KIEROWNIK OBIEKTU SZPITALNEGO Rzeszów oferta pracy ST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: KIEROWNIK OBIEKTU SZPITALNEGO
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nad prawidłową realizacją wykonywania usług porządkowych na terenie obiektu szpitalnego, organizacja pracy podległych pracowników serwisu porządkowego, realizacja zaplanowanych działań.
Data publikacji: 2016-08-17
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: ST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:35-309 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór nad prawidłową realizacją wykonywania usług porządkowych na terenie obiektu szpitalnego, organizacja pracy podległych pracowników serwisu porządkowego, realizacja zaplanowanych działań.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK OBIEKTU SZPITALNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
kierownik przedsiębiorstwa świadczącego usługi z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, medyczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie min. średnie medyczne, dobra organizacja pracy, komunikatywność , min 2 lata doświadczenia w kierowaniu ludzmi, mile widziane prawo jazdy kat B.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: ST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
OSTROWSKIEGO 9, 53-238 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: OSTROWSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
kierownik przedsiębiorstwa świadczącego usługi z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
Data dodania oferty pracy: 17.08.2016
Oferta pracy ważna do: 22.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności. Międzyinnymi: inicjowanie, organizowanie, koordynowanie i realizacja działańzwiązanych z procedurą kierowania osadzonych do zatrudnienia we wszystkichjego formach i rodzajach; planowanie i bieżące monitorowanie potrzeb w zakresiezatrudnienia osadzonych; sprawdzanie pod względem merytorycznym iformalnym list płac osadzonych; przygotowanie niezbędnej dokumentacji dlaosadzonych kierowanych do zatrudnienia; udzielanie odpowiedzi na pismaurzędowe. Umiejętności i uprawnienia: Kandydat powinien być osobą: -posiadającą obywatelstwo polskie -posiadającą uregulowanystosunek do służby wojskowej -korzystającą z pełni praw publicznych -która daje rękojmię prawidłowego wykonywaniapowierzonych zadań -która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne lub umyślneprzestępstwo skarbowe albo wobec której nie został wydany prawomocny wyrok warunkowo umarzający postępowaniekarne o takie przestępstwo, a także nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne o takie przestępstwo -dającąrękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych-posiadającą zdolność fizyczną i psychiczną do pełnienia służby Osoba ubiegająca się o stanowisko winna legitymować sięco najmniej wykształceniem wyższym zawodowym.Dodatkowe wymagania: Wśród kandydatów aplikujących do naszej jednostki oczekujemy zaangażowania, entuzjazmuoraz kreatywności. Mile widziane przygotowanie własnej strategii realizacji działań na rzecz zwiększenia zatrudnieniaskazanych poza jednostką penitencjarną oraz przedstawienie pomysłów i rozwiązań w ww. temacie.
ZAKŁAD KARNY W KŁODZKU - 2017-04-04 - Kłodzko (dolnośląskie)
Produkcja wyrobów z tworzyw sztucznych metodą wtrysku, pakowanie, odstawianie na miejsce składowania.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Łódź (łódzkie)
kierowanie i nadzór nad pracownikami sprzątającymi, obsługa szorowarki
ERA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-14 - Lubin (dolnośląskie)
Nadzór i kierowanie budową, współpraca z firmami podwykonawczymi. Przygotowywanie dokumentów związanych z budową. Praca w godzinach 7-17.
W&P s.c. Robert Piątkowski, Sławomir Wiciński - 2017-03-21 - Płock (mazowieckie)
Praca w biurze i w terenie , spotkania z kluczowymi klientami z architektami oraz projektantami, monitorowanie pracy podległego zespołu handlowego, dbanie o dobry wizerunek firmy na rynku.
