KIEROWNIK BUDOWY Słomniki oferta pracy ZAKŁADY MECHANICZNO-REMONTOWE I ANTYKOROZJI "JUREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK BUDOWY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - Kierowanie budową.- Praca na terenie okolic Krakowa (Słomniki). Zleceniodawca zapewnia bezpłatne zakwaterowanie oraz diety.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Czas kontraktu-2 lata.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 7:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe budowlane. Doświadczenie NIE jest wymagane -> może być absolwent. Firma realizująca zadanie w Niedźwiedziu k. Słomnik pod Krakowem poszukuje energicznego, zdolnego do samodzielnego prowadzenia budowy w branży konstrukcyjnej i sanitarnej kierownika budowy. Uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjnej pożądane, ale ich brak nie dyskwalifikuje kandydata zdolnego do energicznego poprowadzenia budowy. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 22-756-97-86 w.103) w godzinach: 8:00-16:00.
Data publikacji: 2016-06-27
Lokalizacja: Słomniki (małopolskie)
Pracodawca: ZAKŁADY MECHANICZNO-REMONTOWE I ANTYKOROZJI "JUREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:32-090 Słomniki, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Kierowanie budową.- Praca na terenie okolic Krakowa (Słomniki). Zleceniodawca zapewnia bezpłatne zakwaterowanie oraz diety.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Czas kontraktu-2 lata.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 7:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe budowlane. Doświadczenie NIE jest wymagane -
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Czas kontraktu-2 lata.
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BUDOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słomniki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słomniki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik budowy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe budowlane. Doświadczenie NIE jest wymagane -
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁADY MECHANICZNO-REMONTOWE I ANTYKOROZJI "JUREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
05-502 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 22-756-97-86 w.103) w godzinach: 8:00-16:00.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny, Godziny : 8:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Profil działalności pracodawcy:
OBRÓBKA METALI I NAKŁADANIE POWŁOK NA METALE. PRODUKCJA KONSTRUKCJI METALOWYCH I ICH CZĘŚCI. OBRÓBKA MECHANICZNA ELEMENTÓW METALOWYCH. NAPRAWA I KONSERWACJA METALOWYCH WYROBÓW GOTOWYCH. ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ LINII TELEKOMUNIKACYJNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH. ROZBIÓRKA I BURZENIE OBIEKTÓW BUDOWLANYCH. WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH. SPRZEDAŻ HURTOWA WYROBÓW CHEMICZNYCH. DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE SPECJALISTYCZNEGO PROJEKTOWANIA. DZIAŁALNOŚĆ OCHRONIARSKA W ZAKRESIE OBSŁUGI SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.06.2016
Data dodania oferty pracy: 27.06.2016
Oferta pracy ważna do: 31.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nadzór, planowanie i kierowanie pracami budowlanymi, prowadzenie dokumentacji budiwy, tworzenie kosztorysów, dokumentacji powykonawczej, przedmiotów, dzienników, współpraca z inwestorami zarządcami, projektantami
kontakt przez PUP - 2019-08-19 - Piekary Śląskie (śląskie)
- nadzór nad planowaniem i kompleksowe planowanie produkcji,- zapewnienie terminowej i zgodnej z planami realizacji,- organizowanie pracy i kontrola pracy oraz BHP podległych pracowników produkcyjnych,- zarządzanie zasobami produkcyjnymi dla zapewnienia właściwej realizacji planów,- współpraca z działami zapewnienia jakości, sprzedaży, przygotowania produkcji, projektowym oraz zaopatrzenia,- koordynacja i organizacja pracy działu produkcyjnego,- odpowiedzialność za terminową realizację planów produkcyjnych oraz jakość wykonanych prac,- rozwiązywanie bieżących problemów produkcyjnych,- kontrola bieżącej produkcji pod względem zgodności z projektem,- stała kontrola wydajności i jakości pracy,- współudział w przygotowaniu i nadzór na realizacją harmonogramów robót,- przygotowanie dokumentów do odbiorów branżowych we współpracy z działem technicznym, - dobór sprzętu, narzędzi do przyjętej technologii prac,- zarządzanie kontraktem pod kątem finansowym i technicznym,- współpraca z inwestorem, podwykonawcami i dostawcami, koordynacja pracy podwykonawców,- zarządzanie gospodarką materiałową na budowach,- prowadzenie analiz postępu wykonania prac
Krop Expert Sp. z o.o. - 2018-03-19 - Płock (mazowieckie)
Praca na budowie, spawanie migomatem.
Przedsiębiorstwo Budowlane Barzak - 2017-10-09 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z dołączonym do wniosku programem stazu
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Żabnica (śląskie)
Organizowanie i kierowanie realizacją procedur o udzielenie zamówień publicznych, wykonywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty, sporządzenie dokumentacji przetargowej
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-04-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
sprzedaż samochodów dostawczych, naprawa, przygotowanie pojazdów
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Rzędowice (małopolskie)
Prowadzenie nadzoru nad jakością produkcji.Prowadzenie wykonanej ilości produkcjiProwadzenie nadzoru nad codziennym raportem produkcji i raportem kart pracy wykonywanych przez kierowników.
