Praca KIEROWNIK DO SPRAW KONTROLI JAKOŚCI/STANOWISKO: MŁODSZY KOORDYNATOR DS. TRENINGU I JAKOŚCI - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy KIEROWNIK DO SPRAW KONTROLI JAKOŚCI/STANOWISKO: MŁODSZY KOORDYNATOR DS. TRENINGU I JAKOŚCI, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 7 ofert pracy KIEROWNIK DO SPRAW KONTROLI JAKOŚCI/STANOWISKO: MŁODSZY KOORDYNATOR DS. TRENINGU I JAKOŚCI.

KIEROWNIK DO SPRAW KONTROLI JAKOŚCI/STANOWISKO: MŁODSZY KOORDYNATOR DS. TRENINGU I JAKOŚCI - od 7 000 PLN

-odpowiedzialność za wdrażanie i funkcjonowanie systemu kontroli jakości na projekcie oraz bieżąca aktualizacja systemu w zakresie funkcjonujących procedur, zasobów informacyjnych i kompetencji zespołu,- odpowiedzialność za wdrożenie i funkcjonowanie systemu szkoleń dla pracowników lokalizacji CC Szczecin oraz bieżąca aktualizacja systemu w zakresie funkcjonujących procedur, zasobów informacyjnych i kompetencji zespołu,- identyfikowanie potrzeb rozwoju, obszarów wymagających poprawy/doszkolenia, proponowanie i wdrażanie działań naprawczych i kontrolnych w celu zapewnienia założonych celów jakościowych w projekcie,- proponowanie rozwiązań i wspieranie wszelkich inicjatyw mających przyczynić się do poprawy jakości i efektywności prowadzonych w projekcie działań szkoleniowych,- przeprowadzanie treningów merytorycznych zgodnie z polityką firmy i Klienta,- przekazywanie na bieżąco nowych informacji, planowanie i ewentualne przeprowadzanie treningów uzupełniających,- systematyczne i terminowe przygotowywanie/opracowanie raportów (dziennych, tygodniowych, miesięcznych), analiz i prognoz dotyczących jakości dla potrzeb Contact Center i Klienta,- nadzór nad aktualizowaniem materiałów szkoleniowych o nowe informacje i merytoryczną stronę skryptów,- podejmowanie, w uzgodnieniu z kierownikiem operacyjnym, decyzji o awansie, rekrutacji, zwolnieniu, udzielaniu kary dyscyplinarnej dla pracownika,- kontakty z klientem (zgodnie z planem komunikacji i przyjętymi procedurami) w zakresie obowiązków i kompetencji określonych niniejszym dokumentem; regularna współpraca z kierownikami operacyjnymi w celu wprowadzenia w danej lokalizacji w życie ustaleń poczynionych z klientem,- współpraca i bieżąca komunikacja z trenerami, TQ Koordynatorami i Managerami,- operacyjne zarządzanie podległym zespołem,- operacyjne zarządzanie podległym zespołem,- tworzenie i aktualizacja grafików pracy dla podległego zespołu,- ocena stanu wiedzy i coaching indywidualny podległego zespołu,- motywowanie i mierzenie efektywności pracy podległego zespołu,- monitorowanie rozwoju kompetencji, planowanie i przeprowadzanie okresowej oceny pracy podległego zespołu, planowanie ścieżek kariery wspólnie z Pionem Personalnym,- współpraca z Trenerami przy przygotowaniu szkoleń i coachingu,- reagowanie na wnioski, problemy i sugestie zgłaszane przez pracowników,- organizowanie i podtrzymywanie sprawnego przepływu informacji w Dziale (regularne spotkania z Koordynatorami i wg potrzeby z Konsultantami.
