KIEROWNIK BUDOWY / BRANŻA DROGOWA Granowiec oferta pracy Usługi Ogólnobudowlane Anna Chleboś
Stanowisko: KIEROWNIK BUDOWY / BRANŻA DROGOWA
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Nadzorowanie robót pod względem jakości, terminowości Organizacja i koordynacja pracy brygad oraz sprzętu Prowadzenie dokumentacji budowy
Data publikacji: 2019-01-09
Lokalizacja: Granowiec (wielkopolskie)
Pracodawca: Usługi Ogólnobudowlane Anna Chleboś
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościelna 3, 63-435 Granowiec, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzorowanie robót pod względem jakości, terminowości Organizacja i koordynacja pracy brygad oraz sprzętu Prowadzenie dokumentacji budowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BUDOWY / BRANŻA DROGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Granowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sośnie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik budowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kierowanie budową oraz zespołem pracowniczym
Nazwa pracodawcy: Usługi Ogólnobudowlane Anna Chleboś
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Kościelna 3, 63-435 Granowiec, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Sośnie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Granowiec
Ulica pracodawcy: Kościelna
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data dodania oferty pracy: 09.01.2019
Oferta pracy ważna do: 15.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Organizowanie właściwego przepływu informacji pomiędzy podległymi kierownikami zespołów a Dyrektorem Domu Pomocy Społecznej,2. Dbanie o prawidłowe prowadzenie dokumentacji, w szczególności medycznej i planów wsparcia mieszkańca domu pomocy społecznej,Pełna treść ogłoszenia: http://www.dpsszpegawsk.pl/download/ogloszenie_08032017/og%C5%82oszenie.pdf3. Organizowanie, koordynowanie i nadzór nad pracą podległego personelu w tym zatwierdzanie urlopów wypoczynkowych i należnej opieki,4. Nadzór i koordynacja harmonogramów czasu pracy podległego personelu,5. Dokonywanie okresowych analiz i ocen jakości i efektywności pracy podległego personelu,6. Koordynacja wyjazdów na wizyty lekarskie w tym terminów wizyt,7. Współpraca z lekarzem POZ, opieki psychiatrycznej, opieki długoterminowej i paliatywnej,8. Współpraca z pielęgniarką środowiskową oraz opieki długoterminowej i paliatywnej,9. Współpraca z placówkami organizacyjnymi na terenie Domu Pomocy Społecznej praktyki zawodowe,10. Merytoryczny nadzór nad pracą pielęgniarek, opiekunów, sanitariuszek, salowych i pokojowych,11. Wydawanie zaleceń w dziedzinie metodyki pracy i prowadzenie instruktażu na tym oddziale,12. Wnioskowanie w sprawach:a) planu pracy działu i podziału zadań pomiędzy pracowników,b) obsady osobowej, sposobu zatrudnienia, wynagrodzenia i karania podległego personelu,c) potrzeby dokształcania podległego personelu,d) właściwego wyposażania warsztatu pracy podległego personelu.13. Ustalanie ramowego rozkładu czasu pracy, planów urlopów dla podległego personelu i zastępstw.14. Współpraca ze wszystkimi działami organizacyjnymi w celu udzielenia należytej pomocy i opieki mieszkańcom Domu Pomocy Społecznej.15. W zakresie opieki medycznej nad mieszkańcami w szczególności:a. obecność podczas wizyty lekarskiej oraz dopilnowanie wpisania wszystkich zaleceń lekarskich do prowadzonej dokumentacji i podpisania zleceń przez lekarza,b. czuwanie nad wykonaniem zleceń lekarskich przez podległych pracowników w należyty sposób i we właściwym czasie,c. prowadzenie podręcznej apteczki oddziału, jej uzupełnienie, należyte przechowywanie leków, zaopatrywanie w leki terminowo i zgodnie ze zaleceniami lekarskimi,d. odbieranie raportów ustnych i pisemnych podczas danej zmiany pielęgniarek,e. prowadzenie dokumentacji działu,f. czuwanie nad bezpieczeństwem mieszkańców, roztaczanie szczególnej opieki nad chorymi,g. sporządzanie zapotrzebowań żywnościowych zgodnie ze zleceniami lekarskimi i czuwanie nad higienicznym podawaniem mieszkańcom przepisanego pożywienia wg właściwej diety i o należytej ciepłocie oraz karmienie mieszkańców niesprawnych.16. W zakresie nadzoru nad podległym personelem:a) kontrolowanie obecności oraz punktualności rozpoczynania i zakończenia pracy,b) powiadomienie Dyrektora Domu Pomocy Społecznej o nieobecności personelu w pracy,c) dopilnowanie, aby podległy personel nie opuszczał stanowisk pracy przed przekazaniem działu następnej zmianie,d) zgłaszanie Dyrektorowi Domu Pomocy Społecznej wniosków dotyczących urlopów i zastępstw,e) przedstawienie Dyrektorowi Domu Pomocy Społecznej opinii o pracy podległego personelu,f) czuwanie nad oszczędnym i racjonalnym wykorzystaniem towarów, sprzętu, urządzeń i energii,g) dbanie o odpowiednią postawę i zachowanie pracowników.17. W zakresie administracyjno-gospodarczym należy:a) czuwanie nad całością inwentarza,b) pobieranie sprzętu i innych materiałów potrzebnych dla działu, prowadzenie wymiany zużytego i zniszczonego sprzętu,18.Doskonalenie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych w drodze samokształcenia, udział w organizowanych szkoleniach.19.Udział w działaniach mających na celu zaspakajanie niezbędnych potrzeb mieszkańców.20.Przestrzeganie przepisów ustawy z 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz.U. 2016 r., poz. 546 z późn. zm.).
