KIEROWNIK DZIAŁU SPRAW PRACOWNICZYCH Kętrzyn oferta pracy WARMIA Spółka Akcyjna
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU SPRAW PRACOWNICZYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: wsparcie merytoryczne pracowników działu i zarządzanie pracą podległego zespołu,nadzór i realizacja zadań związanych z przebiegiem procesów zatrudnienia, naliczanie wynagrodzeń, spoządzanie sprawozdań GUS, deklaracji PIT i PEFRON, znajomość obowiązujących przepisów,współudział w opracowywaniu regulaminu pracy, zakładowego systemu wynagrodzeń
Data publikacji: 2017-09-15
Lokalizacja: Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: WARMIA Spółka Akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bolesława Chrobrego 5, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wsparcie merytoryczne pracowników działu i zarządzanie pracą podległego zespołu,nadzór i realizacja zadań związanych z przebiegiem procesów zatrudnienia, naliczanie wynagrodzeń, spoządzanie sprawozdań GUS, deklaracji PIT i PEFRON, znajomość obowiązujących przepisów,współudział w opracowywaniu regulaminu pracy, zakładowego systemu wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie brutto 3000-3300
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU SPRAW PRACOWNICZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kętrzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kętrzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kętrzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu zarządzania zasobami ludzkimi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane: wykształcenie wyższe (mile widziane prawnicze), 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym w dziale spraw pracowniczych ( mile widziane w firmie pr,podukcyjnej ), bardzo dobra praktyczna znajomość prawa pracy, ustawy o świadczeniach z ubezpieczenia społecznego, znajomość przepisów podatkowych, wysoki poziom odpowiedzialności, bardzo dobra organizacja pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: WARMIA Spółka Akcyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Adres pracodawcy:
Bolesława Chrobrego 5, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: kętrzyński
Gmina pracodawcy: Kętrzyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kętrzyn
Ulica pracodawcy: Bolesława Chrobrego
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja płaszczy, garniturów, kostiumów, żakietów, swetrów, spódnic, umundurowania
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu zarządzania zasobami ludzkimi
Data dodania oferty pracy: 15.09.2017
Oferta pracy ważna do: 13.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 15.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontaktz klientami,fakturowanie
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Linowiec (pomorskie)
Tankowanie samochodów, sprzedaż gazu w butlach
Autogaz ,dystrybucja gazu Teodor Burski - 2016-02-01 - Poddębice (łódzkie)
zarządzanie warsztatem samochodowym, nadzór pracy mechaników, zamawianie części, wystawianie faktur, naprawa samochodów.
MAZITRANS Krzysztof Mazurek - 2016-06-17 - Karlino (zachodniopomorskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Minikowo (kujawsko-pomorskie)
-nadzór nad brygadą pracowników, organizacja i koordynacja pracy, rozliczanie pracowników z przepracowanych godzin, kontrola nad powierzonym miniem
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Rosin (lubuskie)
nadzór nad rozbiorem drobiu i produkcją kebaba
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Mysłowice (śląskie)
pozyskiwanie nowych kontrahentów, budowanie należytych relacji z klientami i kontrahentami z ktajów m.in. Bliskiego Wschodu, sporządzanie raportów dla zwierzchników, praca od poniedziałku do piątku w godz. 7-15; 14-22
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Milęcin (mazowieckie)
-Prace fizyczne przy uboju i rozbiorze drobiu,-Kontakt telefoniczny: 606-214-758 58-536-67-65, e-mail: biuro (at) buchholc.pl
ZAKŁAD DROBIARSKI WOJCIECH BUCHHOLC - 2017-04-11 - Gniszewo (pomorskie)
- kierowanie procesem produkcji - terminowe i wysokiej jakości wykonywanie kontraktów budowlanych we wszystkich obszarach produkcji pojazdu samochodowego- odpowiedzialność za pracę 50 pracowników
SAXAS - 2017-02-13 - Niemcy (Niemcy)
Nadzór pracowników przy budowie dróg.Praca na terenie województwa małopolskiego.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A. - 2017-09-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
kierowanie grupą, nadzór nad realizacją prac, kontrola pracy, dobór osób do realizacji prac
MOP-SERWIS DAGMARA GRZEGORZ KUTYŁA - 2016-06-09 - Kwidzyn (pomorskie)
Praca w systemie zmianowym, pomoc dla kucharza, obróbka wstępna warzyw, przygotowywanie surówek, masy ziemniaczanej, utrzymywanie porządku na kuchni, sprzątanie.