MELDOM S.C. - 2017-09-05 - Rzeszów (podkarpackie)
zarządzanie sklepem
Diana Mączka DMA - 2017-06-01 - Przeginia (małopolskie)
Zarządzanie projektami o średnim i dużym stopniu złożoności dla zewnętrznych klientów; Odpowiedzialność za osiągnięcie celów projektu w zakresie zakresu, przychodu, marży i satysfakcji klienta; Rozumienie i prezentowanie wartości biznesowej dla klienta płynącej z realizowanego projektu; Identyfikowanie i raportowanie nowych, dodatkowych obszarów współpracy z danym klientem; Tworzenie planu projektu składającego się z harmonogramu, planu zarządzania budżetem, zasobami, zakresem, ryzykami; Zarządzanie zespołem projektowym, wyznaczanie celów i rozliczanie ich wykonania; Zarządzanie zewnętrznymi i wewnętrznymi interesariuszami projektu na różnych szczeblach; Raportowania statusu projektu; Zarządzanie budżetem projektu; Branie udziału w wewnętrznych inicjatywach podnoszących jakość usługi zarządzania projektami; Wdrożenie nowych kierowników projektu do pracy.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie raportów produkcji, prowadzenie ewidencji surowców i wyrobów gotowych, przyjmowanie surowców, wydawanie produktów. sporządzanie faktur, realizacja zamówień, nadzór nad procesem technicznym, nadzór nad pracownikami piekarni.
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Borki (lubelskie)
Nadzór nad urządzeniami, instalacjami i sieciami elektroenergetycznymi Nadzór nad pracą amoniakalnej instalacji chłodniczejWykonywanie planowanych prac, bezpośrednie utrzymanie ruchuNaprawa usterek samodzielnie lub w zespole w kwestiach mechanicznych, elektrycznych i chłodniczychNadzór nad wszystkimi aspektami technicznymi zakładu Wyznaczanie zadań dla pracowników działuProwadzenie sprawozdawczości związanej ze strefą techniczna funkcjonowania zakładuNadzór nad dokumentacją techniczną maszyn i urządzeń zakładu zgodnie z obowiązującymi przepisamiŚcisła współpraca z innymi działami w celu koordynacji pracZachowanie norm i standardów BHP
Barton Bartłomiej Bierbasz - 2018-07-02 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
kompleksowa obsługa konsumenta, przyjmowanie i realizacja zamówień, zarządzanie podległym personelem
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
produkcja wyrobów piekarskich
Grygier Marek Piekarstwo Ciastkarstwo - 2017-11-22 - Skoczów (śląskie)
Osiąganie odpowiednich wyników zespołu poprzez zarządzanie zespołem logistyków, kierowanie i motywacja podległego zespołu, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, zapewnienie przestrzegania procedur i standardów panujących w firmie, rozpatrywanie reklamacji, raportowanie wykonywanych zadań.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
realizowanie wyznaczonych celów i planów handlowych sklepu, dbałość o porządek
Centrum Handlowo-Dystrybucyjne RT PROJEKT Sp. z o.o. - 2017-06-28 - Ryki (lubelskie)
zgodnie z harmonogramem
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Kłodzko (dolnośląskie)
- Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny/a za: aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing), kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik zamocowań.- Forma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę). Pracę w ambitnym zespole. Kontakt z najnowszymi technologiami z branży. Możliwość zdobycia doświadczenia oraz zrobienia kroku naprzód w swojej karierze zawodowej. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w telefonicznej sprzedaży bądź pracy w sklepie internetowym. Mile widziane będzie doświadczenie z branżą elektronarzędzi / technik zamocowań. Mile widziana będzie również znajomość programu SUBIEKT GT. Mile widziana umiejętność obsługi sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Sote. Wymagany zapał i determinację do pracy. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji. Umiejętności negocjacyjne. Wymagana umiejętność szybkiego uczenia się.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2016-09-22 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
określanie, realizowanie i monitorowanie strategii produkcji; przygotowywanie średnio- i długookresowych planów produkcjkontakt z kontarhentami anglojęzycznymi - firma współpracuje z firmami z terenu UE
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
- Przygotowywanie ofert cenowych, podstawowe obowiązki kierownika budowy. Tworzenie harmonogramu, budżetu. Prowadzenie dokumentacji. Reprezentowanie firmy, wstepne negocjowanie cen i warunków współpracy. Kontrola nad materiałami i dostawami oraz kosztami budowy.- Wynagrodzenie: od 3000 do 6000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie mini. średnie, doświadczenie zawodowe. Prawo jazdy kat. B. Zdolności organizacyjne, samodzielność, rzetelność, komunikatywność, chęć do pracy. Kontakt telefoniczny (32-255-61-61) lub e-mail: biuro (at) hydrogop.pl
HYDROGOP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-13 - Katowice (śląskie)
porządki w magazynie, przygotowywanie palet, rozładunki i załadunki
Capital Work - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż detaliczna w markecie odzieżowym, zarządzanie personelem, organizacja pracy.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Kolbuszowa (podkarpackie)
prowadzenei budowy, koordynowanie prac przy realizowanych inwestycjach: budowy zakładów utylizacji, rekultywacje zdegradowanych terenów, makroniwelacja terenów, platformy inwestycyjne z pełnym uzbrojeniem podziemnym.
