługi Ogólnobudowlane Anna Chleboś - 2019-08-21 - Granowiec (wielkopolskie)
- Koordynacja prac kilku zespołów projektowych;- Sprawowanie nadzoru nad jakością i terminowością realizacji;- Budowanie i zarządzanie zespołem projektowym oraz pełnienie roli lidera, w tym motywowanie i szkolenie czlonków zespołu projektowego, powierzanie zadań członkom zespołu projektowego oraz kontrolowanie efektów i jakości wykonania zadań projektowych; - Przygotowywanie raportów z zakresu prowadzonych działań na potrzeby;- Tworzenie do realizacji projetów IT.
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Wrocław (dolnośląskie)
nadzór nad pracą ekspedientek,magazynu,zamówień
kontakt przez PUP - 2019-07-30 - Będzin (śląskie)
kierowanie, organizowanie i koordynowanie pracy działu kadrowo-płacowego, nadzór nad procesem rekrutacji i selekcji pracowników, tworzenie i nadzór nad polityką szkoleń.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe "WADER-WOŹNIAK" Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
do uzgodnienia
FIRMA BUDOWLANA "FIRBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-07 - Trzebownisko (podkarpackie)
koordynacja działań w zakresie administrowania mieszkaniowym zasobem spółki, wspólnot mieszkaniowych, gminy, świetlicami, lokalami użytkowymi, garażami, ogrodami.
SYCOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-11 - Syców (dolnośląskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Kraków (małopolskie)
kontrola pracy magazynu
Brakel Sp. z o.o. - 2017-10-26 - Koszyce (małopolskie)
Prezentacja oferty firmy oraz realizacja planu sprzedażowego i negocjacji, a także aktywne śledzenie, analizowanie rynku i dbanie o dobry wizerunek firmy. Godz. pracy 7-15.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "ROLMASZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-06 - Słupsk (pomorskie)
Prace administracyjno-biurowe, przygotowywanie dokumentów i zestawień dla księgowej, wystawianie faktur i rozliczenie kosztóq, realizacja płaności, kontakt z kontrahentami.Godziny pracy:8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Piła (wielkopolskie)
Nadzór nad budową sieci wod-kan. w ramach inwestycji prowadzonych przez Spółkę. Nadzór nad elsploatacją sieci wod. - kan. będącej w zarządzeniu Spółki.
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Ciechanowie - 2020-04-14 - Ciechanów (mazowieckie)
-prace szwalnicze (obsługa maszyn: overlock, stebnówka, guzikarka),-szycie według wyznaczonych wzorców i standardów,-sprawdzanie jakości wykonanych prac,-dbanie o porzadek i bezpieczeństwo na stanowisku pracy.Miejsce pracy:"MAGNAT" Marzanna Bernaciak, EłkWymagania:min.3 lata czynnego doświadczenia na danym stanowisku w okresie 5 lat, sprawna obsługa urządzeń szwalniczych, umiejętność pracy w procesie produkcyjnym nastawinym na wynik,sprawność manualna, poczucie estetyki, mile widziane doświadczenie w szyciu garniturów i kurtek męskich, umiejętność dostosowania się do zmiany procesu szycia na inny.
WORKS4YOU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-14 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Wielozadaniowość wymagająca podzielności uwagi i miłej pozytywnej postawy: odbieranie telefonów, przyjmowanie przychodzących klientów, obsługa zleceń przy użyciu poczty elektronicznej, spisywanie tekstów z dyktafonu, obsługa sprzętu biurowego, wykonywanie prostych tłumaczeń, wystawianie faktur i inne czynności sekretarskie.
BIURO TŁUMACZEŃ B & S SP.C. PUDLIK B.ŚWIĘTOCHOWSKI S. - 2017-07-18 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie robót budowlanych oraz przestrzeganie prawa budowlanego-place zabaw, tereney rekreacji, rozdzielanie zadań pracownikom oraz nadzór nad podwykonawcami, nadzór nad terminowością wykonywanych prac, realizacja budowy zgodnie z harmonogramem i budżetem.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MIZAN Sławomir Ossowski - 2017-10-24 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
EDWARD SUROWIEC E-S PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-PROJEKTOWE - 2019-11-05 - Gdańsk (pomorskie)
opieka nad osobami , pomoc w prowadzeniu godpodarstwa domowego
CARE SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-10-17 - Kraków (małopolskie)
Kierowanie, planowanie i organizowanie pracy techników elektroradiologi, udzielanie świadczeń związanych z zakresem działalności pracowni rtg.
Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego Sp. z o.o - 2016-04-26 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowo-ubezpieczeniowej dla klientów biura
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Niepołomice (małopolskie)
nadzór nad robotami sanitarnymi na budowie.
DROMO Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów - 2019-09-09 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
kierownik produkcji
PPU Cza - Ta NICIAK Sp. J. - 2016-01-29 - Stąporków (świętokrzyskie)
Obsługa klienta, ekspozycja towarów, zarządzanie załogą, obsługa systemu komputerowego.
Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie - 2019-02-04 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
- przyjmowanie i wydawanie towarów handlowych - doradztwo (branża rolnicza)
Handel Rolno - Spożywczy i Budowlany TRANS-ROL - Remisiewicz A. - 2015-12-02 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
Zapewnianie prawidłowego funkcjonowania podległego rejonu, w celu realizacji zapisów umów o zarządzanie, nadzór nad właściwym wykonaniem obowiązków zarządcy zgodnie z przepisami prawa, przygotowywanie wystąpień, wniosków i informacji w prowadzonych sprawach do organów administracji państwowej i samorządowej oraz koordynacja pracy podległego zespołu(ok.20 osób).
Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2016-10-07 - Zabrze (śląskie)
planowanie, realizacja i zamykanie projektu w założonym zakresie, terminie i budżecie
kontakt przez OHP - 2018-03-01 - Warszawa (mazowieckie)