KIEROWNIK DS. PLANOWANIA ŁAŃCUCHA DOSTAW K/M ( J. ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK DS. PLANOWANIA ŁAŃCUCHA DOSTAW K/M ( J. ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 13 250 PLN
Zakres obowiązków: Wymagania: wykształcenie wyższe - Inżynieria chemiczna; ukończone szkolenie z zakresu ATEX; 3 lata doświadczenia zawodowego; biegła znajomość języka angielskiego. Zakres obowiązków: Planowanie i monitorowanie ważnych części platformy technologii planowania dostaw. Krótkoterminowe, średnioterminowe i długoterminowe planowanie zapotrzebowania na produkty gotowe. Zapewnienie zgodności z harmonogramem i kierowanie planami pracy, zdolności produkcyjnych. Zarządzanie wydajnością i efektywnością procesu planowania.
Data publikacji: 2019-05-14
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagania: wykształcenie wyższe - Inżynieria chemiczna; ukończone szkolenie z zakresu ATEX; 3 lata doświadczenia zawodowego; biegła znajomość języka angielskiego. Zakres obowiązków: Planowanie i monitorowanie ważnych części platformy technologii planowania dostaw. Krótkoterminowe, średnioterminowe i długoterminowe planowanie zapotrzebowania na produkty gotowe. Zapewnienie zgodności z harmonogramem i kierowanie planami pracy, zdolności produkcyjnych. Zarządzanie wydajnością i efektywnością procesu planowania.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 13 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 9-17
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK DS. PLANOWANIA ŁAŃCUCHA DOSTAW K/M ( J. ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik działu logistyki
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 13 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.05.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik działu logistyki (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Inżynieria Chemiczna
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe - Inżynieria chemiczna; ukończone szkolenie z zakresu ATEX; 3 lata doświadczenia zawodowego; biegła znajomość języka angielskiego. Zakres obowiązków: Planowanie i monitorowanie ważnych części platformy technologii planowania dostaw. Krótkoterminowe, średnioterminowe i długoterminowe planowanie zapotrzebowania na produkty gotowe. Zapewnienie zgodności z harmonogramem i kierowanie planami pracy, zdolności produkcyjnych. Zarządzanie wydajnością i efektywnością procesu planowania.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu logistyki
Data dodania oferty pracy: 14.05.2019
Oferta pracy ważna do: 27.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b1632c28b91151fb71edbf05759c7018
Podobne oferty pracy
planowanie i kontrolowanie całego procesu produkcji zarządzanie zespołem pracowników, nadzór nad jakością wykonywanych prac, wdrażanie rozwiązań mających na celu zwiększenie wydajności produkcyjnej, dbałość o efektywność kosztową produkcji, przygotowywanie raportów, zestawień, ciągłe doskonalenie procesów produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Biała Niżna (małopolskie)
zarządzanie procesami produkcyjnymi, nadzór nad pracą swoich podwładnych, nadzór nad bieżącą produkcją, monitorowanie rynku ( przygląda się nowościom, konkurencji).
PTM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-16 - Oświęcim (małopolskie)
Utrrzymanie czystości i porządku w wyznaczonym rejonie służbowym. Codzienne zamiatanie przydzielonej powierzchni pomieszczeń, opróżnianie koszy na śmieci. Codzienne wycieranie kurzu w pomieszczeniach i na korytarzu. Codzienne mycie podłóg i ścian wykładanych glazurą w pomieszczeniach sanitarnych, mycie urządzeń sanitarnych. Mycie podłóg w korytarzach i pomieszczeniach biurowych. Mycie okien i drzwi. Codzienne odkurzanie wykładzin, czyszczenie mebli, biurek itp. Zamiatanie schodów, chodników i parkingu wewnętrznego komisariatu. W porze zimowej odśnieżanie drogi dojścia do komisariatu.