Rybhand Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-11-29 - Jarocin (wielkopolskie)
- przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych, - sprawowanie bieżącej kontroli postępowania z dokumentami niejawnymi a także egzekwowanie ich zwrotu i rozliczenia, - powielanie, rejestrowanie dokumentów niejawnych,- rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego lub przeniesienia do służby (pracy) w innej jednostce lub komórce organizacyjnej, - udostępnianie lub wydawanie dokumentów niejawnych osobom lub instytucjom na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych,- informowanie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów,- prowadzenie dzienników, książek ewidencyjnych i teczek,- prowadzenie ewidencji pieczęci kancelaryjnych,- archiwizowanie dokumentów niejawnych znajdujących się w posiadaniu kancelarii,- udział w niszczeniu dokumentów kategorii BC, nie podlegających archiwizacji,- prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepisów niejawnych,- prowadzenie składnicy akt KPP Oborniki
Komenda Powiatowa Policji - 2017-06-30 - Oborniki (wielkopolskie)
sporządzanie i opracowywanie dokumentacji do przeprowadzania zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, ogłaszanie przetargów, gospodarowanie mieniem, kierowanie zespołem pracowników obsługi szkoły i internatu
Zespół Szkół Agrotechnicznych w Bożkowie im. Batalionów Chłopskich - 2016-02-23 - Bożków (dolnośląskie)
Planowanie i kierowanie robotami budowlanymi, prowadzenie dokumentacji technicznej, kierowanie zespołem pracowników, nadzorowanie jakości oraz terminów w realizowaniu inwestycji, zamawianie i pilnowanie dostaw materiałów, przygotowywanie dokumentacji odbiorczej. Praca na terenie kraju (pd.-wsch.Polski).WYMAGANIA: wykształcenie średnie budowlane, prawo jazdy, umiejętność planowania, organizowania oraz kontroli pracy zespołu, mile widziane uprawnienia budowlane, mile widziane doświadczenie.
BUDOSPRZĘT KRAKÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-08 - Miękisz Nowy (podkarpackie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Kierowanie działalnością Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz reprezentowanie go na zewnątrz.2) Realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych oraz dodatków energetycznych, pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, pomocy państwa w wychowaniu dzieci, i innych wynikających z przepisów prawa przekazanych do kompetencji i statutu jednostki.3) Organizacja pracy ośrodka pomocy społecznej oraz ustalanie organizacji wewnętrznej GOPS.4) Organizacja pracy w GOPS na poszczególnych stanowiskach pracy, zapewniająca sprawne wykonywanie zadań.5) Wykonywanie czynności ze stosunku pracy wobec pracowników GOPS6) Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej GOPS7) Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem gminy igłównym księgowym GOPS.8) Nadzór merytoryczny nad pracą pracowników i kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracowników.9) Analizowanie i ocenianie zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń.10) Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w trudnych sytuacjach życiowych osobom potrzebującym.11) Współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zakładami pracy w celu realizacji zadań społecznych.12) Sprawowanie nadzoru i odpowiedzialność za majątek GOPS.13) Zapewnienie zabezpieczenia przetwarzanych danych osobowych opracowanie i wdrożenie procedur polityki bezpieczeństwa w jednostce.14) Przygotowanie i składanie informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania GOPS.15) Pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych na działalność Ośrodka.16) Zapewnienie realizacji zadań wynikających z rządowych programów pomocy społecznej, wdrażanie lokalnych programów pomocy społecznej17) Informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach.18) Aktualizowanie, opracowywanie i realizacja Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych.19) Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń dot. działalności Ośrodka.20) Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Stegna.Warunki pracy na danym stanowisku:1) Stanowisko: administracyjne, kierownicze.2) Wymiar czasu pracy: pełny etat, czas pracy nienormowany.3) Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie, Stegna ul. Wojska Polskiego 12, 82-103 Stegna,4) Praca przy komputerze.5) Praca z klientem.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu listopadzie 2017 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Stegnie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.6. Wymagane dokumenty:1) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.2) List motywacyjny.3) Kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie ikwalifikacje.4) Pisemna koncepcja funkcjonowania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w perspektywie 2018-2022, W opracowaniu powyższej koncepcji pomocne będą uchwały Rady Gminy w Stegnie dotyczące programów i zadań realizowanych przez GOPS. Wszelkie niezbędne dokumenty dostępne są w BIP. Prezentację należy złożyć w formie drukowanej. Kandydaci zaproszeni do kolejnego etapu kwalifikacji będą proszeni o przedstawienie koncepcji komisji konkursowej.5) Kopie świadectw pracy, w tym kopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy.6) Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu zpełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7) Podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie zustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922).8) Oświadczenie o stanie zdrowia kandydata pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku.9) Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia.Przed nawiązaniem stosunku pracy osoba wskazana do zatrudnienia zobowiązana jest do dostarczenia do Urzędu Gminy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczenia lekarskiego potwierdzającego zdolność do pracy.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy w Stegnie lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w terminie do dnia 4 grudnia 2017 r. do godziny 12.00.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona niezwłocznie po jego zakończeniu na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r , poz. 922) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016 r, poz. 902 ze zm.).Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność zoryginałem. Informujemy, że:- dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych;- dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapui zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego;- dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru.