Agnieszka Szymanek Salon ZERO - 2016-03-30 - Wałbrzych (dolnośląskie)
praca w drewnie
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Damasławek (wielkopolskie)
-nauczanie chemii w klasie VII
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ostroszowicach - 2017-08-18 - Ostroszowice (dolnośląskie)
Dbałość o właściwy stan techniczny i pracę wszystkich urządzeń w obiektach M-GOSiR w Piszu, dbałość o prawidłową eksploatację urządzeń, pomiar i systematyczne dokumentowanie podsatwowych parametrów jakości wody na pływalni, dbałość o odpowiedni stan i zabezpieczenie środków chemicznych w magazynie umożliwiający stabilne funkcjonowanie pływalni.
Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Piszu - 2017-06-02 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
j.w.
Zespół Żłobków m. st. Warszawy - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie przepływami towaru w sklepie we współpracy z Działami Handlowymi zarządzanie gospodarką magazynową opracowanie i realizacja budżetu podległego działu, bieżąca optymalizacja struktury kosztów funkcjonowania działu, koordynacja procesu realizacji zamówień klienta, obsługa logistyczna reklamacji i serwisu posprzedażnego klientów, realizacja polityki firmy w zakresie ochrony środowiska, zarządzanie zespołem pracowników (rekrutacja, ocena i rozwój, wyznaczanie celów i planowanie pracy)
Leroy Merlin Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Bełchatów (łódzkie)
koordynowanie pracy pracowników działu
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Skórzewo (wielkopolskie)
Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji, a w szczególności: 1) organizacja i nadzorowanie pracy referatu inwestorskiego w wydziale inwestycji, remontów i eksploatacji: 2) pełnienie funkcji zastępcy kierownika wydziału: 3) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względem merytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw; 4) koordynowanie zadań inwestycyjnych prowadzonych przez referat. 5) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych; 6) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, prace geodezyjne, geologiczne; 7) negocjowanie warunków umów na prace j.w.; 8) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową; 9) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów o prace j.w.; 10) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje; 11) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym; 12) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadańinwestycyjnych i remontowych; 13) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 14) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości; 15) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji; 16) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku; 17) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00 euro; 18) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawo zamówień publicznych; 19) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych; 20) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych; 21) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji; 22) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego; 23) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych; 24) rozpatrywanie skarg i wniosków; 25) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego; 26) przekazywanie wydziałowi finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawach zamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000,00zł; 27) ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku; 28) inne zlecone prace przez kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji wynikające z zadań i regulaminu organizacyjnego urzędu miasta.Więcej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/2624/kierownik-referatu-inwestorskiego-zastepca-kierownika-wydzialu-inwestycji-remontow-i-eksploatacji-urzedu-miasta-kedzierzyn-kozle
Urząd Miasta - 2017-05-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
organizacja i nadzór pracy
SAMECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-27 - Gniezno (wielkopolskie)
Wg programu stażu.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
wg stanowiska
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Lubiążu - 2017-07-03 - Lubiąż (dolnośląskie)
nadzór nad prawidłową realizacją wykonywania usług porządkowych na terenie obiektu szpitalnego, organizacja pracy podległych pracowników serwisu porządkowego, realizacja zaplanowanych działań.
ST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Terminowa realizacja wszystkich etapów kontroli jakości procesu produkcyjnego wyrobów. Nadzór nad prawidłowością sporządzanej dokumentacji kontroli jakości. Raportowanie i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami (KPI) oraz działaniami doskonalącymi kluczowe wskaźniki. Nadzór nad kontrolą statystyczną procesów (SPC) oraz nad dokumentacją jakościową produktów. Organizacja, zlecanie i nadzorowanie działań mających na celu poprawę jakości produkowanych wyrobów. Udział w pracach zespołów interdyscyplinarnych (FMEA/8D). Analiza jakościowa braków produkcyjnych. Współpraca z pracownikami działu zapewnienia jakości, produkcji, technicznego i technologicznego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej i rozwijającej się firmie.Odpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiMożliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących projektach oraz wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia branżowe.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-21 - Tczew (pomorskie)
obowiązki kierownika budowy, praca na terenie województwa śląskiego
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "PRINŻ-1" Sp. z o.o. - 2015-11-20 - Sosnowiec (śląskie)
wykonywanie robót drogowych
ARX Jan Igras - 2015-12-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad salonem, sprzedaż towarów i usług
TECHPOL Artur Magdziarz Czarnków - 2016-09-21 - Czarnków (wielkopolskie)
Kontrola systemów produkcji folii z tkanin, zarządzanie personelem, sprawdzanie jakości, ścisłe raporty i wyliczenia w jezyku arabskim dla zarządu
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Rzgów (łódzkie)
Nadzór nad jakością i ilością wykonywanych robót, dokonywanie odbioru robót zanikających lub konstrukcyjnych, dokonywanie wpisów do dziennika budowy, sporządzanie kosztorysów, rysunków technicznych, udział w przeglądach okresowych i technicznych obiektów.
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2017-05-04 - Lubań (dolnośląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Olkusz (małopolskie)