KIEROWNIK DZIAŁU EKSPLOATACJI Wschowa oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa Wschowa
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU EKSPLOATACJI
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja pracy pracowników konserwatorów, nadzór nad wykonywanymi obowiązkami.
Data publikacji: 2019-11-06
Lokalizacja: Wschowa (lubuskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa Wschowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kamienna 5, 67-400 Wschowa, powiat: wschowski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja pracy pracowników konserwatorów, nadzór nad wykonywanymi obowiązkami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU EKSPLOATACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wschowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wschowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wschowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu zarządzania zasobami ludzkimi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: zarządzanie zespołem
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: dobra organizacja pracy
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa Wschowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wschowie
Adres pracodawcy:
Kamienna 5, 67-400 Wschowa, powiat: wschowski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: wschowski
Gmina pracodawcy: Wschowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wschowa
Ulica pracodawcy: Kamienna
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wschowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu zarządzania zasobami ludzkimi
Data dodania oferty pracy: 06.11.2019
Oferta pracy ważna do: 30.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9948ca76a6c4c1f1d85fda77f1b99c62
Podobne oferty pracy
Kompletowanie i łączenie zgodnie z określoną procedurą poszczególnych elementów pokrowców jachtowych i tapicerki w celu uzyskania różnego rodzaju wyrobów gotowych w montażu jednostkowym, przymocowywanie łączników z metali, tworzyw sztucznych lub innych materiałów, posługiwanie się narzędziami ręcznymi lub mechanicznymi, przestrzeganie przepisów
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Gdańsk (pomorskie)
-
HALE CARLO Sp. z o.o. - 2017-04-13 - Krapkowice (opolskie)
sprzedaż towarów, obsługa klientów, sporządzanie zamówień w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykształcenie min. średniewymagane doświadczenie w pracy na stanowisku agenta ubezpieczeniowegoznajomość zagadnień i tematyki ubezpieczeńkomunikatywność, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, umiejętność przygotowywania dokumentów (oferty, umowy, raporty)1 zmiana: 9-17wynagrodzenie: 5000 zł brutto + premia
MD PARTNER UBEZPIECZENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Zarządzanie zespołem ludzi, zarządzanie hurtownią spożywczą
EUROCASH S.A. - 2016-10-25 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków:1. Zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie środków ochrony fizycznej w Inspektoracie Wsparcia SZ. 2. Opracowywanie projektów dokumentów wewnętrznych regulujących ochronę informacji niejawnych. 3. Określanie propozycji dotyczących zasadniczych zadań w zakresie ochrony fizycznej informacji niejawnych i bezpieczeństwa przemysłowego. 4. Przedstawianie propozycji w zakresie zarządzania ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych na terenie Inspektoratu Wsparcia SZ.5. Realizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów przez przedsiębiorców na terenie Inspektoratu.6. Prowadzenie baz danych, ewidencji dotyczących obszaru działania sekcji. 7. Prowadzenie szkoleń dla żołnierzy i pracowników wojska z zakresu przepisów o ochronie informacji niejawnych.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-08-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa, rozliczanie automatów. Obsługa klientów korzystających z automatów, wypłaty z automatów.
Casino Sp. z o.o - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta.
TYCHYDIS Sp z o.o. - 2015-12-30 - Tychy (śląskie)
sporządzanie projektów niektórych czynności notarialnych, wypisow aktów notarialnych czy poświadczeń, bieżąca obsluga interesantów i w miare zdobywanej wiedzy - udzielanie porad telefonicznych
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Trzebinia (małopolskie)
do uzgodnienia
P.P.H.U. PRO-ONE PIOTR KRZTOŃ - 2017-12-28 - Trzebownisko (podkarpackie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie prawidłowego funkcjonowania centrum dystrybucyjnego poprzez - zgodne z obowiązującymi standardami firmowymi - przyjęcie, rozmieszczanie, przygotowywanie (kompletację) oraz wydawanie towarów.
JERONIMO MARTINS DYSTRYBUCJA S.A. (BIEDRONKA) - 2016-06-14 - Kostrzyn (wielkopolskie)
1. Kierowanie zespołem pracowników w celu realizacji zadań Działu Technicznego. 2. Nadzór nad obsługą i dostawami gazów medycznych.3. Zlecanie przeglądów oraz prac konserwatorskich urządzeń technicznych oraz sieci wewnętrznych i zewnętrznych (gaz, C.O., wod-kan.). 4. Nadzór nad prawidłową eksploatacją urządzeń w budynku węzła cieplnego.5. Nadzór nad zewnętrznymi instalacjami na terenie szpitali.6. Nadzór nad urządzeniami: sprężarkami, urządzeniami c.o, awaryjnym ujęciem wody, przepompownią, generatorem dwutlenku chloru.7. Odpowiedzialność za realizację planu remontów.8. Rozliczanie czasu pracy pracowników.9. Zaopatrywanie warsztatów w materiały.10. Udział w Komisji Kasacyjnej.
Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie - 2018-02-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
w/g stanowiska
Julita Kulik PH BOCIAN - 2017-12-12 - Kielce (świętokrzyskie)
•realizacja planów sprzedażowych•nawiązywanie bezpośrednich kontaktów handlowych oraz obsługa firm•prowadzenie rozmów handlowych z Klientami•badanie i analiza potencjału rynku•przygotowywanie ofert i umów oraz obsługa posprzedażowa Klientów myjni samochodowej•rekrutacja pracowników do myjni•nadzór nad podległymi pracownikami
PE Inwestycje Sp. z o.o. - 2017-07-04 - Lubin (dolnośląskie)
Odpowiedzialność za optymalną konfiguracje i sprawność infrastruktury technicznej (IT) Radia Centrum, monitorowanie i rozwiązywanie bieżących problemów związanych z prawidłowym przesyłem sygnału radiowego do nadajnika, rozwiązywanie bieżących problemów związanych z oprogramowaniem oraz sprzętem IT, przeprowadzanie okresowych konserwacji infrastruktury technicznej radia, produkcja materiałów dźwiękowych w studiu dźwiękowym w studiu nagrań ( audycje, reklamy, itp.), sporządzanie harmonogramów pracy dla studia nagrań i realizatorów, opracowywanie planów rozwoju infrastruktury technicznej radia, organizacja procesu rejestracji i archiwizacji nadawanych audycji radiowych, organizacja systemu teleinformatycznego (aktualizacja ofert telefonii komórkowej, wstępne negocjowanie umów, archiwowanie dokumentacji w tym zakresie).
CENTRUM KULTURY I SZTUKI - 2018-03-18 - Kalisz (wielkopolskie)
Kierowanie robót budowlanych w branży sanitarnej, kontrola oraz prowadzenie rozliczeń inwestycji
DEKPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-13 - Litwa (Litwa)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, ppoż, ergonomii i ochrony środowiska. Organizowanie pracy działu sprzedaży. Negocjowanie warunków sprzedaży z klientami. Analizowanie raportów i prognoz dotyczących rynku sprzedaży. Kierowanie podległym zespołem oraz dbanie o jego rozwój. Planowanie i realizacja sprzedaży. Monitorowanie i raportowanie osiąganych wyników. Znajomość rynku azjatyckiego (handel odzieżą).
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Płock (mazowieckie)
Znajomość i skuteczne stosowanie wszystkich aspektów eskalacji do krytycznych kont, jednostek biznesowych i innych organizacji Cisco, aby spełnić rolę globalnego menedżera partnera dostaw; Przekładanie strategii TAC na obsługę klienta i aby to osiągnąć kierowanie organizacjąPartnera Dostaw; Współpraca z innymi menedżerami w globalnejorganizacji pomocy technicznej, aby zapewnić dostosowanie,jakość i dzielenie się wiedzą; Działanie w organizacjach Cisco, abywspierać i zarządzać wielofunkcyjnymi możliwościamiwspółpracy; Odpowiedzialność za pomyślne osiągnięcie celówumownych Partnera Dostaw ustalonych zgodnie ze wsparciemtechnicznym Cisco; Rozwijanie, zarządzanie i utrzymywaniesynergicznej, produktywnej, zaufanej i trwałej relacji zwyznaczonym partnerem dostawy Cisco i odpowiednim centrumTAC; Odpowiedzialność za współpracę z kierownictwembiznesowym w definiowaniu prognozowania zapotrzebowaniaoperacyjnego na zlecanie firmom trzecim planowanie zasobów;Zarządzanie obciążeniem pracą między zespołami, w tymwdrażaniem innowacyjnych technik zarządzania zleceniamiserwisowymi; Działanie jako punkt eskalacyjny dla klientów izarządzania w imieniu klientów; Identyfikowanie i rozwiązywanieproblemów przy współpracy z kierownikami Global TechnicalServices, kierownikami terenowymi, dyrektorami, BU i innymiinteresariuszami Cisco w różnych obszarach; Budowanie kulturyCisco; Prowadzenie coaching/mentoring kierowników zespołów;Rozpracowywanie szerszych problemów, które mają wpływ nazespoły partnerów dostaw; Opracowywanie planów działania wcelu zarządzania zmianami zależności między firmami (Cisco-Partner); Zarządzanie dzieleniem się i przekazywaniem wiedzy wzespołach; Umiejętność zarządzania wszystkimi aspektamieskalacji operacyjnych Partnera dostaw; W razie potrzebykontynuowanie kontaktu z klientami; Zapewnianie wskazówek dokierowania zespołami w osiąganiu celów; Zapewnianie wskazówek dla osób o osiągnięciu uzgodnionych celów; Zarządzanie obciążeniem pracą pomiędzy zespołami i członkami zespołu, w tym wdrażanie innowacyjnych technik zarządzania sprawami.
