KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNEGO Syców oferta pracy SYCOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNEGO
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: koordynacja działań w zakresie administrowania mieszkaniowym zasobem spółki, wspólnot mieszkaniowych, gminy, świetlicami, lokalami użytkowymi, garażami, ogrodami.
Data publikacji: 2020-02-11
Lokalizacja: Syców (dolnośląskie)
Pracodawca: SYCOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 8c, 56-500 Syców, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
koordynacja działań w zakresie administrowania mieszkaniowym zasobem spółki, wspólnot mieszkaniowych, gminy, świetlicami, lokalami użytkowymi, garażami, ogrodami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Syców
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Syców
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.02.2020
Nazwa pracodawcy:
SYCOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Adres pracodawcy:
Wrocławska 8c, 56-500 Syców, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: praca w godz. 7-15
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Godziny : 8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oleśnicki
Gmina pracodawcy: Syców
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Syców
Ulica pracodawcy: Wrocławska
Numer budynku pracodawcy: 8c
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 12.02.2020
Oferta pracy ważna do: 10.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 11.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0068ecccdc8fc1166aeb0b74e83b89c3
Podobne oferty pracy
Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 lata lub ukończona szkoła zawodowa poparta dyplomem. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
Zakład Malarsko-Tapeciarski WOJCIECH OŚLISLOK - 2017-02-20 - Świerklany Dolne (śląskie)
kierownik produkcji
BOGATTI Sp. z o.o. - 2016-02-09 - Śmigiel (wielkopolskie)
Zarządzanie ludźmi na budowie
REPO BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-19 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
Przedszkole nr 300 - 2018-05-22 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie kilku osobowym zespołem sprzedażowym
Motywowanie pracowników
Szkolenie i rozwój pracowników
Sprzedaż produktów i usług oferowanych przez naszą sieć
Realizacje planu sprzedaży
Media Expert - 2016-04-08 - Poznań (wielkopolskie)
1) Współpraca z Zarządcą nieruchomości, związana z koordynowaniem zapewnienia sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynku i urządzeń terenowych,2) współpraca i dokonywanie rozliczeń finansowych z Głównym Księgowym,3) zarządzanie i kontrola pracy pracowników obsługi, podległych bezpośrednio kierownikowi gospodarczemu,4) ewidencjonowanie wyposażenia i pomocy dydaktycznych w księgach inwentarzowych,5) zaopatrywanie szkoły w materiały, sprzęt i urządzenia w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły i Głównym Księgowym,6) przygotowywanie dokumentacji przetargowej oraz przeprowadzanie przetargów,7) prowadzenie książki kontroli i zaleceń Sanepidu,8) prowadzenie dokumentacji dotyczącej kontroli stanu bezpieczeństwa pożarowego oraz BHP budynku szkoły,9) prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem,10) opracowanie planu remontów budynku szkoły i jego realizacja,11) wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Szkoły.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 W LEGIONOWIE - 2017-10-31 - Legionowo (mazowieckie)
Kierowanie pracami budowlanymi, nadzór nad pracownikami, prowadzenie domumentacji budowy, przygotowanie i organizacja budowy
Przedsiębiorstwo BUDOWLANO DROGOWE TANDEM SP. Z O.O. - 2016-04-15 - Żary (lubuskie)
Kierowanie pracownikami przy procesie produkcji w branży obrówki metalu Praca jednozmianowa, w godz. 7-15 1/8 etatu (1 godz. dziennie)
kontakt przez PUP - 2019-11-07 - Oława (dolnośląskie)
robienie grafiku,nadzorowanie serwisu sprzątającego.
Jacek Kieliszek Mon 24 Security - 2018-08-23 - Pruszków (mazowieckie)
Obsługa biura, kontrahentów, koordynacja pracowników, planowanie działań prowadzących do osiągnięcia założonych rezultatów projektu, budowanie i zarządzanie zespołem projektówym, nadzorowanie pracy podwykonawców w projekcie.
