KIEROWNIK DZIAŁU PODWYKONAWCÓW I ZAOPATRZENIA Nowa Sól oferta pracy SINOHYDRO CORPORATION LIMITED ODDZIAŁ W POLSCE
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU PODWYKONAWCÓW I ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: 8 500 - 10 000 PLN
Zakres obowiązków: wyszukiwanie i zarządzanie podwykonawcami, dostawami, sprzętem i materiałami itp.,koordynowanie i zarządzanie dostawami, składowaniem i wykorzsystanie sprzetem, paliwami i materiałami itp., prowadzenie procesu selekcji podwykonawców poprzez wyszukiwanie i tworzenie list potencjalnych podwykonawców, pozyskiwanie ofert, wycena, określenie poziomu jakości i analiza warunków finansowych podwykonawców.
Data publikacji: 2019-11-29
Lokalizacja: Nowa Sól (lubuskie)
Pracodawca: SINOHYDRO CORPORATION LIMITED ODDZIAŁ W POLSCE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Fabryczna 1, 67-100 Nowa Sól, powiat: nowosolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wyszukiwanie i zarządzanie podwykonawcami, dostawami, sprzętem i materiałami itp.,koordynowanie i zarządzanie dostawami, składowaniem i wykorzsystanie sprzetem, paliwami i materiałami itp., prowadzenie procesu selekcji podwykonawców poprzez wyszukiwanie i tworzenie list potencjalnych podwykonawców, pozyskiwanie ofert, wycena, określenie poziomu jakości i analiza warunków finansowych podwykonawców.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 8 500 - 10 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU PODWYKONAWCÓW I ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Sól
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowosolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Sól
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik budownictwa*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 8 500 - 10 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy "B"
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Dobra znajomość MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
sumienność, odpowiedzialność.Samodzielność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki. Bardzo dobra znajomość rynku podwykonawców i dostaw w budownictwie,uprawnienia budowlane mile widziane, silne umiejętności negocjacyjne.
Nazwa pracodawcy: SINOHYDRO CORPORATION LIMITED ODDZIAŁ W POLSCE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
Adres pracodawcy:
Fabryczna 1, 67-100 Nowa Sól, powiat: nowosolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv(w j.angielskim), skierowanie do pracy(bezrobotni)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: nowosolski
Gmina pracodawcy: Nowa Sól
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowa Sól
Ulica pracodawcy: Fabryczna
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: budownictwo, budowa dróg i autostrad
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 29.11.2019
Oferta pracy ważna do: 29.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?be191d479fab39f118b47fbaab103298
Podobne oferty pracy
Nadzór i koordynacja robót elektrycznych. Kontrola dokumentacji technicznej inwestycji.
ENERGOBUD Sp. z o.o. - 2017-12-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie, wyworzenie towaru, kontrola prawidłowości otrzymywanych faktur.
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Zakopane (małopolskie)
Nadzór, koordynacja grup technicznych zajmijących się montażem sieci światłowodowych, raportowanie postępów prac.
HUAPOL TELEKOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-11 - Krosno (podkarpackie)
Zarządzanie i nadzorowanie całokształtem spraw związanych z administrowaniem majątku Spółdzielni i jego zabezpieczenie. Administrowanie nieruchomościami Spółdzielni w tym zabezpieczenie spraw porządkowych, kontrola wykonania umów gospodarczych, nadzór nad remontami i pracami konserwacyjnymi. Nadzór nad całokształtem terminowych przeglądów instalacji i urządzeń oraz innych wymaganych prawem, prowadzenie książki obiektów. Zakupy materiałów gospodarczych, części i urządzeń technicznych niezbędnych do funkcjonowania Spółdzielni, ich planowanie i rozliczanie. Rozliczanie kosztów administracyjnych i wystawiania faktur VAT. Prowadzenie ewidencji środków pracy i kas fiskalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Ochrona środowiska sprawozdawczość, wyliczanie opłat itp. oraz gospodarka odpadami. Prowadzenie rozliczeń eksploatacji taboru samochodowego. Prowadzenie dokumentacji inwentaryzacji majątku Spółdzielni. Naliczanie podatku od gruntów, nieruchomości i budowli. Zawieranie umów gospodarczych - koszty i ich rozliczanie. Nadzór nad prowadzeniem gospodarki czynszowej /tj. lokalami z przeznaczeniem do wynajmu/- zawieranie umów, aneksów i ich rozliczenie i refaktury. Prowadzenie archiwum spółdzielni, nadzór i obsługa sekretariatu i posiedzeń Zarządu.
"SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2019-04-04 - Bełchatów (łódzkie)
organizacja i nadzorowanie pracy podległym pracownikom; przygotowywanie zamówień; przyjmowanie dostaw; kontakt z dostawcami regionalnymi; obsługa klienta; dbanie o ogólny ład i porządek na sklepiepraca w godz. 8.00-16.00/ pon.-pt.
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad organizacją sklepu, sprzedaż i fakturowanie.
Hurtownia Kinga Tomasz Banach - 2018-02-27 - Zamość (lubelskie)
1. Organizowanie, kierowanie i kontrola merytoryczna oraz formalna działalności podległej komórki oraz pracy zatrudnionych w niej pracowników, organizowanie szkoleń i instruktaży podległego personelu, 2. nadzór nad opracowywaniem planu projektu rzeczowo finansowego DEW, 3. koordynacja przedsięwzięć związanych z realizacją zadań kontroli zarządczej oraz RODO, 4. przygotowywanie ocen, analiz, informacji oraz innych materiałów dotyczących funkcjonowania DEW oraz projektów pism okólnych wynikających z poleceń dyrektora, 5. sprawowanie nadzoru nad jakością usług wykonywanych na rzecz DEW przez podmioty zewnętrzne, 6. prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie przyjęcia lub odmowy przyjęcia do DEW.
Dom Emeryta Wojskowego - 2019-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowanie pracami w zakresie robót sanitarnych. Sprawowanie nadzoru nad realizowanymi inwestycjami.
A&R Sp. z o.o. - 2019-09-13 - Leżajsk (podkarpackie)
kierowanie zespołem ludzi, nadzór produkcji.
TORUŃSKIE PRZED. PRZEM. DRZEWNEGO S.A. - 2015-12-07 - Warlubie (kujawsko-pomorskie)
.
Sklep Spożywczo-Przemysłowy PIEKARNIA-CIASTKARNIA Grzegorz Porzucek - 2017-05-08 - Jaraczewo (wielkopolskie)
Przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych, obsługa klienta. Pracodawca organizuje darmowe szkolenia z zakresu obsługi kasy fiskalnej. Praca: Rzeszów oraz Krasne
PODKARPACKA AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ AGNES CT - 2016-05-04 - Rzeszów (podkarpackie)
osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za operacje finansowe na kasie
kontakt przez OHP - 2020-02-05 - Krosno (podkarpackie)
Kierowanie robotami budowlanymi.
Piotr Górski USŁUGI INŻYNIERSKO -BUDOWLANE " BUDMISTRZ " - 2018-01-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Nauczyciel - mechanik pojazdów samochodowych
Zespół Szkół Licealnych i Technicznych im. Jana Pawła II w Wojniczu - 2019-07-01 - Wojnicz (małopolskie)
Projektowanie prezentacji graficznych i multimedialnych, przygotowanie do druku publikacji książkowych i materiałów reklamowych, obsługa maszyn i urządzeń introligatorskich.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Lubaczów (podkarpackie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie produkcją pod względem ilościowym i jakościowym, nadzorowanie pracy podległych pracowników, kontrola prawidłowości poszczególnych procesów produkcji
SŁODKIE HAWO LOPER POLAND PAWEŁ FILIP PISARZEWSKI - 2018-04-18 - Łomianki (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie kierunkowe; doświadczenie zawodowe na ww. stanowisku min. 2 lata; umiejętność czytania rysunku technicznego; miejsce pracy: teren Gliwic
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MAJSTER" BOGDAN RYLUKOWSKI - 2019-07-25 - Gliwice (śląskie)
Obłsuga kadr i płac, ewidencjonowanie czasu pracy pracowników, sporządzanie umów o prace, sprowadzenie dokumentacji kadrowej
Miejski Zarząd Budynków Mieszkaniowych - TBS Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Sosnowiec (śląskie)