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie, nadzorowanie i kierowanie bieżącą działalnością Sekcji Świadczeń Rodzinnych, zapewnienie właściwej organizacji pracy Sekcji, dokonywanie podziału zadań, nadzór nad planowaną i terminową realizacją przypisanych Sekcji zadań, przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, wprowadzanie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, sporządzanie sprawozdań, wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń, zapewnienie funkcjonowania w Sekcji Świadczeń Rodzinnych adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2016-03-31 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Planowanie, koordynowanie pracy komórki organizacyjnej
kontakt przez PUP - 2019-07-05 - Kaliska (mazowieckie)
planowanie, organizowanie i nadzór przebiegu procesów produkcji w przemyśle przetwórczym. Określanie, realizowanie i monitorowanie strategii produkcji z uwzględnieniem zapotrzebowania na produkty. Zarządzanie procesami produkcji, analizowanie wydajności oraz organizacja pracy personelu.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Okonek (wielkopolskie)
Strzyżenie damskie, męskie
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Łódź (łódzkie)
organizowanie pracy własnej i zespołu z uwzględnieniem zasad BHP, rozliczanie pracy ludzi, sprzętu i harmonogramu rzeczowo-finansowego; przyjmowanie i zabezpieczanie terenu budowy; prowadzenie dokumentacji budowy; planowanie i kierowanie budową; realizowanie zaleceń wpisanych do dziennika budowy; zgłaszanie do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu; przygotowywanie dokumentacji powykonawczej; zgłaszanie robót budowlanych do odbioru; uczestniczenie w czynnościach odbiorowych i zapewnienie usunięcia ewentualnych wad.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH ASBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-02 - Kuligi (warmińsko-mazurskie)
zgodny z wnioskiempraca od wtorku do soboty w godz.: 7.00-15.00, 13.00-21.00
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Wałbrzych (dolnośląskie)
zarządzanie i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem recepcji w hotelu
POSBAU SA Budownictwo Uprzemysłowione - 2018-02-12 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie min. zawodowe; mile widziane doświadczenie w handlu; książeczka sanitarno-epidemiologiczna; zakres obowiązków: skanowanie towarów z wykorzystaniem skanera ręcznego, kontrola cen, wykładanie etykiet cenowych, kontrola ilości towarów, obsługa komputera; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Lipowa
Carrefour Polska Spółka z o.o. - 2016-11-04 - Gliwice (śląskie)
Nadzór nad pracą kelnerów, obsługa gości rosyjsko języcznych, zapraszanie gości do lokalu, przyjmowanie rezerwacji gości rosyjskich, realizowanie usług kateringowych
MEEA Sp. z o.o. - 2016-01-27 - Sopot (pomorskie)
- Kontrola i prowadzenie ewidencji księgowej kosztów, opracowywanie kryteriów księgowań automatycznych, uzgadnianie wyników nieruchomości zgodnie z ustawa o spółdzielniach mieszkaniowych, przygotowywanie wewnętrznej i zewnętrznej sprawozdawczości oraz raportów, współpraca w budowie planów, monitowanie obiegu faktur.- Wynagrodzenie: od 3000 do 3500 zł brutto + dodatki (do uzgodnienia zgodnie z Zakładowym Układem Zbiorowym). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony (1 rok). Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 07:00-15:00 od poniedziałku do środy, 07:00-17:00 w czwartek, 07:00-13:00 w piątek. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość lub finanse) lub ukończone kursy/studia podyplomowe (preferowane III stopnia lub ew. II stopnia) w tym zakresie, lub w zakresie kontroli, rewidenci, audytorzy. Kilkuletni staż pracy w służbach księgowych. Mile widziane uprawnienia do prowadzenia ksiąg. Umiejętności: wyciąganie wniosków na podstawie analiz, umiejętność zarządzania zespołem, doświadczenie w zakresie sporządzania analiz i raportowania, sporządzania sprawozdań finansowych, kreatywność, dobra znajomość excel i word office, umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność, zaangażowanie, obowiązkowość i terminowość w realizacji zadań. Kontakt telefoniczny (32-251-96-71 w. 103) w godzinach: 07:00-15:00 w piątek w godzinach: 07:00-13:00 lub e-mail: katarzyna.szeniec (at) smgornik.katowice.pl
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "GÓRNIK" - 2017-07-06 - Katowice (śląskie)
Zarządzanie gospodarką materiałową i finansową w zakresie sprzętu, materiałów i wyposażenia kulturalno - oświatowego i usługami, składanie zapotrzebowania. Naliczanie potrzeb materiało finansowych oraz planowanie i realizacja zkupów usług, sprzętu, materiałów. Organizowanie oprawy uroczystości wojskowych i państwowych w 43 WOG, koordynowanie przedsięwzięć związanych z prowadzeniem i edycją Kroniki a także aktualizowanie strony internetowej WOG. Praca w systemie 1 zmianowym w godzinach od poniedziałku do czwartku 07.00-15.30, w piątek 07.00 - 13.00.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy Świętoszów - 2019-03-12 - Świętoszów (dolnośląskie)
zarządzanie zepołem danego obszaru, praca zgodnie z procesami i rutynami, planowanie i szkolenie
TESCO (Polska) Sp. z o.o. - 2016-06-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)