MAJOREL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE ODDZIAŁ "MAJOREL SZCZECIN" W SZCZECINIE - 2021-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KIEROWNIK DO SPRAW KONTROLI JAKOŚCI/STANOWISKO: MŁODSZY KOORDYNATOR DS. TRENINGU I JAKOŚCI - od 7 000 PLN

-odpowiedzialność za wdrażanie i funkcjonowanie systemu kontroli jakości na projekcie oraz bieżąca aktualizacja systemu w zakresie funkcjonujących procedur, zasobów informacyjnych i kompetencji zespołu,- odpowiedzialność za wdrożenie i funkcjonowanie systemu szkoleń dla pracowników lokalizacji CC Szczecin oraz bieżąca aktualizacja systemu w zakresie funkcjonujących procedur, zasobów informacyjnych i kompetencji zespołu,- identyfikowanie potrzeb rozwoju, obszarów wymagających poprawy/doszkolenia, proponowanie i wdrażanie działań naprawczych i kontrolnych w celu zapewnienia założonych celów jakościowych w projekcie,- proponowanie rozwiązań i wspieranie wszelkich inicjatyw mających przyczynić się do poprawy jakości i efektywności prowadzonych w projekcie działań szkoleniowych,- przeprowadzanie treningów merytorycznych zgodnie z polityką firmy i Klienta,- przekazywanie na bieżąco nowych informacji, planowanie i ewentualne przeprowadzanie treningów uzupełniających,- systematyczne i terminowe przygotowywanie/opracowanie raportów (dziennych, tygodniowych, miesięcznych), analiz i prognoz dotyczących jakości dla potrzeb Contact Center i Klienta,- nadzór nad aktualizowaniem materiałów szkoleniowych o nowe informacje i merytoryczną stronę skryptów,- podejmowanie, w uzgodnieniu z kierownikiem operacyjnym, decyzji o awansie, rekrutacji, zwolnieniu, udzielaniu kary dyscyplinarnej dla pracownika,- kontakty z klientem (zgodnie z planem komunikacji i przyjętymi procedurami) w zakresie obowiązków i kompetencji określonych niniejszym dokumentem; regularna współpraca z kierownikami operacyjnymi w celu wprowadzenia w danej lokalizacji w życie ustaleń poczynionych z klientem,- współpraca i bieżąca komunikacja z trenerami, TQ Koordynatorami i Managerami,- operacyjne zarządzanie podległym zespołem,- operacyjne zarządzanie podległym zespołem,- tworzenie i aktualizacja grafików pracy dla podległego zespołu,- ocena stanu wiedzy i coaching indywidualny podległego zespołu,- motywowanie i mierzenie efektywności pracy podległego zespołu,- monitorowanie rozwoju kompetencji, planowanie i przeprowadzanie okresowej oceny pracy podległego zespołu, planowanie ścieżek kariery wspólnie z Pionem Personalnym,- współpraca z Trenerami przy przygotowaniu szkoleń i coachingu,- reagowanie na wnioski, problemy i sugestie zgłaszane przez pracowników,- organizowanie i podtrzymywanie sprawnego przepływu informacji w Dziale (regularne spotkania z Koordynatorami i wg potrzeby z Konsultantami.
MAJOREL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE ODDZIAŁ "MAJOREL SZCZECIN" W SZCZECINIE - 2021-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KIEROWNIK DO SPRAW KONTROLI JAKOŚCI/STANOWISKO: MŁODSZY KOORDYNATOR DS. TRENINGU I JAKOŚCI - od 7 000 PLN

-odpowiedzialność za wdrażanie i funkcjonowanie systemu kontroli jakości na projekcie oraz bieżąca aktualizacja systemu w zakresie funkcjonujących procedur, zasobów informacyjnych i kompetencji zespołu,- odpowiedzialność za wdrożenie i funkcjonowanie systemu szkoleń dla pracowników lokalizacji CC Szczecin oraz bieżąca aktualizacja systemu w zakresie funkcjonujących procedur, zasobów informacyjnych i kompetencji zespołu,- identyfikowanie potrzeb rozwoju, obszarów wymagających poprawy/doszkolenia, proponowanie i wdrażanie działań naprawczych i kontrolnych w celu zapewnienia założonych celów jakościowych w projekcie,- proponowanie rozwiązań i wspieranie wszelkich inicjatyw mających przyczynić się do poprawy jakości i efektywności prowadzonych w projekcie działań szkoleniowych,- przeprowadzanie treningów merytorycznych zgodnie z polityką firmy i Klienta,- przekazywanie na bieżąco nowych informacji, planowanie i ewentualne przeprowadzanie treningów uzupełniających,- systematyczne i terminowe przygotowywanie/opracowanie raportów (dziennych, tygodniowych, miesięcznych), analiz i prognoz dotyczących jakości dla potrzeb Contact Center i Klienta,- nadzór nad aktualizowaniem materiałów szkoleniowych o nowe informacje i merytoryczną stronę skryptów,- podejmowanie, w uzgodnieniu z kierownikiem operacyjnym, decyzji o awansie, rekrutacji, zwolnieniu, udzielaniu kary dyscyplinarnej dla pracownika,- kontakty z klientem (zgodnie z planem komunikacji i przyjętymi procedurami) w zakresie obowiązków i kompetencji określonych niniejszym dokumentem; regularna współpraca z kierownikami operacyjnymi w celu wprowadzenia w danej lokalizacji w życie ustaleń poczynionych z klientem,- współpraca i bieżąca komunikacja z trenerami, TQ Koordynatorami i Managerami,- operacyjne zarządzanie podległym zespołem,- operacyjne zarządzanie podległym zespołem,- tworzenie i aktualizacja grafików pracy dla podległego zespołu,- ocena stanu wiedzy i coaching indywidualny podległego zespołu,- motywowanie i mierzenie efektywności pracy podległego zespołu,- monitorowanie rozwoju kompetencji, planowanie i przeprowadzanie okresowej oceny pracy podległego zespołu, planowanie ścieżek kariery wspólnie z Pionem Personalnym,- współpraca z Trenerami przy przygotowaniu szkoleń i coachingu,- reagowanie na wnioski, problemy i sugestie zgłaszane przez pracowników,- organizowanie i podtrzymywanie sprawnego przepływu informacji w Dziale (regularne spotkania z Koordynatorami i wg potrzeby z Konsultantami.