Gmina Stegna - 2017-11-23 - Stegna (pomorskie)
zarządzenie zespołem projektowym
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Cieszyn (śląskie)
Kontrola i nadzór nad obsługą gośćmi zarządzenie personelem, efektywność sprzedaży. Praca w systemie jednozmianowym (11:00-19:00). Istnieje możliwość zakwaterowania.
Zamek Kliczków Sp. z o.o. - 2018-08-06 - Kliczków (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
Koordynacja zamówień, ustalanie grafiku pracowników, wprowadzanie nowych technologii i produktów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Wyszków (mazowieckie)
zarządzanie, obsługa oraz marketing sklepu internetowego.obsługa sprzedaży internetowej, obsługa sprzedaży aukcyjnej, zarządzanie produktami - kontrola stanów magazynowych, planowanie promocji,
GROSZ MARKET Przybyłowski Kamil - 2016-03-11 - Sosnowiec (śląskie)
wykonywanie prac budowlanych, w tym: prace rozbiórkowe, przygotowywanie zapraw, murowanie, wykonywanie zbrojeń, wywożenie gruzu z placu budowy samochodem ciężarowym, praca w zespole osób porozumiewającym się językiem ukraińskim
"DJ-INWESTBUD" DARIUSZ JAWOR - 2018-07-06 - Sędziszów (świętokrzyskie)
Tworzenie zgłoszeń zapotrzebowania indeksów materiałowych, zamawianie towarów, organizacja transportu towarów, współpraca z dostawcami i producentami, realizacja dostaw zgodnie z warunkami umów, realizacja zamówień
DONGJIN Sp. z o.o. w organizacji - 2016-02-29 - Jaworzno (śląskie)
dozór jednostki handlowej
Krajowe Biuro Ochrony Asekuracja - Maxpol Sp. z o. o. - 2016-04-19 - Lubicz Górny (kujawsko-pomorskie)
produkcja galanterii skórzanej
GIULIA S. - Katarzyna Sośnicka - 2016-10-24 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
dekorowanie z masy cukrowej oraz z papieru jadalnego
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Szklarka Przygodzicka (wielkopolskie)
Wykonywanie analiz logistycznych, raportów rotacji towarów.
Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o - 2016-06-08 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
nadzorowanie nad stanem technicznym, sporządzanie umów
Dom Pomocy Społecznej Wędrowiec Ewa Wystup - 2018-08-31 - Bytom (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów i rynków, prowadzenie negocjacji handlowych, utrzymywanie kontaktów z klientami spółki, nadzór nad siecią sprzedaży, kontakty z zagranicznymi podmiotami
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
organizację i funkcjonowanie sklepu zgodnie ze strategią i standardami Firmy
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Stargard (zachodniopomorskie)
zarządzanie działem produkcji
PHU ANNA BARBARA LIPSKA - 2017-08-29 - Skórzno (kujawsko-pomorskie)
Koordynacja wszystkich działań podejmowanych przez zespół specjalistów do spraw oprogramowania, zapewnienie doradztwa architektonicznego i technicznego oraz zapewnienie przestrzegane praktyk inżynieryjnych, ustalenie kierunku działania oraz celów dla zespołu oraz współpraca z decydentami wewnętrznymi i zewnętrznymi, odpowiedzialność za zarządzanie personelem oraz przekazywanie niezbędnych danych związanych z zatrudnieniem do funkcji saportujących, odpowiedzialność za odpowiednie przeszkolenie pracowników, odpowiedzialność za zarządzanie wynikami bezpośrednich podwładnych, raportowanie oraz pracę nad rozwojem umiejętności.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2016-08-31 - Gdańsk (pomorskie)
nadzór na działem logistyki
PEARL STREAM SA - 2016-02-19 - Bażanowice (śląskie)
kierowanie procesem produkcji - branża drzewna
PPHU DOLUX-M Lubiejewski Leszek Boreczno - 2016-11-24 - Boreczno (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie zespołem doradców, realizacja planów, rozwój firmy na podległym terenie, windykacja terenowa.Praca na terenie Mrągowa i okolic.
PRO DOMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-08 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)