Grupa Konekt Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-10-26 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Warszawa (mazowieckie)
Monitorowanie źródel pozyskiwania funduszy, przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych, przygotowywanie analiz.
MAGNA ERA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa klienta, udział w remanentach, rozkładanie towaru, dbanie o ład w sklepie.(miejsce pracy: ul.Spółdzielcza 26, Łomża (1 osoba), ul. Sadowa 25 Jedwabne (1 osoba).
SPS HANDEL S.A. - 2017-10-13 - Łomża (podlaskie)
praca w godzinach od 07:00 do 15:00; nadzorowanie, pomoc w nadzorze budowy na terenie Stargardu i okolic
DROGBUD SP. Z O.O. STARGARD - 2017-10-24 - Stargard (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2020-09-10 - Radom (mazowieckie)
wszelkie prace związane z tynkowaniem, tynki ręczne i maszynowe, tynki gipsowe oraz tynki agregatem, tynki pod halogen itp.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Góra Kalwaria (mazowieckie)
-
KEMPES Mateusz Kępka - 2017-11-27 - Białystok (podlaskie)
kierowanie działem terapeutyczno- opiekuńczym w Fundacji, zajmującej się osobami z niepełnosprawnością intelektualną
Fundacja im. Brata Alberta Dom Pomocy Społecznej - 2019-05-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracownik administracyjny: rejestracja i zarządzanie kierowców, kontakt z klientami na temat rachunków płatniczych.
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad budową
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO USŁUGOWE TEKAM SP. Z.O.O - 2017-03-31 - Puławy (lubelskie)
Kierowanie robotami związanymi z wykonywaniem instalacji sanitarnych na budowie
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Krosno (podkarpackie)
Wymagania: wykształcenie zawodowe (kierunek bez znaczenia), doświadczenie mile widzianeZakres obowiązków: wykonywanie obróbki ślusarskiej ręcznej, wykonywanie prostych operacji obróbki skrawaniem, obróbki plastycznej
SCORPION s. c. - 2019-09-12 - Rozdrażew (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie całokształtu dokumentacji działu żywienia oraz utrzymanie jakości zgodnie z zasadami HCCAP, nadzór nad działem gastronomii- kucharze, kelnerzy, bar, rozliczanie czasu pracy, tworzenie jadłospisów, kontrola nad gospodarowaniem artykułami żywnościowymi, dbałość o jakość świadczonych usług w dziale gastronomii. Praca w godz. 7-15 w Ustroniu Morskim (Ośrodek Cechsztyn), sporadycznie praca w soboty i niedziele.
Interferie S. A. - 2019-06-06 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
Wykonywanie zadań związanych z planowaniem, organizowaniem i utrzymaniem systemów teleinformatycznych eksploatowanych w WOG, organizacja pracy podległych pracowników.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-04-25 - Nowa Dęba (podkarpackie)
kierowanie produkcją rozmnażania rybplanowanie produkcji do potrzeb rynkupielęgnacja i profilaktyka w leczeniu ryb
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Chorzów (śląskie)
Kierowanie warsztatem samochodowym - naprawa samochodów osobowych i ciężarowych.Nadzór nad pracownikami warsztatu oraz powierzonym mieniem.
Firma "ELINSBUD" Bagniak Wiesław - 2019-11-15 - Kuryłówka (podkarpackie)
jw.
Przedszkole nr 89 Niezapominajka - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
kierowanie działaniami z zakresu planowania zasobów ludzkch, dbanie o rozwój pracowników i sprawowanie opieki nad nimi, dbanie o bezpieczeństwo zespołu i klientów
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Poznań (wielkopolskie)
Realizacja napraw lokomotyw eletrycznych i spalinowych w zakresie urządzeń i instalacji eletrycznych; Konserwacja i naprawy urządzeń elektroniki i automatyki; odczytywanie schematów ideowych urządzeń i instalacji elektronicznych; lokalizowanie i usuwanie uszkodzeń w układach i urządzeniach elektronicznych.
DB CARGO POLSKA S.A. - 2018-12-04 - Gdańsk (pomorskie)