KIEROWNIK-SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ Ostrów Wielkopolski oferta pracy MD PARTNER UBEZPIECZENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK-SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: wykształcenie minimum średnie,doświadczenie w sprzedaży,umiejętność zarządzania zespołem,uczciwość, sumienność, kreatywność, wysoka kultura osobista
Data publikacji: 2020-02-17
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: MD PARTNER UBEZPIECZENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Odolanowska 77B, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykształcenie minimum średnie,doświadczenie w sprzedaży,umiejętność zarządzania zespołem,uczciwość, sumienność, kreatywność, wysoka kultura osobista
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK-SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: agent ubezpieczeniowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 1)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
MD PARTNER UBEZPIECZENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Odolanowska 77B, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i LM prosimy przesłać na adres: dionizy.malcherek (at) mdpartner.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Odolanowska
Numer budynku pracodawcy: 77B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: agent ubezpieczeniowy
Data dodania oferty pracy: 17.02.2020
Oferta pracy ważna do: 16.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?baa1a0e631c180e2b7b238c4083bfaef
Podobne oferty pracy
bieżąca organizacja prac biurowo - administracyjnych, sporządzanie sprawozdań i protokołów w językach ukraińskim i rosyjskim, przygotowanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej firmy, współpraca z działami kadr i księgowości, języki obce są niezbędne pracownikowi do kontaktów z innymi pracownikami (w większości narodowości ukraińskiej i innych republik postradzieckich), a także do kontaków z urzędami
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Częstochowa (śląskie)
przyjmowanie dostaw, kontrola kosztów, ich optymalizacja, kierowanie pracą podległego zespołu
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-10-13 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż produktów i usług, zadania administracyjne i porządkowe, obsługa klienta zgodnie ze standardami
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Nowy Sącz (małopolskie)
Utrzymywanie relacji z odbiorcami mebli, wyszukiwanie potencjalnie n owych klientów, udział w targach meblowych.
Telmex Sp. z o.o. Zakład MMI Sleeping - 2016-04-19 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
kierowanie zespołem sprzedawców , ekspozycja i sprzedaż towaru w wyspecjalizowanych sklepach "TIFO"
"TIFOTEX" sp. z o.o. - 2019-09-04 - Debrzno (pomorskie)
dostawa towaru do klienta
FHU Zygmunt Kocoń - 2016-01-18 - Karpicko (wielkopolskie)
Prowadzenie prac na budowie i nadzór nad pracownikami.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT MONTAŻOWO-INWESTYCYJNYCH PROMONTIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-27 - Kraków (małopolskie)
nadzorowanie robót budowlanych, sporządzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych, kontakt z kontrahaentem. Praca na terenie woj. Śląskiego (Pracodawca zapewnia dojazd z Jaworzna ul. Baranowskiego)
"VECTOR-BUD" S.C. - 2017-05-31 - Jaworzno (śląskie)
Wstępna rekrutacja pod kątem stażu. Wymagane wykształcenie wyższe - ekonomia, prawo, administracja itp. Pożądana znajomość zagadnień dot. zamówień publicznych. Charakterystyka pracy: prowadzenie księgi obiektów, przeglądów okresowych.
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Rybnik (śląskie)
1. Realizacja wyznaczonego planu sprzedaży oraz KPI2. Profesjonalna obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy'3. Współodpowiedzialność za budowanie, motywowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym4. Prowadzenie szkoleń oraz rozwój pracowników5. Zarządzanie sklepem zgodnie ze standardami firmy6. Współpraca z kierownikami sklepów oraz pracownikami Centrali7. Aktywny udział w rozwoju firmy
KS SPORT SIEĆ SKLEPÓW M. KUJAWA M. KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2019-02-11 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
organizacja pracy serwisu, sporządzanie sprawozdań, analizy kosztów, współpraca z kierownikami działów, odbieranie zleceń, kontrola rozliczania kosztów delegacji pracowników serwisu
JUWENT Szymański, Nowakowski Sp.j. - 2018-06-13 - Ryki (lubelskie)
Sprzątanie pomieszczeń mieszkańców domu opieki.