1.Odpowiedzialność za założenia biznesowe (business case - BC) pod wdrożenie do produkcji:Tworzy BC do zatwierdzenia przez zarząd, środków trwałych, przeglądów inżynieryjnych i ofert zmian powdrożeniowych. Współpraca z zespołem korporacyjnym finansów, z centralnymi i dywizyjnymi szefami linii produktów oraz innym lokalnymi i regionalnymi zespołami.Zapewnia terminowość kwotacji zmian powdrożeniowych. Monitorowanie wydajność programu w czasie. RYG tracker i danych finansowe programu podczas faz kwotacji.Kierowanie i monitorowanie postępów w zakresie inicjatyw usprawniających.Miesięczne raportowanie wyników finansowych programu do Zarządu firmyWspieranie menedżerów programu i zespołów sprzedaży.2.Koordynowanie comiesięcznych finansowych raportów programu, w oparciu o dane załadowane do Hyperion Planning. 3.Kooperowanie z lokalnymi zespołami (PM, sprzedaż, finanse), aby zapewnić dokładność i terminowość raportowania.4.Zarządzanie przeglądem danych za względu na program, klienta i PL na poziomie dywizji (elementy RZiS i Przepływów Finansowych).5.Zarządzanie upustami do klientów i od dostawców w całej dywizji.6.Wsparcie i motywacja w zakresie planów działań poprawczych, ulepszania i procesów analizy ryzyk .7.Opracowanie i wdrożenie procesów, które będą napędzać Cash focus: analiza wydatków na Capex, fakturowanie narzędzi do dostawców, itp.8.Zapewnienie spójność między BC (faza kwotacji lub nominacji) a założeniami do budżetów i planów długoterminowych.9.Współpraca z finansami w Inżynierii, w celu raportowania kosztów ED & T i zatrudnienia.10.Zapewnienie najnowszych informacji finansowych dostępnych w CPI11.Opracowywanie i śledzenie kluczowych wskaźników: np. dokładność, kontrole po wdrożeniu itp.12.Odpowiedzialny za proces planowania Capex (z punktu widzenia Pionu Finansów), procesu ich autoryzacji oraz monitorowanie ich statusu w ramach dywizji
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Tychy (śląskie)
Bieżąca kontrola wydajności produkcji i terminowości wykonywania zleceń. Zarządzanie pracownikami podległych wydziałów. Kierowanie procesem produkcyjnym przedsiębiorstwa. Nadzór nad działem technologicznym. Nadzór nad dokumentacją techniczną.
DIOXID SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-19 - Krosno (podkarpackie)
Przecieranie drewna konstrukcyjnego.
TARTAK GORZEŃ ARKADIUSZ NOWAK - 2019-02-12 - Gorzeń (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie minimum średnie,doświadczenie w sprzedaży,umiejętność zarządzania zespołem,uczciwość, sumienność, kreatywność, wysoka kultura osobista
MD PARTNER UBEZPIECZENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-17 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Kierowanie pracami podległych pracowników.
SERY PODKARPACKIE Sp. z o.o. Sp. Komandytowa Siedliska - 2018-07-18 - Siedliska (podkarpackie)
Montaż mebli na miejscu i u klienta, dostawa mebli na terenie powiatu, przyjmowanie dostaw, wydawanie towaru z magazynu.
Sklep Meblowy "DOMUS" LAMEK JANUSZ - 2018-04-09 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Praca w zawodzie kierowcy
kontakt przez PUP - 2020-03-04 - Kraków (małopolskie)
kontrola ruchu osobowego i towarowego,obsługa monitoringu wizyjnego,obchody
Agenc. Handl.Usł. i Ochr.Mienia"ARJAN"Sp.z o.o. Z.Prac.Chron - 2018-06-18 - Łódź (łódzkie)
- zarządzanie sprzedażą i zespołem pracowniczym,- maksymalizacja wyników
PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
NADZOROWANIE PRACOWNIKÓW WYKONUJĄCYCH WYROBY Z KAMIENIA NATURALNEGO, PRZYJMOWANIE ZLECEŃ, WYKONYWANIE OBMIARÓW ROBÓT.
DEZAKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-14 - Dębica (podkarpackie)
Zamawianie towaru, przyjęcie towaru, zarządzanie
SAMPOL-ROSNOWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-22 - Rosnowo (zachodniopomorskie)