KIEROWNIK DZIAŁU TRANSPORTU Białystok oferta pracy Wodociągi Białostockie Sp. z o.o.
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU TRANSPORTU
Wynagrodzenie: 4 500 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: nadzorowanie utrzymania środków transportu i sprzętu budowlanego w stałej gotowości do pracy i jego prawidłowe wykorzystywanie
Data publikacji: 2019-10-23
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: Wodociągi Białostockie Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młynowa 52/1, 15-404 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzorowanie utrzymania środków transportu i sprzętu budowlanego w stałej gotowości do pracy i jego prawidłowe wykorzystywanie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 500 - 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony - 2 lata
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU TRANSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu transportu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 500 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie techniczne, preferowane wyższe techniczne, mile widziane doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub dyspozytora w firmie transportowej, umiejętności interpersonalne, organizacja pracy zespołu pracowników, umiejetność podejmowania decyzji, umiejetności logistyczne ( organizacja pracy maszyn), prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy: Wodociągi Białostockie Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Młynowa 52/1, 15-404 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt osobisty z CV do 15.11.2019
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Adres strony pracodawcy: http://www.wobi.pl/
Ulica pracodawcy: Młynowa
Numer budynku pracodawcy: 52/1
Profil działalności pracodawcy: usługi wodociągowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu transportu
Data dodania oferty pracy: 23.10.2019
Oferta pracy ważna do: 15.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d9800d8cf64b9bc8e46b57382fc845f7
Podobne oferty pracy
WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENI WYŻSZE (BUDOWLANE), STAZ PRACY MIN. 5 LAT, UPRAWNIENIA BUDOWLANE, KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIEKCIEGOPRACA NA TERENIE NIEMIEC
DOBLER SP. Z O.O. - 2015-12-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-
KOMORNIK SĄDOWY PRZY SĄDZIE REJONOWYM W GRYFICACH - 2016-09-20 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Wymagana książeczka sanepidowska. Mile widziane doświadczenie oraz obsługa programu PC Market. Wynagrodzenie + premia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: omegasp (at) onet.pl.
OMEGA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-08 - Rybnik (śląskie)
jw.
Costa Coffee Polska S.A. - 2017-12-12 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie zawodowe/średnie; ; komunikatywna znajomość j. ukraińskiego. Obowiązki: diagnozowanie usterek; wymiana elementów mechanicznych i kompletnych modułów elektronicznych; wykonywanie strojeń i aktualizacja oprogramowania; testowanie urządzenia po dokonaniu naprawy; kontrola wydanych urządzeń (zgodność z numerem IMEI, z gwarancją, zgodność ze stanem faktycznym na karcie przydzielonego do naprawy urządzenia); rozliczanie się z pobranych części oraz ilości naprawionych urządzeń; współpraca z kierownikiem oraz innymi pracownikami.
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Warszawa (mazowieckie)
- montaż opakowań drewnianych zgodnie z dokumentacją techniczną - kontrola jakości wytwarzanych wyrobów
INDUSTRIAL PACKAGING SOLUTIONS DOBIEGNIEW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-03 - Dobiegniew (lubuskie)
przetwórstwo mięsa i drobiu, produkcja wędlin, wyrobów wędliniarskich i garmażeryjnych, przygotowywanie zamówień na materiały niezbędne do wyrobu wędlin (przyprawy itp.)
P.H.U. "KOMA" Marek Komajda - 2019-04-09 - Uniejów (łódzkie)
przede wszystkim nadzorowanie pracy pracowników produkcyjnych, zamawianie potrzebnych produktów do produkcji folii
Zakład Tworzyw Sztucznych WEDA - 2018-12-07 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
prace przy obróbce blach i mocowaniu insertów wciskanych,praca przy obróbce i zgrzewaniu blach
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Mielec (podkarpackie)
Wykonywanie badań technicznych pojazdów.
SOWADA SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-12 - Rybnik (śląskie)
Prowadzenie zmian w restauracjiDbałość o niepowtarzalną atmosferę serdeczności oraz wyjątkowa troska o Gości poprzez dostarczanie im produktu i obsługi o najwyższej jakościMotywowanie i docenianie pracowników, aby osiągali jak najlepsze wyniki, a każdy dzień pracy był dla nich przyjemnością
Schloss Burger GmbH - 2018-05-18 - Niemcy (Niemcy)
•WYKSZTAŁCENIE KIERUNKOWE BUDOWLANE,•UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA I ANALIZOWANIA DOKUMENTACJI BUDOWLANEJ,•ZNAJOMOŚĆ PAKIETU OFFICE,•UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA PRACĄ PODLEGŁEGO ZESPOŁU,•DOBRA ORGANIZACJA PRACY,•UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE,•REFERENCJE OD POPRZEDNIEGO PRACODAWCY MILE WIDZIANE
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2017-02-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Zapewnia obsługę prawną w postępowaniu odwoławczym w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek IV - piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-02-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie zespołem pracowników na stolarni. Nadzór nad pracami stolarskimi.