Komenda Miejska Policji - 2017-10-04 - Gdynia (pomorskie)
Kierownik internatu odpowiada za całokształt działalności części stacjonarnej jednostki, a w szczególności do jego obowiązków należy:1)kierowanie działalnością jednostki podczas nieobecności kierownika OSiW,2)prawidłowe gospodarowanie powierzonym majątkiem (nieruchomościami, budynkami, środkami trwałymi, transportowymi, obrotowymi, wyposażeniem) zgodnie z obowiązującymi przepisami i przeciwdziałanie powstawaniu szkód - odpowiada za stan techniczny obiektu, sprzętu i urządzeń będących w jego dyspozycji,3)organizowanie i nadzorowanie opieki oraz wychowania uczestników OHP,4)współtworzenie warunków dla harmonijnego rozwoju psychofizycznego uczestników,5)prawidłowe rozliczenie żywienia i zakwaterowania uczestników w jednostce,6)sprawowanie nadzoru nad zgodnością przygotowywanych posiłków z zasadami racjonalnego żywienia,7)zapewnienie właściwej działalności opiekuńczo-wychowawczej internatu,8)sprawowanie nadzoru nad całokształtem przebiegu i organizacją pracy internatu,9)organizowanie kontroli oraz analizowanie i ocenianie efektów pracy internatu oraz pracowników obsługi internatu,10)dbanie o bezpieczeństwo uczestników i pracowników na terenie internatu,11)utrzymywanie dyscypliny, właściwego stanu higienicznego i porządku wśród młodzieży przebywającej na terenie internatu,12)dbałość o ogólną estetykę pomieszczeń internatu,13)inicjowanie i wspieranie prowadzenia zajęć wychowawczych, edukacyjnych i sportowo-rekreacyjnych na terenie internatu, poprzez rozwijanie wśród młodzieży działalności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej oraz nawyków respektowania powszechnie obowiązujących norm społecznych i pomocy rówieśniczej,14)dbanie o realizację odpowiedniej tematyki zajęć oraz motywowanie uczestników do udziału w tych zajęciach, jak również prowadzenia gazetki ściennej, oraz dbania o odpowiednią dekorację internatu,15)motywowanie i wspieranie wychowawców w organizacji zajęć oraz funkcjonowania internatu,16)inicjowanie i współdecydowanie o remontach, modernizacji budynku i pomieszczeń internatu, zakupu sprzętu i urządzeń,17)dbanie oraz przeprowadzanie kontroli stanu technicznego sprzętu będącego na wyposażeniu internatu,18)planowanie i zrównoważone wykorzystywanie środków finansowych przeznaczonych na działalność internatu,19)reprezentowanie pracowników internatu wobec Kierownika jednostki,20)monitorowanie, analizowanie i przygotowywanie wstępnej oceny efektów działalności kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczej oraz innej działalności internatu,21)wspomaganie kadry w realizacji zadań kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczych i doskonalenia ich jakości,22)realizacja uchwał organów funkcjonujących w jednostce,23)przestrzeganie przepisów ujętych w Karcie Nauczyciela (w zakresie dotyczącym pracowników OHP) oraz innych stanowiących o działalności internatu,24)organizowanie, opracowywanie i wdrażanie przepisów wewnętrznych, oraz prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem i działalnością internatu,25)upowszechnianie doświadczeń wynikających z dobrych praktyk oraz wdrożonych rozwiązań nowatorskich i innowacji,
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - 2016-05-06 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
1. Realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu w czystości i porządku w gminach w zakresie: a. Nadzór nad realizacją obowiązków właścicieli nieruchomości związanych z utrzymaniem czystości i porządku, b. Przygotowanie decyzji nakazujących wykonanie ww. obowiązku, c. Wysyłanie wezwań do osób, które nie złożyły deklaracji lub do złożenia korekt, d. Przyjmowanie i weryfikacja złożonych deklaracji, e. Wysrawianie decyzji związanych z opłatą śmieciową, f. Obsługa systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, g. Prowadzenie spraw związanych z wywozwm nieczystości stałych, h. prowadzenie kontroli w zakresie wyposażenia nieruchomości w kontenery.2. Wykonywanie innych zadań z zakresu ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Świebodzin (lubuskie)
organizacja i nadzór nad procesem produkcyjnym w piekarni oraz kierowanie podległymi pracownikami.