Zakład Techniki Ochrony Środowiska FOLEKO - 2017-10-25 - Świdnica (dolnośląskie)
praca w lesie przy wycince drzew
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Janiszów (dolnośląskie)
praca na danym stanowisku
NORAUTRON Spółka Akcyjna - 2016-06-07 - Zduńska Wola (łódzkie)
Sporządzenie raportów i analiz mierzących funkcjonowania działu handlowego, tworzenie i rozwijanie narzędzi analitycznych oraz mechanizmów wspierających analizę danych, kontrolowanie poprawności realizacji budżetu kosztowego, nadzór nad obiegiem dokumentów.
LPP S.A. - 2016-09-07 - Gdańsk (pomorskie)
praca jako pomocnik wulkanizatora
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Nowy Sącz (małopolskie)
współpraca z rynkiem pakistańskim oraz z klientami anglojęzycznymi, nadzór nad sprzedażą w sklepie, spotkania handlowe
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Mroków (mazowieckie)
wyrób chleba
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Poniatowa (lubelskie)
Poszukujemy osób z doświadczeniem na stanowisko Pracownika Działu Utrzymania Ruchu . Oferujemy stałą pracę, dodatki do wynagrodzenia (premie, ekwiwalent za odzież, nadgodziny). Kontakt z pracodawcą: REKRUTACJA (at) MIRTH.PL lub 514236112.
Mirth Consulting Michał Cichocki - 2016-02-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizacja, kierowanie i kontrola pracy podległego personelu w zakresie zapewnienia mieszkańcom domu warunki do godnego życia, poczucia bezpieczeństwa i opieki w szczególności: ścisła współpraca z lekarzami, organizacja wizyt specjalistycznych, opracowywanie potrzeb w tym zakresie; zapewnianie właściwych zajęć usprawniających, w tym organizacja i nadzór nad zajęciami rehabilitacyjnymi; organizacja w zakresie aktywizacji mieszkańców, poprzez dostęp do terapii zajęciowej oraz imprez kulturalnych itp; bieżąca obserwacja mieszkańców, w szczególności ich stan zdrowia, utrzymywanie kontaktu z rodziną, opracowywanie potrzeb i zaleceń w tym zakresie, organizacja całodobowej opieki; udział w tworzeniu Planów Indywidualnego Wsparcia Mieszkańca DPS poprzez koordynacje działań zespołu opiekuńczego- terapeutycznego. Przygotowanie sprawozdań, analiz, informacji oraz innych materiałów dotyczących funkcjonowania DS w zakresie wskazanym powyżej. Opracowywanie projektów zarządzeń, instrukcji i procedur dotyczących realizacji zadań opiekuńczo- terapeutycznych. Planowanie czasu pracy podległych pracowników, sporządzanie grafików czasu pracy w systemie równoważnym. Nadzór nad majątkiem przekazanym do użytkowania podległej komórce oraz realizacja wydatków dotyczących zadań z zakresu działania podległej komórki organizacyjnej. Nadzór nas właściwą realizacją umów zawartych na świadczenie usług gastronomicznych i pralniczych
Dom Pomocy Społecznej "ZIELONY TARAS" w Koszalinie - 2017-08-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)