CHOJMEX Roman Moś - 2018-04-16 - Chojęcin (wielkopolskie)
-organizacja i protokołowanie posiedzeń rady powiatowej,-prowadzenie ksiażki korespondecyjnej,-organizacja i obsługa spotkań, szkoleń, konferencji -współudział w tworzeniu baz danych,-sporzadzanie analiz i opinii w zakresie produkcji rolnej,- pomoc w wypełnianiu wniosków o dopłaty dla rolników,-szacowanie szkód łowieckich
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Koło (wielkopolskie)
NADZÓR I KOORDYNACJA NAD REALIZACJA ZLECEŃ, NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, DOBRA ZNAJOMOŚC JĘZYKA ANGIELSKIEGO, PAKIET OFFICE, CAD
LEGOSTAL SP. Z O.O. - 2015-12-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-05-13 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie średnie. Godziny pracy do uzgodnienia. Praca w Niedobczycach ul. Barbary. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: omegasp (at) onet.pl.
OMEGA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-07 - Rybnik (śląskie)
planowanie produkcji, kierowanie pracownikami produkcji
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Wola Łaska (łódzkie)
zapewnienie funkcjonowania marketu
DINO POLSKA S.A. - 2016-01-14 - Baborów (opolskie)
Kierowanie działem -technika grzewcza
"Firma Jeleniewski" - Jarosław Jeleniewski - 2016-01-11 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Wymagane doświadczenie przy montażu hal namiotowych oraz przy produkcji plandek, aktualne badania wysokościowe. Praca na umowę zlecenie od 8:00 do 10:00. Charakterystyka pracy: montaz hal namiotowych. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: biuro (at) namplan.pl
NAMPLAN ROMAN KULCZYCKI - 2016-12-01 - Rybnik (śląskie)
Organizowanie sprzedaży - realizacja planów sprzedażowych.
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2017-03-14 - Kielce (świętokrzyskie)
Praca jako opiekun osób starszych w Niemczech, wsparcie podopiecznego w codziennych czynnościach- jedzenie, mycie, ubranie, poruszanie się.
kontakt przez OHP - 2016-09-16 - Kraków (małopolskie)
nadzór nad realizacją inwestycji budowlanych z umiejętnością kosztorysowania
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. - 2016-09-05 - Przemyśl (podkarpackie)
1. prowadzenie spraw osobowych pracowników Zakładu,2. realizacja całokształtu spraw związanych z zatrudnieniem, zwalnianiem oraz przeszeregowaniami pracowników, a także racjonalne gospodarowanie etatami poprzez:1) prowadzenie rejestru zatrudnionych i jego bieżące aktualizowanie,2) wypisywanie umów o pracę,3) bieżące informowanie stanowiska pracy d/s płac o wszelkich zmianach w umowach o pracę,4) wydawanie świadectw pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami,5) przesyłanie do wiadomości kopii umów o pracę i świadectw pracy do Powiatowego Urzędu Pracy,3. przygotowywanie list obecności pracowników i ich bieżąca kontrola,4. sporządzanie harmonogramów czasu pracy grafików:1) dozorców parkingowych,2) inkasentów i kontrolerów parkingowych, 3) pracowników obsługi szaletów5. opracowywanie wniosków organizatora robót do Powiatowego Urzędu Pracy o skierowanie bezrobotnych w/g potrzeb i możliwości ZRP,6. prowadzenie sprawozdawczości statystycznej dot. zatrudnienia,7. bieżące śledzenie stanu zatrudnienia pracowników zatrudnionych na czas określony,8. opracowywanie projektu planu urlopów wypoczynkowych na bieżący rok :1) kontrolowanie realizacji planu,2) nanoszenie wykorzystywanych urlopów na listach obecności i na kartach pracy.9. przygotowywanie do działu księgowości wykazu pracowników, którym w danym roku przysługują nagrody jubileuszowe,10. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie zatrudniania bezrobotnych,11. prowadzenie dokumentacji dot. spraw emerytalnych i rentowych pracowników,12. prowadzenie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy,13. prowadzenie książki kontroli wewnętrznej i zewnętrznej,14. dokonywanie miesięcznych analiz absencji chorobowej pracowników,15. prowadzenie kart ewidencyjnych czasu pracy pracowników,16. opiniowanie i wnioskowanie w sprawach awansowania i regulacji płac pracowników Zakładu, 17. rozwiązywanie i zapobieganie konfliktom powstałym w Zakładzie na tle stosunku pracy, 18. przestrzeganie przepisów prawa pracy , zakładowego regulaminu wynagradzania i regulaminu pracy oraz innych dot. kadr,19. opracowywanie, ustalanie i uzgadnianie planów zatrudnienia we współpracy z kierownikami innych działów Zakładu oraz ich przedkładanie do akceptacji Dyrektorowi Zakładu,20. bieżące śledzenie zmian w przepisach prawa pracy i przedstawianie wniosków z tego płynących Dyrektorowi Zakładu,21. nadzór nad sprawami administracyjnymi zgodnie ze schematem organizacyjnym Zakładu,22. zapewnienie sprawnej organizacji funkcjonowania Zakładu,23. prowadzenie archiwum zakładowego,24. prowadzenie rejestrów:1) zarządzeń dyrektora,2) poleceń służbowych,3) skarg i wniosków.25. nadzór nad przestrzeganiem prawidłowego stosowania instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu akt,26. opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych Dyrektora,27. sprawowanie nadzoru nad właściwym administrowaniem budynkami i innymi obiektami będącymi w zarządzie Zakładu,28. sprawowanie nadzoru nad prawidłowym zagospodarowywaniem terenów przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15, ul. Poznańskiej 185, 29. nadzorowanie eksploatacji zakładowych maszyn i urządzeń,30. opracowywanie i realizacja półrocznych planów pracy i kontroli stanowiska pracy,31. nadzorowanie eksploatacji zakładowych ciągników rolniczych, samochodów i innych urządzeń poprzez :1) nadzór nad wydawaniem i rozliczaniem przyjmowanych kart drogowych od kierowców,2) nadzór nad sporządzaniem miesięcznych zestawień kart drogowych dla poszczególnych pojazdów i przekazywanie ich do Działu Księgowości ,3) nadzór nad dokonywaniem korekt stanów i określaniem norm zużycia paliwa zakładowych pojazdów, maszyn i urządzeń,4) nadzór nad zlecaniem dokonywania ich przeglądów technicznych i napraw oraz opłat obowiązkowych ubezpieczeń ,32. sprawowanie nadzoru nad dozorcami budynków, parkingów i obiektów przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15,33. obsługa strefy płatnego parkowania, w tym nadzór nad kontrolerami,34. bieżąca kontrola i nadzór nad inkasentami,35. nadzór i bieżąca kontrola nad pracownikami szaletów,36. sprawowanie nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w biurze strefy płatnego parkowania (inspektor, pomoc techniczno-biurowa),37. sprawowanie nadzór nad pracownikiem sekretariatu Dyrektora,38. prowadzenie administracji budynków, obiektów i terenów będących w zarządzie Zakładu w zakresie:1) prowadzenia książek obiektów budowlanych i dokonywania w nich na bieżąco wpisów dokonywanych przeglądów i prac w danym obiekcie,39. kontrolowanie terminów ubezpieczeń i przeglądów technicznych każdego z nich,40. nadzór i bieżąca kontrola nad inkasentami, kontrolerami SPP, dozorcami parkingów,41. sporządzanie okresowych sprawozdań i informacji.
ZAKŁAD ROBÓT PUBLICZNYCH W INOWROCŁAWIU - 2018-12-03 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
....
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Koło (wielkopolskie)
Organizacja pracy działów - baza zabiegowa, dbałość o standardy obsługi gościa / pacjenta, rozliczanie czasu pracy podległych pracowników, wykonywanie zabiegów, komunikacja / opieka nad gościem / pacjentem. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.W dniu 20.01.2017 r. o godz. 10:00 w pok. 5 ( Sala Zajęć Grupowych) odbędzie się giełda pracy.
Andrzejczuk Sp. z o.o. - Apartamenty "Nad Parsętą" - 2017-01-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie zmiany, zarządzanie pracownikami, zapewnienie satysfakcji kliienta poprzez doskonałe prowadzenie zmiany; obsługa i konserwacja urządzeń gastronomicznych; zarządzanie kosztami operacyjnymi, kontrolowanie właściwego poziomu zapasów i dbanie o dostępność produktów, analiza raportów potrzebnych do prowadzenia obszaru pracy, tworzenie przyjaznej atmosfery pracy. Umowa o pracę na czas określony; równoważy sytem czasu pracy. Proponowany okres zatrudnienia: 28.03.2018r. - 27.03.2021r.Miejsce pracy: Wrocław pl. Grunwaldzki oraz praca wykonywana na terenie całej Polski
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Wrocław (dolnośląskie)