MAJOREL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE ODDZIAŁ "MAJOREL SZCZECIN" W SZCZECINIE - 2021-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KIEROWNIK DO SPRAW KONTROLI JAKOŚCI/STANOWISKO: MŁODSZY KOORDYNATOR DS. TRENINGU I JAKOŚCI - od 7 000 PLN

-odpowiedzialność za wdrażanie i funkcjonowanie systemu kontroli jakości na projekcie oraz bieżąca aktualizacja systemu w zakresie funkcjonujących procedur, zasobów informacyjnych i kompetencji zespołu,- odpowiedzialność za wdrożenie i funkcjonowanie systemu szkoleń dla pracowników lokalizacji CC Szczecin oraz bieżąca aktualizacja systemu w zakresie funkcjonujących procedur, zasobów informacyjnych i kompetencji zespołu,- identyfikowanie potrzeb rozwoju, obszarów wymagających poprawy/doszkolenia, proponowanie i wdrażanie działań naprawczych i kontrolnych w celu zapewnienia założonych celów jakościowych w projekcie,- proponowanie rozwiązań i wspieranie wszelkich inicjatyw mających przyczynić się do poprawy jakości i efektywności prowadzonych w projekcie działań szkoleniowych,- przeprowadzanie treningów merytorycznych zgodnie z polityką firmy i Klienta,- przekazywanie na bieżąco nowych informacji, planowanie i ewentualne przeprowadzanie treningów uzupełniających,- systematyczne i terminowe przygotowywanie/opracowanie raportów (dziennych, tygodniowych, miesięcznych), analiz i prognoz dotyczących jakości dla potrzeb Contact Center i Klienta,- nadzór nad aktualizowaniem materiałów szkoleniowych o nowe informacje i merytoryczną stronę skryptów,- podejmowanie, w uzgodnieniu z kierownikiem operacyjnym, decyzji o awansie, rekrutacji, zwolnieniu, udzielaniu kary dyscyplinarnej dla pracownika,- kontakty z klientem (zgodnie z planem komunikacji i przyjętymi procedurami) w zakresie obowiązków i kompetencji określonych niniejszym dokumentem; regularna współpraca z kierownikami operacyjnymi w celu wprowadzenia w danej lokalizacji w życie ustaleń poczynionych z klientem,- współpraca i bieżąca komunikacja z trenerami, TQ Koordynatorami i Managerami,- operacyjne zarządzanie podległym zespołem,- operacyjne zarządzanie podległym zespołem,- tworzenie i aktualizacja grafików pracy dla podległego zespołu,- ocena stanu wiedzy i coaching indywidualny podległego zespołu,- motywowanie i mierzenie efektywności pracy podległego zespołu,- monitorowanie rozwoju kompetencji, planowanie i przeprowadzanie okresowej oceny pracy podległego zespołu, planowanie ścieżek kariery wspólnie z Pionem Personalnym,- współpraca z Trenerami przy przygotowaniu szkoleń i coachingu,- reagowanie na wnioski, problemy i sugestie zgłaszane przez pracowników,- organizowanie i podtrzymywanie sprawnego przepływu informacji w Dziale (regularne spotkania z Koordynatorami i wg potrzeby z Konsultantami.