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SZPĘGAWSKU - 2017-03-14 - Szpęgawsk (pomorskie)
planowanie zakupów spożywczychukładanie menu i jadłospisów
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Ustroń (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Radom (mazowieckie)
kierowanie marketem
Przedsiębiorstwo Dremex - 2019-01-10 - Zdzieszowice (opolskie)
współpraca z zarządem chińskim; sporządzanie pism (raporty); zamawianie towaru; zarządzanie; marketing
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż i pozyskiwanie aut, planowanie transportów krajowych, nawiązywanie współpracy z przewoźnikami, stały kontakt z kierowcami, kontrola dokumentacji
ALSTAL SERWIS Spólka Z.O.O. Spółka Komandytowa - 2016-03-22 - Jacewo (kujawsko-pomorskie)
realizacja kontroli sprzedaży, monitorowanie wyników, wprowadzenie inicjatyw mających na celu zwiększenie sprzedaży, zarządzanie zespołem pracowników
"KOSTA" SP. Z O. O. - 2016-06-22 - Świdnica (dolnośląskie)
organizacja imprez sportowych organizowanych przez MOKIS, b)podejmowanie działań na rzecz upowszechniania sportu, c)koordynowanie prac podległych pracowników, d) współpraca zestowarzyszeniami prowadzącymi działalność w sferze sportu, e) nadzórnad obiektami sportowymi należących do MOKIS, f) opracowywaniepreliminarza imprez sportowych.
MIEJSKI OŚRODEK KULTURY I SPORTU - 2018-01-18 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, prowadzenie marketingu wg standardów firmy
DINO POLSKA Sp. z o.o. - 2015-11-09 - Kowalewo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
TWINS-INSTALL Sp. z o.o. - 2018-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na budowie z niwelatorem optycznym, organizacja pracy, nadzórnad pracownikami. Praca od godz. 7-15
WIK-BUD Roman Święs - 2018-03-12 - Opole (opolskie)
Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji, a w szczególności: organizacja i nadzorowanie pracy referatu inwestorskiego w wydziale inwestycji,remontów i eksploatacji, pełnienie funkcji zastępcy kierownika wydziału, planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względemmerytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw, koordynowanie zadań inwestycyjnych prowadzonych przez referat, prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych, zapoznanie się z dokumentacją techniczną, przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, pracegeodezyjne, geologiczne, negocjowanie warunków umów na prace j.w, kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową, rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów o prace j.w, bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje, kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym, rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych, uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzyganiatechnicznych spraw budowy w toku jej realizacji, wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz doujawniania występujących na budowie nieprawidłowości,nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji, uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00euro, prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawozamówień publicznych, sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych, współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych, sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji, ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymiw zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego,sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych, rozpatrywanie skarg i wniosków, sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego,przekazywanie wydziałowi finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawachzamówień publicznych o wartości przekraczającej 5000,00zł, ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku, inne zlecone prace przez kierownika wydziału inżynierii miejskiej wynikające z zadańi regulaminu organizacyjnego urzędu miasta.