LEKS Spółka z o.o. - 2016-05-05 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Dbałość o utrzymanie wymaganych warunków sanitarnych i higienicznych w zakładach leczniczych.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-10-20 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, zamawianie i eksponowanie towarów, metkowanie itp. Praca w Kozach, w systemie równoważnym czasu pracy.Oferta skierowana dla osób bezrobotnych z ustalonym II profilem pomocy, kwalifikujących się do udziału w projekcie.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Kozy (śląskie)
- koordynowanie robót sanitarnych- nadzór nad budowami- prowadzenie dokumentacji - analiza prac i kosztów bodowy inwestorowim-ce pracy teren kraju
"GRUPA HYDROTECH POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
organizowanie sieci sprzedaży także w Chinach, analizowanie rynku, oraz spożądzanie umów i zamówień towarowych, język chiński do porozumiewania się z zarządem i zamawiania towaru, kompetencje sprzedawcy i kasjera, wykonywanie prac zleconych przez zarząd i inne, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
RU FAN Sp. z o.o. - 2018-10-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Nadzór ekip pracowniczych i odpowiedzialność za planowy przebieg realizowanych inwestycji, prowadzenie harmonogramu prac, instalowaniezasobów do prac, koordynacja prac i rozliczanie inwestycji na terenie całej Polski.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Rudniki (opolskie)
a.Nadzór nad prawidłową pracą podległego personelub.Organizowanie okresowych kontroli stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej budynków , budowli i urządzeń technicznych oraz sporządzanie informacji zbiorczej wraz z nakładami rzeczowymi i finansowymi na jej odtworzenie i utrzymanie w należytym stanie;c.Przekazywanie protokołów z okresowych kontroli stanu technicznego do organów infrastruktury celem włączenia do książek obiektów budowlanych;d.Opracowywanie rocznych planów remontów nieruchomości; e.Opracowywanie wytycznych do projektowania i opinii do programów organizacyjno – użytkowych dla zadań ujętych w rocznym planie remontów nieruchomości; f.Opracowywanie i skompletowanie materiałów i dokumentów niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego;
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-02-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
czynny udział przy realizacji zadania dotyczącego remontu obiektów inżynieryjnych infrastruktury drogowej
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
-Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania magazynu (nadzór nad gospodarką magazynową, optymalizacja i kontrola kosztów logistycznych, kontrola dostawców, przygotowanie i przeprowadzanie inwentaryzacji), - Optymalne wykorzystanie zasobów technicznych działu, -Wdrażanie procedur postępowania na magazynie, - Organizacja pracy oraz nadzór nad podległymi pracownikami w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania magazynu, - Ścisła współpraca z innymi działami firmy, -Przygotowywanie raportów i analiz w obszarze logistyki.
"POLOMARKET" Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Kłobuck (śląskie)
Prowadzenie zmiany, zarządzanie pracownikami, zapewnienie satysfakcji kliienta poprzez doskonałe prowadzenie zmiany; obsługa i konserwacja urządzeń gastronomicznych; zarządzanie kosztami operacyjnymi, kontrolowanie właściwego poziomu zapasów i dbanie o dostępność produktów, analiza raportów potrzebnych do prowadzenia obszaru pracy, tworzenie przyjaznej atmosfery pracy. Umowa o pracę na czas określony; równoważy sytem czasu pracy. Proponowany okres zatrudnienia: 28.03.2018r. - 27.03.2021r.Miejsce pracy: Wrocław pl. Grunwaldzki oraz praca wykonywana na terenie całej Polski
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Wg. harmonogramu FP
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Dobiegniew (lubuskie)
zarządzanie personelem, koordynowanie i nadzorowanie w dziedzinie handlu detalicznegopraca na jedną zmianę w godz. 6-14
MARMAX Jurzysta, Gąsecki Spółka Jawna - 2017-11-29 - Nowa Dęba (podkarpackie)
nadzór i organizacja produkcji roslinnej w gospodarstwie
URBEX sp. z o.o. - 2019-01-10 - Lubin (dolnośląskie)
ORGANIZACJA WYDARZEŃ KULTURALNYCH
Polkowickie Centrum Animacji - 2018-03-19 - Polkowice (dolnośląskie)
- Nadzór nad obiektami i przebiegiem prac związanych z usługami porządkowymi. Zarządzanie zespołem pracowników. Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: od 3100-3600 zł/brutto - w zależności od kwalifikacji i umiejętności. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca od poniedziałku do niedzieli w systemie zadaniowym. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie w branży utrzymania czystości. Obsługa komputera - WORD, EXCEL. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-20:00) (Tel. 723-068-654) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Limanowskiego 9 m. lok. 1, 41-506 Chorzów) lub e-mail: g.baldys (at) probet.info.pl
PROBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-30 - Katowice (śląskie)
-
PRZED. WIELOBRANŻOWE LAZUR S.C. W GRYFICACH - 2017-02-07 - Gryfice (zachodniopomorskie)
realizacja spotkań z klientami biznesowymi, sprzedaż usług telekomunikacyjnych, opieka nad klientem biznesowym
VOICE NET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-20 - Rzeszów (podkarpackie)
przepływ informacji i dokumentów wewnątrz przedsiębiorstwa oraz zarządzanie korespondencją, przygotowanie raportów i zestawień,sporzadzanie instrukcji i procedur regulaminów w zakresie czynności biurowych,prowadzenie ewidencji zobowiązań i nalezności,zarządzanie pracą podległych mu pracowników,współpraca z instytucjami zewnętrznymi i kontrahentami w zakresie prowadzonej przez pracodawcę działalności
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Huta Stara A (śląskie)
Opieka nad dziećmi przy dowozach i odwozach dzieci do i ze szkoły
Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Pawła II w Koronowie - 2018-08-24 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
Obsługa grup rosyjsko i ukraińsko - języcznych w zakresie koordynacji i pomocy. Ustalanie terminów, zamówień. Rola opiekuna Gości - obcokrajowców, w trakcie pobytu w restauracji.Umowa zlecenie: 32 h/tydzień, 4.04.2019 - 4.04.2022
TOMASZ NOSEK AMAZING GROUP - 2019-03-19 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad wykonywanymi pracami, kontakty z inwestorem lub generalnym wykonawcą.