MAJOREL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE ODDZIAŁ "MAJOREL SZCZECIN" W SZCZECINIE - 2021-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KIEROWNIK DO SPRAW KONTROLI JAKOŚCI/STANOWISKO: MŁODSZY KOORDYNATOR DS. TRENINGU I JAKOŚCI - od 7 000 PLN

-odpowiedzialność za wdrażanie i funkcjonowanie systemu kontroli jakości na projekcie oraz bieżąca aktualizacja systemu w zakresie funkcjonujących procedur, zasobów informacyjnych i kompetencji zespołu,- odpowiedzialność za wdrożenie i funkcjonowanie systemu szkoleń dla pracowników lokalizacji CC Szczecin oraz bieżąca aktualizacja systemu w zakresie funkcjonujących procedur, zasobów informacyjnych i kompetencji zespołu,- identyfikowanie potrzeb rozwoju, obszarów wymagających poprawy/doszkolenia, proponowanie i wdrażanie działań naprawczych i kontrolnych w celu zapewnienia założonych celów jakościowych w projekcie,- proponowanie rozwiązań i wspieranie wszelkich inicjatyw mających przyczynić się do poprawy jakości i efektywności prowadzonych w projekcie działań szkoleniowych,- przeprowadzanie treningów merytorycznych zgodnie z polityką firmy i Klienta,- przekazywanie na bieżąco nowych informacji, planowanie i ewentualne przeprowadzanie treningów uzupełniających,- systematyczne i terminowe przygotowywanie/opracowanie raportów (dziennych, tygodniowych, miesięcznych), analiz i prognoz dotyczących jakości dla potrzeb Contact Center i Klienta,- nadzór nad aktualizowaniem materiałów szkoleniowych o nowe informacje i merytoryczną stronę skryptów,- podejmowanie, w uzgodnieniu z kierownikiem operacyjnym, decyzji o awansie, rekrutacji, zwolnieniu, udzielaniu kary dyscyplinarnej dla pracownika,- kontakty z klientem (zgodnie z planem komunikacji i przyjętymi procedurami) w zakresie obowiązków i kompetencji określonych niniejszym dokumentem; regularna współpraca z kierownikami operacyjnymi w celu wprowadzenia w danej lokalizacji w życie ustaleń poczynionych z klientem,- współpraca i bieżąca komunikacja z trenerami, TQ Koordynatorami i Managerami,- operacyjne zarządzanie podległym zespołem,- operacyjne zarządzanie podległym zespołem,- tworzenie i aktualizacja grafików pracy dla podległego zespołu,- ocena stanu wiedzy i coaching indywidualny podległego zespołu,- motywowanie i mierzenie efektywności pracy podległego zespołu,- monitorowanie rozwoju kompetencji, planowanie i przeprowadzanie okresowej oceny pracy podległego zespołu, planowanie ścieżek kariery wspólnie z Pionem Personalnym,- współpraca z Trenerami przy przygotowaniu szkoleń i coachingu,- reagowanie na wnioski, problemy i sugestie zgłaszane przez pracowników,- organizowanie i podtrzymywanie sprawnego przepływu informacji w Dziale (regularne spotkania z Koordynatorami i wg potrzeby z Konsultantami.
MAJOREL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE ODDZIAŁ "MAJOREL SZCZECIN" W SZCZECINIE - 2021-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KIEROWNIK DO SPRAW KONTROLI JAKOŚCI/STANOWISKO: MŁODSZY KOORDYNATOR DS. TRENINGU I JAKOŚCI - od 7 000 PLN

-odpowiedzialność za wdrażanie i funkcjonowanie systemu kontroli jakości na projekcie oraz bieżąca aktualizacja systemu w zakresie funkcjonujących procedur, zasobów informacyjnych i kompetencji zespołu,- odpowiedzialność za wdrożenie i funkcjonowanie systemu szkoleń dla pracowników lokalizacji CC Szczecin oraz bieżąca aktualizacja systemu w zakresie funkcjonujących procedur, zasobów informacyjnych i kompetencji zespołu,- identyfikowanie potrzeb rozwoju, obszarów wymagających poprawy/doszkolenia, proponowanie i wdrażanie działań naprawczych i kontrolnych w celu zapewnienia założonych celów jakościowych w projekcie,- proponowanie rozwiązań i wspieranie wszelkich inicjatyw mających przyczynić się do poprawy jakości i efektywności prowadzonych w projekcie działań szkoleniowych,- przeprowadzanie treningów merytorycznych zgodnie z polityką firmy i Klienta,- przekazywanie na bieżąco nowych informacji, planowanie i ewentualne przeprowadzanie treningów uzupełniających,- systematyczne i terminowe przygotowywanie/opracowanie raportów (dziennych, tygodniowych, miesięcznych), analiz i prognoz dotyczących jakości dla potrzeb Contact Center i Klienta,- nadzór nad aktualizowaniem materiałów szkoleniowych o nowe informacje i merytoryczną stronę skryptów,- podejmowanie, w uzgodnieniu z kierownikiem operacyjnym, decyzji o awansie, rekrutacji, zwolnieniu, udzielaniu kary dyscyplinarnej dla pracownika,- kontakty z klientem (zgodnie z planem komunikacji i przyjętymi procedurami) w zakresie obowiązków i kompetencji określonych niniejszym dokumentem; regularna współpraca z kierownikami operacyjnymi w celu wprowadzenia w danej lokalizacji w życie ustaleń poczynionych z klientem,- współpraca i bieżąca komunikacja z trenerami, TQ Koordynatorami i Managerami,- operacyjne zarządzanie podległym zespołem,- operacyjne zarządzanie podległym zespołem,- tworzenie i aktualizacja grafików pracy dla podległego zespołu,- ocena stanu wiedzy i coaching indywidualny podległego zespołu,- motywowanie i mierzenie efektywności pracy podległego zespołu,- monitorowanie rozwoju kompetencji, planowanie i przeprowadzanie okresowej oceny pracy podległego zespołu, planowanie ścieżek kariery wspólnie z Pionem Personalnym,- współpraca z Trenerami przy przygotowaniu szkoleń i coachingu,- reagowanie na wnioski, problemy i sugestie zgłaszane przez pracowników,- organizowanie i podtrzymywanie sprawnego przepływu informacji w Dziale (regularne spotkania z Koordynatorami i wg potrzeby z Konsultantami.