Zgromadzenie Sióstr Męki P. N. Jezusa Chrystusa Dom Zakonny - Dom Opieki dla Osób Starszych im. Sł. B. J. Hałacińskiej - 2018-04-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: sprawowanie nadzoru nad bieżącymi pracami Sekcji. organizowanie pracy podległych pracowników. opracowywanie rocznego planu kontroli wewnętrznej. nadzór nad pracownikami Sekcji w zakresie przestrzegania obowiązujących zasad i trybu przeprowadzania kontroli wewnętrznych. nadzór i bezpośredni udział w realizacji planowych oraz doraźnych kontroli wewnętrznych w WSSE we Wrocławiu oraz Powiatowych Stacjach Sanitarno-Epidemiologicznych woj. dolnośląskiego. dbałość o zachowanie obiektywizmu w realizacji kontroli wewnętrznych oraz rzetelne ich dokumentowanie przygotowywanie i przedstawianie Dyrektorowi Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Wrocławiu raportów i sprawozdań przewidzianych w wewnętrznych regulacjach WSSE, dotyczących kontroli wewnętrznej oraz koordynacji działań związanych z kontrolami w PSSE. propagowanie wiedzy w zakresie kontroli wewnętrznej.Wymagane dokumenty aplikacyjne w wersji papierowej należy składać osobiście lub przesłać w terminiedo dnia 01.06.2018 r. do godz. 14.00 pod adresem:Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu ul. Curie-Skłodowskiej 73/77, 50-950 Wrocławw zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko Kierownika Sekcji Kontroli Wewnętrznej
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA WE WROCŁAWIU - 2018-05-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie: średnie techniczne lub wyższe
VTS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Zabełków (śląskie)
nadzór na działem logistyki
PEARL STREAM SA - 2016-02-19 - Bażanowice (śląskie)
(dla osób po 30rż) planowanie produkcji, tworzenie dokumentacji, nadzór nad produkcją i pracownikami
kontakt przez PUP - 2019-08-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie firmą, organizacja i koordynacja pracy pracowników, odpowiedzialność za utrzymanie kosztów kwaiarni
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Kraków (małopolskie)
nadzór nad pracownikami w warsztacie samochodowym, obsługa klienta, obsługa komputera
Car Andrzej Skrzypa (Myjnia Komis Transport) - 2017-02-27 - Chełm (lubelskie)
- Nadzorowanie pracowników. Sprzedaż artykułów.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca w godzinach: 6:00-14:00, 14:00-22:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wymagane wykształcenie średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w handlu na podobnym stanowisku. Wymagana aktualna książeczka sanepidu. Kontakt wstępnie telefoniczny (10:00-15:00) (Tel. 515-105-527) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Wojciecha 51 A, 40-474 Katowice) lub e-mail: kacper (at) slask.lewiatan.pl
P.H.U. "KACPER" MONIKA PSZONKA - 2018-02-01 - Katowice (śląskie)
- poszukiwanie możliwości finansowania projektów,- aplikowanie o środki krajowe i zagraniczne (w tym aplikacje w języku angielskim) oraz odpowiedzialność materialna za zawierane i realizowane umowy,- utrzymywanie sprawnie funkcjonującego biura,- planowanie i kontrola kosztów w zakresie administracyjno-biurowym,- koordynacja i archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (także e-maili),- zarządzanie dostawami z drukarni,- przygotowanie zamówień, kontakty z dostawcami urządzeń biurowych, materiałów piśmienniczych, serwisowanie sprzętu,- koordynacja przesyłek kurierskich,- kontakty z biurami tłumaczeń i innymi współpracującymi firmami, - uaktualnianie danych, adresu, telefonów, - nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura,- koordynacja działalności wydawnictwa Ekonomia i Środowisko,- monitorowanie realizacji bieżących umów,- redagowanie tekstów i korespondencji w języku polskim i angielskim.
Fundacja Ekonomistów Środowiska i Zasobów Naturalnych - 2017-01-04 - Białystok (podlaskie)
Organizacja pracy sprzedawców w sklepie mięsnym, realizacja zamówień, grafiki pracy, obsługa klienta.
"NIEWIEŚCIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-10-01 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
koordynowanie i tłumaczenie spotkań, pism, dokumnetów z krajami wschodniej Europy
MODERN BUSINESS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-05-30 - Pszczyna (śląskie)
- Zarządzanie sklepem spożywczym. Wprowadzanie towaru do kasy fiskalnej. Przyjmowanie towaru.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-20:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe na kierowniczym stanowisku. Mile widziana umiejętność obsługi programu KC firma lub innego programu księgowego. Wymagana osoba BEZ nałogów. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (6:00-21:00) (Tel. 733-563-916) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Piaskowa 6, 40-230 Katowice).
PRZERWA SŁAWOMIR Warzywa-Owoce - 2016-08-31 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad pracami podwykonawców i sił własnych. Sporządzanie przedmiarów i obmiarów robót. Rozlicznie robót w podwykonawstwie i siłach własnych. Sporządzanie i archiwizowanie dokumentacji kontraktowej. Udział w procesie oferowania i kosztorysowania. Wykonywanie innych czynności niezbędnych do realizacji kontraktu.
SPS INSCON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-19 - Leszno (wielkopolskie)
Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Dobiegniew (lubuskie)
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sklepu. Praca w godz. 6.00 - 21.00.
SKLEP SPOŻYWCZO - PRZEMYSŁOWY "MAX" SŁAWOMIR KURTYKA - 2016-04-26 - Łysa Góra (małopolskie)
jw.
Level Work sp. z o.o. - 2018-07-09 - Warszawa (mazowieckie)
Prace w zakresie porządkowania terenów zielonych
MT-BUD Martyna Tyczyńska - 2017-10-23 - Odrzywół (mazowieckie)
_Prace pomocnicze przy produkcji rękawic roboczych i ochronnych.
ZAKŁAD PRACY INWALIDÓW NIEWIDOMYCH S.J. - MARIAN JEMIOŁ I JERZY MAJEWSKI - 2016-02-18 - Pionki (mazowieckie)