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "DACH-BUD" Paweł Motłoch - 2017-05-23 - Brzozówka (małopolskie)
Zarządzanie podległym personelem, współpraca z dostawcami. Praca na umowę o pracę w godz. 6-14, 13-21 w Kołobrzegu, również w weekendy.
SPOŁEM KOŁOBRZEG Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- Wypracowanie i wdrożenie, we współpracy z kadrą wychowawczo-opiekuńczą, innowacyjnych działań wychowawczych dostosowanych do potrzeb młodzieży. Stałe nadzorowanie, aktualizowanie i doskonalenie oferty wsparcia młodzieży ŚWK OHP. Organizowanie doskonalenia i kształcenia zawodowego kadry wychowawczo-opiekuńczej. Prowadzenie doradztwa metodycznego dla kadry wychowawczo-opiekuńczej. Wspieranie jednostek w prowadzeniu superwizji kadry wychowawczo-opiekuńczej. Nawiązywanie i prowadzenie współpracy z instytucjami i organizacjami mogącymi pomóc i uzupełnić działania OHP w zakresie edukacji, oświaty, wychowania, opieki, profilaktyki, resocjalizacji, sportu, turystyki i rekreacji. Dokonywanie systematycznej oceny pracy wychowawczej w jednostkach podstawowych. Organizacja działalności kulturalno-oświatowej i rozgrywek sportowych na poziomie wojewódzkim we współpracy z jednostkami OHP. Nawiązywanie i prowadzenie współpracy z instytucjami i organizacjami zagranicznymi prowadzącymi działalność zbieżną z celami OHP. Prowadzenie dokumentacji wydziałowej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonywanie innych zadań niezbędnych dla działalności OHP.- Wynagrodzenie: 2500 -3500 zł brutto oraz dodatek funkcyjny. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 07:45-15:45. Wymagania: Wykształcenie wyższe preferowane w obszarze nauk społecznych. W przypadku wykształcenia wyższego innego niż w obszarze nauk społecznych wymagane będzie ponad 5-letnie doświadczenie w pracy z młodzieżą defaworyzowaną. MINIMUM 4-LETNI STAŻ PRACY. Doświadczenie w pracy z młodzieżą defaworyzowaną. Prosimy o przedstawienie krótkiego opisu najlepszego przedsięwzięcia wraz z rezultatami oraz dołączenie rekomendacji od instytucji zaangażowanej w jego realizację. Wymagane posiadanie kompetencji społecznych warunkujących powodzenie w pracy na stanowisku kierownika zespołu. Zaangażowanie w inicjatywy społeczne, np. w działalność organizacji pozarządowych zajmujących się pracą z młodzieżą. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.- Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w siedzibie Śląskiej Wojewódzkiej Komendy OHP ((ul. Plac Grunwaldzki 8-10, 40-127 Katowice) ) w godz.: 7:45-15:45 od poniedziałku do piątku lub przesłać pocztą na adres: ul. Plac Grunwaldzki 8-10, 40-127 Katowice.
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2016-08-12 - Katowice (śląskie)
Nadzór nad konserwatorem i pokojowymi. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16, 9-17 w Grzybowie. Możliwa praca w soboty i niedziele.
Dom Finanse Sp. z o.o. (Magnat Spa) - 2016-10-10 - Grzybowo (zachodniopomorskie)
Branża wojskowa, alpinistyczna, trekingowa - militar24. Kierownik działu w handlu detalicznym.Miejsce pracy: Łódź, ul. Piotrkowska.
WOJSKOWE.EU - 2017-08-09 - Łódź (łódzkie)