MAJOREL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE ODDZIAŁ "MAJOREL SZCZECIN" W SZCZECINIE - 2021-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KIEROWNIK DO SPRAW KONTROLI JAKOŚCI/STANOWISKO: MŁODSZY KOORDYNATOR DS. TRENINGU I JAKOŚCI - od 7 000 PLN

-odpowiedzialność za wdrażanie i funkcjonowanie systemu kontroli jakości na projekcie oraz bieżąca aktualizacja systemu w zakresie funkcjonujących procedur, zasobów informacyjnych i kompetencji zespołu,- odpowiedzialność za wdrożenie i funkcjonowanie systemu szkoleń dla pracowników lokalizacji CC Szczecin oraz bieżąca aktualizacja systemu w zakresie funkcjonujących procedur, zasobów informacyjnych i kompetencji zespołu,- identyfikowanie potrzeb rozwoju, obszarów wymagających poprawy/doszkolenia, proponowanie i wdrażanie działań naprawczych i kontrolnych w celu zapewnienia założonych celów jakościowych w projekcie,- proponowanie rozwiązań i wspieranie wszelkich inicjatyw mających przyczynić się do poprawy jakości i efektywności prowadzonych w projekcie działań szkoleniowych,- przeprowadzanie treningów merytorycznych zgodnie z polityką firmy i Klienta,- przekazywanie na bieżąco nowych informacji, planowanie i ewentualne przeprowadzanie treningów uzupełniających,- systematyczne i terminowe przygotowywanie/opracowanie raportów (dziennych, tygodniowych, miesięcznych), analiz i prognoz dotyczących jakości dla potrzeb Contact Center i Klienta,- nadzór nad aktualizowaniem materiałów szkoleniowych o nowe informacje i merytoryczną stronę skryptów,- podejmowanie, w uzgodnieniu z kierownikiem operacyjnym, decyzji o awansie, rekrutacji, zwolnieniu, udzielaniu kary dyscyplinarnej dla pracownika,- kontakty z klientem (zgodnie z planem komunikacji i przyjętymi procedurami) w zakresie obowiązków i kompetencji określonych niniejszym dokumentem; regularna współpraca z kierownikami operacyjnymi w celu wprowadzenia w danej lokalizacji w życie ustaleń poczynionych z klientem,- współpraca i bieżąca komunikacja z trenerami, TQ Koordynatorami i Managerami,- operacyjne zarządzanie podległym zespołem,- operacyjne zarządzanie podległym zespołem,- tworzenie i aktualizacja grafików pracy dla podległego zespołu,- ocena stanu wiedzy i coaching indywidualny podległego zespołu,- motywowanie i mierzenie efektywności pracy podległego zespołu,- monitorowanie rozwoju kompetencji, planowanie i przeprowadzanie okresowej oceny pracy podległego zespołu, planowanie ścieżek kariery wspólnie z Pionem Personalnym,- współpraca z Trenerami przy przygotowaniu szkoleń i coachingu,- reagowanie na wnioski, problemy i sugestie zgłaszane przez pracowników,- organizowanie i podtrzymywanie sprawnego przepływu informacji w Dziale (regularne spotkania z Koordynatorami i wg potrzeby z Konsultantami.
MAJOREL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE ODDZIAŁ "MAJOREL SZCZECIN" W SZCZECINIE - 2021-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)