Urząd Miasta - 2016-12-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
szlifowanie metali, obróbka oraz prace maualne związane z produkcją nożyczek
Renomed Sp. z o.o. - 2016-03-30 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Prowadzenie, organizacja, nadzór budowy i pracowników
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
OTWIERANIE/ZAMYKANIE SKLEPU, ROZLICZANIE ZMIANY, ZARZĄDZANIE PERSONELEM
"FOLRES-BIS" SPÓŁKA JAWNA CZESŁAW I ROMAN KALISZTAN - 2019-01-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Stworzenie grupy doradców klienta, rekrutacja, szkolenia, organizacja pracy w terenie, odpowiedzialność za pracę grupy w zakresie sprzedaży, wsparcie procesów widykacji.
ICREDIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Kraków (małopolskie)
praca w biurze + znajomość obsługi komputera.
"MASAR" W.J. JANUSZEWSCY, J. Szyszka Spółka jawna - 2017-01-13 - Chojnice (pomorskie)
tworzenie krótko i długoterminowych planów rozwojowych firmy, organizacja pracy w firmie, zarządzanie zespołem pracowników
FAGUM-STOMIL spółka z o.o. - 2016-01-20 - Łuków (lubelskie)
- nadzór procesów technologicznych oraz potymalizacja bieżących procesów,- wykonywanie audytów oraz analizy wyników,- tworzenie: dokumentacji, instrukcji, wykazów itp. w celu wspierania procesu produkcji,- wykonywanie rysunków narzędzi wspomagających proces produkcji,- tworzenie oraz nadzorowanie technologii budowy łodzi,- wdrażanie nowych modeli łodzi oraz nowych technologii do produkcji.
DELPHIA YACHTS KOT SP.J. - 2018-09-12 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
organizowanie i nadzór nad wykonywanymi pracami budowlanymi zgodnie z pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem; prowadzenie dokumentacji budowy; praca w Opolu oraz wg zleceń
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Opole (opolskie)
Zakres obowiązków zgodny z nadrzędnymi przepisami prawa oświatowego i Statutem Szkoły Podstawowej nr 17 we Wrocławiu.Praca w godz. 7:30-15:30Praca na czas określony: od 11.02 do 30.06.2019 r.Kontakt z pracodawcą: sekretariat.sp17 (at) op.pl, 71 7986923, osobisty
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 17 we Wrocławiu - 2019-01-25 - Wrocław (dolnośląskie)
strzyżenie i pielęgnacja zwierząt
PRZYCHODNIA WETERYNARYJNA "CENTRUM VET" LEK.WET. KONRAD DAWIDOWICZ - 2018-12-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, prowadzenie marketu wg standardów firmy
"DINO POLSKA" S.A. - 2016-08-25 - Lipiany (zachodniopomorskie)
średnie zawodowe (kierunek bez znaczenia), doświadczenie min. 1 rok na podobnym stanowisku, znajomość rysunku technicznego
PPHU ZBIGNIEW SZYSZKA - 2016-09-16 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Zarządzanie pracą ekipy sprzątającej ( także w językach obcych), podział obowiązków wśród podległego zespołu, przygotowanie i modyfikacja grafików, wspólpraca z bezpośrednim przełożonym. Praca 20 godzin/tyg.; od poniedziałku do piątku według zleceń
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Pruszków (mazowieckie)
Ochrona osób i mienia, patrolowanie wyznaczonego rejonu, ustalanie uprawnień do przebywania w chronionym obszarze, sporządzanie sprawozdań z prowadzonych działań.
BAKO OCHRONA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-04 - Lubaczów (podkarpackie)
nadzór nad prawidłową , bieżącą eksploatacją obiektu, planowanie harmonogramów przeglądów, nadzór i kontrola nad pracami konserwacyjnymi i remontowymi, prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz i dokumentacji technicznej nieruchomości, przygotowywanie raportów oraz codzienny kontakt z klientem, nadzór nad kosztami i budżetem, wysokość wynagrodzenia uzależniona od doświadczenia;uprawnienia SEP min. grupa 1 EiD do 20 kV oraz grupa 2D, znajomość i umiejętności obsługi systemów: HVAC, elektrycznych, wod-kan i innych
POL- K- Atalian Sp. z o.o. - 2016-11-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prace ogólonobudowlane. Własny dojazd do Redy
GABRA Sp. z o.o. - 2016-08-02 - Reda (pomorskie)
Nadzór nad kuchnią i pracownikami.
THI THA PHAM - 2019-01-14 - Sochaczew (mazowieckie)